abonnement Unibet Coolblue
pi_62680472
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:50 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Nou ja, dit is misschien nog iets te voorbarig. Maar we staan er wel goed voor.

Die Meric kan echt wel lekker aanvallen, maar verdedigen is het een hel. Nou ja, zolang hij er elke een in prikt is het niet erg.
Volendam gaat echt niet meer boven jullie eindigen hoor
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 26 oktober 2008 @ 07:58:52 #127
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_62681678
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:07 schreef Thetallguy het volgende:
Ik had het kunnen weten dat er kunstgrassmoesjes kwamen, zo gaat het altijd
Kunstgras is natuurlijk sowiezo kut om op te voetballen. Maar goed, de tegenstander speelt ook op kunstgras om het zo maar te noemen dus op zich gaat die vlieger dan niet op....
pi_62681687
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 21:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hoe doet Boy "van hero-to-zero" Waterman het bij jullie? Zwinkels is nr1 onder Wetzel, maar staat Waterman bij Jong ADO wel onder de lat?
Dat is wel zijn niveau. Ik heb het altijd al een overschatte vliegenvanger gevonden die Waterman.
  zondag 26 oktober 2008 @ 08:55:08 #129
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_62681917
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 08:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is wel zijn niveau. Ik heb het altijd al een overschatte vliegenvanger gevonden die Waterman.
Hehe... Meevoetballend is 'ie best aardig, maar wanneer het op keepen aankomt, dan krijgt 'ie het al flink lastiger. Dé reden ook dat 'ie de concurrentiestrijd met Brian Vandenbussche verloor. Dat je 'm vervolgens nog aan AZ weet te slijten is helemaal humor

Maar voor het, met alle respect, degradatievoetbal wat ADO dit seizoen wordt/werd geacht te spelen is Waterman mijns inziens ongeschikt. Wanneer de ploeg goed draait, aan de bal is en wint, dan doet 'ie leuk mee. Zit het tegen, dan heb ik liever 10 anderen op goal
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_62681989
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 08:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Hehe... Meevoetballend is 'ie best aardig, maar wanneer het op keepen aankomt, dan krijgt 'ie het al flink lastiger. Dé reden ook dat 'ie de concurrentiestrijd met Brian Vandenbussche verloor. Dat je 'm vervolgens nog aan AZ weet te slijten is helemaal humor

Maar voor het, met alle respect, degradatievoetbal wat ADO dit seizoen wordt/werd geacht te spelen is Waterman mijns inziens ongeschikt. Wanneer de ploeg goed draait, aan de bal is en wint, dan doet 'ie leuk mee. Zit het tegen, dan heb ik liever 10 anderen op goal
Eens. Primaire taak van een keeper blijft toch ballen tegenhouden en dat kan Waterman helemaal niet goed. Het is een aardige meevoetballer, maar daar koop je weinig voor als hij elke wedstrijd 1 of 2 keer loopt te grabbelen en daardoor tegengoals krijgt.

Ik vind hem zwaar overschat. Daarom is het ook wel een keeper die je altijd wel weer kunt slijten naar een club die op naam selecteert en niet verder kijkt dan de neus lang is.
pi_62709035
quote:
Dagkaartregeling ADO DH - PSV
Na het succes van afgelopen vrijdagavond tegen FC Volendam, heeft ADO Den Haag opnieuw toestemming gekregen van de burgemeester een dagkaartregeling in te stellen. De goede samenwerking tussen ADO Den Haag, de politie en de gemeente én daarbij opgeteld de geweldige sfeer van het duel tegen FC Volendam, hebben geresulteerd in deze goedkeuring. Voor het duel met PSV op 28 oktober 20.00 uur kunnen dus weer dagkaarten worden verkocht op basis van een geldig identiteitsbewijs.

ADO Den Haag biedt zodoende de mogelijkheid om ook voor het duel tegen PSV op basis van legitimatie een dagkaartje voor de wedstrijd te kopen. Het stadion mag volledig worden uitverkocht, 15.000 toeschouwers, dus het streven is een volle bak in de wedstrijd tegen de regerend landskampioen. Op de wedstrijddag zelf kunnen de dagkaarten worden gekocht, zo ook in de week voorafgaande aan de wedstrijd.

Supporters worden geadviseerd vroeg naar het stadion te komen, want door drukte kunnen rijen bij de toegangspoorten ontstaan. Dit geldt ook voor de parkeerterreinen, de gratis trams en bussen van de HTM kunnen echter uitkomst bieden in deze.

Op vertoon van een geldig identiteitsbewijs kunnen vanaf donderdag 23 oktober kaartjes worden gekocht bij de stadionkassa. Er zal ter controle een kopie van uw identiteitsbewijs gemaakt worden. U mag een kopie meebrengen van dit identiteitsbewijs, dit wordt dan wel gecheckt met het origineel. Op de wedstrijddag dient u ook uw legitimatiebewijs te tonen. Om drukte bij de kassa te voorkomen op de dag van de wedstrijd, adviseren we supporters om in de dagen voor het duel al een kaart aan te schaffen.

De stadionkassa zal geopend zijn op donderdag 23 en vrijdag 24 oktober van 17.00 uur tot 21.00 uur, op zaterdag 25 oktober van 12.00 uur tot 15.00 uur en op maandag de 27e van 17.00 uur tot 21.00 uur. Op de 28e, de wedstrijddag, zijn de stadionkassa’s vanaf 16.00 uur geopend. Wie dinsdag parkeert op P4 kan in de voorverkoop, aan de stadionkassa, al een parkeerkaart kopen voor vijf euro. Het doorrijden bij de parkeerplaats op de wedstrijddag gaat dan weer vlotter.

Deze dagkaartregeling geldt uitsluitend voor supporters van ADO Den Haag.

Mensen die misbruik maken van de regeling worden aangemeld bij de KNVB. Alle gegevens van de toeschouwers op dinsdag 28 oktober worden gecontroleerd.

Op verkochte kaarten is geen restitutie mogelijk. Pinnen bij de kassa is op dit moment nog niet mogelijk.
Gaan jullie ook allemaal?
looooooooooooooooool lol
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:15:32 #132
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_62710046
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 07:29 schreef MrKawada het volgende:

[..]

Gaan jullie ook allemaal?
Tuurlijk!
  maandag 27 oktober 2008 @ 10:02:23 #133
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_62711029
Ik ben er bij met m'n vriendin.
  maandag 27 oktober 2008 @ 10:10:40 #134
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_62711271
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:20 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Op de een of andere manier is het in Almelo altijd ruk, lijkt de ploeg niet vooruit te branden te zijn, en dat was ook al zo voordat er kunstgras lag (oude stadion)
Daar wil je toch ook niet dood gevonden worden, in Almelo.
pi_62711638
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:16 schreef Blawh het volgende:

[..]

Want?
Want elke week op kunstgras voetballen geeft je een voordeel, helaas is het nog niet zo dat kunstgras precies hetzelfde speelt als echt gras. Ik zeg het trouwens al sinds het begin (voetbal zelf de thuiswedstrijden ook op kunstgras)

Dat is voor mij ook de reden dat Heracles zoveel meer punten thuis haalt dan uit. Zonder kunstgras zouden ze het een stuk moeilijker hebben gehad.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 27 oktober 2008 @ 10:30:54 #136
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62711768
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:26 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Want elke week op kunstgras voetballen geeft je een voordeel, helaas is het nog niet zo dat kunstgras precies hetzelfde speelt als echt gras. Ik zeg het trouwens al sinds het begin (voetbal zelf de thuiswedstrijden ook op kunstgras)

Dat is voor mij ook de reden dat Heracles zoveel meer punten thuis haalt dan uit. Zonder kunstgras zouden ze het een stuk moeilijker hebben gehad.
En Ajax doet het thuis ook veel beter dan uit, is dat ook vanwege het kunstgras? Verder: gelijk bij NEC, gelijk bij Heerenveen en verlies bij Twente... Zulke slechte uitresultaten zijn dat niet.
pi_62712122
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:30 schreef pfaf het volgende:

[..]

En Ajax doet het thuis ook veel beter dan uit, is dat ook vanwege het kunstgras? Verder: gelijk bij NEC, gelijk bij Heerenveen en verlies bij Twente... Zulke slechte uitresultaten zijn dat niet.
Niet alleen Ajax, hun eigen club presteert in Den Haag (en nog een paar andere clubs) ook veel beter dan in uitwedstrijden. Veel clubs spelen uit nu eenmaal veel laffer dan in eigen huis, geen idee waarom dat zo is, onnodige angst vooral is de enige reden die ik me kan voorstellen. Vorig seizoen is ook al gebleken dat Heracles niet de enige club was die weinig punten behaalde in uitwedstrijden, alleen bij de andere clubs hoorde je er niets over.

Wetzel praatte over het kunstgras alsof er geen normale aanval op gemaakt kan worden, dat is natuurlijk al helemaal lachwekkend. Vorig seizoen dolde VVV Heracles in Almelo, al bleef het bij 0-0, en toen heeft Wetzel met geen woord gerept over het veld. Beetje vreemd en huilerig vind ik dan om er na een slechte wedstrijd wel over te beginnen, zeker aangezien dit veld weer een klasse beter is dan het veld van vorig seizoen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Blawh op 27-10-2008 10:52:00 ]
pi_62712785
Nou hij zei het voor de wedstrijd ook al.
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:14:15 #139
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62712943
Waarschijnlijk besefte hij dat ADO niet genoeg voetbalkwaliteit bezit?
pi_62716649
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:44 schreef Blawh het volgende:

[..]

Niet alleen Ajax, hun eigen club presteert in Den Haag (en nog een paar andere clubs) ook veel beter dan in uitwedstrijden. Veel clubs spelen uit nu eenmaal veel laffer dan in eigen huis, geen idee waarom dat zo is, onnodige angst vooral is de enige reden die ik me kan voorstellen. Vorig seizoen is ook al gebleken dat Heracles niet de enige club was die weinig punten behaalde in uitwedstrijden, alleen bij de andere clubs hoorde je er niets over.
Heb je helemaal gelijk in, maar bij Heracles is het verschil een stuk groter dan bij de rest (heb het zelf eens berekent [sub]wat ik niet nog een keer ga doen[sub]).
En daarnaast is het een mening dat kunstveld competitie vervalsing is. Hier gaan we toch niet uitkomen, ja/nee verhaaltje....
quote:
Wetzel praatte over het kunstgras alsof er geen normale aanval op gemaakt kan worden, dat is natuurlijk al helemaal lachwekkend. Vorig seizoen dolde VVV Heracles in Almelo, al bleef het bij 0-0, en toen heeft Wetzel met geen woord gerept over het veld. Beetje vreemd en huilerig vind ik dan om er na een slechte wedstrijd wel over te beginnen, zeker aangezien dit veld weer een klasse beter is dan het veld van vorig seizoen.
Sorry, maar voor de wedstrijd was het ook al in het nieuws
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_62716897
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:22 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in, maar bij Heracles is het verschil een stuk groter dan bij de rest (heb het zelf eens berekent [sub]wat ik niet nog een keer ga doen[sub]).
En daarnaast is het een mening dat kunstveld competitie vervalsing is. Hier gaan we toch niet uitkomen, ja/nee verhaaltje....
[..]

Sorry, maar voor de wedstrijd was het ook al in het nieuws
We gaan er misschien niet uitkomen, maar ik zou toch even met feiten aanstippen dat het verschil bij Heracles niet overdreven veel groter zal zijn dan bij andere clubs. Verder ben ik wel benieuwd naar jouw cijfers, wanneer en hoe heb je die berekend?

Mijn cijfers:

2003-2004:

Go Ahead Eagles 0 - 2 Heracles Almelo
Heracles Almelo 3 - 3 Helmond Sport
Fortuna Sittard 0 - 3 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 1 Sparta
HFC Haarlem 0 - 2 Heracles Almelo
Heracles Almelo 3 - 2 BV Veendam
Cambuur 2 - 2 Heracles Almelo
Heracles Almelo 1 - 2 FC Den Bosch
De Graafschap 3 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 1 - 1 Excelsior
MVV 2 - 2 Heracles Almelo
FC Eindhoven 0 - 1 Heracles Almelo
Top Oss 1 - 2 Heracles Almelo
Heracles Almelo 3 - 0 Stormvogels Telstar
BVO Emmen 1 - 3 Heracles Almelo
AGOVV 0 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 4 - 0 VVV Venlo
Heracles Almelo 1 - 1 FC Dordrecht
Heracles Almelo 0 - 2 Go Ahead Eagles
Helmond Sport 1 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 3 - 1 Fortuna Sittard
Sparta 1 - 2 Heracles Almelo
Heracles Almelo 4 - 0 HFC Haarlem
FC Den Bosch 2 - 3 Heracles Almelo
Heracles Almelo 2 - 2 De Graafschap
BV Veendam 2 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 1 - 1 Cambuur
Excelsior 1 - 2 Heracles Almelo
Heracles Almelo 2 - 0 MVV
Heracles Almelo 3 - 0 FC Eindhoven
Heracles Almelo 2 - 0 Top Oss
Stormvogels Telstar 2 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 4 - 1 BVO Emmen
FC Dordrecht 2 - 2 Heracles Almelo
Heracles Almelo 2 - 4 AGOVV
VVV Venlo 1 - 1 Heracles Almelo

Thuis: 32
Uit: 35


2004-2005

Heracles Almelo 2 - 2 BV Veendam
Sparta 0 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 2 - 0 VVV Venlo
MVV 1 - 2 Heracles Almelo
Heracles Almelo 1 - 2 Cambuur
FC Eindhoven 0 - 6 Heracles Almelo
Heracles Almelo 2 - 1 FC Zwolle
Top Oss 0 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 1 FC Volendam
HFC Haarlem 0 - 1 Heracles Almelo
Excelsior 1 - 4 Heracles Almelo
Heracles Almelo 3 - 2 BVO Emmen
Helmond Sport 0 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 1 - 3 Go Ahead Eagles
Heracles Almelo 4 - 1 FC Dordrecht
Fortuna Sittard 0 - 3 Heracles Almelo
Heracles Almelo 3 - 0 AGOVV
Stormvogels Telstar 2 - 2 Heracles Almelo
BV Veendam 0 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 4 Sparta
VVV Venlo 0 - 2 Heracles Almelo
Heracles Almelo 1 - 0 FC Eindhoven
FC Zwolle 2 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 2 - 2 Top Oss
FC Volendam 0 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 5 - 1 MVV
Cambuur 1 - 3 Heracles Almelo
Heracles Almelo 3 - 2 Excelsior
Heracles Almelo 0 - 4 HFC Haarlem
BVO Emmen 0 - 2 Heracles Almelo
Heracles Almelo 3 - 0 Helmond Sport
Go Ahead Eagles 0 - 3 Heracles Almelo
FC Dordrecht 2 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 0 Fortuna Sittard
AGOVV 0 - 2 Heracles Almelo
Heracles Almelo 1 - 0 Stormvogels Telstar

Thuis: 32
Uit: 41


2005-2006

Roda JC 2 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 4 - 2 NAC Breda
RKC Waalwijk 0 - 2 Heracles Almelo
Heracles Almelo 1 - 0 Sparta Rotterdam
FC Utrecht 1 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 1 - 0 Willem II
N.E.C. 2 - 0 Heracles Almelo
FC Twente 2 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 1 - 3 Ajax
Heracles Almelo 1 - 3 ADO Den Haag
PSV 1 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 1 - 1 SC Heerenveen
FC Groningen 0 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 4 Feyenoord
RBC Roosendaal 1 - 2 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 2 AZ
Willem II 1 - 2 Heracles Almelo
Heracles Almelo 3 - 1 Vitesse
Heracles Almelo 1 - 1 FC Utrecht
NAC Breda 2 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 1 Roda JC
Feyenoord 7 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 3 - 0 RBC Roosendaal
AZ 2 - 2 Heracles Almelo
Vitesse 5 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 2 NEC
Ajax 0 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 4 FC Twente
Sparta Rotterdam 2 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 2 RKC Waalwijk
SC Heerenveen 1 - 2 Heracles Almelo
Heracles Almelo 2 - 1 FC Groningen
ADO Den Haag 1 - 2 Heracles Almelo
Heracles Almelo 1 - 1 PSV

Thuis: 21
Uit: 18


2006/2007

Roda JC 7 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 3 - 2 Excelsior
Heracles Almelo 4 - 1 Feyenoord
FC Twente 1 - 1 Heracles Almelo
Ajax 3 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 0 AZ
NAC Breda 1 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 3 - 1 ADO Den Haag
Sparta Rotterdam 0 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 2 PSV
RKC Waalwijk 2 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 2 - 2 Willem II
sc Heerenveen 5 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 0 N.E.C.
Heracles Almelo 2 - 2 Vitesse
FC Utrecht 0 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 1 FC Groningen
PSV 3 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 2 - 3 Sparta Rotterdam
Heracles Almelo 1 - 1 Roda JC
Excelsior 6 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 2 - 0 NAC Breda
AZ 5 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 3 Ajax
ADO Den Haag 2 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 1 - 1 RKC Waalwijk
Willem II 2 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 1 - 0 sc Heerenveen
N.E.C. 2 - 0 Heracles Almelo
Vitesse 4 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 3 - 0 FC Utrecht
FC Groningen 2 - 1 Heracles Almelo
Feyenoord 0 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 3 - 0 FC Twente

Thuis: 29
Uit: 5


Vorig seizoen:
De Graafschap 0 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 2 - 1 FC Utrecht
FC Groningen 1 - 2 Heracles Almelo
Heracles Almelo 3 - 3 Feyenoord
Heracles Almelo 2 - 2 sc Heerenveen
FC Twente 2 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 2 N.E.C.
VVV-Venlo 0 - 5 Heracles Almelo
Heracles Almelo 2 - 0 Excelsior
Vitesse 2 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 2 - 0 Sparta Rotterdam
AZ 1 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 1 - 0 Willem II
Heracles Almelo 1 - 2 FC Groningen
FC Utrecht 3 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 2 - 0 De Graafschap
Feyenoord 6 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 0 VVV-Venlo
N.E.C. 3 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 3 FC Twente
Excelsior 1 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 2 - 2 Vitesse
sc Heerenveen 9 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 2 - 1 AZ
Sparta Rotterdam 1 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 1 Ajax
NAC Breda 4 - 1 Heracles Almelo
Roda JC 2 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 2 PSV

Thuis: 22
Uit: 9 (7 sinds ontslag Brood)

Berekend tot 17/3/2008


Prestaties van aantal andere ploegen in uitwedstrijden vorig seizoen (berekend tot 17/03/2008):

AZ heeft in uitwedstrijden dit seizoen 11 punten gehaald.
Sparta heeft uit maar 8 punten gehaald in uitwedstrijden.
Excelsior heeft uit maar 8 punten gehaald in uitwedstrijden.
Willem 2 heeft uit maar 7 punten gehaald in uitwedstrijden.
NEC heeft uit maar 10 punten gehaald in uitwedstrijden.


De Graafschap heeft al 12 uitwedstrijden niet meer weten te winnen en Roda had tot afgelopen weekend ook al 11 uitwedstrijden op rij niet meer gewonnen. Er zijn dus meer dan genoeg clubs die uit veel minder presteren dan thuis.

Feit is dat Heracles de laatste jaren alleen onder Brood echt dramatisch heeft gepresteerd in uitwedstrijden.

Dit is het laatste wat ik hier post, zal niet het hele ADO-topic volkalken met een Kunstgrasdiscussie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blawh op 27-10-2008 13:43:27 ]
pi_62731205
Toch vind ik het enigszins vervalsing. met respect voor Heracles hoor, ze hebben ook goed voetbal laten zien op echt gras.. Doe dan of allemaal kunstgras of allemaal echt gras...
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:19:14 #143
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_62742183
Ik heb er zin in. Is het al 20:00?
pi_62765035
Nu pas Meric...
Fas est et ab hoste doceri.
pi_62765751
Paar aardige kansjes gezien in de slotfase, jammer dat ie er niet in vliegt
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  woensdag 29 oktober 2008 @ 08:42:02 #146
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_62772945
Gloeiende gloeiende. Als je ze kon pakken had het gisteren gemoeten. De kansen in het laatste kwartier hadden er gewoon in gemoeten.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 29 oktober 2008 @ 12:29:56 #147
186611 Haags
pi_62779265
Ik heb gisteravond een veel sterker fc den haag gezien, psv was echt de mindere ploeg! Jammer dat de kansen niet benut werden. Voor de rest; Psv; you only singing when you're winning
Zonder wrijving geen glans
pi_62779746
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb gisteravond een veel sterker fc den haag gezien, psv was echt de mindere ploeg! Jammer dat de kansen niet benut werden. Voor de rest; Psv; you only singing when you're winning
Ik kon de fans tijdens de 1e helft ook vaak horen hoor
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62975947
quote:
Opnieuw groot tekort bij ADO

DEN HAAG - De voetbalclub ADO Den Haag verkeert opnieuw in financiële problemen. Tijdens het maken van de jaarrekening over 2007-2008 bleek dat de club een tekort heeft van zes miljoen euro.
Dat heeft ADO woensdagmiddag bekend gemaakt.

Eind vorig jaar kwam ADO ook al in zwaar weer terecht. Het scheelde erg weinig of de club was failliet gegaan, vanwege een schuld van tien miljoen euro. Daarop kwamen de gemeente Den Haag en investeerder Mark van der Kallen ADO tegemoet. In februari 2008 tekenden ADO Den Haag, de Stichting Stadion Ontwikkeling – die het nieuwe stadion van de club bouwde - en de gemeente Den Haag afspraken om de club financieel overeind te houden.

Enige weken geleden meldde ADO Den Haag al dat er onvoorziene financiële tegenvallers waren. Het was toen nog niet precies duidelijk om hoeveel geld het ging. Het Haagse college van burgemeester en wethouders vroeg de club zo spoedig mogelijk en volledig inzicht te geven in de financiële situatie. Dat heeft de club dus nu gedaan. De gemeente heeft de door ADO Den Haag geleverde informatie laten toetsen en het college komt tot de conclusie dat ADO Den Haag een ‘reële voorstelling van zaken’ geeft.

Het stadsbestuur denkt nu na over ‘de te varen koers’, aldus een verklaring.

ADO laat weten dat ‘wordt gezocht naar oplossingen’. ‘Hierbij heeft de investeerder van ADO Den Haag aangegeven opnieuw bereid te zijn aan een oplossing bij te dragen,’ aldus het bestuur van ADO.

AD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 5 november 2008 @ 20:00:25 #150
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_62979453
Hmpf, nu ja, De thuiswedstrijden worden inmiddels goed bezocht, dat is ten minste iets.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')