Nee, hij was te lang en kon hem voor 5 euro laten makenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Je bent zeker zo dik dat broeken op maat gemaakt moeten worden?
koop dan een kortere broekquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, hij was te lang en kon hem voor 5 euro laten maken
Ik heb lekker vakantie.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:16 schreef De_Ananas het volgende:
Ik moest vandaag trouwens een broek ophalen (die op maat gemaakt werd, stoer hé?) maar ik moest werken
Ik heb ook vakantie, ik verdien alleen veel geld danquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb lekker vakantie.![]()
Ik ben alleen heel hard tussen de billen genomen door het weer.
Ook geen zak aan om 6 weken lang tv te kijken 's avonds.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:10 schreef slindenau het volgende:
Moet je tv gaan kijken, ik kijk nu IN HELL met Jean Claude van Damme
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:10 schreef slindenau het volgende:
Moet je tv gaan kijken, ik kijk nu IN HELL met Jean Claude van Damme
wel een mooie stylo?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die hadden ze niet meer![]()
(uitverkoop)
En ik ben natuurlijk gewoon groot geschapen
Je kan ook om en om doen, de ene dag TV de andere dag masturberenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ook geen zak aan om 6 weken lang tv te kijken 's avonds.
Heb ik vorige vakantie gedaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb ook vakantie, ik verdien alleen veel geld dan
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:29 schreef De_Ananas het volgende:
Ik stemde op B.
quote:
nee je bent een faggotquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
upsikhebperongelukopikwilpiemelsgestemdbeniknueenviezefaggotofvaltdatwelmee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |