abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60031031
Ik kwam dus via via hier op forum.fok.nl en ik zit met een probleem.

Ik ben net 18 jaar en heb al 2 jaar een relatie met een jongen. Hij is 22.
Hij is helemaal gek op mij en wil graag dat ik bij hem kom wonen.
Dit wil hij graag omdat hij mijn ouders niet leuk vind want zij niet willen dat ik met hem omga.
Ze willen dit niet omdat hij mij meerdere keren heeft geslagen.
Zelfs afgelopen week nog.
Toch hou ik heel veel van hem, kom ik elke keer weer bij hem terug, en kan ik niet zonder hem.
Meestal als we ruzie hebben zorgt hij ervoor dat ik hem diezelfde dag nog vergeef..
aan de ene kant weet ik dat ik niet gelukkig kan worden met hem, maar aan de andere kant kan ik hem niet laten gaan.
Dan doet ie zo lief, en is hij echt de ware voor mij. degene waarmee ik wil trouwen en kinderen krijgen..
Ik weet dat ik mijn ouders, broertjes en zusjes heel erg kwets door met hem samen te zijn.
En vriendinnen laat ik telkens barsten omdat hij niet wil dat ik met ze omga.

Wie kan mij helpen??
hopeloos meisje..
hoi
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:09:43 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_60031115
Dumpen die hap. Enige oplossing. Niet terugkijken, niet nadenken. Gewoon doen. En dan zoeken naar een jongen die wel weet hoe hij het goed moet behandelen, wel respect heeft voor jou en je sociale leven, lief voor je is en je niet lens mept. En daar zijn er genoeg van te vinden.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:13:44 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60031209
Maar je kwetst jezelf niet door je door hem te laten mishandelen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_60031276
aan de ene kant wel, maar het is zo dat hij mij altijd om weet te praten en de dingen zo ga zien zoals hij dat doet..
hoi
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:16:14 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_60031320
Dit is weer zo'n typisch topic waarbij de topicstarter gelijk wil krijgen, maar dat niet krijgt, en boos wordt.
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:20:36 #7
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60031388
Eigenlijk zou je het liefst horen dat de mishandeling wel over gaat zodra jullie samenwonen.. Maar het gaat niet over, het zal alleen maar erger en erger worden.

Echt, doe jezelf een plezier. Kappen met die gozer.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_60031421
een bossie bloemen voor een blauw oog maakt et meestal wel weer goed

een bossie bloemen omdat je onder de blauwe plekken in et ziekenhuis ligt te revalideren wil misschien ook nog werken

een bossie bloemen tijdens je crematie...
pies on joe toe
pi_60031429
Damn...

Wat wil je horen? Dat het prima is dat hij je slaat en dat hij jou verbied familie en vrienden te hebben? Dat dit slechts tijdelijk is en dat hij zo ontzettend lief dat hij jou slaat uit liefde???

Meid... wordt in vredesnaam volwassen!!!

Deze vent is geen knip voor de neus waard. En jij tuint er met open ogen in! Dumpen!

Over 4 jaar heb je twee koters van hem, jij en je kinderen krijgen wekelijks klappen en dan zit je opnieuw hier te janken dat je nooit met hem wat had moeten beginnen. Verneuk (letterlijk en figuurlijk) je leven niet op je 18 jaar! Jij en je toekomstige kinderen zullen getraumatiseerd door het leven gaan.

nu ik dit zit te typen, kan ik mij bijna niet voorstellen dat dit een echte post is. Je bent toch niet echt zo dom?
Wij hebben de juridische vrijheid om te zeggen wat we denken maar we hebben de morele verplichting om na te denken over hetgeen wat we zeggen!
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:32:12 #10
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_60031724
ooh dankje, ben nieuw dus weet niet zo goed hoe dit werkt..
hoi
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:53:50 #12
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60032105
Gewoon uitmaken met die gozer. Tenzij je je erg verheugt op blauwe plekken en erger, een slavenbestaan en een geweldadige dood.

[ Bericht 0% gewijzigd door tonja op 11-07-2008 00:01:27 ]
pi_60032210
OMG, ik sluit me aan bij Copycat in het andere topic. Trouwen en zo snel mogelijk kindjes krijgen.
Jullie verdienen elkaar.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 00:00:20 #14
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60032243
oeps
pi_60032311
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:06 schreef ROCKS1990 het volgende:
Ik kwam dus via via hier op forum.fok.nl en ik zit met een probleem.

Ik ben net 18 jaar en heb al 2 jaar een relatie met een jongen. Hij is 22.
Hij is helemaal gek op mij en wil graag dat ik bij hem kom wonen.
Dit wil hij graag omdat hij mijn ouders niet leuk vind want zij niet willen dat ik met hem omga.
Ze willen dit niet omdat hij mij meerdere keren heeft geslagen.
Zelfs afgelopen week nog.
Toch hou ik heel veel van hem, kom ik elke keer weer bij hem terug, en kan ik niet zonder hem.
Meestal als we ruzie hebben zorgt hij ervoor dat ik hem diezelfde dag nog vergeef..
aan de ene kant weet ik dat ik niet gelukkig kan worden met hem, maar aan de andere kant kan ik hem niet laten gaan.
Dan doet ie zo lief, en is hij echt de ware voor mij. degene waarmee ik wil trouwen en kinderen krijgen..
Ik weet dat ik mijn ouders, broertjes en zusjes heel erg kwets door met hem samen te zijn.
En vriendinnen laat ik telkens barsten omdat hij niet wil dat ik met ze omga.

Wie kan mij helpen??
hopeloos meisje..
Lees eens de dikgedrukte punten, lijkt me handig als je dat wat duidelijker kan maken of het zelf even naleest. Je bent 18 zeg je, en je weet wel dat het de ware is en wilt trouwen en kinderen krijgen, dat spreek je weer tegen in een stukje daarboven.

Waar ik ook wel naar benieuwd ben is hoelang jullie al een relatie hebben, hoe dat zo ontstaan is en hoe hij voordat jullie wat hadden was qua karakter. Ook lijkt het me belangrijk of de "mishandeling" langzaam is ontstaan of hoe dat precies gaat. En het specificeren van "geslagen worden" kan ook handig zijn.

En waarom vindt hij je ouders niet leuk, omdat zij niet willen dat jij met hem omgaat uiteraard, maar hoe is dat zo ontstaan, lijkt me een keer iets te zijn gebeurd waardoor dit is gebeurd.

Edit: 2 jaar een relatie lees ik nu, hoe is de relatie in het begin geweest, en hoe heeft de mishandeling zich zo ontwikkeld. Was het in het begin al zo, is het een keer verder gegaan of tja..leg eens uit
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_60032491
Hoax!
pi_60032592
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 00:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Lees eens de dikgedrukte punten, lijkt me handig als je dat wat duidelijker kan maken of het zelf even naleest. Je bent 18 zeg je, en je weet wel dat het de ware is en wilt trouwen en kinderen krijgen, dat spreek je weer tegen in een stukje daarboven.

Waar ik ook wel naar benieuwd ben is hoelang jullie al een relatie hebben, hoe dat zo ontstaan is en hoe hij voordat jullie wat hadden was qua karakter. Ook lijkt het me belangrijk of de "mishandeling" langzaam is ontstaan of hoe dat precies gaat. En het specificeren van "geslagen worden" kan ook handig zijn.

En waarom vindt hij je ouders niet leuk, omdat zij niet willen dat jij met hem omgaat uiteraard, maar hoe is dat zo ontstaan, lijkt me een keer iets te zijn gebeurd waardoor dit is gebeurd.

Edit: 2 jaar een relatie lees ik nu, hoe is de relatie in het begin geweest, en hoe heeft de mishandeling zich zo ontwikkeld. Was het in het begin al zo, is het een keer verder gegaan of tja..leg eens uit

In het begin niet nee.. Alles was super..
we kregen wat in juni 2006, ik was toen net 16..
in december 2006 gebeurde het voor het eerst en zei hij dat het per ongeluk ging, en dat het niet weer zou gebeuren..
later heeft hij het toch vaker gedaan..

Ook hadden we een keer ruzie voor zijn werk, hij heeft mij toen omgeduwd met fiets en al. Toen ik op de grond lag kwam net zijn baas aan rijden.. hij heeft het toen een periode niet gedaan, maar sinds een aantal weken begint het weer.
hoi
pi_60032639
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 00:18 schreef ROCKS1990 het volgende:

[..]

In het begin niet nee.. Alles was super..
we kregen wat in juni 2006, ik was toen net 16..
in december 2006 gebeurde het voor het eerst en zei hij dat het per ongeluk ging, en dat het niet weer zou gebeuren..
later heeft hij het toch vaker gedaan..

Ook hadden we een keer ruzie voor zijn werk, hij heeft mij toen omgeduwd met fiets en al. Toen ik op de grond lag kwam net zijn baas aan rijden.. hij heeft het toen een periode niet gedaan, maar sinds een aantal weken begint het weer.
Mis nog wat dingetjes die ik vroeg.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_60032668
Je bent niet te helpen. Simpelweg omdat je dat niet wilt. Pijn is fijn toch?
  vrijdag 11 juli 2008 @ 00:24:33 #20
158452 IQM
I am the one
pi_60032708
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 00:13 schreef heksehiel het volgende:
Hoax!
*meelift*
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_60032761
onder geslagen worden versta ik met je vuisten slaan.. Ik zorg er altijd voor dat ik mijn handen voor mijn gezicht heb, dus meestal word het dan op mijn hoofd.. ( bovenop zegmaar)
de mishandeling was wel langzaam gegaan ja, en het is niet zo dat het elke dag gebeurd, soms een hele tijd niet en dan ineens 3 keer in een week..

en hij mag mijn ouders niet omdat ik niet met hem mag omgaan van ze.. maar dat doe ik dus wel..
wat de situatie thuis ook niet leuk maakt..
vandaar ook dat ik misschien bij hem zou gaan wonen..
hoi
  vrijdag 11 juli 2008 @ 00:30:30 #22
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60032797
Waarom heb je dit topic, en dat andere, eigenlijk geopend? Wat zijn je verwachtingen ervan?
pi_60032811
MISHANDELING

Plaats er ook nog een in Onzin!
#geen
pi_60032854
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 00:27 schreef ROCKS1990 het volgende:
onder geslagen worden versta ik met je vuisten slaan.. Ik zorg er altijd voor dat ik mijn handen voor mijn gezicht heb, dus meestal word het dan op mijn hoofd.. ( bovenop zegmaar)
de mishandeling was wel langzaam gegaan ja, en het is niet zo dat het elke dag gebeurd, soms een hele tijd niet en dan ineens 3 keer in een week..

en hij mag mijn ouders niet omdat ik niet met hem mag omgaan van ze.. maar dat doe ik dus wel..
wat de situatie thuis ook niet leuk maakt..
vandaar ook dat ik misschien bij hem zou gaan wonen..
Meisje, je wordt een beetje behoorlijk vermoeiend, hetgeen eigenlijk wel goed is tegen mijn slaapgebrek
pi_60032874
Het beste is te gaan samenwonen en je te isoleren van alle schadelijke invloeden van je sociale omgeving
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')