Neem het anders even lekker serieus allemaal.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Verschuil je maar vast achter een schorsing van één persoon.
ik nie, ie da?quote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:59 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Gaat deze wedstrijd op TV uitgezonden worden?
Londenaren? Boh gek. Er spelen helemaal geen Engelsen in dat veredelde vreemdelingenlegioen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:58 schreef Rikketik het volgende:
Arsenal.Geweldig, ik zie er nu al naar uit. Heubach en Janssen gaan die Londenaren helemaal kapot maken.
Nee nog niet echtquote:
Dus...?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
Londenaren? Boh gek. Er spelen helemaal geen Engelsen in dat veredelde vreemdelingenlegioen.
Niet zo vreemd als je je op zo'n schandalige manier laat uitschakelen in de EK-kwalificatie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:05 schreef Moody het volgende:
McClaren zal in ieder geval zeer gebrand zijn om een goed resultaat neer te zetten. Hij wordt nog steeds compleet onderuitgehaald in de Engelse media.
berend hef wat boektquote:
Je bedoeld Ajax?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zou toch wat zijn als Twente het wel redt tegen Arsenal en jullie niet tegen die C-clubjes
Klopt, maar die is ook geen dikke maatjes met de pers dus die vergelijking gaat best op.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Tja, Van Gaal is hetzelfde overkomen....
Je hebt altijd een kans..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:22 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie Twente nog wel een kans maken.
Ook voor jouquote:
hij is nog gangs. heb ie a watquote:
Je kunt natuurlijk niet altijd een kans hebben, maar toch kansloos zijn. Al is het wel waar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je hebt altijd een kans..
Maar als Arsenal ook maar een beetje in vorm is, is Twente kansloos.
Nee nog niet, even de boom uit de kat kijkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:35 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hij is nog gangs. heb ie a wat
Wel goed lezen he..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:40 schreef Solstice het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk niet altijd een kans hebben, maar toch kansloos zijn. Al is het wel waar.
quote:McClaren: "Enorm spannende confrontatie"
Steve McClaren keert tijdelijk terug naar zijn geboorteland. Met FC Twente lootte hij voor de derde voorronde van de Champions League het Engelse Arsenal. Een loodzware tegenstander, weet de oefenmeester.
"Ik had al verwacht dat we één van de Engelse ploegen zouden loten", vertelt McClaren op Sky Sports. "Het lot bepaalt en dit is er voor ons uitgekomen. Aan de ene kant weten we dat het zeer, zeer zwaar zal worden om Arsenal te verslaan. Maar aan de andere kant is het wel een enorm spannende confrontatie."
Twente speelt op 12 of 13 augustus eerst 'thuis' in het Gelredome, waarna de Tukkers twee weken later voor de return naar Londen afreizen.
Die speelt er allang niet meerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:49 schreef Gunner het volgende:
Ik denk dat Cesc het nog knap lastig gaat krijgen tegen die klasbak van een Engelaar. Wat een geweldenaar is dat toch.
Maak van Engelaar maar Theo Janssenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:49 schreef Gunner het volgende:
Ik denk dat Cesc het nog knap lastig gaat krijgen tegen die klasbak van een Engelaar. Wat een geweldenaar is dat toch.
Ja want Schalke moet ook echt tegen Arsenalquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:49 schreef Gunner het volgende:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:49 schreef Gunner het volgende:
4 happers, huldequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:49 schreef Gunner het volgende:
Dit heb je d'r niet bij gezegd. Al was dat natuurlijk wel duidelijk. Nog wat reacties:quote:
Mag ik uit interesse vragen waarom je niet gewoon een nederlandse club support btw?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:55 schreef Gunner het volgende:
Einde verhaal mannen. Jullie horen het van de kenners.
Ik laat zo de reactie weten van m'n schoonvader, als verstokte Twentenaar zal hij vast wel balen. Nou ja, een Grolsch erbij om het verdriet te verdrinken en alles is weer okay.
S..ce.supp..t..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mag ik uit interesse vragen waarom je niet gewoon een nederlandse club support btw?
Dat mag je zekerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
Mag ik uit interesse vragen waarom je niet gewoon een nederlandse club support btw?
Ja want Arsenal wint ook zoveel te laatste jarenquote:
Flikker op. Toen ik in 1995 de club leerde kennen en er fan van werd bungelden ze ergens halverwege de Premier League.quote:
Ach, ik kan hier een heel verhaal gaan houden wat ik er van vind, maar dat zal jou verder worst wezen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat mag je zeker
Ik ben nooit fan geweest van een specifieke ploeg in Nederland, dan reken ik even m'n gloryhunter-periode van Ajax in 1995 niet mee (je moet toch wat als puber) maar ik ben wel al jaren fan van Bergkamp. Toen hij verhuisde van Inter naar Arsenal baalde ik in eerste instantie, maar uiteindelijk is het echt een mooie club.
Ik heb helemaal niets met de Eredivisie.
ja, heel jammer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:03 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Mooie loting. Het wordt lastig maar dan is het leuker om een lastige wedstrijd te spelen tegen een grote club als Arsenal. Wel erg jammer dat zo'n pot in het Gelredome gespeeld wordt trouwens.
Toen hield ik me niet echt met voetbal bezig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
PS. wat deed je dan voordat je puber was?
Maar Europees was Arsenal dat jaar wel succesvol, nou ja, totdat Nayim Seaman voor lul zette...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:02 schreef Gunner het volgende:
[..]
Flikker op. Toen ik in 1995 de club leerde kennen en er fan van werd bungelden ze ergens halverwege de Premier League.
Een laatbloeier dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
Toen hield ik me niet echt met voetbal bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |