Het verhaal gaat zo:
een tijd terug voegde Chantal uit Apeldoorn me op msn toe, ze wist niet meer hoe ze aan mn msn kwam..
Ze zou binnenkort gaan trouwen met TRISTAN en wilde me thuis een aankondiging daarvan sturen (ik stuur ook alle mensen die ik niet ken een kaartje om ze op de hoogte te brengen

)
Dus ik aldoor op een ander onderwerp overgaan, maar ze bleef er maar op terugkomen dat ze best wel even eentje wilde sturen, het was toch al zo'n stapel!
Ik vermoedde de hele tijd dat het eigenlijk een gozer was. Dus ik gooide het gesprek op tampons enzo, en het klonk echt te nep als ze het erover had

En weer om mn adres vragen dus.
Toen zei ik maar eerlijk van, 'kerel denk je dat dit gaat lukken?'
En nee wat waar hád ik het over?
Vergeefse poging

en toen dus toch maar toegeven:
'Ja je hebt gelijk ik moest je adres zien te krijgen voor een maat van me. dus groetjes van mij en damien'. *offline*
Nou kreeg ik van de week post voor het eerst in 5 jaar. Er zat een enorm lange slijmbrief met een kettinkje in en een briefje met een site en inlogcode.
Gister had ik een doorbraak op die site waar mijn stalker anoniem met me kan praten.
quote:
July, 10 2008 - 02:28:31 PM
beloof me een ding, geef je hart een kans om gelukkig te zijn en grijp de kansen die klaar voor je staan.
Misschien lijdt het je ooit weer tot mij of tot het geluk van je leven
July, 10 2008 - 02:30:08 PM
Ik krijg echt hoofdpijn van je.
Dont you have any balls?
July, 10 2008 - 02:35:43 PM
Sorry, het spijt me
Damien
Ik ken geen fkn Damien

Klacht: Stalkers
Klacht: Liefdesbrieven met spelfouten
Klacht: Behekste kettingen