quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:54 schreef Witchfynder het volgende:
Argh, er zitten ineens enorme beeldverneukende Sony banners op fok waardoor ik niet bij mijn Editknopje kan..
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Kan je trouwens met een koptelefoon oefenen met een electrisch gitaar.
Wat klinkt ie viiesss... (coño)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:45 schreef Goover het volgende:
Daar is hij dan:
Op een Roland Cube 20, clean, geen effecten.
Eerst uit
Dan aan met full fuzz en full treble
Dan met full fuzz en full bass
Als laatste half tone en zo min mogelijk fuzz.
Maar de laatste klonk niet helemaal 100% ik geloof dat mijn batt weer op isIk had nog een oude gevonden. Maarja, het geluid van mijn cam is sowieso bagger
En ik had ook wel iets gevarieerder kunnen spelen
.
Ik vind die een na laatste lekker klinken, instant Kyussquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:45 schreef Goover het volgende:
Daar is hij dan:
Eerst uit
Maar de laatste klonk niet helemaal 100% ik geloof dat mijn batt weer op isIk had nog een oude gevonden. Maarja, het geluid van mijn cam is sowieso bagger
.
Kyussquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik vind die een na laatste lekker klinken, instant Kyuss
Vraag het Bill Bailey..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:18 schreef Metalfreak het volgende:
En hoe gaat de mop verder uit de TT??
Matige TVP
Nice!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:45 schreef Goover het volgende:
Daar is hij dan:
Eerst uit
.
Bill Baileyquote:
Als ik mijn baan krijg en het loont om een gitaar te importeren, dan haal ik een SG tijdens mijn vakantie in de VSquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik ben in dubio...........ik ga voor mijn afstuderen mezelf trakteren op een vette gitaar of een mooi horloge.....ik ben er nog niet uit......
Hahaha, geen probleem joh.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:42 schreef emokid het volgende:
Ik zal hem alleen in mijn kamer gebruiken als hobbyEn bedankt voor de snelle reactie!
Maar morgen is het zondag en dan hoef je toch niets zinnigs te doenquote:Op zondag 13 juli 2008 04:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Fuckkk ellende nu al brak en nog geeneens geslapen ik wil nei teens aan morgen denken al
Maar haar ouders waren toch niet thuis?quote:Op zondag 13 juli 2008 04:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja ik zou eigenlijk wat gaan drinken met iemand maar ik heb preventief al afgezegt net![]()
Wel m'n midi keyboard opgehaald dit weekend hij is tof
klopt ja! ik sprak met de bassist van a balladeer (kutbandquote:Op zondag 13 juli 2008 02:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hoor van heel veel gitaristen dat Epiphones leuke beginnersgitaren zijn maar dat ze niet geschikt zijn voor podiumwerk, puur omdat ze niet goed afgesteld schijnen te zijn, niet goed afgemaakt en vooral met goedkope onderdelen gemaakt zijn.
Zelf heb ik er weinig tot geen ervaring mee, dus ik zeg jou alleen wat ik van horen zeggen heb
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 01:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als ik mijn baan krijg en het loont om een gitaar te importeren, dan haal ik een SG tijdens mijn vakantie in de VS
Mijn horloge van 8 jr oud werkt nog prima
Tja..........ik heb alleen een beetje het idee dat mijn gitaarstuff enzo soort van 'af' is. Ik heb alle sounds/modellen wel die ik wil en een goede amp dusja waarom dan weer iets nieuws op gitaargebied he....quote:
Don't askquote:Op zondag 13 juli 2008 09:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Maar haar ouders waren toch niet thuis?
Geen latency met het keyboard?
Komt zij toch naar jou toe? Moet ze wel een smoesje verzinnen dat ze naar een pyjama party van de Barbie-vereniging gaan oidquote:Op zondag 13 juli 2008 12:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Don't askdoor het kutweer waren ze een week eerder teruggekomen van vakantie
Dus dat wordt een andere keer
![]()
Maar geen latency gaat helemaal goed
Nope, geen ervaring mee...quote:Op zondag 13 juli 2008 12:46 schreef emokid het volgende:
Iemand over de Les Paul van mij?
Yamaha Pacifica 112quote:Op zondag 13 juli 2008 12:44 schreef RoW_0 het volgende:
yay fiets verkocht eindelijk 400 euro gespaard.
- Yamaha pacifica 112
- Roland cube 15-20w
Maar ik ga volgende week 5 weken op vakantie, dus als ik hier een gitaar koop is het best nutteloos, dus ik kijk wel ff in Turkije of ik het daar goedkoper vind. Zoniet koop ik het gewoon hier ;D
zijn er geen andere amps wat ook wel goed is?
Trve ende kvlt aanwezigers:quote:Op zondag 13 juli 2008 13:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Zo doei jongens en tot nooit meer ziens ik g naar het toetsenisten topic![]()
die + reasonquote:Op zondag 13 juli 2008 13:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Zo doei jongens en tot nooit meer ziens ik g naar het toetsenisten topic![]()
ik heb een klokje, gamegeval, internet toegang, mp3 speler en fotocamera in 1, en ohja, je kan er nog mee bellen (en sms'en) schijntquote:Op zondag 13 juli 2008 12:11 schreef Cynic het volgende:
Daar heb je toch een telefoon voor?
Ik bel er in ieder geval amper mee
morgen jij een pakje op de postkoets gooien!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Weer terug van weekend weg
Eerst nachtje werken, reageer morgen wel
Tofquote:Op zondag 13 juli 2008 23:12 schreef Under_Score het volgende:
vandaag begonnen als lead gitarist bij een lokaal bandjealleen maar eigen nummers dus dat is mooi meegenomen. alleen live een solo verzinnen op improvisatie is best lastig vooral als je jezelf niet echt goed hoort.
maar het heeft potentie
Bijna Mellon Collie and the Infinite Sadness (De intro/het nummer, niet het album). Maar nog niet helemaalquote:Op zondag 13 juli 2008 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Tot zover mijn kunsten in de 1e dag als toetsenist
http://media.putfile.com/asdf-73kras kras
Gevoel erin brengen komt nog, eerst zorgen dat ik de goeie noten raak
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar dat is gewoon My Immortal van Evanescence.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Tot zover mijn kunsten in de 1e dag als toetsenist
http://media.putfile.com/asdf-73kras kras
Gevoel erin brengen komt nog, eerst zorgen dat ik de goeie noten raak
Ja vandaar het "kras kras" ook hequote:Op zondag 13 juli 2008 23:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar dat is gewoon My Immortal van Evanescence.
Jij vleermuis!
Die van mij was alleen geen 80 euroquote:
Wat ik al zei, Mellon Collie and the Infinite Sadness. Of Mary has a little lamb.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar afijn. Weten jullie nog wat leuke simpele pianoliedjes![]()
![]()
Yann Tiersen is altijd wel tof.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:49 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
Owja die is mooiquote:Op zondag 13 juli 2008 23:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yann Tiersen is altijd wel tof.
Bijvoorbeeld: Comptine d'un autre été: L'après midi
Kijk, nu kunnen we praten!! O ja en die chick van paramore die mag er ook zijn.....quote:
U2 - octoberquote:Op zondag 13 juli 2008 23:49 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
Klopt maar het knopje zit behoorlijk los.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:38 schreef Aresdreams het volgende:
pull is tot daar aan toe, maar er af is wat anders he
Kan ik daarmee wel RHCP spelen? ik merk soms dat niet elke wahwah het zelfde geluid geeft (tsja natuurlijk) maar de ene is minder wah dan de andere zeg maar.quote:
Ik heb zelf een zwarte Epiphone Les Paul Special II. Ik heb hem ook als beginners gitaar gekocht voor 200,- . Dat is nu een half jaar geleden en ik ben er nog steeds erg blij mee. Voor dat geld is het echt een fijne gitaar! Ook andere gitaristen die ik ken (incl mijn gitaar leraar) zijn het met mij eens dat het een prima gitaar is. (in tegenstelling tot de instap modellen bij squier)quote:Op zondag 13 juli 2008 02:38 schreef emokid het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met de Epiphone Les Paul "Special II" modellen? Het zijn de budgetmodellen die je al voor 140 kunt krijgen hier en daar. Ik speel nu een tijdje al akoestisch en wil binnenkort een nieuwe elektrische aanschaffen maar wil per se een les Paul (vraag niet waarom).
Nu heb ik dus ook iets met de Les Paul in cherry sunburst, ik wil per se deze als mij eerste gitaar halen maar de goedkoopste die ik kon vinden was de Epiphone Les Paul Standard Plus voor 399,-!
Nu is dit als eerste gitaar best duur dus ging ik kijken naar de Special II modellen die wat minder mooi zijn maar ook wat minder uitgebreid. Ik zal als beginner misschien niet veel merken van de ontbrekende tuners en dergelijke. Ik weet alleen niet of het verstandig is om gelijk voor die Standard Plus te gaan gezien dat eigenlijk wel de ultieme gitaar is die ik wil maar ook wat kost, ik denk dat ik met versterker en al erbij bijna op 500 kom.
Iemand tips? Ik weet dat ik misschien met een squier kan beginnen of iets dergelijks maar vind ze stiekem lelijk. Als er een andere gitaar is waarmee ik beter uit de voeten kan hoor ik het graag (wel een les paul uiteraard).
Ow en daarnaast heb ik genoeg namaakmodellen(1,2 en 3) gezien die de mooie cherry sunburst look hadden van het merk Jack&Danny, alleen werd dat me sterk afgeraden om geen reden en zou eigenlijk wel willen weten waarom.
Yep, erg goede prijs/kwaliteit verhouding.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:50 schreef Deansensitized het volgende:
Epiphone is gewoon goede shit. Punt!
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:43 schreef Deansensitized het volgende:
Drie keer raden in welke fabriek mijn Dean ML is gemaakt
Nee dat is veroorzaakt door een Dean,...quote:
Dan krijg je bij Dean wel veel 'bang for buck'quote:Op maandag 14 juli 2008 16:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nee dat is veroorzaakt door een Dean,...
Overkillquote:Op maandag 14 juli 2008 16:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan krijg je bij Dean wel veel 'bang for buck'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Een gitaar van 79 euro vergelijken met een gitaar van 250??? Die Yamaha zal toch echt kwalitatief een heeeeel stuk beter zijn.... En ik weet niet wat je wilt spelen, maar die Yamaha heeft tenminste nog een (op te splitsen) humbucker in de brug zitten, dus qua geluid ben je wat veelzijdiger.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:50 schreef RoW_0 het volgende:
Ik kom net terug van Vriese hier in Doetinchem.
En ze hebben me dit: http://www.feedback.nl/?b=ST250BK&a=9 aangeraden ipv de Yamaha pacifica 112.
Doen?
Jij schavuit! Vlegel! Belhamel!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:18 schreef RoW_0 het volgende:
Grapjeuhh :$ dat snap ik wel hoor. ik wou eigenlijk gewoon ff uitgelachen worden! maar ipv daarvan krijg ik serieuze antwoordenook goed. lol
We willen gewoon graag onze lieve n00bjes behouden van een miskoop en graag van goed advies voorzienquote:Op maandag 14 juli 2008 20:18 schreef RoW_0 het volgende:
Grapjeuhh :$ dat snap ik wel hoor. ik wou eigenlijk gewoon ff uitgelachen worden! maar ipv daarvan krijg ik serieuze antwoordenook goed. lol
Hahha jaa dat weet ik, en daar ben ik ook heel blij omquote:Op maandag 14 juli 2008 20:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
We willen gewoon graag onze lieve n00bjes behouden van een miskoop en graag van goed advies voorzien
Jij wil gewoon iedereen een dean aansmerenquote:Op maandag 14 juli 2008 20:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
We willen gewoon graag onze lieve n00bjes behouden van een miskoop en graag van goed advies voorzien
jij, doetinchemmer? ik woon er vlakbijquote:Op maandag 14 juli 2008 19:50 schreef RoW_0 het volgende:
Ik kom net terug van Vriese hier in Doetinchem.
En ze hebben me dit: http://www.feedback.nl/?b=ST250BK&a=9 aangeraden ipv de Yamaha pacifica 112.
Doen?
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:54 schreef Deansensitized het volgende:
Dus als je nog vaker goed advies wil in de toekomst moet je niet zo met ons lopen fucken
Ik heb hetzelfde probleem met een van mijn gitaren. Ook de schakelaar en de potmeters vervangen. Ik denk dat ik een keer al het soldeerwerk over ga doen en nieuwe bedrading aanleg. Het lijkt mij toch een draadbreuk.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Over goed advies gesproken: misschien kan jij me helpen met een element-probleempje dat ik al een tijdje met één van mijn gitaren heb. Ik heb destijds andere pickups erin gedaan en vanaf dat moment heb ik steeds een kraak in de schakelaar. Inmiddels heb ik er al 2 keer een nieuwe schakelaar in laten zetten en dan gaat het even goed, maar een tijdje later kraakt het weer. Op dit moment is het zelfs zo dat de schakelaar niet altijd het element goed "pakt" dus dat ik even ertegenaan moet tikken voordat het geluid goed is. Het vreemde is dat ik dat het erger is als ik een tijdje niet op die gitaar heb gespeeld. Na een tijdje spelen schakelt hij beter. De zaak waar ik het heb laten doen heeft alles doorgemeten en eigenlijk geen vreemde dingen gevonden. Enig idee wat het zou kunnen zijn?
Vet hoor! (Ja, dat vind ik echt) Ik kreeg nog geen kippenvel (stomme idols uitspraak) maar er was meer gevoel dan gisteren.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Dag 2
We blijven oefenen
http://media.putfile.com/fddf-89
Ja of een andere domme fout die ik een keer gemaakt heb, is de potmeters als ground gebruiken en dan niet doorschakelen naar de jack/ground. Ik dacht al wat een buzz en wat een bagger geluid.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:11 schreef allsystemshalt het volgende:
De vraag is is de bedrading omwikkeld met een ssort folie? ( zie je b.v. bij humbuckers)
Zo ja dan kan het zijn dat die folie contact maakt met de draden en/of schakelaar![]()
Kijk of je die foliemantel kan isoleren van open draad en/of schakelaars![]()
Ja precies langzaam maar zeker komt het goedquote:Op maandag 14 juli 2008 23:13 schreef Moozze het volgende:
[..]
Vet hoor! (Ja, dat vind ik echt) Ik kreeg nog geen kippenvel (stomme idols uitspraak) maar er was meer gevoel dan gisteren.
Zo, na deze beknopte muziekrecensie wil ik even outpointen dat er vandaag een website in de luch is gegaan die potentie heeft en wel deze. Je kan gewoon een account aanmaken en muziek posten en naar muziek van andere mensen luisteren. Lijkt me leuk!
Ja ik weet het, ik heb ook even piano gespeeld maar ik had les en dat was suf. Vooral de basbalk lezen was kut. Had gewoon nooit les moeten nemen!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja precies langzaam maar zeker komt het goedover een jaartje ofzo zal het wel behoorlijk goed zitten
Nu nog té gefocust om de goeie noten te raken =D
met twee handen spelen is toch ff lastig
Blijkt die plaat ook nog eens Countdown to Extinction te hetenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:27 schreef The_Dean het volgende:
En ik zit nu naar Symphonie of Destruction te luisteren [de hele cd integraal], dus veel zinnigs komt er de komende drie kwartier niet uit.
Klinkt als metal, en daar houden we niet van!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Blijkt die plaat ook nog eens Countdown to Extinction te heten
Is dat het stuk van Rachmaninov? Heb ook een keer een piano gekocht om wat aan te kloten. Gewoon lekker akkoordjes spelen en daar met de andere hand wat ladders overheen gooien.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:56 schreef Moozze het volgende:
Ik ben niet zo goed in iets moeten, en het is een prachtig instrument (Ja, ik vind Keane een toffe band)
Matthew Bellamy's solo in Butterflies en Hurricanes blijft ook zo geniaal!
Jep doetinchemmerrquote:Op maandag 14 juli 2008 21:43 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
jij, doetinchemmer? ik woon er vlakbij
Klinkt als Megadeth, en houden we inderdaad niet van.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:47 schreef Moozze het volgende:
[..]
Klinkt als metal, en daar houden we niet van!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Is dat het stuk van Rachmaninov? Heb ook een keer een piano gekocht om wat aan te kloten. Gewoon lekker akkoordjes spelen en daar met de andere hand wat ladders overheen gooien.
Jij bent echt dezelfde dean als die andere he...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt als Megadeth, en houden we inderdaad niet van.
Ja, wist je dat niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:48 schreef Moozze het volgende:
[..]
Jij bent echt dezelfde dean als die andere he...
Maar je bent aan het leren om het toch te waarderen? Al doende leert men hequote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt als Megadeth, en houden we inderdaad niet van.
Rachmaninov? Ga dit stuk maar eens oefenen, tot over een jaar of 10quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Is dat het stuk van Rachmaninov? Heb ook een keer een piano gekocht om wat aan te kloten. Gewoon lekker akkoordjes spelen en daar met de andere hand wat ladders overheen gooien.
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:23 schreef The_Dean het volgende:
Cynic: Ben nu aan het werk, je krijgt morgen uitgebreid antwoord. Lange verhalen typen op een n95 zuigt.
Nou, niet direct. Hebben 's nachts een eigen radio aan staan [meestal ook 'ietsje' harder] en een collega leek het wel leuk Megadeth erin te duwenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar je bent aan het leren om het toch te waarderen? Al doende leert men he
Daarin vergis jij je nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:43 schreef Cynic het volgende:
Als ik me niet vergis was er daarvoor zelfs een account zónder Dean
Ik zat eerst te denken aan een draadbreukje, of in je elementdraad, of in de andere bedrading, maar dat kan bijna niet, dan zou het altijd klote moeten zijn, en niet verslechteren of verbeteren.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:58 schreef Cynic het volgende:
Over goed advies gesproken: misschien kan jij me helpen met een element-probleempje dat ik al een tijdje met één van mijn gitaren heb. Ik heb destijds andere pickups erin gedaan en vanaf dat moment heb ik steeds een kraak in de schakelaar. Inmiddels heb ik er al 2 keer een nieuwe schakelaar in laten zetten en dan gaat het even goed, maar een tijdje later kraakt het weer. Op dit moment is het zelfs zo dat de schakelaar niet altijd het element goed "pakt" dus dat ik even ertegenaan moet tikken voordat het geluid goed is. Het vreemde is dat ik dat het erger is als ik een tijdje niet op die gitaar heb gespeeld. Na een tijdje spelen schakelt hij beter. De zaak waar ik het heb laten doen heeft alles doorgemeten en eigenlijk geen vreemde dingen gevonden. Enig idee wat het zou kunnen zijn?
Mijn potmeters gebruik ik eigenlijk nooit. Het zijn passieve Dimarzio's in een HH gitaar. Er zat eerst een 5-way schakelaar in maar ik heb er een 3-way in laten zetten. Maar het is dus inderdaad niet constant, alleen bij/kort na het schakelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik zat eerst te denken aan een draadbreukje, of in je elementdraad, of in de andere bedrading, maar dat kan bijna niet, dan zou het altijd klote moeten zijn, en niet verslechteren of verbeteren.
Gebruik je je potmeters tijdens het spelen? En zo ja, welke dan?
Heb je er actieve elementen in? En welke gitaar/wat voor elementen? HSS/HSH/HH?
Ja hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:01 schreef brother52 het volgende:
In een Laney Linebacker een beetje gemakkelijk uit elkaar te halen?
Is het dan bij beide elementen? Of alleen als je naar bijvoorbeeld het nek element schakeld?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mijn potmeters gebruik ik eigenlijk nooit. Het zijn passieve Dimarzio's in een HH gitaar. Er zat eerst een 5-way schakelaar in maar ik heb er een 3-way in laten zetten. Maar het is dus inderdaad niet constant, alleen bij/kort na het schakelen.
Ja, maar hij heeft gewoon alleen bij het schakelen, zo te horen heeft hij geen last van ruis/brom.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:19 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja of een andere domme fout die ik een keer gemaakt heb, is de potmeters als ground gebruiken en dan niet doorschakelen naar de jack/ground. Ik dacht al wat een buzz en wat een bagger geluid.
Ah, gewoon een schroevendraaier pakken en losschroeven wat ik tegenkom dus.quote:
okay, heb het even geprobeerd. het wegvallen gebeurt vooral wanneer ik van het brugelement naar het nekelement schakel, maar beide kanten op hoor je een kraakje. Binnen 2 minuten spelen valt het geluid niet meer weg bij het schakelen, maar het kraakje blijft.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is het dan bij beide elementen? Of alleen als je naar bijvoorbeeld het nek element schakeld?
Ah oke is goed, kom over een weekje maar terugquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:19 schreef SNArky het volgende:
[..]
Rachmaninov? Ga dit stuk maar eens oefenen, tot over een jaar of 10.
Tja wat ook vaak werkt is gewoon wat contractspray erin spuiten. Werkte bij mijn krakende potmeters prima. UIteraard is dit een tijdlijke oplossing.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
okay, heb het even geprobeerd. het wegvallen gebeurt vooral wanneer ik van het brugelement naar het nekelement schakel, maar beide kanten op hoor je een kraakje. Binnen 2 minuten spelen valt het geluid niet meer weg bij het schakelen, maar het kraakje blijft.
krijg je dan instant een contract aangeboden met die spray?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:42 schreef ssebass het volgende:
[..]
Tja wat ook vaak werkt is gewoon wat contractspray erin spuiten. Werkte bij mijn krakende potmeters prima. UIteraard is dit een tijdlijke oplossing.
Uiteraard. Het is speciaal ontworpen voor muzikanten. Het is zoiets als de pick of destiny.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:57 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
krijg je dan instant een contract aangeboden met die spray?
Jammer dat die gebroken isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:50 schreef ssebass het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is speciaal ontworpen voor muzikanten. Het is zoiets als de pick of destiny.
Om jou te mindfuckenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:56 schreef Moozze het volgende:
Waarom dan dean? Mijn vragen worden ontweken!
Kijk wel even naar de ophanging van de bak waar de versterker in hangt, dat metalen kastje, zodat die eventueel niet in de speaker valt en hier en daar wat beschadigd. Gewoon even beethouden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, gewoon een schroevendraaier pakken en losschroeven wat ik tegenkom dus.
Ja, zoals ze zeggen kan je eens contact spray proberen. Het is maar een tijdelijke oplossing, maar kan je wel zien waar het aan kan liggen. Gewoon ding voor ding even inspuiten en dan even proberen. Als dat het is kom je zo het snelst achter de boosdoener.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
okay, heb het even geprobeerd. het wegvallen gebeurt vooral wanneer ik van het brugelement naar het nekelement schakel, maar beide kanten op hoor je een kraakje. Binnen 2 minuten spelen valt het geluid niet meer weg bij het schakelen, maar het kraakje blijft.
Als je meer dan alleen powerchords speelt is het wel fijn als je gitaar op een normale hoogte hangtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:08 schreef Deansensitized het volgende:
Netjes man, mooi dat je er blij mee bent
Maar wat een korte straps
Onder je oksel is toch niet normaal dudequote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Als je meer dan alleen powerchords speelt is het wel fijn als je gitaar op een normale hoogte hangt
Jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:21 schreef Aresdreams het volgende:
voor jazz spelers wel
pakje al aangekomen dean?
Jazz spelen is toch niet normaal dudequote:
silvoldequote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jep doetinchemmerrfijn dat er mede-achterhoekers zijn hier
waar kom je precies vandaan dan als ik vragen mag.
Dat wel, heeft wel potentiequote:
Hij hangt niet onder mijn oksel... nouja niet echtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Onder je oksel is toch niet normaal dude
Bij jou zweeftie boven je oksel dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Onder je oksel is toch niet normaal dude
Dan ben jij of heel lang, of je speelt met je gitaar op je knieënquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:33 schreef Aresdreams het volgende:
nou...
2 keer zo hoog als bij mij in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |