quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:54 schreef Witchfynder het volgende:
Argh, er zitten ineens enorme beeldverneukende Sony banners op fok waardoor ik niet bij mijn Editknopje kan..
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Kan je trouwens met een koptelefoon oefenen met een electrisch gitaar.
Wat klinkt ie viiesss... (coño)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:45 schreef Goover het volgende:
Daar is hij dan:
Op een Roland Cube 20, clean, geen effecten.
Eerst uit
Dan aan met full fuzz en full treble
Dan met full fuzz en full bass
Als laatste half tone en zo min mogelijk fuzz.
Maar de laatste klonk niet helemaal 100% ik geloof dat mijn batt weer op isIk had nog een oude gevonden. Maarja, het geluid van mijn cam is sowieso bagger
En ik had ook wel iets gevarieerder kunnen spelen
.
Ik vind die een na laatste lekker klinken, instant Kyussquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:45 schreef Goover het volgende:
Daar is hij dan:
Eerst uit
Maar de laatste klonk niet helemaal 100% ik geloof dat mijn batt weer op isIk had nog een oude gevonden. Maarja, het geluid van mijn cam is sowieso bagger
.
Kyussquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik vind die een na laatste lekker klinken, instant Kyuss
Vraag het Bill Bailey..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:18 schreef Metalfreak het volgende:
En hoe gaat de mop verder uit de TT??
Matige TVP
Nice!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:45 schreef Goover het volgende:
Daar is hij dan:
Eerst uit
.
Bill Baileyquote:
Als ik mijn baan krijg en het loont om een gitaar te importeren, dan haal ik een SG tijdens mijn vakantie in de VSquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik ben in dubio...........ik ga voor mijn afstuderen mezelf trakteren op een vette gitaar of een mooi horloge.....ik ben er nog niet uit......
Hahaha, geen probleem joh.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:42 schreef emokid het volgende:
Ik zal hem alleen in mijn kamer gebruiken als hobbyEn bedankt voor de snelle reactie!
Maar morgen is het zondag en dan hoef je toch niets zinnigs te doenquote:Op zondag 13 juli 2008 04:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Fuckkk ellende nu al brak en nog geeneens geslapen ik wil nei teens aan morgen denken al
Maar haar ouders waren toch niet thuis?quote:Op zondag 13 juli 2008 04:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja ik zou eigenlijk wat gaan drinken met iemand maar ik heb preventief al afgezegt net![]()
Wel m'n midi keyboard opgehaald dit weekend hij is tof
klopt ja! ik sprak met de bassist van a balladeer (kutbandquote:Op zondag 13 juli 2008 02:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hoor van heel veel gitaristen dat Epiphones leuke beginnersgitaren zijn maar dat ze niet geschikt zijn voor podiumwerk, puur omdat ze niet goed afgesteld schijnen te zijn, niet goed afgemaakt en vooral met goedkope onderdelen gemaakt zijn.
Zelf heb ik er weinig tot geen ervaring mee, dus ik zeg jou alleen wat ik van horen zeggen heb
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 01:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als ik mijn baan krijg en het loont om een gitaar te importeren, dan haal ik een SG tijdens mijn vakantie in de VS
Mijn horloge van 8 jr oud werkt nog prima
Tja..........ik heb alleen een beetje het idee dat mijn gitaarstuff enzo soort van 'af' is. Ik heb alle sounds/modellen wel die ik wil en een goede amp dusja waarom dan weer iets nieuws op gitaargebied he....quote:
Don't askquote:Op zondag 13 juli 2008 09:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Maar haar ouders waren toch niet thuis?
Geen latency met het keyboard?
Komt zij toch naar jou toe? Moet ze wel een smoesje verzinnen dat ze naar een pyjama party van de Barbie-vereniging gaan oidquote:Op zondag 13 juli 2008 12:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Don't askdoor het kutweer waren ze een week eerder teruggekomen van vakantie
Dus dat wordt een andere keer
![]()
Maar geen latency gaat helemaal goed
Nope, geen ervaring mee...quote:Op zondag 13 juli 2008 12:46 schreef emokid het volgende:
Iemand over de Les Paul van mij?
Yamaha Pacifica 112quote:Op zondag 13 juli 2008 12:44 schreef RoW_0 het volgende:
yay fiets verkocht eindelijk 400 euro gespaard.
- Yamaha pacifica 112
- Roland cube 15-20w
Maar ik ga volgende week 5 weken op vakantie, dus als ik hier een gitaar koop is het best nutteloos, dus ik kijk wel ff in Turkije of ik het daar goedkoper vind. Zoniet koop ik het gewoon hier ;D
zijn er geen andere amps wat ook wel goed is?
Trve ende kvlt aanwezigers:quote:Op zondag 13 juli 2008 13:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Zo doei jongens en tot nooit meer ziens ik g naar het toetsenisten topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |