quote:Op zondag 13 juli 2008 00:16 schreef IHVK het volgende:
Nog zo een: Nee ik krijg er toch niets voor terug!
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:40 schreef Liefste. het volgende:
Of vieze oude mannen die zeggen: 'Nee ik vertrouw volledig op je vakkundigheid meisje "
Allemaal even herkenbaar. Ik mag straks ook weer.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:43 schreef Vincenski het volgende:
Of 'Nee ik kan het toch niet terugvragen van de belasting![]()
![]()
![]()
![]()
'
Whut? :") Ben je dik of zoquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Of je wilt iemand vijf cent wisselgeld teruggeven en dan zeggen ze "Nee hoor, stop maar in je spaarpot voor de kinderwagen![]()
![]()
![]()
"
Dat zei die vent tegen iedere (jonge) vrouw. Tot een collega hem vertelde dat ze desnoods zelf met een kleerhanger abortus zou plegen als ze ooit zwanger werd. Daar is hij zo van geschrokken dat hij het daarna nooit meer zei.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat zei die vent tegen iedere (jonge) vrouw. Tot een collega hem vertelde dat ze desnoods zelf met een kleerhanger abortus zou plegen als ze ooit zwanger werd. Daar is hij zo van geschrokken dat hij het daarna nooit meer zei.
die wou ik ook net gaan postenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Of je wilt iemand vijf cent wisselgeld teruggeven en dan zeggen ze "Nee hoor, stop maar in je spaarpot voor de kinderwagen![]()
![]()
![]()
"
hehehe die ga ik volgende keer gebruikenquote:
Dan moet je niet zo eng naar me kijken als je "nee" zegt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie klagen wel over die semi grappige opmerkingen, maar als ze vragen of ik het bonnetje wil en ik zeg "nee" kijken ze ook niet al te blij
Het is ook nooit goed hè
Euh, misschien ook FOKkers?quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:27 schreef jack4ya het volgende:
Als mensen zeiden: "Goedemorgen, Jack4ya" Dan stond ik altijd appelig te kijken, hoe kenden ze m'n naam
De volgende keer zeg ik met een psycho blij gezicht:"quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo eng naar me kijken als je "nee" zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |