Ander klanten zoekenquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:25 schreef stinkie het volgende:
op de een of andere manier kom ikaltijd bijklanten terect die hun kantoor NAAST het politiebureau hebben
KMGW.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:43 schreef -XX- het volgende:
Aan wie heb je je motor verkocht?
Ik wil ze wel financieren hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:19 schreef -XX- het volgende:
Mis staat niet hé?
Toch maar overwegen over een paar jaartjes.![]()
Paar ouwetjes met onverwachte en frisse pit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:04 schreef Geerd het volgende:
Wie was der dan?
Moet je buitenslapen met dit hondenweerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Paar ouwetjes met onverwachte en frisse pit.![]()
1 nacht alleen.
Cageon ook weer onlinequote:
En dan heb je ook nog kans dat het niet aan slaat! Of niet genoeg.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:36 schreef Snelwagen het volgende:
OMG, fok die nieuwe zorgverzekeringen. Jah we vergoeden 75% van de gemaakte kosten voor inëntingen voor het buitenland. Jah true, maaruh er is nu een eigen risico.
Jah tot de ¤150,- zijn de kosten voor uzelf...
Jah denk je dat liters van die bende in me laat spuiten ofzo, fokking ¤150,- daar kan je het complete assortiment mee uitproberen lutsers. Fok dat eigen risico, belachelijk gedoe voor een zorgverzekering
Tijd voor koffiequote:
Cranberry limonade.quote:
quote:
Injectie zetten alleen al kost 15 euroquote:Op vrijdag 11 julihttp://frontpage.fok.nl/page/voorwaarden 2008 01:36 schreef Snelwagen het volgende:
OMG, fok die nieuwe zorgverzekeringen. Jah we vergoeden 75% van de gemaakte kosten voor inëntingen voor het buitenland. Jah true, maaruh er is nu een eigen risico.
Jah tot de ¤150,- zijn de kosten voor uzelf...
Jah denk je dat liters van die bende in me laat spuiten ofzo, fokking ¤150,- daar kan je het complete assortiment mee uitproberen lutsers. Fok dat eigen risico, belachelijk gedoe voor een zorgverzekering
De 27equote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Cranberry limonade.![]()
![]()
Jij komt vast ook op de meeting de 27ste juli?
[..]
![]()
Rebbel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:53 schreef ikookhier het volgende:
De 27eik weet niet eens wat ik morgen doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rebbel. [ afbeelding ]Vooruit plannen haalt een hoop lol uit je levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rebbel. [ afbeelding ]Als je dat maar vaak genoeg zegt ga je het vanzelf gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik doe een voorspelling....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
De 27eik weet niet eens wat ik morgen doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |