Ander klanten zoekenquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:25 schreef stinkie het volgende:
op de een of andere manier kom ikaltijd bijklanten terect die hun kantoor NAAST het politiebureau hebben
KMGW.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:43 schreef -XX- het volgende:
Aan wie heb je je motor verkocht?
Ik wil ze wel financieren hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:19 schreef -XX- het volgende:
Mis staat niet hé?
Toch maar overwegen over een paar jaartjes.![]()
Paar ouwetjes met onverwachte en frisse pit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:04 schreef Geerd het volgende:
Wie was der dan?
Moet je buitenslapen met dit hondenweerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Paar ouwetjes met onverwachte en frisse pit.![]()
1 nacht alleen.
Cageon ook weer onlinequote:
En dan heb je ook nog kans dat het niet aan slaat! Of niet genoeg.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:36 schreef Snelwagen het volgende:
OMG, fok die nieuwe zorgverzekeringen. Jah we vergoeden 75% van de gemaakte kosten voor inëntingen voor het buitenland. Jah true, maaruh er is nu een eigen risico.
Jah tot de ¤150,- zijn de kosten voor uzelf...
Jah denk je dat liters van die bende in me laat spuiten ofzo, fokking ¤150,- daar kan je het complete assortiment mee uitproberen lutsers. Fok dat eigen risico, belachelijk gedoe voor een zorgverzekering
Tijd voor koffiequote:
Cranberry limonade.quote:
quote:
Injectie zetten alleen al kost 15 euroquote:Op vrijdag 11 julihttp://frontpage.fok.nl/page/voorwaarden 2008 01:36 schreef Snelwagen het volgende:
OMG, fok die nieuwe zorgverzekeringen. Jah we vergoeden 75% van de gemaakte kosten voor inëntingen voor het buitenland. Jah true, maaruh er is nu een eigen risico.
Jah tot de ¤150,- zijn de kosten voor uzelf...
Jah denk je dat liters van die bende in me laat spuiten ofzo, fokking ¤150,- daar kan je het complete assortiment mee uitproberen lutsers. Fok dat eigen risico, belachelijk gedoe voor een zorgverzekering
De 27equote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Cranberry limonade.![]()
![]()
Jij komt vast ook op de meeting de 27ste juli?
[..]
![]()
Rebbel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:53 schreef ikookhier het volgende:
De 27eik weet niet eens wat ik morgen doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rebbel. [ afbeelding ]Vooruit plannen haalt een hoop lol uit je levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
[..]
Rebbel. [ afbeelding ]Als je dat maar vaak genoeg zegt ga je het vanzelf gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik doe een voorspelling....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
De 27eik weet niet eens wat ik morgen doe
Sinds wanneer heb jij 20 euroquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik doe een voorspelling....
Morgen wordt je wakker met een condoom in je kont en een plakkerige 20 euro biljet in je rechterhand
Als bovenstaand niet het geval is ben je een gelukkig man morgen
Disclaimer:
Poster heeft aannames gedaan met betrekking tot de seksuele geaardheid van IOH. Eventuele emotionele danwel fysieke alsook materiële schade kan in natura geclaimd worden bij BazzieK of -XX-
Of niet, je kan zoveel mogelijk ol (zirkwiedagje, Ardennen) plannen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:12 schreef Cageon het volgende:
Vooruit plannen haalt een hoop lol uit je leven
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:24 schreef Rib-i het volgende:
Disclaimer:
Poster heeft aannames gedaan met betrekking tot de seksuele geaardheid van IOH. Eventuele emotionele danwel fysieke alsook materiële schade kan in natura geclaimd worden bij BazzieK of -XX-
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Blijf niet zitten, doe wat met je leven, onsteek een bom, plan nu!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Keuze afhankelijk van voornoemde seksuele geaardheid
[..]
Rebbel. [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Ik zal mn verwachtings patroon bijstellenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik doe een voorspelling....
Morgen wordt je wakker met een condoom in je kont en een plakkerige 20 euro biljet in je rechterhand
Als bovenstaand niet het geval is ben je een gelukkig man morgen
Disclaimer:
Opslag gehad of een dikke bonus ofzo?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand een B12 kopeh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien Rib-iquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Neuh
gaat niet om het bedrag maar of het aanbod relatief aantrekkelijk is
niet goed bijgelezenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zoals ik het begreep heb jij die nu
neequote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zoals ik het begreep heb jij die nu
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
neemaar morgenvroeg zijn ze bij IOH
TK topic maken op MF voor de banditquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jaiksjuiste kleur & juiste dembahs etc.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Neuh
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Neuh
Wijze woorden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Neuh
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:10 schreef ikookhier het volgende:Aaah, je bent bij Derek Ogilvie geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gast komt altijd zeuren in het Corsaro over de hoeveelheidquote:smilies, en de superieure betrouwbaarheid van Triumph. Dus vandaar ik in dat verkooptopique had gepost.
![]()
Dacht ook al dat de belangstelling van OPM daar gewerkt was. Not.![]()
![]()
Ik wilde al zeggen wat een onzin.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:19 schreef Rib-i het volgende:
Nagenoeg iedereen hing aan je lippen toen je deze wijze woorden uitsprak
![]()
Denk er sterk over om de Corsaro op MP te zetten.
Misschien toch wat nieuws aanschaffen, maar wat is er nou eigenlijk leuk.
Een brandnieuwe Corsaro.![]()
Honda Fireblade CBR1000RR in het zwart.
Maar exclusief.![]()
Cageon wist niet zeker of hij het kon winnen van een Goldwing bij het stoplicht?![]()
Wat doet de mastodont op stuurweggetjes?![]()
![]()
importeren doe ik niet meerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
Dacht ook al dat de belangstelling van OPM daar gewerkt was. Not.![]()
![]()
hondaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen wat een onzin.![]()
Denk er sterk over om de Corsaro op MP te zetten.
Misschien toch wat nieuws aanschaffen, maar wat is er nou eigenlijk leuk.
Een brandnieuwe Corsaro.![]()
Honda Fireblade CBR1000RR in het zwart.
Maar exclusief.![]()
Laat hem maar is naar de posbank komen.quote:Cageon wist niet zeker of hij het kon winnen van een Goldwing bij het stoplicht?![]()
Wat doet de mastodont op stuurweggetjes?![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ik een Ducati te duur vind voor de geboden waar.![]()
![]()
De H&*^% bind moeiteloos de strijd aan met de Italiaanse rakker.![]()
En zodra de sleur intreed zijn er tien keer zoveel potentiele kopers op de tweedehands markt.![]()
![]()
Neem dan een 848, ipv die 1000rr, eigenlijk. Veel mooier.
Censuur.quote:![]()
Wil eigenlijk een dikke 2 cylinder.
Er is weinig aanboden een cruiser als de Vmax kost 23.000 euro.
![]()
![]()
![]()
ook is die cruiser lelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Censuur.![]()
![]()
Ik stem voor een RC8, als ik er dan ook een subtiel rondje mee mag rijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmm en de oud directeur van Volkswagen (nog wel in het bestuur) overweegt de aanschaf van een klein goed lopend Italiaans motormerk. Gemiste kans, of gaat het hier om Moto Morini.quote:![]()
Binnenkort als VW Polo op de markt.
Vermogen en riemaandrijving van de nokkenassen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:38 schreef Cageon het volgende:
Neem dan een 848, ipv die 1000rr, eigenlijk. Veel mooier.
![]()
En wil er dagelijks 60 km woon~werk mee rijden.![]()
![]()
dan moet je een BMW kopenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmm en de oud directeur van Volkswagen (nog wel in het bestuur) overweegt de aanschaf van een klein goed lopend Italiaans motormerk. Gemiste kans, of gaat het hier om Moto Morini.![]()
Binnenkort als VW Polo op de markt.![]()
[..]
Vermogen en riemaandrijving van de nokkenassen.![]()
En wil er dagelijks 60 km woon~werk mee rijden.
RC8 heeft amper meer vermogen dan de Morini.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:40 schreef Cageon het volgende:
ook is die cruiser lelijk.
Ik stem voor een RC8, als ik er dan ook een subtiel rondje mee mag rijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben niet blind verliefd op KTM.
Vind de voorkant niet alles. [/Rib-i]
Jammer dat de Buell 1125 van die wangen heeft.![]()
En op andere plaatsen is het nog iets teveel conventioneel Buell voor de herkenning.![]()
De techniek van het Rotax blokkie is om te smullen,
maar heeft ook nog een vermogensupdate nodig later.Boxer komt niet uit de stalling, en de rest vind ik niet veel.quote:![]()
![]()
vermogen is ook niet allesquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
RC8 heeft amper meer vermogen dan de Morini.![]()
ik heb toch ook lol op de TLR.
sterker nog, ik denk dat ik nog steeds veel lol heb op de KTM, als die weer loopt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
moto plus lezersquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:37 schreef Worldbeater het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zodra de sleur intreed zijn er tien keer zoveel potentiele kopers op de tweedehands markt.![]()
![]()
![]()
Eerder een goede afstelling [/motoPlus]quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
RC8 heeft amper meer vermogen dan de Morini.
En ik ben niet blind verliefd op KTM.
Vind de voorkant niet alles. [/Rib-i]
Jammer dat de Buell 1125 van die wangen heeft.![]()
[ afbeelding ]
En op andere plaatsen is het nog iets teveel conventioneel Buell voor de herkenning.![]()
De techniek van het Rotax blokkie is om te smullen,
maar heeft ook nog een vermogensupdate nodig later.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Watte?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Eerder een goede afstelling [/motoPlus]
Injectie.
![]()
1125 cc en 1200 cc op de Morini, las de gegevens, en het is gewoon wat minder bij de Buell.
Had meer verwacht van Rotax (mega hoge toeren), maar hoe dat blok er uit ziet is wel top.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De conclusie was, dat er een weekend Nuburg werd georganiseerd door hunnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mensen die betalen mogen mee enzo
juh... een slecht afgestelde injectiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Watte?Injectie.
![]()
1125 cc en 1200 cc op de Morini, las de gegevens, en het is gewoon wat minder bij de Buell.
Had meer verwacht van Rotax (mega hoge toeren), maar hoe dat blok er uit ziet is wel top.![]()
[/usa]
![]()
Hepatitis Aquote:Op vrijdag 11 juli 2008 06:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog kans dat het niet aan slaat! Of niet genoeg.![]()
Dure grapjes zijn dat.Voor welke is dat? Hepatitis B? Die had ik voor 90 euro. Maar doordat het niet helemaal aan sloeg is er heel wat bij gekomen.
DTP
Buiktyfus
En dan miss nog een mantoux (TBC), en malaria.
Maar eerder had je nooit dat verdomde eigen risico
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
Kben niet zo'n honda fan, maar qua styling vind ik deze wel erg geslaagd hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:37 schreef Worldbeater het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zodra de sleur intreed zijn er tien keer zoveel potentiele kopers op de tweedehands markt.
En dan heb je nieteens een 2 cilinderquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Censuur.![]()
![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
Theorie =quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee motoPlusdat is slechts theorie over motoren
telt dus niet
![]()
Net alsof je van theorie slim wordt![]()
In theorie zou deze jongen een soortgelijke sprong best kunnen overleven, in de praktijk brak hij zijn rug en verdronk![]()
Wat een lul is het ook![]()
![]()
Tjaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Theorie = [ afbeelding ]
Net alsof je van theorie slim wordt [ afbeelding ]
In theorie zou deze jongen een soortgelijke sprong best kunnen overleven, in de praktijk brak hij zijn rug en verdronk![]()
Wat een lul is het ookde mensen die het meeste verstand van sex hebben doen het 't minst
![]()
![]()
![]()
Vodka sterk spul.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Theorie = [ afbeelding ]
Net alsof je van theorie slim wordt [ afbeelding ]
Wat een lul is het ook
Ik zwaai naar dieren.![]()
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:03 schreef Rib-i het volgende:
Theorie =
Net alsof je van theorie slim wordt![]()
Maar idd is een persoonlijke visie erg belangrijk.
En bepaalde details, zoals geen volledige verstelling op de slapperdewaski voorvork van de Dorsoduro.
Handig.
Verder heb ik genoeg praktijkervaring.![]()
Bewaarde vroeger elk motorblaadje, tot aan grote dozen in de schuur aan toe.
Tegenwoordig gaan ze al vrij snel de prullebak in. Maar Motoplus blijft iedere keer wel even watertanden.
Ben pas nog vanaf een vier meter hoge duikplank geweest, en dat kan al zeer doen.quote:In theorie zou deze jongen een soortgelijke sprong best kunnen overleven, in de praktijk brak hij zijn rug en verdronk![]()
Wat een lul is het ook
Het viel Nick ook op.![]()
![]()
quote:
Stop
Blitse motor man!![]()
Dude serieus motoplus is het meest belachelijke motortijdschrift everquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.![]()
En bepaalde details, zoals geen volledige verstelling op de slapperdewaski voorvork van de Dorsoduro.
Handig.
Verder heb ik genoeg praktijkervaring.![]()
Bewaarde vroeger elk motorblaadje, tot aan grote dozen in de schuur aan toe.
Tegenwoordig gaan ze al vrij snel de prullebak in. Maar Motoplus blijft iedere keer wel even watertanden.![]()
[..]
Ben pas nog vanaf een vier meter hoge duikplank geweest, en dat kan al zeer doen.
Het viel Nick ook op.
![]()
Motormagazine en motorwereld, die lees ik sowieso altijd. En vaak neem ik de moto73 ook wel mee. Maar motoplus
Stop
Blitse motor man!![]()
Woezel&pip + Honda op een pagina![]()
![]()
OPM ik heb morgen 20EWil er wel een B12v naast
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Pax & Pry Free download![]()
Nep Duitserquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:23 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dude serieus motoplus is het meest belachelijke motortijdschrift ever![]()
Motormagazine en motorwereld, die lees ik sowieso altijd. En vaak neem ik de moto73 ook wel mee. Maar motoplus
![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
quote:![]()
De testen zijn gewoon niet diepgaand....Veel te oppervlakking allemaal.
Wel veel feitjes overigens, maar geen lekker verhaal....
In het motorrad hotel in oostenrijk lees ik met de wintersport wel vaak mooiere duitse/oostenrijkse tijdschriften. Maar volgens mij is dat geen motorrad....Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
Klopt , toen had je een no-claim van 255 wat je eventueel aan het eind van het jaar terugkreeg... In theorie zou je nu dus als je dat recht zou willen trekken 400 euro per jaar minder premie moeten betalenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:32 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hepatitis A
DTP
Buiktyfus
En dan miss nog een mantoux (TBC), en malaria.
Maar eerder had je nooit dat verdomde eigen risico![]()
![]()
Maarja...quote:![]()
maarja die no claim die krijgt mn moeder altijd terugquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Klopt , toen had je een no-claim van 255 wat je eventueel aan het eind van het jaar terugkreeg... In theorie zou je nu dus als je dat recht zou willen trekken 400 euro per jaar minder premie moeten betalen![]()
Maarja...
[..]
dus daar koop ik weinig voor
Stop
Blitse motor man!![]()
* Gaat op een verjaardag zitten![]()
Ik ben net nog even het nuttige met het aangename wezen verenigen.![]()
Onder het toeziend oog van de maan.![]()
Mocht wel weer even na een weekje regen, maar wat rijdt het na onthouding dan weer lekker!
![]()
![]()
quote:
Gewoon veel smulnieuws.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:23 schreef Snelwagen het volgende:
Dude serieus motoplus is het meest belachelijke motortijdschrift ever![]()
En oppervlakkig kan je de testen niet noemen.
![]()
(testje Blade versus Duc deze maand wel, staat zat in, maar ik kijk ook alweer uit naar het volgende nummer
)
Had ook een proefabbo op de Promotor, en ik was er al bang voor, maar daar val ik echt bij in slaap.![]()
![]()
Mooi bruggetjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.![]()
Handig.
Echt man, de reclame wereld heeft je nodigMoest je huilenquote:[..]
Ben pas nog vanaf een vier meter hoge duikplank geweest, en dat kan al zeer doen.
Het viel Nick ook op.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:29 schreef ikookhier het volgende:
Woezel&pip + Honda op een pagina![]()
![]()
OPM ik heb morgen 20EWil er wel een B12v naast
![]()
![]()
Allemaal dames die jeuk hebben en gekieteld willen worden om je heen en wat doe jij....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
De testen zijn gewoon niet diepgaand....Veel te oppervlakking allemaal.
Wel veel feitjes overigens, maar geen lekker verhaal....
In het motorrad hotel in oostenrijk lees ik met de wintersport wel vaak mooiere duitse/oostenrijkse tijdschriften. Maar volgens mij is dat geen motorrad....
Duitstalige motorbladen lezen
WB en Rib-i zullen de eer van FOK MC redden![]()
![]()
![]()
nog meer kids produceren zekerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Allemaal dames die jeuk hebben en gekieteld willen worden om je heen en wat doe jij....
Duitstalige motorbladen lezen [ afbeelding ]
WB en Rib-i zullen de eer van FOK MC redden [ afbeelding ]
Vette motor manquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:52 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben net nog even het nuttige met het aangename wezen verenigen.![]()
[ afbeelding ]
Onder het toeziend oog van de maan.![]()
Mocht wel weer even na een weekje regen, maar wat rijdt het na onthouding dan weer lekker!
![]()
![]()
![]()
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
idd
zo vroeg op de morgenOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
maar duik nu toch maar me nest inOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
* Ook weer thuis![]()
Tuk tijd
quote:
Aangezien ik iedereen wel zijn/haar geluk gun....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:06 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.nu.nl/news/1652784/122/Borst_brengt_gezinsgeluk.html
Leg éen van je handen op het beeldscherm en klik op de volgende link:
IK WIL MEER GELUK!
Disclaimer
Uiteraard ben ik niet schuldig aan overgehouden trauma's![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Aangezien ik iedereen wel zijn/haar geluk gun....
IK WIL MEER GELUK!
Disclaimer
![]()
tering weer en trauma er bij......quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
IK WIL MEER GELUK!
Disclaimer
Uiteraard ben ik niet schuldig aan overgehouden trauma's
die hangen bekant op d'r knieen...........
oftewel - die zijn gewoon te groot.
beetje handebaar vind ik wat prettiger
dan teken ik ze zelf welOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Medicatie na rib-i post.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
IK WIL MEER GELUK!
Disclaimer
![]()
![]()
lolOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Nog gelukkiger kan bijna nietquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:04 schreef Rib-i het volgende:
IOH is er een beetje gelukkig van geworden
![]()
Ik wou is kijken of die der op stond krijg toch heel wat anders, tenmisnte:quote:
white girls take it up the ass 22-05-2008 - yEnc "Black Anal Machine 8.mp4"
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vanochtend als rijk man wakker worden zal toch dicht in de buurt moeten zijn gekomen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wou is kijken of die der op stond krijg toch heel wat anders, tenmisnte:
white girls take it up the ass 22-05-2008 - yEnc "Black Anal Machine 8.mp4"dat was 2 dagen voor mijn verjaardag
![]()
![]()
Rib-i, wij zitten goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Vrouwen op 39ste op hun best
Uitgegeven: 11 juli 2008 16:59
Uit een Britse enquête blijkt dat de meeste vrouwen pieken als ze 39 jaar oud zijn. De vrouwen geloven dan namelijk het gelukkigst te zijn. Ook vinden ze zichzelf nog steeds aantrekkelijk en zijn ze zelfverzekerd.
De onderzoekers vroegen aan vrouwen ouder dan 18 op welke leeftijd ze op hun piek waren of verwachten dit te zijn. Daaruit bleek dat vrouwen geloven dat hun lichamelijke aantrekkelijkheid pas begint af te nemen als ze 46 jaar oud zijn. Ook werd de deelnemers gevraagd hun uiterlijk een cijfer te geven. Meer dan helft gaf zichzelf een zes of een zeven.
De vrouwen werd ook gevraagd de perfecte leeftijd voor een man aan te geven. Daar kozen de meeste vrouwen voor 30 jaar. Van de ondervraagde vrouwen gaf één op de vijf vrouwen aan zich zorgen te maken over rimpels, haar figuur en gewicht. 52 procent zegt te piekeren over hoe haar uiterlijk zal veranderen als ze ouder worden.![]()
Vrouwen die zelf aangeven dat ze op die leeftijd het aantrekkelijkst zijnquote:
En vervolgens aangeven wel een man van 30 te willen.
Oftewel jullie zitten opgescheept met oude taarten met een verstoord zelfbeeld die liever naast een 10 jaar jongere versie van jullie hadden gezeten![]()
![]()
Het is toch feest met zo'n pretkonijn bovenop.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:39 schreef BazzieK het volgende:
Vrouwen die zelf aangeven dat ze op die leeftijd het aantrekkelijkst zijn
En vervolgens aangeven wel een man van 30 te willen.
Oftewel jullie zitten opgescheept met oude taarten met een verstoord zelfbeeld die liever naast een 10 jaar jongere versie van jullie hadden gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is toch feest met zo'n pretkonijn bovenop.
Wordt beter en verder vantevoren afgesproken dan Fok!MC meetsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ben net terugquote:
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Vertel het ze geerdquote:Geerd schreef op zaterdag 12 juli 2008 04:28
Uhmzz valt toch wel mee, blijven netjes op eigen weghelft en het is meer been strekken dan plat gaan denk ook niet dat ze daar voor het eerst rijden:P
Morgen
Volgende week wellicht eindelijk weer eens pics
INFORMAL - One that is, or that has the qualities needed to become, a great success. :')![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:42 schreef Worldbeater het volgende:Of niet, je kan zoveel mogelijk ol (zirkwiedagje, Ardennen) plannen.
Anders verval je in een langzamer tempo en verzaakt in forums, uitslapen, en minder sportschool bezoeken.
Een beetje vooruit denken verhoogt de levenskwaliteit, en voorkomt teleurstellingen achteraf.![]()
Alweer een jaar voorbij?![]()
![]()
Get on with it!
That was not to smart huH!
Tjakkaaaa!
Ik plan het aantal sigaretten ook, iedere pauze eentje, maar soms vergeet ik de hoeveelheid.![]()
Blijf niet zitten, doe wat met je leven, onsteek een bom, plan nu!
Dan zult gij nooit meer stilzitten op de aarde.![]()
INFORMAL - One that is, or that has the qualities needed to become, a great success. :')![]()
Eindelijkquote:Op zondag 13 juli 2008 12:12 schreef Worldbeaterbeater het volgende:
Volgende week wellicht eindelijk weer eens pics [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Net wakkerquote:en op Eurosport de laatste 18 rondes gekeken van de 250 cc.
![]()
Wel een heel verschil nu met de voorbeschouwing op RTL GP, daar is het nog even lekker zonnig.
Wet race.![]()
Ik voorspel Stoner of Vermeulen.![]()
Maar we hebben ook nog een witte Honda rijder als outsider.![]()
![]()
We hoeven hier niet te weten wie jij allemaal in je voorspel betrektquote:Op zondag 13 juli 2008 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net wakkeren op Eurosport de laatste 18 rondes gekeken van de 250 cc.
![]()
Wel een heel verschil nu met de voorbeschouwing op RTL GP, daar is het nog even lekker zonnig.
Wet race.![]()
Ik voorspel Stoner of Vermeulen.![]()
Maar we hebben ook nog een witte Honda rijder als outsider.Wel goed dat je die honda rijder buiten laat staan
![]()
![]()
WB is aan het aftellen voor vanavond, zal Mevrouw WB zich aan de planning houden?quote:Op zondag 13 juli 2008 13:45 schreef koffiekoekje het volgende:
We hoeven hier niet te weten wie jij allemaal in je voorspel betrektWel goed dat je die honda rijder buiten laat staan
Nee, die is rond de 39 en gaat ergens anders een kopje suiker lenenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:49 schreef Worldbeaterbeater het volgende:
[..]
WB is aan het aftellen voor vanavond, zal Mevrouw WB zich aan de planning houden?![]()
![]()
hehehehquote:Op zondag 13 juli 2008 13:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee, die is rond de 39 en gaat ergens anders een kopje suiker lenen
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Nog meer wijze woordenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
to finish first, you first need to finish
Zat er gewoon aan te komenJuh opzich wel, elias reed ook niet een klein beetje in de weg (niet dat dat direct wat uit heeft gemaakt), hoopte er eigenlijk op dat stoner hem plat zou leggen onder de drukquote:aardige race weer
Kenker ik kan ook nooit met klasgenoten gaan stappen zonder dat er iets fout gaat![]()
Terugweg vanuit harderwijk naar een dropje 3 km verder, met zn 3'en op 1 fietsHeeft 1 uur en een kwartier geduurd, en flink wat valpartijen rijker. 1 zon gast viel nog vol op zn kop, maarja die moest vanochtend ook kotsen dus die zal toen al wel slecht zijn geweest
Maar gelukkig geen ruzie gehad
, waren aardig veel beheurlijk argressieve mocro's in zon urban gedeelte
En starkoo was in de house![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!1
Stop
Blitse motor man!![]()
Eliasquote:Op zondag 13 juli 2008 14:55 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nog meer wijze woorden
Zat er gewoon aan te komen
[..]
Juh opzich wel, elias reed ook niet een klein beetje in de weg (niet dat dat direct wat uit heeft gemaakt), hoopte er eigenlijk op dat stoner hem plat zou leggen onder de druk
![]()
![]()
![]()
![]()
Qua moto gp coureurs toch wel mn favo
Stop
Blitse motor man!![]()
zo, net ff de uitlaat los gehaald. Toch iets slechter er aan toe dan ik vreesde
Nu eens kijken wat ik er mee kan doen![]()
Afslijpen en een nieuw stuk inlassen, of een nieuwe/2dehands kopen....quote:Op zondag 13 juli 2008 17:26 schreef Den_Haag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu eens kijken wat ik er mee kan doen
Stop
Blitse motor man!![]()
lekker door gerot zo te zien.
inderdaad stuk er tussenuit slijpen wat slecht is en nieuw pijpje tussen zetten - lassen of met klem is up to youOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Mja de flex dr inzetten kan je wel toch? Desnoods gewoon met een ijzerzaag, dan zoek je ff iemand die goed kan lassen, en laat die de rest doen...quote:Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
Ging er vanuit dat het week 53 zou wordenquote:Op zondag 13 juli 2008 12:12 schreef Worldbeaterbeater het volgende:
Volgende week wellicht eindelijk weer eens pics [ afbeelding ]
Maar eerder is natuurlijk cool
Ik heb een slijptolquote:maar als ik uitschiet ligt je motor door midden
don't ask
Vertelquote:Op zondag 13 juli 2008 20:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb een slijptolmaar als ik uitschiet ligt je motor door midden
don't ask
(is geen vraag)
![]()
Dus je hebt de race niet gezien? Rossi is het niet met je eens.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:23 schreef Snelwagen het volgende:
Elias![]()
![]()
![]()
![]()
Qua moto gp coureurs toch wel mn favo
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:06 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb een slijptolmaar als ik uitschiet ligt je motor door midden
don't ask
![]()
Je hebt minimaal al ervaring met het doorslijpen van een kwaliteits kettingslot.![]()
Van een vooraanstaand merk.![]()
![]()
Snelwagen is een Duitser, vandaarquote:Op zondag 13 juli 2008 20:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus je hebt de race niet gezien? Rossi is het niet met je eens.Oja datquote:[..]
![]()
Je hebt minimaal al ervaring met het doorslijpen van een kwaliteits kettingslot.![]()
Van een vooraanstaand merk.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:12 schreef Worldbeaterbeater het volgende:
Volgende week wellicht eindelijk weer eens pics [ afbeelding ]
Nietsquote:Op zondag 13 juli 2008 17:26 schreef Den_Haag het volgende:
Nu eens kijken wat ik er mee kan doen
Of als dobber gebruiken als je gaat vissen op walvis![]()
![]()
Je weet niet wat voor suiker hij leentquote:Op zondag 13 juli 2008 21:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
bvvt haalt zijn kopjes suiker van ver![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niets
Of als dobber gebruiken als je gaat vissen op walvis![]()
![]()
Als in krankjorum ben geworden van het maken van een scriptie/verslag. (elk mogelijk weekend).quote:Op zondag 13 juli 2008 21:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wanneer ben jij weer eens present op een meet
Anders eind augustus / september![]()
![]()
Als je inspiratie nodig hebt moet je nodig eens naar een meetquote:Op zondag 13 juli 2008 21:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als in krankjorum ben geworden van het maken van een scriptie/verslag. (elk mogelijk weekend).
Anders eind augustus / september![]()
![]()
Sir yes sirquote:Op zondag 13 juli 2008 21:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als je inspiratie nodig hebt moet je nodig eens naar een meet![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus je hebt de race niet gezien? Rossi is het niet met je eens.
[..]
![]()
Van een vooraanstaand merk.
dat was maar 15sec ervaring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Why, gewerkt in de gevangenis of bij Hoogovens alias Corus? Of is dat hetzelfde?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:14 schreef ikookhier het volgende:
Heb kilometers staal door geslepen![]()
Dwangmatig
Tering hee, reageren op donderdag. Lijkt wel alsof je nog probeert mee te lezen.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:38 schreef Crashcat het volgende:
Na apers.. Ik had als eerste de motor helemaal parel wit.
![]()
![]()
![]()
WB had vanmiddag ineens iemand via MF aan de deur.
En hij kwam vier stuks Motor Magazine brengen.![]()
Inclusief veel Moto Morini nieuws.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
Is allemaal het zelfde,Alleen voor klusjes daar geweestquote:Op zondag 13 juli 2008 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Why, gewerkt in de gevangenis of bij Hoogovens alias Corus? Of is dat hetzelfde?![]()
[..]
Tering hee, reageren op donderdag. Lijkt wel alsof je nog probeert mee te lezen.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]Inclusief veel Moto Morini nieuws.
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:02 schreef Snelwagen het volgende:Uhmzz als ik er ben lusten ze dat niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoogovens corusquote:Op zondag 13 juli 2008 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Why, gewerkt in de gevangenis of bij Hoogovens alias Corus? Of is dat hetzelfde?![]()
[..]
Tering hee, reageren op donderdag. Lijkt wel alsof je nog probeert mee te lezen.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]Inclusief veel Moto Morini nieuws.
, keertje beste rondleiding gehad, de biertjes waren goed daar
. Wie gaat er nou studenten uitnodigen, ze een mooie rondleiding geven over en door het bedrijf. Vervolgens de tap open zetten en ze onbeperkt laten zuipen
. Verstandig!!!!1
Stop
Blitse motor man!![]()
Grolsch brouwerij rondleinding 40,- benzine kosten 15,- 30 min gratis bier pricelessquote:Op maandag 14 juli 2008 00:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hoogovens corus, keertje beste rondleiding gehad, de biertjes waren goed daar
. Wie gaat er nou studenten uitnodigen, ze een mooie rondleiding geven over en door het bedrijf. Vervolgens de tap open zetten en ze onbeperkt laten zuipen
. Verstandig!!!!1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kost ¤55,-quote:Op maandag 14 juli 2008 00:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Grolsch brouwerij rondleinding 40,- benzine kosten 15,- 30 min gratis bier priceless![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar 30 minuten, dan moet je oardig doordrinken
Kwil eigenlijk dit jaar naar het oktoberfest gaan
Stop
Blitse motor man!![]()
Weet niet waar jij bent geweestquote:Op maandag 14 juli 2008 00:15 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat kost ¤55,-![]()
Maar 30 minuten, dan moet je oardig doordrinken
Kwil eigenlijk dit jaar naar het oktoberfest gaan![]()
was 12.5 ofzo pp was iig wel weer goed gemaakt
Ow je huurt die gast van die rondleiding met een paar man....quote:Op maandag 14 juli 2008 00:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet niet waar jij bent geweestwas 12.5 ofzo pp was iig wel weer goed gemaakt
Stop
Blitse motor man!![]()
Wanneer ben jij der geweest dan bij de nieuwe brouwerij??quote:Op maandag 14 juli 2008 00:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ow je huurt die gast van die rondleiding met een paar man....Ik zwaai naar dieren.![]()
Dude ik ben daar nooit geweest?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer ben jij der geweest dan bij de nieuwe brouwerij??
Maar die ¤55,- = ¤40,- + ¤15,- dat zijn de bedragen uit jouw post
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]Inclusief veel Moto Morini nieuws.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is toch feest met zo'n pretkonijn bovenop.
DusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet eens even olie verversen
![]()
![]()
![]()
moet jij geen kater hebbenquote:Op maandag 14 juli 2008 00:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[..]
DusDoet eens even olie verversen
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 07:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij heeft er dan ook de hele zondag over gedaan.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
bvvt haalt zijn kopjes suiker van ver
![]()
mijn zus was jarigOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Aanwezig
Verjaardagen zijn ideaal om te netwerken.quote:![]()
Qua woordkeuze lijkt het dan alleen op werk voor je.
Het is soms ook hard aanpoten. Daarna.![]()
![]()
quote:
Eurosport verliest uitzendrechten MotoGP
Promotor en commercieel rechtenhouder Dorna verklaarde vandaag dat als gevolg van een veranderingen van beleid, waarbij voortaan gekozen wordt voor een regionale dekking, de jarenlange samenwerking met Eurosport vanaf het seizoen 2009 zal worden beëindigd.
Eurosport verzorgt al jaren de uitzending van de MotoGP in onder andere Nederland maar daar zal in 2009 dus een einde aan komen. Samen met Dorna heeft Eurosport de populariteit van de MotoGP helpen vergroten waarbij natuurlijk ook de kijkcijfers een stuk hoger werden.
Of dit betekend dat RTL7 vanaf 2009 meer uitzendtijd krijgt en naast de MotoGP ook de 125cc en 250cc races live gaat uitzenden is nog niet bekend.
Petitie aan Dorna om MotoGP op Eurosport te behouden.![]()
![]()
Wat ga jij vroeg naar bed.quote:![]()
Makster heeft een speedboot gekocht, en heeft het bij de voordelen tegenover een motor ondermeer over vijf man met een kratje biernaar een verlaten strandje varen.
Wanneer gaan we denk ik dan.![]()
![]()
5 man en 1 kratje bier, dat is al op voor je bij het verlaten strandje bentquote:Op maandag 14 juli 2008 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat ga jij vroeg naar bed.![]()
Makster heeft een speedboot gekocht, en heeft het bij de voordelen tegenover een motor ondermeer over vijf man met een kratje biernaar een verlaten strandje varen.
[ afbeelding ]
Wanneer gaan we denk ik dan.
![]()
[/Geerd]![]()
daar zijn dan niet eens mokkelsquote:Op maandag 14 juli 2008 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat ga jij vroeg naar bed.![]()
Makster heeft een speedboot gekocht, en heeft het bij de voordelen tegenover een motor ondermeer over vijf man met een kratje biernaar een verlaten strandje varen.![]()
[/cageon]Ja, of laat één van die andere 5 opdraaien voor die kut boot.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:56 schreef Roderick2085 het volgende:
5 man en 1 kratje bier, dat is al op voor je bij het verlaten strandje bent![]()
[/Geerd]
Testosteronbommetjes.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ja, of laat één van die andere 5 opdraaien voor die kut boot.
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:02 schreef Snelwagen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook gedaanquote:Op maandag 14 juli 2008 00:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Grolsch brouwerij rondleinding 40,- benzine kosten 15,- 30 min gratis bier priceless![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar dan helemaal gratis
10 uur 's ochtends
![]()
![]()
>Onderbreking<SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:44 schreef ikookhier het volgende:
>Onderbreking<Met 5 mannen naar een verlaten strandje gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En geen vlucht route hebbenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Met 5 mannen naar een verlaten strandje gaan
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja, of laat één van die andere 5 opdraaien voor die kut boot.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:44 schreef ikookhier het volgende:
>Onderbreking<SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Met 5 mannen naar een verlaten strandje gaan
Jullie zijn stiekem jaloers
Makster heeft bij zijn nieuwe werkgever andere vrienden met andere interesses![]()
![]()
Ik zie waar je gedachten heen gaanquote:Op maandag 14 juli 2008 20:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is ook niet nodig als je je in elk hol kan ver stoppen
![]()
Enkel 20 euro van uwesquote:Op maandag 14 juli 2008 20:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De plek waar geen zonnestraal te bekennen is![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:04 schreef koffiekoekje het volgende:
De rooie is zojuist uit zijn bootje geflikkerd![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Samen met Lendebiefstuk, New York, Makster en Karbonade op een onbewoond eiland zittenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doe jij nou weer daar?![]()
![]()
Lekt in ieder geval geen olie en je hoeft de boot niet aan te duwenquote:Op maandag 14 juli 2008 22:22 schreef Geerd het volgende:
Boot doet het dus goed?![]()
![]()
Whehequote:Op maandag 14 juli 2008 22:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lekt in ieder geval geen olie en je hoeft de boot niet aan te duwenIk zwaai naar dieren.![]()
Zet je hem even goed voor schut zegquote:Op maandag 14 juli 2008 23:19 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie kunnen het wel goed vinden met zijn 5en ofniet??Maar goed dat je toevallig nog 10 gig aan homo-erotische gangbang films op je pc had staan.
![]()
![]()
Serieus momentjequote:Op maandag 14 juli 2008 22:47 schreef Den_Haag het volgende:
Heb een nieuw spruitstuk kunnen regelen. 60 euro, net prijsje toch?, niet slecht. Mits een beetje in orde.
Lassen was 15 euro voor een doos MMA laselektrodes, maar meer rompslomp.![]()
Voor de rest is het niveau aardig gedaald.![]()
![]()
hjmmm, stormloop topic vandaag zo te zien......Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Chaos
* Cageon heeft weer een leuk projectje bedacht voor zichzelf.
Een Laptimer fabriceren.
Binnenkort maar ff IR led en IR Receiver bestellen en knutselen maar.
In de tijd die nodig is om te communiceren, leg ik nog geen tiende van een meter af bij 200km/u. Dus dat moet prima te doen zijn.
Moet ik eerst nog ff uitzoeken hoe ik met het LCD display kan communiceren.
[ Bericht 14% gewijzigd door Cageon op 15-07-2008 01:50:31 ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Het is in orde en de ex-up klep is al verwijderd. Zaterdag samen met hem er op zetten. zondag rijden?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Serieus momentje, niet slecht. Mits een beetje in orde.
Lassen was 15 euro voor een doos MMA laselektrodes, maar meer rompslomp.![]()
Voor de rest is het niveau aardig gedaald.![]()
Hallo
Ik heb al toestemming om zondag los te gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:40 schreef Den_Haag het volgende:
Het is in orde en de ex-up klep is al verwijderd. Zaterdag samen met hem er op zetten. zondag rijden?
![]()
![]()
Als er geen goed geplande toerrit komt ga ik echter naar een Triumph meeting bij Brabant motors.
Die organiseren een complete dag met uitgebreide route.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb al toestemming om zondag los te gaan.![]()
![]()
Als er geen goed geplande toerrit komt ga ik echter naar een Triumph meeting bij Brabant motors.
Die organiseren een complete dag met uitgebreide route.![]()
![]()
![]()
Het tempo zal idd niet zo hoog liggen.quote:
Nou ja, niet hoog, laten we het een vriendelijk tempo noemen.![]()
![]()
Testosteronbommetje, die cageon hééj.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het tempo zal idd niet zo hoog liggen.
Nou ja, niet hoog, laten we het een vriendelijk tempo noemen.
[/moblo]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
100% gefrustreerd. Moblo that is.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:36 schreef Cageon het volgende:
Testosteronbommetje, die cageon hééj.
[/moblo]![]()
Fok, de policy van Tinypic overschreden.![]()
Geen aanstootgeven materiaal a.u.b!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen BVVT nog BWT was, Worldpimber boos thuis bleef omdat zijn naam niet genoemd werd, en Hicham nog onder ons was.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:06 schreef Rib-i het volgende:
Hoooooooo, wie is dat vrouwmensch ins leder
![]()
Maar dan nog lekker moliig.![]()
En ik was al wallen aan het kweken.![]()
![]()
![]()
![]()
Net alvast maar de Triumph aan de one and only special 1.000.000 black edition Optimate 3SP gezet.
Wat moet een man zonder een stukje professioneel gereedschap.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
Zeer recent minitestje voor Geerd. [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Zwart kleedt afIk heb dan weer de grijze editiequote:Net alvast maar de Triumph aan de one and only special 1.000.000 black edition Optimate 3SP gezet.
[ afbeelding ]
Wat moet een man zonder een stukje professioneel gereedschap.![]()
![]()
Maaruh....... jij aan de optimate
Was het gratis![]()
![]()
Frame van houtquote:Waneer komt het klusteam bij u langs
Nice.quote:
Er is ook wel 80 kilo af.quote:
Motorgoedkoop had geen andere druppellader.quote:Ik heb dan weer de grijze editie
Maaruh....... jij aan de optimate
Was het gratis
![]()
Wilde toch de kosten combineren.![]()
Is onderhand wel achterstallig werk ja, moet aluminium worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:02 schreef ikookhier het volgende:
Frame van houtWaneer komt het klusteam bij u langs
Maar er kwam een Derbi, baby en daarna een Corsaro voorbij.![]()
Is imho geen frame maar een verhoging van de kappen, tank en zitpositie.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: