die schreeuwmoslim mag naar iran gedeporteerd worden, met een subtiele vermelding in het uitzettingsrapport van een vermeend homo-zijn...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:02 schreef Strani het volgende:
Je hebt wel gelijk TS, Geenstijl is inderdaad erg selectief als het gaat om de toon waarmee ze onderwerpen behandelen.
Beide onderwerpen zijn inderdaad erg en moeten ook als zodanig worden behandeld. Dat van die moslim, daarvan moet je je inderdaad afvragen of dat nodig was.
daarom heten ze geenstijlquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:06 schreef Hephaistos. het volgende:
GeenStijl hypocrisie verwijten![]()
Kom op hey, ze zijn als zo hypocriet als de pest sinds de dag dat het opgericht is...
Dat is zo.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:06 schreef Hephaistos. het volgende:
GeenStijl hypocrisie verwijten![]()
Kom op hey, ze zijn als zo hypocriet als de pest sinds de dag dat het opgericht is...
Misschien vind je het moeilijk om onderscheid te maken tussen politieagenten die jou met 55 km/hr flitsen en een politieagente die tijdens de uitoefening van haar beroep op buitengewoon brute wijze doodgeschoten wordt. Dat zijn namelijk twee heel andere zaken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:59 schreef GasTurbine het volgende:
[...]
Sorry hoor, maar is de dood van de agente dan ook niet risico van het vak? Ze gaat in haar eentje achter een BMW aan.![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:13 schreef piekartz87 het volgende:
geenstijl is lief wanneer het hun uitkomt,
voor de rest hebben ze iedereen en alle culturen al belachelijk gemaakt.
ze zijn zelf natuurlijk perfect
ik kijk er wel regelmatig, maar die items op hun homepagina zijn niet eens te lezen, donders saai, en die kut geenstijl woorden zijn ook al zo achterlijk.
ik kijk alleen dumpert en geenstijltv
Waarom zou het dan wel zo zijn dat iemand die op vakantie naar Uganda gaat er zelf voor heeft gekozen om van binnenuit opgegeten te worden. Of zoals geenstijl zegt; 'bloed te poepen.' Is dat ook de ironie? Ironie over een dode vrouw?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:18 schreef LXIV het volgende:
Dat doodgeschoten worden bij het stoppen van een politieagente tot het risico van het vak zou horen en daarom gebagatelliseerd kan worden is zo onzinnig dat ik daar verder niet op inga.
schrijf je eigen tekstenquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:53 schreef immortalsean het volgende:
- ze hebben het nieuws erg snel.
- ze hebben soms nieuws dat andere media niet plaatst.
- ze durven het wat harder te omschrijven
- als ze het publiek willen beïnvloeden doen ze dat erg duidelijk, en niet subtiel zoals sommige journalisten.
- ze hebben lak aan de zelfcensuur op plaatsen van namen bij criminelen
- dumpert
- schrijfstijl is af en toe wel grappig.
zo een paar dingen waarvoor ik graag het nieuws lees op geenstijl.
en btw, het is een weblog, dus geen nieuwssite, dus het mag ook best subjectief zijn.
Nu.nl ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:53 schreef immortalsean het volgende:
- ze hebben het nieuws erg snel.
Zoals?quote:- ze hebben soms nieuws dat andere media niet plaatst.
Toegevoegde waarde daarvan is? En ik ben ook plat en ongenuanceerd in mijn meningen. Is doodnormaal.quote:- ze durven het wat harder te omschrijven
?? Voorbeeld.quote:- als ze het publiek willen beïnvloeden doen ze dat erg duidelijk, en niet subtiel zoals sommige journalisten.
Zie ook vaak genoeg namen elders op internet staan.quote:- ze hebben lak aan de zelfcensuur op plaatsen van namen bij criminelen
Nee, sterker nog dat deaud, heameau en die meuk word oud.quote:- dumpert
- schrijfstijl is af en toe wel grappig.
Geenstijl.nl is geen nieuwssite.quote:zo een paar dingen waarvoor ik graag het nieuws lees op geenstijl.
Dus wat nou nieuws lezen dan? Geenstijl is gewoon een rechtse vorm van een tabloidblad.quote:en btw, het is een weblog, dus geen nieuwssite, dus het mag ook best subjectief zijn.
Wat die mening betreft, er wordt eerst uitgevoerd gediscussieerd over een item, voordat het gepubliceerd wordt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:07 schreef Roi het volgende:
Ze hebben verschillende redacteuren die de berichtjes schrijven TS, vandaar het verschil van berichtgeving/mening.
Je zou er eens naartoe moeten gaan, schitterend land!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:59 schreef GasTurbine het volgende:
Of leveren de inkomsten niet genoeg op om reisjes naar Uganda te nemen. (niet dat ik daar ooit heen wil, laat staan dood gevonden wil worden.)
misschien, maar het heeft de andere (wat mij betreft) voordelen van geenstijl niet.quote:
sorry, maar als je het niet erg vind ga ik niet voorbeelden opzoeken, dat kost wat veel tijd.quote:[..]
Zoals?
Of ga je nou verdwaalde artiekelen als die gefilmde steekpartij aankaarten?
tja, dat vindt ik toch wat leuker om te lezen dan iets dat helemaal levenloos is geëufemeerd.quote:[..]
Toegevoegde waarde daarvan is? En ik ben ook plat en ongenuanceerd in mijn meningen. Is doodnormaal.
bijvoorbeeld de laatste tijd met dat RaboSMSBetalen gebeuren.quote:[..]
?? Voorbeeld.
dat wordt al wat oud inderdaad, maar toen het geïntroduceerd was het ook best grappig, maar d'r komen af en toe nog wat nieuwe geenstijlismen bij...quote:[..]
Zie ook vaak genoeg namen elders op internet staan.
nouja, ik kom het niet echt vaak tegen op nederlandse site's, meestel staat er dan Kevin de B. ofzo.
[..]
Nee, sterker nog dat deaud, heameau en die meuk word oud.
nee, ze geven voornamelijk hun mening over het nieuws, dat maakt het verschil met een nieuwssite, maar dat betekent niet dat er geen nieuws tussen staat.quote:[..]
Geenstijl.nl is geen nieuwssite.
mwah, meer opinieblad dan roddelblad wat mij betreft ... ik zie op Fok! meer tabloid-gebeuren...quote:[..]
Dus wat nou nieuws lezen dan? Geenstijl is gewoon een rechtse vorm van een tabloidblad.
Dat ontke ik niet. Zelf lees en bekijk ik verschillende dingen op Geenstijl ook hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:15 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Geenstijl kan soms dingen gedaan krijgen in NL wat geen ene media voor elkaar krijgt.
Dat een handje vol users hier het er niet mee eens is, boehoe.
Zal toch niks veranderen
Ga lekker op nu.nl lezen dan, ipv een topic op fok te openen.:')
ik schaar mij achter McKillemquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:03 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nu.nl ook.
[..]
Zoals?
Of ga je nou verdwaalde artiekelen als die gefilmde steekpartij aankaarten?
[..]
Toegevoegde waarde daarvan is? En ik ben ook plat en ongenuanceerd in mijn meningen. Is doodnormaal.
[..]
?? Voorbeeld.
[..]
Zie ook vaak genoeg namen elders op internet staan.
[..]
Nee, sterker nog dat deaud, heameau en die meuk word oud.
[..]
Geenstijl.nl is geen nieuwssite.
[..]
Dus wat nou nieuws lezen dan? Geenstijl is gewoon een rechtse vorm van een tabloidblad.
Ik ben absoluut niet anti-geenstijl verder ofzo, begrijp me niet verkeerd. Sterker nog zulke sites zijn misschien wel goed in de samenleving.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:22 schreef immortalsean het volgende:
[..]
misschien, maar het heeft de andere (wat mij betreft) voordelen van geenstijl niet.
[..]
Primaquote:sorry, maar als je het niet erg vind ga ik niet voorbeelden opzoeken, dat kost wat veel tijd.
[..]
Ik persoonlijk hecht er meer waarde aan nieuwsberichten te lezen zoals ze zijn zonde ze zoutjes en snoepjes die er op GS bij ingeplakt worden. Op die manier kan ik beter mijn eigen conclusies trekken.quote:tja, dat vindt ik toch wat leuker om te lezen dan iets dat helemaal levenloos is geëufemeerd.
[..]
Point taken.quote:bijvoorbeeld de laatste tijd met dat RaboSMSBetalen gebeuren.
[..]
Ja, maar echt er wat aan hebben doe je sowiezo niet.quote:dat wordt al wat oud inderdaad, maar toen het geïntroduceerd was het ook best grappig, maar d'r komen af en toe nog wat nieuwe geenstijlismen bij...
[..]
Nee dan is mijn perspectief op nieuws wel iets anders. Het komt maar zelden voor dat ik op GS iets lees wat voor mij daadwerkelijk nieuws is. 1 keer in de zoveel tijd hebben ze eens een exclusiefje maar daar houd het toch echt wel mee op.quote:nee, ze geven voornamelijk hun mening over het nieuws, dat maakt het verschil met een nieuwssite, maar dat betekent niet dat er geen nieuws tussen staat.
[..]
Fok zie ik als een tijdmachine. Als je zin hebt om oud nieuws te lezen moet je fok erbij halen.quote:mwah, meer opinieblad dan roddelblad wat mij betreft ... ik zie op Fok! meer tabloid-gebeuren...
klopt, qua inhoud is het wel wat achteruitgegaan al voor de telegraaf ze had overgenomen, daarentegen worden er nu veel meer items per dag behandeld ... vroeger keek je eens eenmaal per week, tegenwoordig mag je elke dag wel een keer kijken om bij te blijven ... dat is op zich ook wel fijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:30 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet anti-geenstijl verder ofzo, begrijp me niet verkeerd. Sterker nog zulke sites zijn misschien wel goed in de samenleving.
Maar geenstijl is al heel lang niet meer wat het was.
daar is inderdaad ook wat voor te zeggen, gelukkig staat er meestal wel een bron bij.quote:[..]
Prima
[..]
Ik persoonlijk hecht er meer waarde aan nieuwsberichten te lezen zoals ze zijn zonde ze zoutjes en snoepjes die er op GS bij ingeplakt worden. Op die manier kan ik beter mijn eigen conclusies trekken.
achja, af en toe zitten er ook wel echte nieuwe woorden tussen ... wat dat betreft heeft geenstijl een beetje het stokje over genomen van de literatuurschrijvers die vroeger nieuwe woorden in de nederlandse taal introduceerden.quote:[..]
Point taken.
[..]
Ja, maar echt er wat aan hebben doe je sowiezo niet.
In het uiterste geval roep je eens ongezien de tyfus.
hoe ze het opschrijven, ja, dat lijkt misschien wel een beetje op tabloids, maar qua onderwerpen zie ik toch echt meer britney en dries roelvink roddels op Fok.quote:[..]
Nee dan is mijn perspectief op nieuws wel iets anders. Het komt maar zelden voor dat ik op GS iets lees wat voor mij daadwerkelijk nieuws is. 1 keer in de zoveel tijd hebben ze eens een exclusiefje maar daar houd het toch echt wel mee op.
Als ik me uberhaupt op gs bevind is het de Dumpert of die achterlijke perikelen van Rutgert. Sporadisch gs.nl zelf maar dat eigenlijk helemaal niet meer nu ik weet dat het voornamelijk van de Telegraaf (of all companies) is.
[..]
Fok zie ik als een tijdmachine. Als je zin hebt om oud nieuws te lezen moet je fok erbij halen.
Geenstijl blijft in mijn optiek een tabloidblad, gewoon de schrijfstijl. Wat de publiceren. Hoe ze doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |