Ergens online te vinden?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was onder de indruk van de 10 minuten samenvatting die ik zag, van de wedstrijd vanmiddag tegen Olympiakos. Goed spel, vlotte combinaties, uitstekende uitgespeelde kansen.
quote:Shirtpresentatie op FC Twente.nl
28-07-2008
Het nieuwe shirt van FC Twente wordt aanstaande woensdag gepresenteerd op deze website. Afgelopen week heeft er een fotoshoot plaatsgevonden met drie spelers van de eerste selectie. Het thuisshirt en het uitshirt is mede door supporters ontworpen en heeft komend seizoen een bijzondere uitstraling.
Komend seizoen is het Italiaanse sportmerk Diadora de nieuwe kledingsponsor van FC Twente.
Fotograaf Stefan Schipper werkte mee aan de fotoshoot en de resultaten hiervan zijn woensdagmiddag te zien op FC Twente.nl. Daarnaast is er een video-reportage gemaakt van de fotoshoot die eveneens dan te zien zal zijn.
fctwente.nl
Ik heb hemquote:Op maandag 21 juli 2008 20:28 schreef Dos37 het volgende:
Heeft iemand zijn seizoenskaart al ontvangen?
Ik heb hem nog niet ben wel een nieuwkomer uit de nieuwe ring
Boschker lijkt me, een keeper staat er ook altijd bij.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:21 schreef Rikketik het volgende:
[..]
![]()
Let ook even op de foto bij het bericht. Middelste is natuurlijk NKufo, recht zal wel Heubach zijn, maar wie is de linkse?
Jullie moeten niet zo zeiken want jullie kunnen genoeg kopen van het geld wat er voor gegeven wordtquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:15 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Inderdaad, ik word ook goed ziek van die "zogenaamde topclubs" die denken hier wel even spelers te kunnen komen halen.
Eerst Kennedy naar Ajax. Vervolgens belangstelling uit Amsterdam voor Engelaar. Daarna haalt Feyenoord El Ahmadi. Dan komt Ajax weer kijken in Enschede, want ze willen Douglas. De volgende die de kop gek wordt gemaakt is Arnautovic, ditmaal door Feyenoord. Nu is Ajax dus ook weer aan de beurt om het bij Wielaert te proberen. Feyenoord zal dan straks wel weer komen voor Braafheid ofzo.
Het is het lot van Twente, Heerenveen en Groningen. Ajax parasiteert op de scouting van deze clubs.
Frustrerend is het natuurlijk wel voor een subtopper die de stap wil maken. Aan de ene kant gun je het de speler wel en als je zelf ook nog eens 3-4 miljoen voor Wielaert vangt kan ik er wel mee leven. Aan de andere kant moet je wel direct een goede vervanger hebben en die is er gewoon niet voor dat geld. Gevolg: Twente moet het nu doen met een onervaren verdediging en gaat hierdoor ongetwijfeld minder presteren dit seizoen, ook mede dankzij het feit dat nu alwéér een Nederlander wordt weggekocht. Vorig seizoen 3 niet-Nederlanders in de basis, dit seizoen bijna het omgekeerde. Dat gaat ook ten koste van de communicatie in het veld en de herkenbaarheid van de ploeg.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jullie moeten niet zo zeiken want jullie kunnen genoeg kopen van het geld wat er voor gegeven wordt
nee, ik vind het ook lichtelijk frustrerend dat de scouting van Ajax al een paar jaar op zn gat ligt. Jaren lang was het de beste van het land maar nu is het afgezakt tot bedenkelijk niveau. Dat gat proberen ze nu te dichten met de miljoenen investeringen op spelers die van andere clubs afkomstig zijn, de subtoppers terwijl diezelfde subtoppers uit hetzelfde pannetje eten als dat Ajax deed in 10 a 15 jaar geleden.
En ja, Ajax weet ook hoe het voeld om steeds maar weer je beste speler kwijt te raken, ik zie Huntelaar ook nog wel vertrekken op 31 augustus om 23.57 uur voor een flink bedrag naar Real of Man Utd of wat dan ook. En dan begint alles weer van voor af aan. Zo heeft Twente zijn Ajax en heeft Ajax zijn Real Madrid.
Van die 3-4 miljoen kun je dan ook nog maar eens zo'n 2 miljoen investeren trouwens. Ik hoop ook dat VI ernaast zit.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Frustrerend is het natuurlijk wel voor een subtopper die de stap wil maken. Aan de ene kant gun je het de speler wel en als je zelf ook nog eens 3-4 miljoen voor Wielaert vangt kan ik er wel mee leven. Aan de andere kant moet je wel direct een goede vervanger hebben en die is er gewoon niet voor dat geld. Gevolg: Twente moet het nu doen met een onervaren verdediging en gaat hierdoor ongetwijfeld minder presteren dit seizoen, ook mede dankzij het feit dat nu alwéér een Nederlander wordt weggekocht. Vorig seizoen 3 niet-Nederlanders in de basis, dit seizoen bijna het omgekeerde. Dat gaat ook ten koste van de communicatie in het veld en de herkenbaarheid van de ploeg.
Nee, ik ben er nog niet gerust op
Hetzelfde met Ajax, kijk naar vorig seizoen. Net de stap om weer aansluiting te vinden hadden we binnen hand bereik maar toen werd Sneijder verkocht en konden wij niets meer halen, gevolg weer 2de in de comp en weer geen CL. Terwijl we het beste middenveld van Nederland hadden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Frustrerend is het natuurlijk wel voor een subtopper die de stap wil maken. Aan de ene kant gun je het de speler wel en als je zelf ook nog eens 3-4 miljoen voor Wielaert vangt kan ik er wel mee leven. Aan de andere kant moet je wel direct een goede vervanger hebben en die is er gewoon niet voor dat geld. Gevolg: Twente moet het nu doen met een onervaren verdediging en gaat hierdoor ongetwijfeld minder presteren dit seizoen, ook mede dankzij het feit dat nu alwéér een Nederlander wordt weggekocht. Vorig seizoen 3 niet-Nederlanders in de basis, dit seizoen bijna het omgekeerde. Dat gaat ook ten koste van de communicatie in het veld en de herkenbaarheid van de ploeg.
Nee, ik ben er nog niet gerust op
Twente speelde zeer goed maar Olympiakos speelde ook onthutsend zwak.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was onder de indruk van de 10 minuten samenvatting die ik zag, van de wedstrijd vanmiddag tegen Olympiakos. Goed spel, vlotte combinaties, uitstekende uitgespeelde kansen.
Gravesen naar Twente? Klinkt leuk als naam, maar of Twente daar nu echt beter van wordt.. Bovendien zullen z'n looneisen normaal gesproken te gortig zijn..quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar is het gerucht van Gravesen naar Twente eigenlijk?
het stond ergens in de geruchtenmolen van Sportweek maar of dat nou zo betrouwbaar is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gravesen naar Twente? Klinkt leuk als naam, maar of Twente daar nu echt beter van wordt.. Bovendien zullen z'n looneisen normaal gesproken te gortig zijn..
Schaam je.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:35 schreef Rikketik het volgende:
(Gezien ik nog geen Twente shirt in m'n kast heb hangen...)
quote:
Zelfde hier. Weet iemand hier trouwens hoe dat werkt met die 20 euro tegoed die je bij registratie voor een seizoenkaart zou krijgen? Of kreeg je nou een presentje, of zoiets, weet het niet meer eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:15 schreef Lamzak_ het volgende:
ik ga mezelf denk ik een rode aanschaffen
quote:
Las dit net van een member op het twenteforum.quote:Vanmiddag de SSU gebeld, nog niet alle kaarten zijn bezorgd, ze zullen waarschijnlijk voor zaterdag op de deurmat liggen, zoniet kun je zaterdag gewoon met een ID of paspoort je kaarten voor de CL halen, ze kunnen namelijk in de computer zien of je gewoon betaald heb.
Huh? Alleen voor nieuwe of ook voor 'oude'? En waar had ik dat kunnen lezenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:42 schreef Solstice het volgende:
[..]
Zelfde hier. Weet iemand hier trouwens hoe dat werkt met die 20 euro tegoed die je bij registratie voor een seizoenkaart zou krijgen? Of kreeg je nou een presentje, of zoiets, weet het niet meer eigenlijk.
Zoals deze clubs met Twente in het bijzonder jarenlang heeft geparasiteerd van de jeugdopleidingen en net-nietjes van met name PSV en Ajax. Beetje huilerige van je, tukkeronline.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:15 schreef tukkeronline het volgende:
Het is het lot van Twente, Heerenveen en Groningen. Ajax parasiteert op de scouting van deze clubs.
Sorry? Als er 1 club al decennia haar eigen spelers opleidt is het Twente wel. Met de net-nietjes bedoel je zeker Ronald de Boer en Andy van der Meijde, voetballers die we voor jullie weer op het juiste spoor hebben gekregen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:11 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals deze clubs met Twente in het bijzonder jarenlang heeft geparasiteerd van de jeugdopleidingen en net-nietjes van met name PSV en Ajax. Beetje huilerige van je, tukkeronline.
Nou, nou. Dat zijn er toch al gauw 7 in de afgelopen dertig jaar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:50 schreef Gouranga111 het volgende:
Sorry? Als er 1 club al decennia haar eigen spelers opleidt is het Twente wel. Met de net-nietjes bedoel je zeker Ronald de Boer en Andy van der Meijde, voetballers die we voor jullie weer op het juiste spoor hebben gekregen?
Zal ik even een paar voetballers opsommen die Ajax bij Twente heeft weggeplukt ondanks jullie jeugdopleiding:
Kennedy Bakircioglü, Sander Boschker, Dick van Dijk, Jan van Halst, Arnold Mühren, René Notten en Piet Schrijvers om er maar eens een paar te noemen.
Van die namen is alleen De Boer een echte Ajacied.quote:Op donderdag 31 juli 2008 03:37 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, nou. Dat zijn er toch al gauw 7 in de afgelopen dertig jaar.
Ronald de Boer, Andy van der Meyde, Ismael Aissati, Othman Bakkal, Jason Culina, Rajkovic, Zijler, Gakhogidze, Van der Doelen, Van der Weerden, Ten Rouwelaar, Ramzi. Allemaal jongens waar jullie voor een groot deel ook lekker (zowel sportief als financieel) lekker op verdiend hebben. Om maar niet te spreken over jongens van de Ajax-jeugdopleiding die via via bij jullie terecht zijn gekomen.
Niet allemaal een onverdeeld succes, maar genoeg om gewoon lekker stil te zijn en geld te tellen.
Van dit voorbeeld tel ik zeker 6 namen die Twente gehuurd heeft, en waar dus geen stuiver aan is verdiend. Misschien zijn daar alleen wat loonkosten voor uitgespaard. Gakhokidze en Van der Weerden waren al op zo'n leeftijd dat Twente ook hier aan niet heeft verdiend. Alleen Culina, die bij Ajax op een dood spoor zat, Zijler en Van der Doelen hebben nog een kleine transfervergoeding opgeleverd. Al met al maar heel weinig serieuze namen om je punt te maken, in een periode van 17 jaar. Bovendien zijn Ajax en PSV alleen maar beter geworden van de verhuur/verkoop van De Boer, Van der Meyde, Aissati en Bakkal aan Twente. Dat was sportief gezien voor beiden een win-win situatie. En hoe kun je nu een oordeel geven over Rajkovic, die jongen heeft nog geen seconde voor Twente gespeeldquote:Op donderdag 31 juli 2008 03:37 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, nou. Dat zijn er toch al gauw 7 in de afgelopen dertig jaar.
Ronald de Boer, Andy van der Meyde, Ismael Aissati, Othman Bakkal, Jason Culina, Rajkovic, Zijler, Gakhogidze, Van der Doelen, Van der Weerden, Ten Rouwelaar, Ramzi. Allemaal jongens waar jullie voor een groot deel ook lekker (zowel sportief als financieel) lekker op verdiend hebben. Om maar niet te spreken over jongens van de Ajax-jeugdopleiding die via via bij jullie terecht zijn gekomen.
Niet allemaal een onverdeeld succes, maar genoeg om gewoon lekker stil te zijn en geld te tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |