Ander klanten zoekenquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:25 schreef stinkie het volgende:
op de een of andere manier kom ikaltijd bijklanten terect die hun kantoor NAAST het politiebureau hebben
KMGW.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:43 schreef -XX- het volgende:
Aan wie heb je je motor verkocht?
Ik wil ze wel financieren hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:19 schreef -XX- het volgende:
Mis staat niet hé?
Toch maar overwegen over een paar jaartjes.![]()
Paar ouwetjes met onverwachte en frisse pit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:04 schreef Geerd het volgende:
Wie was der dan?
Moet je buitenslapen met dit hondenweerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Paar ouwetjes met onverwachte en frisse pit.![]()
1 nacht alleen.
Cageon ook weer onlinequote:
En dan heb je ook nog kans dat het niet aan slaat! Of niet genoeg.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:36 schreef Snelwagen het volgende:
OMG, fok die nieuwe zorgverzekeringen. Jah we vergoeden 75% van de gemaakte kosten voor inëntingen voor het buitenland. Jah true, maaruh er is nu een eigen risico.
Jah tot de ¤150,- zijn de kosten voor uzelf...
Jah denk je dat liters van die bende in me laat spuiten ofzo, fokking ¤150,- daar kan je het complete assortiment mee uitproberen lutsers. Fok dat eigen risico, belachelijk gedoe voor een zorgverzekering
Tijd voor koffiequote:
Cranberry limonade.quote:
quote:
Injectie zetten alleen al kost 15 euroquote:Op vrijdag 11 julihttp://frontpage.fok.nl/page/voorwaarden 2008 01:36 schreef Snelwagen het volgende:
OMG, fok die nieuwe zorgverzekeringen. Jah we vergoeden 75% van de gemaakte kosten voor inëntingen voor het buitenland. Jah true, maaruh er is nu een eigen risico.
Jah tot de ¤150,- zijn de kosten voor uzelf...
Jah denk je dat liters van die bende in me laat spuiten ofzo, fokking ¤150,- daar kan je het complete assortiment mee uitproberen lutsers. Fok dat eigen risico, belachelijk gedoe voor een zorgverzekering
De 27equote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Cranberry limonade.![]()
![]()
Jij komt vast ook op de meeting de 27ste juli?
[..]
![]()
Rebbel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:53 schreef ikookhier het volgende:
De 27eik weet niet eens wat ik morgen doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rebbel. [ afbeelding ]Vooruit plannen haalt een hoop lol uit je levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
[..]
Rebbel. [ afbeelding ]Als je dat maar vaak genoeg zegt ga je het vanzelf gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik doe een voorspelling....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
De 27eik weet niet eens wat ik morgen doe
Sinds wanneer heb jij 20 euroquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik doe een voorspelling....
Morgen wordt je wakker met een condoom in je kont en een plakkerige 20 euro biljet in je rechterhand
Als bovenstaand niet het geval is ben je een gelukkig man morgen
Disclaimer:
Poster heeft aannames gedaan met betrekking tot de seksuele geaardheid van IOH. Eventuele emotionele danwel fysieke alsook materiële schade kan in natura geclaimd worden bij BazzieK of -XX-
Of niet, je kan zoveel mogelijk ol (zirkwiedagje, Ardennen) plannen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:12 schreef Cageon het volgende:
Vooruit plannen haalt een hoop lol uit je leven
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:24 schreef Rib-i het volgende:
Disclaimer:
Poster heeft aannames gedaan met betrekking tot de seksuele geaardheid van IOH. Eventuele emotionele danwel fysieke alsook materiële schade kan in natura geclaimd worden bij BazzieK of -XX-
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Blijf niet zitten, doe wat met je leven, onsteek een bom, plan nu!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Keuze afhankelijk van voornoemde seksuele geaardheid
[..]
Rebbel. [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Ik zal mn verwachtings patroon bijstellenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik doe een voorspelling....
Morgen wordt je wakker met een condoom in je kont en een plakkerige 20 euro biljet in je rechterhand
Als bovenstaand niet het geval is ben je een gelukkig man morgen
Disclaimer:
Opslag gehad of een dikke bonus ofzo?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand een B12 kopeh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien Rib-iquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Neuh
gaat niet om het bedrag maar of het aanbod relatief aantrekkelijk is
niet goed bijgelezenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zoals ik het begreep heb jij die nu
neequote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zoals ik het begreep heb jij die nu
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
neemaar morgenvroeg zijn ze bij IOH
TK topic maken op MF voor de banditquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jaiksjuiste kleur & juiste dembahs etc.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Neuh
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Neuh
Wijze woorden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Neuh
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:10 schreef ikookhier het volgende:Aaah, je bent bij Derek Ogilvie geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gast komt altijd zeuren in het Corsaro over de hoeveelheidquote:smilies, en de superieure betrouwbaarheid van Triumph. Dus vandaar ik in dat verkooptopique had gepost.
![]()
Dacht ook al dat de belangstelling van OPM daar gewerkt was. Not.![]()
![]()
Ik wilde al zeggen wat een onzin.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:19 schreef Rib-i het volgende:
Nagenoeg iedereen hing aan je lippen toen je deze wijze woorden uitsprak
![]()
Denk er sterk over om de Corsaro op MP te zetten.
Misschien toch wat nieuws aanschaffen, maar wat is er nou eigenlijk leuk.
Een brandnieuwe Corsaro.![]()
Honda Fireblade CBR1000RR in het zwart.
Maar exclusief.![]()
Cageon wist niet zeker of hij het kon winnen van een Goldwing bij het stoplicht?![]()
Wat doet de mastodont op stuurweggetjes?![]()
![]()
importeren doe ik niet meerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
Dacht ook al dat de belangstelling van OPM daar gewerkt was. Not.![]()
![]()
hondaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen wat een onzin.![]()
Denk er sterk over om de Corsaro op MP te zetten.
Misschien toch wat nieuws aanschaffen, maar wat is er nou eigenlijk leuk.
Een brandnieuwe Corsaro.![]()
Honda Fireblade CBR1000RR in het zwart.
Maar exclusief.![]()
Laat hem maar is naar de posbank komen.quote:Cageon wist niet zeker of hij het kon winnen van een Goldwing bij het stoplicht?![]()
Wat doet de mastodont op stuurweggetjes?![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ik een Ducati te duur vind voor de geboden waar.![]()
![]()
De H&*^% bind moeiteloos de strijd aan met de Italiaanse rakker.![]()
En zodra de sleur intreed zijn er tien keer zoveel potentiele kopers op de tweedehands markt.![]()
![]()
Neem dan een 848, ipv die 1000rr, eigenlijk. Veel mooier.
Censuur.quote:![]()
Wil eigenlijk een dikke 2 cylinder.
Er is weinig aanboden een cruiser als de Vmax kost 23.000 euro.
![]()
![]()
![]()
ook is die cruiser lelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Censuur.![]()
Wil eigenlijk een dikke 2 cylinder.
Er is weinig aanboden een cruiser als de Vmax kost 23.000 euro.
![]()
Ik stem voor een RC8, als ik er dan ook een subtiel rondje mee mag rijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmm en de oud directeur van Volkswagen (nog wel in het bestuur) overweegt de aanschaf van een klein goed lopend Italiaans motormerk. Gemiste kans, of gaat het hier om Moto Morini.quote:![]()
Binnenkort als VW Polo op de markt.
Vermogen en riemaandrijving van de nokkenassen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:38 schreef Cageon het volgende:
Neem dan een 848, ipv die 1000rr, eigenlijk. Veel mooier.
![]()
En wil er dagelijks 60 km woon~werk mee rijden.![]()
![]()
dan moet je een BMW kopenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmm en de oud directeur van Volkswagen (nog wel in het bestuur) overweegt de aanschaf van een klein goed lopend Italiaans motormerk. Gemiste kans, of gaat het hier om Moto Morini.![]()
Binnenkort als VW Polo op de markt.![]()
[..]
Vermogen en riemaandrijving van de nokkenassen.![]()
En wil er dagelijks 60 km woon~werk mee rijden.
RC8 heeft amper meer vermogen dan de Morini.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:40 schreef Cageon het volgende:
ook is die cruiser lelijk.
Ik stem voor een RC8, als ik er dan ook een subtiel rondje mee mag rijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben niet blind verliefd op KTM.
Vind de voorkant niet alles. [/Rib-i]
Jammer dat de Buell 1125 van die wangen heeft.![]()
En op andere plaatsen is het nog iets teveel conventioneel Buell voor de herkenning.![]()
De techniek van het Rotax blokkie is om te smullen,
maar heeft ook nog een vermogensupdate nodig later.Boxer komt niet uit de stalling, en de rest vind ik niet veel.quote:![]()
![]()
vermogen is ook niet allesquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
RC8 heeft amper meer vermogen dan de Morini.![]()
ik heb toch ook lol op de TLR.
sterker nog, ik denk dat ik nog steeds veel lol heb op de KTM, als die weer loopt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
moto plus lezersquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:37 schreef Worldbeater het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Omdat ik een Ducati te duur vind voor de geboden waar.![]()
![]()
[ afbeelding ]
De H&*^% bind moeiteloos de strijd aan met de Italiaanse rakker.![]()
[ afbeelding ]
En zodra de sleur intreed zijn er tien keer zoveel potentiele kopers op de tweedehands markt.![]()
![]()
![]()
Eerder een goede afstelling [/motoPlus]quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
RC8 heeft amper meer vermogen dan de Morini.
En ik ben niet blind verliefd op KTM.
Vind de voorkant niet alles. [/Rib-i]
Jammer dat de Buell 1125 van die wangen heeft.![]()
[ afbeelding ]
En op andere plaatsen is het nog iets teveel conventioneel Buell voor de herkenning.![]()
De techniek van het Rotax blokkie is om te smullen,
maar heeft ook nog een vermogensupdate nodig later.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Watte?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Eerder een goede afstelling [/motoPlus]
Injectie.
![]()
1125 cc en 1200 cc op de Morini, las de gegevens, en het is gewoon wat minder bij de Buell.
Had meer verwacht van Rotax (mega hoge toeren), maar hoe dat blok er uit ziet is wel top.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De conclusie was, dat er een weekend Nuburg werd georganiseerd door hunnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mensen die betalen mogen mee enzo
juh... een slecht afgestelde injectiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Watte?Injectie.
![]()
1125 cc en 1200 cc op de Morini, las de gegevens, en het is gewoon wat minder bij de Buell.
Had meer verwacht van Rotax (mega hoge toeren), maar hoe dat blok er uit ziet is wel top.![]()
[/usa]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: