die schreeuwmoslim mag naar iran gedeporteerd worden, met een subtiele vermelding in het uitzettingsrapport van een vermeend homo-zijn...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:02 schreef Strani het volgende:
Je hebt wel gelijk TS, Geenstijl is inderdaad erg selectief als het gaat om de toon waarmee ze onderwerpen behandelen.
Beide onderwerpen zijn inderdaad erg en moeten ook als zodanig worden behandeld. Dat van die moslim, daarvan moet je je inderdaad afvragen of dat nodig was.
daarom heten ze geenstijlquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:06 schreef Hephaistos. het volgende:
GeenStijl hypocrisie verwijten![]()
Kom op hey, ze zijn als zo hypocriet als de pest sinds de dag dat het opgericht is...
Dat is zo.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:06 schreef Hephaistos. het volgende:
GeenStijl hypocrisie verwijten![]()
Kom op hey, ze zijn als zo hypocriet als de pest sinds de dag dat het opgericht is...
Misschien vind je het moeilijk om onderscheid te maken tussen politieagenten die jou met 55 km/hr flitsen en een politieagente die tijdens de uitoefening van haar beroep op buitengewoon brute wijze doodgeschoten wordt. Dat zijn namelijk twee heel andere zaken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:59 schreef GasTurbine het volgende:
[...]
Sorry hoor, maar is de dood van de agente dan ook niet risico van het vak? Ze gaat in haar eentje achter een BMW aan.![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:13 schreef piekartz87 het volgende:
geenstijl is lief wanneer het hun uitkomt,
voor de rest hebben ze iedereen en alle culturen al belachelijk gemaakt.
ze zijn zelf natuurlijk perfect
ik kijk er wel regelmatig, maar die items op hun homepagina zijn niet eens te lezen, donders saai, en die kut geenstijl woorden zijn ook al zo achterlijk.
ik kijk alleen dumpert en geenstijltv
Waarom zou het dan wel zo zijn dat iemand die op vakantie naar Uganda gaat er zelf voor heeft gekozen om van binnenuit opgegeten te worden. Of zoals geenstijl zegt; 'bloed te poepen.' Is dat ook de ironie? Ironie over een dode vrouw?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:18 schreef LXIV het volgende:
Dat doodgeschoten worden bij het stoppen van een politieagente tot het risico van het vak zou horen en daarom gebagatelliseerd kan worden is zo onzinnig dat ik daar verder niet op inga.
schrijf je eigen tekstenquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:53 schreef immortalsean het volgende:
- ze hebben het nieuws erg snel.
- ze hebben soms nieuws dat andere media niet plaatst.
- ze durven het wat harder te omschrijven
- als ze het publiek willen beïnvloeden doen ze dat erg duidelijk, en niet subtiel zoals sommige journalisten.
- ze hebben lak aan de zelfcensuur op plaatsen van namen bij criminelen
- dumpert
- schrijfstijl is af en toe wel grappig.
zo een paar dingen waarvoor ik graag het nieuws lees op geenstijl.
en btw, het is een weblog, dus geen nieuwssite, dus het mag ook best subjectief zijn.
Nu.nl ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:53 schreef immortalsean het volgende:
- ze hebben het nieuws erg snel.
Zoals?quote:- ze hebben soms nieuws dat andere media niet plaatst.
Toegevoegde waarde daarvan is? En ik ben ook plat en ongenuanceerd in mijn meningen. Is doodnormaal.quote:- ze durven het wat harder te omschrijven
?? Voorbeeld.quote:- als ze het publiek willen beïnvloeden doen ze dat erg duidelijk, en niet subtiel zoals sommige journalisten.
Zie ook vaak genoeg namen elders op internet staan.quote:- ze hebben lak aan de zelfcensuur op plaatsen van namen bij criminelen
Nee, sterker nog dat deaud, heameau en die meuk word oud.quote:- dumpert
- schrijfstijl is af en toe wel grappig.
Geenstijl.nl is geen nieuwssite.quote:zo een paar dingen waarvoor ik graag het nieuws lees op geenstijl.
Dus wat nou nieuws lezen dan? Geenstijl is gewoon een rechtse vorm van een tabloidblad.quote:en btw, het is een weblog, dus geen nieuwssite, dus het mag ook best subjectief zijn.
Wat die mening betreft, er wordt eerst uitgevoerd gediscussieerd over een item, voordat het gepubliceerd wordt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:07 schreef Roi het volgende:
Ze hebben verschillende redacteuren die de berichtjes schrijven TS, vandaar het verschil van berichtgeving/mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |