die + reasonquote:Op zondag 13 juli 2008 13:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Zo doei jongens en tot nooit meer ziens ik g naar het toetsenisten topic![]()
of max 5 Hier downloadable
ik heb een klokje, gamegeval, internet toegang, mp3 speler en fotocamera in 1, en ohja, je kan er nog mee bellen (en sms'en) schijntquote:Op zondag 13 juli 2008 12:11 schreef Cynic het volgende:
Daar heb je toch een telefoon voor?
Ik bel er in ieder geval amper mee
morgen jij een pakje op de postkoets gooien!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Weer terug van weekend weg
Eerst nachtje werken, reageer morgen wel
Tofquote:Op zondag 13 juli 2008 23:12 schreef Under_Score het volgende:
vandaag begonnen als lead gitarist bij een lokaal bandjealleen maar eigen nummers dus dat is mooi meegenomen. alleen live een solo verzinnen op improvisatie is best lastig vooral als je jezelf niet echt goed hoort.
maar het heeft potentie
Bijna Mellon Collie and the Infinite Sadness (De intro/het nummer, niet het album). Maar nog niet helemaalquote:Op zondag 13 juli 2008 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Tot zover mijn kunsten in de 1e dag als toetsenist
http://media.putfile.com/asdf-73kras kras
Gevoel erin brengen komt nog, eerst zorgen dat ik de goeie noten raak
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar dat is gewoon My Immortal van Evanescence.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Tot zover mijn kunsten in de 1e dag als toetsenist
http://media.putfile.com/asdf-73kras kras
Gevoel erin brengen komt nog, eerst zorgen dat ik de goeie noten raak
Ja vandaar het "kras kras" ook hequote:Op zondag 13 juli 2008 23:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar dat is gewoon My Immortal van Evanescence.
Jij vleermuis!
Die van mij was alleen geen 80 euroquote:
Wat ik al zei, Mellon Collie and the Infinite Sadness. Of Mary has a little lamb.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar afijn. Weten jullie nog wat leuke simpele pianoliedjes![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |