Nog sterkerquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee gewoon fitness maar dat vind ik al sport genoeg, kan ik er nog beetje krachttraining bij doen voor mezelf
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De laatste keer wel ja, echter de laatste keer dat we reden was kok nog premier![]()
Tijden veranderen
Vervelend was dat kwartje he.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:03 schreef BazzieK het volgende:
De laatste keer wel ja, echter de laatste keer dat we reden was kok nog premier![]()
Tijden veranderen
en waar zoek je dan op?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:09 schreef Worldbeater het volgende:
Vreemde pics kom je zo nu en dan tegen op internet.![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
hvcdip en 2ns2rn5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een hele map op het bureaublad met rukfoto's.quote:
Ik heb rukcollega'squote:Op donderdag 10 juli 2008 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb een hele map op het bureaublad met rukfoto's.
Metaalbranche.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het tof om te zeggenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is dat fijn, of net zoiets als een kutdag.
Nice babies.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:59 schreef Rib-i het volgende:
Ik vond het tof om te zeggenIk heb niet te klagen
Veel plezierquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nice babies.![]()
Ik ga naar een concert vanaaf in de kuip, alvast even alles afsluiten hier.![]()
De eerste keer dat ik onder werktijd zoveel postquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:18 schreef stinkie het volgende:
Ik heb vandaag gewoon echt moeten werken hier
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:43 schreef -XX- het volgende:
Wb!
Nu niet staan liegen hé.
Die zijn gemaakt in het studenten topic.
Niet NH!![]()
Aan wie heb je je motor verkocht?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:49 schreef Rib-i het volgende:
Nog niet, volgende week zaterdag staat in de planning om eens langs te gaan
Mis staat niet hé?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Raar topic dit zeg
Rib-i sirkwiefiets
Geerd Sporten
Een maagd met verstand van sex
-XX- met dikke tetten
sowieso een pluspunt voor je persoonlijkheidquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mis staat niet hé?
Toch maar overwegen over een paar jaartjes.![]()
Woooooehoeee. Daar doen we het voor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
sowieso een pluspunt voor je persoonlijkheid
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Raar topic dit zeg
Rib-i sirkwiefiets
Geerd Sporten
Een maagd met verstand van sex
-XX- met dikke tetten
Wel waarquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Neeniet doen, dat werkt niet echt
quote:
Leest ze weer meequote:Op donderdag 10 juli 2008 10:22 schreef stinkie het volgende:
Wat een smeerpijperij hier weer.
Later, als jullie wat ouder zijn, dan denken jullie ook "Doe mij maar een gebakken vissie"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |