Dat ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:22 schreef IQM het volgende:
Dat heb ik als mensen 'twijvelen' gaan typen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:22 schreef IQM het volgende:
Je faalt gewoon.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:34 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En is dat niet het hele nut van de klaagbaak? Commentaar hebben op anderen
Over trieste kankermuziek gesproken.quote:Iron Maiden
Slayer (groter die pit)
Megadeth
God Forbid
DevilDriver
Judas Priest (over 2 weekjes)
Combichrist
Hatebreed (bloederige pit)
Type O Negative
Mötorhead
Death Cab
Dublin Death Patrol
After Forever
Emilie Autumn (2x)
Ozzie (wat erg matig was)
Black Label Society (wat erg bruut was)
Big girl, you are beautiful!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Over trieste kankermuziek gesproken..
Nou ja "muziek".
Megadeth ffs.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111
Nou ja, das nog altijd beter dan die ongeinspireerde herrie.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Big girl, you are beautiful!
damn, ik twijvel er gewoon door.
En dan Death Cab For Cutie er lekker pontificaal tussen. Want wat past nu beter dan ongecontroleerde puberwoede als een dikkige, bebrilde passief-agressieve stotteraar, die muziek voor precies díe doelgroep met dezelfde trekjes maakt? JUIST.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, das nog altijd beter dan die ongeinspireerde herrie.
RHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA I BUMPED MY FOOT TODAY. RHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA THIS IS ME BEING ANGRY. RHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. GODDAMNIT RHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Behalve dat, bij een Mika concert zijn de vrouwen ongetwijfeld stukken aantrekkelijker dan die hardrock sloebers bij een gemiddeld kutconcert van een van die bandjes...
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:22 schreef IQM het volgende:
for instancequote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
RHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA I BUMPED MY FOOT TODAY. RHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA THIS IS ME BEING ANGRY. RHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. GODDAMNIT RHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Behalve dat, bij een Mika concert zijn de vrouwen ongetwijfeld stukken aantrekkelijker dan die hardrock sloebers bij een gemiddeld kutconcert van een van die bandjes...
Ik las Mekiquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:15 schreef Strani het volgende:
Goeie zanger, die Mika.
Wat zal TS straks balen als z'n kinderen oud genoeg zijn om om zijn muziek-keuzes te lachen.
Ja. maar als iemand commentaar op jou heeft is het niet grappig meer zeker...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:34 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En is dat niet het hele nut van de klaagbaak? Commentaar hebben op anderen
Mede door Lowlands heb ik een hekel aan zijn live optreden. Eerste nummer, je zit te luisteren, je zit te wachten tot hij hem er echt in gaat knallen. Zo'n post-orgastisch gevoel. Kom je er achter dat hij al bij het 3de couplet is. Wat een anti-climax was dat zeg.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:51 schreef RSie het volgende:
hoor behoorlijk veel verhalen van mensen die geen Mika-muziek liefhebbers zijn die zijn optredens echt een feest vinden. merendeel hebben hem gezien op LowLands en aan de hand daarvan zijn ze ook naar zijn westerpark concert geweest. en alleen maar positieve geluiden.
maar je zal bij hun niet de cd's in hun collectie aantreffen, want fan zijn ze niet!
Leer de teksten lezen en je komt erachter dat het wel wat meer is dan ongeīnspireerdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |