SHUT UP FOOLquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:07 schreef santax het volgende:
TS is pretty good with computers! Zomaar een topic hierover openen!
15 minutes of lamequote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:03 schreef J.Herrer het volgende:
gewoon zo niet grappig he![]()
Waarom doet die gast niet iets nuttigs met zijn last 15 minutes of fame![]()
Hij zegt het zelf ook al, SHUT UP FOOL
hij is gewoon grappig, TS is een humorloze gay, slotje.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:05 schreef McFearless het volgende:
SHUT UP, FOOL!
Nee jij hebt humor wil je zeggenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hij is gewoon grappig, TS is een humorloze gay, slotje.
Als je die reclame grappig vindt ben je echt een kansloze. Sorryquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hij is gewoon grappig, TS is een humorloze gay, slotje.
Waar je al twee jaar een ride in z'n tank kan winnenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:17 schreef S-Two het volgende:
Ik vond deze wel grappig, in ieder geval stukken beter dat die reclame van hem van Snickers.
Mensen die dit na 100.000 keer op 1 avond nog altijd grappig vinden zijn gewoon kansloze WoW'ers, jij ookquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:23 schreef Bob-B het volgende:
Gewoon goeie reclame, maarja, TS baalt omdat dit soort reclames tijd innemen terwijl hij liever tena lady reclames kijkt.
Nee je mag wel wat anders als je niet normaal doetquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Mensen die dit na 100.000 keer op 1 avond nog altijd grappig vinden zijn gewoon kansloze WoW'ers, jij ook
Mag ik je handtekening?
No shit!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hij is trouwens wel erg oud geworden
beetje dreigen met je 'macht' ... stoere ventquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee je mag wel wat anders als je niet normaal doet
Pas maar op straks krijgt TS ook zon blauwe naam en moet ie het forum babysittenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee je mag wel wat anders als je niet normaal doet
Mensen die niet kunnen tellen zijn ook nogal kansloosquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Mensen die dit na 100.000 keer op 1 avond nog altijd grappig vinden zijn gewoon kansloze WoW'ers, jij ook
Mag ik je handtekening?
Mensen die nog nooit van 'bij wijze van spreke' hebben gehoord zijn nog kanslozerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen tellen zijn ook nogal kansloos
Kankerlul, WTF LOOP JE TE FUCKEN MET TEH A-TEAM?!?!?!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:22 schreef zxs het volgende:
ik had altijd al een hekel aan BA(H)
de enige goeie acteur uit a-team was hannibal ( gehandschoend)
die speelde al in 'breakfast at tiffany's'
de rest was matig tot slecht
je kunt je naam zo te lezen beter laten veranderen in JDeDommeNeger.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:17 schreef JDeStoereNeger het volgende:
Is hij de echte mr.t of is die persoon gewoon iemand die hem nadoet?
Het is een neppert. Mr. T is al een tijdje deaud.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:17 schreef JDeStoereNeger het volgende:
Is hij de echte mr.t of is die persoon gewoon iemand die hem nadoet?
Mijn paintskilzzquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:08 schreef DeWaasheid het volgende:
Ja je kan er nog zo'n stoere kerel neerzetten maar het blijft een ontiegelijke nerdgame. Hij heeft nog meer kans stoer over te komen terwijl ie barbies aansmeert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
notquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:23 schreef McFearless het volgende:
[..]
Het is een neppert. Mr. T is al een tijdje deaud.
je liegtquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:23 schreef McFearless het volgende:
[..]
ik zou de komende tijd maar af en toe achteruit kijken tijdens het lopen op straat, voor je het weet rijdt er een tank of een nightelf mohawk over je heen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:23 schreef McFearless het volgende:
[..]
Natuurlijk is mijn favoriete knuffelneger niet dood, ik dacht dat dat toch wel duidelijk was. Verder ben ik het eens met TS. Niet te geloven dat mijn jeugdheld meedoet aan dit soort fratsen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:31 schreef JDeStoereNeger het volgende:
Oh ik wist niet dat ie dood is,
weer wat geleerd
*OMG HIJ IS NIET DOOD KLOOTZAK!
WIKIPEDIA ZEGT VAN NIEET![]()
Doet ome Willem hier ook aan mee dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Verder ben ik het eens met TS. Niet te geloven dat mijn jeugdheld meedoet aan dit soort fratsen.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |