Twente speelde zeer goed maar Olympiakos speelde ook onthutsend zwak.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was onder de indruk van de 10 minuten samenvatting die ik zag, van de wedstrijd vanmiddag tegen Olympiakos. Goed spel, vlotte combinaties, uitstekende uitgespeelde kansen.
Gravesen naar Twente? Klinkt leuk als naam, maar of Twente daar nu echt beter van wordt.. Bovendien zullen z'n looneisen normaal gesproken te gortig zijn..quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar is het gerucht van Gravesen naar Twente eigenlijk?
het stond ergens in de geruchtenmolen van Sportweek maar of dat nou zo betrouwbaar is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gravesen naar Twente? Klinkt leuk als naam, maar of Twente daar nu echt beter van wordt.. Bovendien zullen z'n looneisen normaal gesproken te gortig zijn..
Schaam je.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:35 schreef Rikketik het volgende:
(Gezien ik nog geen Twente shirt in m'n kast heb hangen...)
quote:
Zelfde hier. Weet iemand hier trouwens hoe dat werkt met die 20 euro tegoed die je bij registratie voor een seizoenkaart zou krijgen? Of kreeg je nou een presentje, of zoiets, weet het niet meer eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:15 schreef Lamzak_ het volgende:
ik ga mezelf denk ik een rode aanschaffen
quote:
Las dit net van een member op het twenteforum.quote:Vanmiddag de SSU gebeld, nog niet alle kaarten zijn bezorgd, ze zullen waarschijnlijk voor zaterdag op de deurmat liggen, zoniet kun je zaterdag gewoon met een ID of paspoort je kaarten voor de CL halen, ze kunnen namelijk in de computer zien of je gewoon betaald heb.
Huh? Alleen voor nieuwe of ook voor 'oude'? En waar had ik dat kunnen lezenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:42 schreef Solstice het volgende:
[..]
Zelfde hier. Weet iemand hier trouwens hoe dat werkt met die 20 euro tegoed die je bij registratie voor een seizoenkaart zou krijgen? Of kreeg je nou een presentje, of zoiets, weet het niet meer eigenlijk.
Zoals deze clubs met Twente in het bijzonder jarenlang heeft geparasiteerd van de jeugdopleidingen en net-nietjes van met name PSV en Ajax. Beetje huilerige van je, tukkeronline.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:15 schreef tukkeronline het volgende:
Het is het lot van Twente, Heerenveen en Groningen. Ajax parasiteert op de scouting van deze clubs.
Sorry? Als er 1 club al decennia haar eigen spelers opleidt is het Twente wel. Met de net-nietjes bedoel je zeker Ronald de Boer en Andy van der Meijde, voetballers die we voor jullie weer op het juiste spoor hebben gekregen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:11 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals deze clubs met Twente in het bijzonder jarenlang heeft geparasiteerd van de jeugdopleidingen en net-nietjes van met name PSV en Ajax. Beetje huilerige van je, tukkeronline.
Nou, nou. Dat zijn er toch al gauw 7 in de afgelopen dertig jaar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:50 schreef Gouranga111 het volgende:
Sorry? Als er 1 club al decennia haar eigen spelers opleidt is het Twente wel. Met de net-nietjes bedoel je zeker Ronald de Boer en Andy van der Meijde, voetballers die we voor jullie weer op het juiste spoor hebben gekregen?
Zal ik even een paar voetballers opsommen die Ajax bij Twente heeft weggeplukt ondanks jullie jeugdopleiding:
Kennedy Bakircioglü, Sander Boschker, Dick van Dijk, Jan van Halst, Arnold Mühren, René Notten en Piet Schrijvers om er maar eens een paar te noemen.
Van die namen is alleen De Boer een echte Ajacied.quote:Op donderdag 31 juli 2008 03:37 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, nou. Dat zijn er toch al gauw 7 in de afgelopen dertig jaar.
Ronald de Boer, Andy van der Meyde, Ismael Aissati, Othman Bakkal, Jason Culina, Rajkovic, Zijler, Gakhogidze, Van der Doelen, Van der Weerden, Ten Rouwelaar, Ramzi. Allemaal jongens waar jullie voor een groot deel ook lekker (zowel sportief als financieel) lekker op verdiend hebben. Om maar niet te spreken over jongens van de Ajax-jeugdopleiding die via via bij jullie terecht zijn gekomen.
Niet allemaal een onverdeeld succes, maar genoeg om gewoon lekker stil te zijn en geld te tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |