quote:July, 10 2008 - 02:28:31 PM
beloof me een ding, geef je hart een kans om gelukkig te zijn en grijp de kansen die klaar voor je staan.
Misschien lijdt het je ooit weer tot mij of tot het geluk van je leven
July, 10 2008 - 02:30:08 PM
Ik krijg echt hoofdpijn van je.
Dont you have any balls?
July, 10 2008 - 02:35:43 PM
Sorry, het spijt me
Damien
Het is maar waar je op geiltquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wedden dattie heeft zitten fappen op je tamponverhaal
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wedden dattie heeft zitten fappen op je tamponverhaal
ja damien dat valt tegen he!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:09 schreef ioko het volgende:
En je valt dus niet op dit type mannen?
Vreemd hoor![]()
Ja gek, doe dat... Allemaal op Damien bashen!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja damien dat valt tegen he!
TS kan je damien geen link naar fok geven
Haha dat gelooft zelfs zon gast nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wtf beetje ziek figuur....
ik zou zeggen duidelijk tegen die sukkel zijn en zeggen dat hij op moet bokken omdat je anders naar de politie gaat!
i did !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja damien dat valt tegen he!
TS kan je damien geen link naar fok geven
Ik blijf liever de vrouw in de relatie, trouwens.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:09 schreef ioko het volgende:
En je valt dus niet op dit type mannen?
Vreemd hoor![]()
Dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:17 schreef Scorpie het volgende:
Ze zijn best sick trouwens, ik bedoel, afgaande op je foto`s, wat valt er nou te stalken aan jou? Niet veel volgens mij. Zo`n standaard 13-in-dozijn meisje.
een beetje een 13-in-een-dozijn fok!-opmerkingquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:17 schreef Scorpie het volgende:
Ze zijn best sick trouwens, ik bedoel, afgaande op je foto`s, wat valt er nou te stalken aan jou? Niet veel volgens mij. Zo`n standaard 13-in-dozijn meisje.
onderbouwing voor mijn bovenstaande opmerkingquote:
je bedoelt stalken?quote:
quote:
oude fotos ftw!quote:
Doe ons een plezier en gebruik photoshop plzquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:22 schreef Elfy het volgende:
[..]
oude fotos ftw!mn nieuwe staan op mn fobo, slim like woah.
maar oude fotos en slechte fotos gewoon laten voor wat ze zijn heet karakter hebben
kaneelstokje? als je nou hongaarse salami heet oke, maar kaneelstokje ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:24 schreef Paramnesia het volgende:
Heet user Kaneelstokje niet Damien_!!!.
Our guest who is waiting behind stage...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:24 schreef Paramnesia het volgende:
Heet user Kaneelstokje niet Damien_!!!.
Geef je haar dan ook een cursus Photoshop uit eigen ervaring?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:23 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Doe ons een plezier en gebruik photoshop plz
spaanse peperoniquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kaneelstokje? als je nou hongaarse salami heet oke, maar kaneelstokje ?![]()
![]()
Een beetje stalker gaat voor de innerlijke schoonheidquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:17 schreef Scorpie het volgende:
Dat dus. Gedraag je nou eens als de breezah die je bent TS.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:23 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Mensen zonder fotos in hun foboquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Gedraag je nou eens net als mijn bubblegumchewing breezerchickie TS.
quote:
Mensen zonder fotos in hun fobo
Fail.
check voortaan datum voor je fotos post van 5 jaar terugquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:49 schreef L.Denninger het volgende:
[ afbeelding ]
OHNOES NOT TEH MYSPACE PICTURE
If it was fuckable then, it's still fuckable nowquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:50 schreef Elfy het volgende:
[..]
check voortaan datum voor je fotos post van 5 jaar terug
read my 5 yrs- remarkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:51 schreef Scorpie het volgende:
TS was vroeger EMO!
Of ben je dat nog steeds?
*KRAS KRAS KRAS*
OMG WTF ROFLBBQ
HAHAHA HOE KRIJG JE EEN EMO UIT EEN BOOM ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:51 schreef Scorpie het volgende:
TS was vroeger EMO!
Of ben je dat nog steeds?
*KRAS KRAS KRAS*
OMG WTF ROFLBBQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enzo.zzz
Ik doe m'n best!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft het KLB ook een absoluut nulpunt? Zo ja, komen we al in de buurt?
Zo kunnen we nog wel even doorgaan..quote:
Is het daar al niet vanaf het begin al?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dat is een kerel zn armquote:
quote:
het is schijnbaar iemand die mn msn kent.. en sinds die nieuw was toenertijd (paar dagen oud)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:28 schreef vipergts het volgende:
maar hoe komen ze dan aan je adres want hij moet je dus ergens van kennen.
DE Damienquote:
quote:
Nah dat ben jijquote:
We zitten al in de min hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:23 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
quote:
Step by step young grasshopper.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:12 schreef trancethrust het volgende:
[..]
![]()
Hey kun je voor mij ff uitzoeken bij welke supermarkt ze werkt dan?
Noord-Holland!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:20 schreef Elfy het volgende:
[..]
Step by step young grasshopper.
Volgens mij moet jij eerst nog ontdekken welke provincie![]()
Groningen
Je krijgt toch geen magnetron van me.quote:
Msnadres.quote:
Dat zou nog best wel eens grappig kunnen zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:51 schreef Elfy het volgende:
[..]
Msnadres.
Maar wel lief doen alsof je een meisje bent anders speelt mn alterego op.
trekhaak41@hotmail.com
Wijs man, beter voor je geestelijke gezondheid.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat zou nog best wel eens grappig kunnen zijn.
Maar nee.
Ik heb dr toegevoegd!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:57 schreef Elfy het volgende:
[..]
Wijs man, beter voor je geestelijke gezondheid.
Dat is namelijk een lesbische limburgse van 44 die op cam haar punani aan onschuldige meisjes flasht
*huivert bij de herinnering*
Stalkertjequote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:18 schreef right_turn het volgende:
Crushes kunnen pas na 30 dagen worden verwijderd, en je kunt er maximaal 7 tegelijk hebben. (je hebt er nu 6).
Je weet niet waar mn hyves woont, grapjasquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:18 schreef right_turn het volgende:
[ afbeelding ] Voeg crush toe
Weet je zeker dat je een crush hebt op Claudia? Crushes kunnen pas na 30 dagen worden verwijderd, en je kunt er maximaal 7 tegelijk hebben. (je hebt er nu 6).
![]()
hihi, i stalk you
Ik ben een romanticus.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:27 schreef Dickbride het volgende:
Mennus je zou je juist vereerd moeten voelen!![]()
![]()
sherlockquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:55 schreef deepart het volgende:
owwwwwwwwwwwwwwww jij bent een meisjuhhh..
Damn nu snap ik het verhaal...
Geef ze 's ongelijk!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:16 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ironisch dat TS door deze stalker-klacht gelijk half KLB aan dr kont heeft hangen.
Zeg meisjuh.. zal ik die FOBO ekkes checke? Even wachte hier dan hé...quote:
Done...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Zeg meisjuh.. zal ik die FOBO ekkes checke? Even wachte hier dan hé...
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:16 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ironisch dat TS door deze stalker-klacht gelijk half KLB aan dr kont heeft hangen.
quote:
Thanks?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:27 schreef deepart het volgende:
[..]
Done...
Jij hebt spaans bloed hè? Met een tintje italiaans..
Sexuh?
wijst naar fobo en mintgroen en roze verdeling!quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:43 schreef Elfy het volgende:
Thanks?
Helaas zit je er wel ernstig naastMaar je bent niet de enige.
Ik heb het ondertussen allemaal al gehoord.. of ik Spaans was, Italiaans of Joods![]()
Sterker nog, ik herinner me de schoolreis van het gymnasium nog naar Rome.
Ik had last van mijn knie en ging dus niet onnodig lopen. Zo bleef ik in het Colosseum op een vaste plek zitten bij de ingang. Lekker op de grond zitten met mn tekengerei.
En op gegeven moment kwam er een groep Japanse toeristen die foto’s van me gingen nemen dus lol
Straatartiest in de dop ofzo
Anyway: ik ben half javaans, half hollands
..jouw post ?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:04 schreef Suga_Mama het volgende:
DIT IS HEEL SPECIAAL. DIT MOET JE BOVEN JE BED HANGEN
Ik...snap het nog steeds niet. Misschien omdat ik text-only layout draai.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:59 schreef Elfy het volgende:
[..]
wijst naar fobo en mintgroen en roze verdeling!![]()
Tuurlijk weet ik waar je hyves woont!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:18 schreef Elfy het volgende:
[..]
Je weet niet waar mn hyves woont, grapjas![]()
Plus ik ken je !
Mijn dochter is half javaans, half Frysk.quote:
Thanks hahaquote:Op zondag 13 juli 2008 00:03 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Mijn dochter is half javaans, half Frysk.
Succes met je "heldhaftige " stalker.
Geef de hoop nog niet op lieverdquote:Op zondag 13 juli 2008 18:52 schreef Cruise.Elroy het volgende:
De stalker is niet komen opdagen
Jammer van het topic.
Wie van jullie was het?quote:FokMailbox: LittleBoy_ -Brief
Hallo claudia,
Damien hier .
Dit is dan mijn FOK! account , soms zie ik je ergens posten en dan bespied ik je en lurk in je fotoboek.
Maar had je er al een beetje overna gedacht van mijn brief enzo..
Ik begin een beetje wanhopig te worden,
beetje bij beetje sterft er een stukje van mijn hart ,
een dag zonder jou.
De pijn is haast ondraagelijk ik zou je willen kussen knuffelen en een ijsje voor je willen kopen! maar dat gaat allemaal niet!
Ik ben echt de man voor je dus wanneer kom je naar apeldoorn?
Damien
Geef toe, dat zou harstikke geinig zijn geweestquote:Op zondag 13 juli 2008 20:53 schreef Elfy het volgende:
[..]
Thanks haha![]()
[..]
Geef de hoop nog niet op lieverd![]()
*Onschuldig*quote:Op zondag 13 juli 2008 20:56 schreef Elfy het volgende:
[..]
Wie van jullie was het?
Ps Damien woont in de buurt van alkmaar. Weet ik via traceconnecties.
Leugens!! Ik ben Damien en ik woon heul niet in Alkmaar; sterker nog, ik ben net naar jouw straat verhuisd.. Kan niet wachten totdat ik je weer buiten zie lopen!!quote:Op zondag 13 juli 2008 20:56 schreef Elfy het volgende:
[..]
Wie van jullie was het?
Ps Damien woont in de buurt van alkmaar. Weet ik via traceconnecties.
Wat lul je man, ik ben Damien! En ik weet waar je huis woont!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:30 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Leugens!! Ik ben Damien en ik woon heul niet in Alkmaar; sterker nog, ik ben net naar jouw straat verhuisd.. Kan niet wachten totdat ik je weer buiten zie lopen!!
Look a Likes #8.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:48 schreef JanusAnus het volgende:
WAAROM ZEGT NIEMAND ER WAT OVER DAT TS KANKERVEEL OP ALANIS MORISSETTE LIJKT?
Ja ze is niet echt bijzonderquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:17 schreef Scorpie het volgende:
Claudje is sjow de moeite waard om te stalken!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:59 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ja ze is niet echt bijzonderZe is bovendien wel erg ijdel zeg, uitgebreide website over haarzelf, foto's van haarzelf, foto's van anderen met haarzelf...
We weten het nou wel... Gewoon een verkapte "kijk 'ns hoe interessant ik ben, want ik krijg veel aandacht"-topic
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:15 schreef right_turn het volgende:
[..]
Claudje is sjow de moeite waard om te stalken!Creatief, intelligent, los in de heupen en dat komt allemaal in zoeen prachtig uitziend pakketje! Het is dat Damien haar al stalkt, anders...
IJsje?![]()
wehehequote:
verkapte ' geef mij ook eens aandacht'- postquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:59 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ja ze is niet echt bijzonderZe is bovendien wel erg ijdel zeg, uitgebreide website over haarzelf, foto's van haarzelf, foto's van anderen met haarzelf...
We weten het nou wel... Gewoon een verkapte "kijk 'ns hoe interessant ik ben, want ik krijg veel aandacht"-topic
Welke smakenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:15 schreef right_turn het volgende:
[..]
Claudje is sjow de moeite waard om te stalken!Creatief, intelligent, los in de heupen en dat komt allemaal in zoeen prachtig uitziend pakketje! Het is dat Damien haar al stalkt, anders...
IJsje?![]()
SUCCESquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:25 schreef Elfy het volgende:
[..]
Welke smaken? tehe
Maarja
TS gaat zometeen toch dood. dus niet zeuren.
TS heeft tentamen over een half uur
Mocca, chocolata.... Ja ja!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:25 schreef Elfy het volgende:
[..]
Welke smaken? tehe
Maarja
TS gaat zometeen toch dood. dus niet zeuren.
TS heeft tentamen over een half uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |