quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:06 schreef ROCKS1990 het volgende:Ik kwam dus via via hier op forum.fok.nl en ik zit met een probleem.
Ik ben net 18 jaar en heb al 2 jaar een relatie met een jongen. Hij is 22.
Hij is helemaal gek op mij en wil graag dat ik bij hem kom wonen.
Dit wil hij graag omdat hij
mijn ouders niet leuk vind want zij niet willen dat ik met hem omga.
Ze willen dit niet omdat hij mij meerdere keren heeft
geslagen.Zelfs afgelopen week nog.
Toch hou ik heel veel van hem, kom ik elke keer weer bij hem terug, en kan ik niet zonder hem.Meestal als we ruzie hebben zorgt hij ervoor dat ik hem diezelfde dag nog vergeef..
aan de ene kant
weet ik dat ik niet gelukkig kan worden met hem, maar aan de andere kant kan ik hem niet laten gaan.
Dan doet ie zo lief, en is hij echt de ware voor mij. degene waarmee
ik wil trouwen en kinderen krijgen..Ik weet dat ik mijn ouders, broertjes en zusjes heel erg kwets door met hem samen te zijn.
En vriendinnen laat ik telkens barsten omdat hij niet wil dat ik met ze omga.
Wie kan mij helpen??
hopeloos meisje..
Lees eens de dikgedrukte punten, lijkt me handig als je dat wat duidelijker kan maken of het zelf even naleest. Je bent 18 zeg je, en je weet wel dat het de ware is en wilt trouwen en kinderen krijgen, dat spreek je weer tegen in een stukje daarboven.
Waar ik ook wel naar benieuwd ben is hoelang jullie al een relatie hebben, hoe dat zo ontstaan is en hoe hij voordat jullie wat hadden was qua karakter. Ook lijkt het me belangrijk of de "mishandeling" langzaam is ontstaan of hoe dat precies gaat. En het specificeren van "geslagen worden" kan ook handig zijn.
En waarom vindt hij je ouders niet leuk, omdat zij niet willen dat jij met hem omgaat uiteraard, maar hoe is dat zo ontstaan, lijkt me een keer iets te zijn gebeurd waardoor dit is gebeurd.
Edit: 2 jaar een relatie lees ik nu, hoe is de relatie in het begin geweest, en hoe heeft de mishandeling zich zo ontwikkeld. Was het in het begin al zo, is het een keer verder gegaan of tja..leg eens uit