quote:July, 10 2008 - 02:28:31 PM
beloof me een ding, geef je hart een kans om gelukkig te zijn en grijp de kansen die klaar voor je staan.
Misschien lijdt het je ooit weer tot mij of tot het geluk van je leven
July, 10 2008 - 02:30:08 PM
Ik krijg echt hoofdpijn van je.
Dont you have any balls?
July, 10 2008 - 02:35:43 PM
Sorry, het spijt me
Damien
Het is maar waar je op geiltquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wedden dattie heeft zitten fappen op je tamponverhaal
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wedden dattie heeft zitten fappen op je tamponverhaal
ja damien dat valt tegen he!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:09 schreef ioko het volgende:
En je valt dus niet op dit type mannen?
Vreemd hoor![]()
Ja gek, doe dat... Allemaal op Damien bashen!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja damien dat valt tegen he!
TS kan je damien geen link naar fok geven
Haha dat gelooft zelfs zon gast nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wtf beetje ziek figuur....
ik zou zeggen duidelijk tegen die sukkel zijn en zeggen dat hij op moet bokken omdat je anders naar de politie gaat!
i did !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja damien dat valt tegen he!
TS kan je damien geen link naar fok geven
Ik blijf liever de vrouw in de relatie, trouwens.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:09 schreef ioko het volgende:
En je valt dus niet op dit type mannen?
Vreemd hoor![]()
Dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:17 schreef Scorpie het volgende:
Ze zijn best sick trouwens, ik bedoel, afgaande op je foto`s, wat valt er nou te stalken aan jou? Niet veel volgens mij. Zo`n standaard 13-in-dozijn meisje.
een beetje een 13-in-een-dozijn fok!-opmerkingquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:17 schreef Scorpie het volgende:
Ze zijn best sick trouwens, ik bedoel, afgaande op je foto`s, wat valt er nou te stalken aan jou? Niet veel volgens mij. Zo`n standaard 13-in-dozijn meisje.
onderbouwing voor mijn bovenstaande opmerkingquote:
je bedoelt stalken?quote:
quote:
oude fotos ftw!quote:
Doe ons een plezier en gebruik photoshop plzquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:22 schreef Elfy het volgende:
[..]
oude fotos ftw!mn nieuwe staan op mn fobo, slim like woah.
maar oude fotos en slechte fotos gewoon laten voor wat ze zijn heet karakter hebben
kaneelstokje? als je nou hongaarse salami heet oke, maar kaneelstokje ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:24 schreef Paramnesia het volgende:
Heet user Kaneelstokje niet Damien_!!!.
Our guest who is waiting behind stage...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:24 schreef Paramnesia het volgende:
Heet user Kaneelstokje niet Damien_!!!.
Geef je haar dan ook een cursus Photoshop uit eigen ervaring?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:23 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Doe ons een plezier en gebruik photoshop plz
spaanse peperoniquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kaneelstokje? als je nou hongaarse salami heet oke, maar kaneelstokje ?![]()
![]()
Een beetje stalker gaat voor de innerlijke schoonheidquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:17 schreef Scorpie het volgende:
Dat dus. Gedraag je nou eens als de breezah die je bent TS.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:23 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Doe ons een plezier en gebruik photoshop plz
Mensen zonder fotos in hun foboquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Gedraag je nou eens net als mijn bubblegumchewing breezerchickie TS.
quote:
Mensen zonder fotos in hun fobo
Fail.
check voortaan datum voor je fotos post van 5 jaar terugquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:49 schreef L.Denninger het volgende:
[ afbeelding ]
OHNOES NOT TEH MYSPACE PICTURE
If it was fuckable then, it's still fuckable nowquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:50 schreef Elfy het volgende:
[..]
check voortaan datum voor je fotos post van 5 jaar terug
read my 5 yrs- remarkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:51 schreef Scorpie het volgende:
TS was vroeger EMO!
Of ben je dat nog steeds?
*KRAS KRAS KRAS*
OMG WTF ROFLBBQ
HAHAHA HOE KRIJG JE EEN EMO UIT EEN BOOM ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:51 schreef Scorpie het volgende:
TS was vroeger EMO!
Of ben je dat nog steeds?
*KRAS KRAS KRAS*
OMG WTF ROFLBBQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enzo.zzz
Ik doe m'n best!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft het KLB ook een absoluut nulpunt? Zo ja, komen we al in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |