Goed verder.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:19 schreef JDeStoereNeger het volgende:
hoe bevalt het?, werken bij AlbertHijn?
Je bent niet stoer door letters weg te latenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:19 schreef JDeStoereNeger het volgende:
hoe bevalt het?, werken bij AlbertHijn?
De meeste klanten zijn al meestal verbaasd dat je meer kan zeggen als "¤4,50 alstublieft" dus ze zijn dan helemaal in de war als je samengestelde zinnen gaat gebruiken.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:25 schreef GizartFRL het volgende:
"er is geen plek meer mevrouw/meneer, de vorige 9000 klanten zeiden dit al tegen mij."
Bij mij in de AH in den bosch kwam er altijd zo'n dronkelap die op de vraag ''wilt u de bon hebben'' altijd olijk antwoordde met ''nee, bonnen krijg ik van die pliesie''quote:Op zondag 13 juli 2008 00:16 schreef IHVK het volgende:
Ben je een beetje kassa aan het draaien in een AH TO Go vestiging, vraag je netjes of de klant de bon erbij wil.
"Nee je mag hem in je kamer ophangen"
Oké, de eerste keer kon er een gllimlach vanaf, maar na 30x per dag is het gewoon niet grappig.
Dus mensen : hou daarmee op.!
Nog zo een: Nee ik krijg er toch niets voor terug!
![]()
![]()
hihihi niet grappig. Echt niet. Stel je voor dat je dit meerdere keren per dag moet aanhoren.
Leuke variant.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik stond vandaag naast iemand die haar bon wilde hebben omdat ze nog moest behangen en het kassameisje snapte hem nietIk deed maar wat glimlachen.
ik wou net zeggenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lijkt wel een lemming.
quote:Op zondag 13 juli 2008 01:11 schreef J.Herrer het volgende:
Als je lef hebt maak je ook mooie lemming van 'meisje gedood door 1000 mannen'
Ik voel iets als "[KLB] Ze wou maar niet doodquote:Op zondag 13 juli 2008 01:11 schreef J.Herrer het volgende:
Als je lef hebt maak je ook mooie lemming van 'meisje gedood door 1000 mannen'
Ik zat meer te denken aan 1000 mannen dood door tienermeisjequote:Op zondag 13 juli 2008 01:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik voel iets als "[KLB] Ze wou maar niet dood" komen
welke ah in den boschquote:Op zondag 13 juli 2008 00:28 schreef Scherpkoekje het volgende:![]()
[..]
Bij mij in de AH in den bosch kwam er altijd zo'n dronkelap die op de vraag ''wilt u de bon hebben'' altijd olijk antwoordde met ''nee, bonnen krijg ik van die pliesie''
En hop, weer een paar centimeter erbij.quote:Op zondag 13 juli 2008 04:53 schreef Bartholomew het volgende:
Hang dit topic ernaast
Doe is een fotoquote:Op zondag 13 juli 2008 00:28 schreef Scherpkoekje het volgende:![]()
[..]
Bij mij in de AH in den bosch kwam er altijd zo'n dronkelap die op de vraag ''wilt u de bon hebben'' altijd olijk antwoordde met ''nee, bonnen krijg ik van die pliesie''
kassasnolquote:Op zondag 13 juli 2008 00:16 schreef IHVK het volgende:
Ben je een beetje kassa aan het draaien in een AH TO Go vestiging
Ja en dan kijken ze zo stiekem of ik ook al lach.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Zijn mensen zo 'innovatief' met grapjes? Vreselijk, wat dull.![]()
En dan lachen ze zeker ook nog zo alsof ze het zelf bedacht hebben?
Dat is inderdaad de überklassieker. Die hoor je echt het meest, maar ik ging er vanuit dat die al overbekend was.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:43 schreef Vincenski het volgende:
Of 'Nee ik kan het toch niet terugvragen van de belasting![]()
![]()
![]()
![]()
'
minstens 10 keer op een dagquote:Op zondag 13 juli 2008 16:43 schreef Vincenski het volgende:
![]()
![]()
![]()
'
en daarna briefjes op het bord achterlatenquote:Op zondag 13 juli 2008 16:40 schreef Liefste. het volgende:
Of vieze oude mannen die zeggen: 'Nee ik vertrouw volledig op je vakkundigheid meisje *wenkbrauwwiebel*."
Vooral dat 'meisje'. Wat denigrerend.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:40 schreef Liefste. het volgende:
Of vieze oude mannen die zeggen: 'Nee ik vertrouw volledig op je vakkundigheid meisje *wenkbrauwwiebel*."
Helemaal de volgorde is ook niet voorspelbaar, soms komt er een hele riedel aan vragen of je ook aan actie's mee wil doen: spaarzegels, ballenactie, smurfenactie, knuffelactie, wuppieactie, probeerflacon hutsefluts,quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik zeg regelmatig 'Nee dank je' vlak voor de kassamiep vraagt of ik het bonnetje wil hebben. Dat zorgt wel eens voor verwarring bij de miep (m/v).
quote:Op zondag 13 juli 2008 00:16 schreef IHVK het volgende:
Nog zo een: Nee ik krijg er toch niets voor terug!
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:40 schreef Liefste. het volgende:
Of vieze oude mannen die zeggen: 'Nee ik vertrouw volledig op je vakkundigheid meisje "
Allemaal even herkenbaar. Ik mag straks ook weer.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:43 schreef Vincenski het volgende:
![]()
![]()
![]()
'
Whut? :") Ben je dik of zoquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Of je wilt iemand vijf cent wisselgeld teruggeven en dan zeggen ze "Nee hoor, stop maar in je spaarpot voor de kinderwagen![]()
![]()
![]()
"
Dat zei die vent tegen iedere (jonge) vrouw. Tot een collega hem vertelde dat ze desnoods zelf met een kleerhanger abortus zou plegen als ze ooit zwanger werd. Daar is hij zo van geschrokken dat hij het daarna nooit meer zei.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat zei die vent tegen iedere (jonge) vrouw. Tot een collega hem vertelde dat ze desnoods zelf met een kleerhanger abortus zou plegen als ze ooit zwanger werd. Daar is hij zo van geschrokken dat hij het daarna nooit meer zei.
die wou ik ook net gaan postenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Of je wilt iemand vijf cent wisselgeld teruggeven en dan zeggen ze "Nee hoor, stop maar in je spaarpot voor de kinderwagen![]()
![]()
![]()
"
hehehe die ga ik volgende keer gebruikenquote:
Dan moet je niet zo eng naar me kijken als je "nee" zegt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie klagen wel over die semi grappige opmerkingen, maar als ze vragen of ik het bonnetje wil en ik zeg "nee" kijken ze ook niet al te blij
Het is ook nooit goed hè
Euh, misschien ook FOKkers?quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:27 schreef jack4ya het volgende:
Als mensen zeiden: "Goedemorgen, Jack4ya" Dan stond ik altijd appelig te kijken, hoe kenden ze m'n naam
De volgende keer zeg ik met een psycho blij gezicht:"quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo eng naar me kijken als je "nee" zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |