abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juli 2008 @ 15:59:46 #1
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60043673
Wat een commerciele kuttroep is dat aan het worden. Ja, kuttroep.

Een paar dagen geleden moest een 'pliesie' een kogeltje doorkoppen na het laten stoppen van een auto. Normaal reageert de site weer als gewoonlijk; zo veel mogelijk woordgrapjes en (meestal) amusante opmerkingen. Maar deze keer niet, nee deze keer werd er geschokt gereageerd. Geschokt. Geenstijl. wtf.

Ze besteden een erg zielig artikeltje over de agente, Gabriëlle.
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_doodgeschoten.html

Het artikel begint al met de over-emotionele reactie van de schrijver. Normaal worden agenten steevast uitgescholden, en ze zouden maar eens achter boeven aan moeten gaan.

Gevolgd door een 2e artikel;

http://www.geenstijl.nl/m(...)geen_schijn_van.html

De situatie wordt uitgelegd en het blijkt dat ze op weg naar het buro, in haar eentje, 's nachts, een auto overhaalt.

Een tijdje later. Een 3e (!) artikel over de zaak.

http://www.geenstijl.nl/m(...)en_kun_je_leren.html

Deze keer over een verdwaalde fundamentalist die reageert dat de dood van een moslim ook erg is. help-ik-ben-een-aandachtzoeker, waarop Geenstijl reageert dat die gast maar moet worden gedeporteerd, omdat het zo erg is voor die agente. De reactie wordt waarschijnlijk binnen het uur al verwijderd. Enfin; die jongen is al het kwaad. (ik zeg niet dat het niet fout is.)

Daarna een artikel over de overleden vrouw met het Marburg-virus. Hoewel ze daar rake dingen zeggen over de regering, maken ze ook grapjes over de toeriste. Immers: als je op vakantie gaat is het je eigen schuld dat je een virus oploopt. Zo valt ook te lezen in de reacties. Ze moest daar maar niet heengaan.

Sorry hoor, maar is de dood van de agente dan ook niet risico van het vak? Ze gaat in haar eentje achter een BMW aan. Of leveren de inkomsten niet genoeg op om reisjes naar Uganda te nemen. (niet dat ik daar ooit heen wil, laat staan dood gevonden wil worden.)

Overigens, om erbij te vermelden: Ik vind het ook heel erg van die agente, daar niet van.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60043722
Ze zijn dikke maten met de pliesie sinds ze daar een bakkie hebben gedaan.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:02:53 #3
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60043727
Je hebt wel gelijk TS, Geenstijl is inderdaad erg selectief als het gaat om de toon waarmee ze onderwerpen behandelen.

Beide onderwerpen zijn inderdaad erg en moeten ook als zodanig worden behandeld. Dat van die moslim, daarvan moet je je inderdaad afvragen of dat nodig was.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_60043762
nouja, zomaar kapot geschoten worden als je je werk doet is toch iets anders als lekker stoer naar gevaarlijke grotten in afrika gaan ... je gaat daar heen om het avontuur, nu pakte het avontuur minder goed uit. je weet dat afrika gevaarlijker is dan drenthe.
pi_60043785
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:02 schreef Strani het volgende:
Je hebt wel gelijk TS, Geenstijl is inderdaad erg selectief als het gaat om de toon waarmee ze onderwerpen behandelen.

Beide onderwerpen zijn inderdaad erg en moeten ook als zodanig worden behandeld. Dat van die moslim, daarvan moet je je inderdaad afvragen of dat nodig was.
die schreeuwmoslim mag naar iran gedeporteerd worden, met een subtiele vermelding in het uitzettingsrapport van een vermeend homo-zijn...
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:06:16 #6
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_60043786
GeenStijl hypocrisie verwijten

Kom op hey, ze zijn als zo hypocriet als de pest sinds de dag dat het opgericht is...
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:08:25 #7
158452 IQM
I am the one
pi_60043826
GeenStijl is zo inconsequent als wat. Maar ja, het domme publiek pikt het toch allemaal en de redacteurtjes lachen zich kapot vanachter hun bureaus.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_60043827
Geenstijl brengt het zoals mensen het willen horen...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:08:31 #9
71115 Rnej
I walk the line
pi_60043828
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:06 schreef Hephaistos. het volgende:

Kom op hey, ze zijn als zo hypocriet als de pest sinds de dag dat het opgericht is...
daarom heten ze geenstijl ... maar ze blijven onaantastbaar...

ach, subjectief of niet, tis tenminste ongezouten, en daar hou ik wel van
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:09:51 #10
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60043845
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:06 schreef Hephaistos. het volgende:

Dat is zo.

Ik moet wel zeggen dat ik GS regelmatig bezoek omdat ik de schrijfstijl en sommige artikelen leuk vind.

Ik zou me aan de andere kant nooit registreren daar, dat gaat me dan weer te ver.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_60043916
geenstijl is lief wanneer het hun uitkomt,
voor de rest hebben ze iedereen en alle culturen al belachelijk gemaakt.

ze zijn zelf natuurlijk perfect

ik kijk er wel regelmatig, maar die items op hun homepagina zijn niet eens te lezen, donders saai, en die kut geenstijl woorden zijn ook al zo achterlijk.

ik kijk alleen dumpert en geenstijltv
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_60043938
en die sony reclame heeft de layout van deze site nogal verneukt maar dat terzijde

edit: oh hebben ze net gefixt
edit2 : en hij is weer verneukt
as well as infernal
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:16:11 #13
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60043972
WTF, is dat die dezelfde agente die laatst nog op d'r bureaustoel werd vastgeplakt?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:18:33 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_60044011
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:59 schreef GasTurbine het volgende:
[...]
Sorry hoor, maar is de dood van de agente dan ook niet risico van het vak? Ze gaat in haar eentje achter een BMW aan.
Misschien vind je het moeilijk om onderscheid te maken tussen politieagenten die jou met 55 km/hr flitsen en een politieagente die tijdens de uitoefening van haar beroep op buitengewoon brute wijze doodgeschoten wordt. Dat zijn namelijk twee heel andere zaken.
In het eerste geval wordt er op GS natuurlijk veel gemopperd op deze agenten, maar altijd wel met een knipoog als je goed leest. Dat heet ironie. Een bon van 60 euro is natuurlijk wel jammer, maar nu ook niet echt een catastrophe. Heel anders is het natuurlijk als er een jonge politieagente "zomaar" doodgeschoten wordt. Dat is dus niet om mee te spotten, dat gun je niemand. Ook niet wanneer dezelfde agente de week daarvoor nog bonnen heeft staan uitschrijven. Snap je?

Dat doodgeschoten worden bij het stoppen van een politieagente tot het risico van het vak zou horen en daarom gebagatelliseerd kan worden is zo onzinnig dat ik daar verder niet op inga.
The End Times are wild
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:22:28 #15
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60044086
Op Fok! discussiëren over GeenStijl
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_60044228
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:13 schreef piekartz87 het volgende:
geenstijl is lief wanneer het hun uitkomt,
voor de rest hebben ze iedereen en alle culturen al belachelijk gemaakt.

ze zijn zelf natuurlijk perfect

ik kijk er wel regelmatig, maar die items op hun homepagina zijn niet eens te lezen, donders saai, en die kut geenstijl woorden zijn ook al zo achterlijk.

ik kijk alleen dumpert en geenstijltv
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:34:09 #17
158899 GasTurbine
pi_60044319
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:18 schreef LXIV het volgende:

Dat doodgeschoten worden bij het stoppen van een politieagente tot het risico van het vak zou horen en daarom gebagatelliseerd kan worden is zo onzinnig dat ik daar verder niet op inga.
Waarom zou het dan wel zo zijn dat iemand die op vakantie naar Uganda gaat er zelf voor heeft gekozen om van binnenuit opgegeten te worden. Of zoals geenstijl zegt; 'bloed te poepen.' Is dat ook de ironie? Ironie over een dode vrouw?

Gelijke monnikken, gelijke kappen. Zielig doen over een agente die in haar eentje 's nachts achter een BMW gaat slaat dan ook nergens op. Zéker niet als je zulke dingen over een 'bloedpoeper' die er 'zelf voor gezorgd heeft' om dood te gaan.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60044427
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:29 schreef fotostarter het volgende:

[..]

schrijf je eigen teksten

gekheid
as well as infernal
pi_60044470
Wie leest er dan ook geenstijl.
Ik kom er nooit ..tis sowieso een prut site.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:44:19 #20
220454 Zelfspotter
Gestoorde Gekken
pi_60044522
Die redactie bestaat uit dikke vadsige papzakken, die lekker vanachter hun computertje de wereld bekritiseren.

Rutger is wel zo nu en dan grappig.

Femke Halsema is reaguurder.

En ik lees het omdat ik anders bang ben Breaking News te missen.
The greatest moment of pleasure comes when ecstasy is long gone.
  † In Memoriam † vrijdag 11 juli 2008 @ 16:44:47 #21
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_60044532
Geenstijl

Altijd dit soort berichten met een bepaalde toon, als je dan reageert buiten die bepaalde toon word je "weggejorist" . In andere berichten vinden ze zo'n bericht als die van "fuckpolice" weer retegrappig.

Ik lees sowieso geen artiekelen/berichten/reacties daar. Alleen de filmpjes zijn soms wel van hoge kwaliteit
:')
pi_60044682
- ze hebben het nieuws erg snel.
- ze hebben soms nieuws dat andere media niet plaatst.
- ze durven het wat harder te omschrijven
- als ze het publiek willen beïnvloeden doen ze dat erg duidelijk, en niet subtiel zoals sommige journalisten.
- ze hebben lak aan de zelfcensuur op plaatsen van namen bij criminelen
- dumpert
- schrijfstijl is af en toe wel grappig.

zo een paar dingen waarvoor ik graag het nieuws lees op geenstijl.

en btw, het is een weblog, dus geen nieuwssite, dus het mag ook best subjectief zijn.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:55:35 #23
220454 Zelfspotter
Gestoorde Gekken
pi_60044739
Ze hebben banden met de Telegraaf
The greatest moment of pleasure comes when ecstasy is long gone.
pi_60044792
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:55 schreef Zelfspotter het volgende:
Ze hebben banden met de Telegraaf
sterker nog, de telegraaf heeft hen opgekocht...
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:59:18 #25
158452 IQM
I am the one
pi_60044804
Oh ja, kritiek op GeenStijl wordt rücksichtslos verwijderd door de redactie, waarna je gelijk een ban te pakken hebt.
Scio Melius
Gelul.
pi_60044845
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:53 schreef immortalsean het volgende:
- als ze het publiek willen beïnvloeden doen ze dat erg duidelijk, en niet subtiel zoals sommige journalisten.
- dumpert

en btw, het is een weblog, dus geen nieuwssite, dus het mag ook best subjectief zijn.
Dat dus
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_60044896
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:53 schreef immortalsean het volgende:
Nu.nl ook.
quote:
Zoals?
Of ga je nou verdwaalde artiekelen als die gefilmde steekpartij aankaarten?
quote:
Toegevoegde waarde daarvan is? En ik ben ook plat en ongenuanceerd in mijn meningen. Is doodnormaal.
quote:
?? Voorbeeld.
quote:
Zie ook vaak genoeg namen elders op internet staan.
quote:
- dumpert
Nee, sterker nog dat deaud, heameau en die meuk word oud.
quote:
Geenstijl.nl is geen nieuwssite.
quote:
Dus wat nou nieuws lezen dan? Geenstijl is gewoon een rechtse vorm van een tabloidblad.
pi_60044998
Ze hebben verschillende redacteuren die de berichtjes schrijven TS, vandaar het verschil van berichtgeving/mening.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_60045022
Het niveau van GeenStijl is allang ver gezakt, omdat het veel te commercieel word en zich dus aanpast aan het publiek. De gemiddelde GeenStijl-ganger is sowieso niet al te snugger, dus die pikken dit allemaal wel.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:10:40 #30
158452 IQM
I am the one
pi_60045058
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:07 schreef Roi het volgende:
Ze hebben verschillende redacteuren die de berichtjes schrijven TS, vandaar het verschil van berichtgeving/mening.
Wat die mening betreft, er wordt eerst uitgevoerd gediscussieerd over een item, voordat het gepubliceerd wordt.
Scio Melius
Gelul.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:13:29 #31
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60045109
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:59 schreef GasTurbine het volgende:

Of leveren de inkomsten niet genoeg op om reisjes naar Uganda te nemen. (niet dat ik daar ooit heen wil, laat staan dood gevonden wil worden.)
Je zou er eens naartoe moeten gaan, schitterend land!
pi_60045141
Geenstijl kan soms dingen gedaan krijgen in NL wat geen ene media voor elkaar krijgt.
Dat een handje vol users hier het er niet mee eens is, boehoe.
Zal toch niks veranderen

Ga lekker op nu.nl lezen dan, ipv een topic op fok te openen.:')
pi_60045290
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:03 schreef McKillem het volgende:

[..]

Nu.nl ook.
misschien, maar het heeft de andere (wat mij betreft) voordelen van geenstijl niet.
quote:
[..]

Zoals?
sorry, maar als je het niet erg vind ga ik niet voorbeelden opzoeken, dat kost wat veel tijd.
quote:
[..]

Toegevoegde waarde daarvan is? En ik ben ook plat en ongenuanceerd in mijn meningen. Is doodnormaal.
tja, dat vindt ik toch wat leuker om te lezen dan iets dat helemaal levenloos is geëufemeerd.
quote:
[..]

?? Voorbeeld.
bijvoorbeeld de laatste tijd met dat RaboSMSBetalen gebeuren.
quote:
[..]

nouja, ik kom het niet echt vaak tegen op nederlandse site's, meestel staat er dan Kevin de B. ofzo.
[..]

dat wordt al wat oud inderdaad, maar toen het geïntroduceerd was het ook best grappig, maar d'r komen af en toe nog wat nieuwe geenstijlismen bij...
quote:
[..]

nee, ze geven voornamelijk hun mening over het nieuws, dat maakt het verschil met een nieuwssite, maar dat betekent niet dat er geen nieuws tussen staat.
quote:
[..]

Dus wat nou nieuws lezen dan? Geenstijl is gewoon een rechtse vorm van een tabloidblad.
mwah, meer opinieblad dan roddelblad wat mij betreft ... ik zie op Fok! meer tabloid-gebeuren...
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:22:36 #34
158899 GasTurbine
pi_60045297
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:15 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Geenstijl kan soms dingen gedaan krijgen in NL wat geen ene media voor elkaar krijgt.
Dat een handje vol users hier het er niet mee eens is, boehoe.
Zal toch niks veranderen

Ga lekker op nu.nl lezen dan, ipv een topic op fok te openen.:')
Dat ontke ik niet. Zelf lees en bekijk ik verschillende dingen op Geenstijl ook hoor.
pi_60045898
Soms zijn die dingen op hun frontpage wel grappig.
Over 't algemeen kijk ik alleen op dumpert.
pi_60046010
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:03 schreef McKillem het volgende:

[..]

Nu.nl ook.
[..]

Zoals?
[..]

[..]

?? Voorbeeld.
[..]

[..]

[..]

[..]

ik schaar mij achter McKillem
as well as infernal
pi_60047408
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:22 schreef immortalsean het volgende:

[..]

misschien, maar het heeft de andere (wat mij betreft) voordelen van geenstijl niet.
[..]
Ik ben absoluut niet anti-geenstijl verder ofzo, begrijp me niet verkeerd. Sterker nog zulke sites zijn misschien wel goed in de samenleving.
Maar geenstijl is al heel lang niet meer wat het was.
quote:
sorry, maar als je het niet erg vind ga ik niet voorbeelden opzoeken, dat kost wat veel tijd.
[..]
Prima
quote:
tja, dat vindt ik toch wat leuker om te lezen dan iets dat helemaal levenloos is geëufemeerd.
[..]
Ik persoonlijk hecht er meer waarde aan nieuwsberichten te lezen zoals ze zijn zonde ze zoutjes en snoepjes die er op GS bij ingeplakt worden. Op die manier kan ik beter mijn eigen conclusies trekken.
quote:
bijvoorbeeld de laatste tijd met dat RaboSMSBetalen gebeuren.
[..]
Point taken.
quote:
dat wordt al wat oud inderdaad, maar toen het geïntroduceerd was het ook best grappig, maar d'r komen af en toe nog wat nieuwe geenstijlismen bij...
[..]
Ja, maar echt er wat aan hebben doe je sowiezo niet.
In het uiterste geval roep je eens ongezien de tyfus.
quote:
nee, ze geven voornamelijk hun mening over het nieuws, dat maakt het verschil met een nieuwssite, maar dat betekent niet dat er geen nieuws tussen staat.
[..]
Nee dan is mijn perspectief op nieuws wel iets anders. Het komt maar zelden voor dat ik op GS iets lees wat voor mij daadwerkelijk nieuws is. 1 keer in de zoveel tijd hebben ze eens een exclusiefje maar daar houd het toch echt wel mee op.

Als ik me uberhaupt op gs bevind is het de Dumpert of die achterlijke perikelen van Rutgert. Sporadisch gs.nl zelf maar dat eigenlijk helemaal niet meer nu ik weet dat het voornamelijk van de Telegraaf (of all companies) is.
quote:
mwah, meer opinieblad dan roddelblad wat mij betreft ... ik zie op Fok! meer tabloid-gebeuren...
Fok zie ik als een tijdmachine. Als je zin hebt om oud nieuws te lezen moet je fok erbij halen.
Geenstijl blijft in mijn optiek een tabloidblad, gewoon de schrijfstijl. Wat de publiceren. Hoe ze doen.
pi_60047544
quote discussies
pi_60047781
Eens!

Sowieso, geenstijl

Populisme

Alhoewel van dat laatste FoK! ook een handje heeft, met name op de frontpage.
pi_60048053
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 19:30 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik ben absoluut niet anti-geenstijl verder ofzo, begrijp me niet verkeerd. Sterker nog zulke sites zijn misschien wel goed in de samenleving.
Maar geenstijl is al heel lang niet meer wat het was.
klopt, qua inhoud is het wel wat achteruitgegaan al voor de telegraaf ze had overgenomen, daarentegen worden er nu veel meer items per dag behandeld ... vroeger keek je eens eenmaal per week, tegenwoordig mag je elke dag wel een keer kijken om bij te blijven ... dat is op zich ook wel fijn.
quote:
[..]

Prima
[..]

Ik persoonlijk hecht er meer waarde aan nieuwsberichten te lezen zoals ze zijn zonde ze zoutjes en snoepjes die er op GS bij ingeplakt worden. Op die manier kan ik beter mijn eigen conclusies trekken.
daar is inderdaad ook wat voor te zeggen, gelukkig staat er meestal wel een bron bij.
quote:
[..]

Point taken.
[..]

Ja, maar echt er wat aan hebben doe je sowiezo niet.
In het uiterste geval roep je eens ongezien de tyfus.
achja, af en toe zitten er ook wel echte nieuwe woorden tussen ... wat dat betreft heeft geenstijl een beetje het stokje over genomen van de literatuurschrijvers die vroeger nieuwe woorden in de nederlandse taal introduceerden.
quote:
[..]

Nee dan is mijn perspectief op nieuws wel iets anders. Het komt maar zelden voor dat ik op GS iets lees wat voor mij daadwerkelijk nieuws is. 1 keer in de zoveel tijd hebben ze eens een exclusiefje maar daar houd het toch echt wel mee op.

Als ik me uberhaupt op gs bevind is het de Dumpert of die achterlijke perikelen van Rutgert. Sporadisch gs.nl zelf maar dat eigenlijk helemaal niet meer nu ik weet dat het voornamelijk van de Telegraaf (of all companies) is.
[..]

Fok zie ik als een tijdmachine. Als je zin hebt om oud nieuws te lezen moet je fok erbij halen.
Geenstijl blijft in mijn optiek een tabloidblad, gewoon de schrijfstijl. Wat de publiceren. Hoe ze doen.
hoe ze het opschrijven, ja, dat lijkt misschien wel een beetje op tabloids, maar qua onderwerpen zie ik toch echt meer britney en dries roelvink roddels op Fok.
pi_60049881
Eens. Wat een overdreven huillie-bericht is dat.

Maar de andere keer is het weer 'Fuck tha Police - Lekker voor je!'.

Inconsequent... Jazeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')