Ik wil je met alle plezier een PM sturen om aan te geven wat en waar het fout is gegaan hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik wil best verder spelen, mist alles goed geregeld is
Onder goed geregeld is , dat er 1 een goede code revisie komt, goed getest wordt, er niet elke wedstrijd slechter nieuws moet komen en er meer onduidelijkheden komen. Er duidelijkheid komt waar er mogelijke misrekeningen in zijn gekomen (het kan namelijk niet plotseling zijn). Gezien al op al deze punten moeilijkheden liggen.
dan is er maar 1 optie stoppen en alles opnieuw beginnen voor nieuw seizoen. de fok! f1 manager hoort gewoon bij fok!, het is beter dan fout op fout op fout stapelen.
Waarom is er dan maar een optie.. Voor JOU is er één optie.. maar waarom wil je die iedereen op dringen...quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik wil best verder spelen, mist alles goed geregeld is
Onder goed geregeld is , dat er 1 een goede code revisie komt, goed getest wordt, er niet elke wedstrijd slechter nieuws moet komen en er meer onduidelijkheden komen. Er duidelijkheid komt waar er mogelijke misrekeningen in zijn gekomen (het kan namelijk niet plotseling zijn). Gezien al op al deze punten moeilijkheden liggen.
dan is er maar 1 optie stoppen en alles opnieuw beginnen voor nieuw seizoen. de fok! f1 manager hoort gewoon bij fok!, het is beter dan fout op fout op fout stapelen.
Zitten genoeg mensen hier op fok met programmeer kennis om er een succes van te maken, zou zeggen maak er gebruik van. Of vraag desnoods light om een code review te doen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wil je met alle plezier een PM sturen om aan te geven wat en waar het fout is gegaan hoor.
Ik dring niets op , ik vertolk alleen 1 mening, net zo goed als die van jou 1 mening is, kan je daar niet tegen, ga dan niet op een discussieforum zitten zuchten en puffen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:05 schreef Giem het volgende:
[..]
Waarom is er dan maar een optie.. Voor JOU is er één optie.. maar waarom wil je die iedereen op dringen...
PS heb allang mijn hulp aangeboden om de manager een goed vervolg te geven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:05 schreef Giem het volgende:
[..]
Waarom is er dan maar een optie.. Voor JOU is er één optie.. maar waarom wil je die iedereen op dringen...
Ik bedoel met deze manager.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zitten genoeg mensen hier op fok met programmeer kennis om er een succes van te maken, zou zeggen maak er gebruik van. Of vraag desnoods light om een code review te doen.
Stuur een mailtje met je gegevens naar sport@fok.nlquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
PS heb allang mijn hulp aangeboden om de manager een goed vervolg te geven.
Is verstuurd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Stuur een mailtje met je gegevens naar sport@fok.nl
Zorgen wij dat het verder geleid wordt.
Maar wil je dan die PM, of nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik ook, andere managers boeien mij qua sport niet
Check uw PM-boxquote:
Sorry maar je zegt dat er maar één optie is.. dat is er niet, er zijn er meerdere.. Voor jou er is maar één, maar dat zeg je niet..quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik dring niets op , ik vertolk alleen 1 mening, net zo goed als die van jou 1 mening is, kan je daar niet tegen, ga dan niet op een discussieforum zitten zuchten en puffen.
Zou ik ook wel willen, heb er alleen niet voldoende tijd voor helaas.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
PS heb allang mijn hulp aangeboden om de manager een goed vervolg te geven.
Ik heb alleen uitgelegd waarom het voor mij de optie is om er mee te stoppen met meerdere motivatie, wat een ander er mee doet is hij compleet vrij in.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:12 schreef Giem het volgende:
[..]
Sorry maar je zegt dat er maar één optie is.. dat is er niet, er zijn er meerdere.. Voor jou er is maar één, maar dat zeg je niet..
Waarom zou iemand niet een tegengestelde mening mogen vertolken die haaks staat op die van jou, het is je goed recht om die stelling inname te verdedigen. Hakken om je gelijk te krijgen werkt niet hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:12 schreef Giem het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je dat laatste er weer bij moet halen.. dat slaat natuurlijk nergens op.. natuurlijk kan ik er wel tegen.. vind alleen dat jou insteek hier veel te negatief is en dat je geen rekening houd met andere mensen die een andere mening (doorspelen) hebben. Probeer het eens van de andere kant te bekijken.
De manager stoppen, zou betekenen dat niemand meer mee kan spelen, dus iedereen krijgt het stoppen opgelegt. Doorgaan en de mensen zelf laten kiezen om onder de bekende problemen door te spelen, laat je mensen zelf de keuze, iedereen die wil stoppen, zoals jij, kan gewoon stoppen en volgend jaar weer mee doen. Mensen die door willen spelen, worden op dat moment ook niet benadeeld, want ze kunnen gewoon doorspelen. Waarom iemand iets opleggen als er ook nog andere opties zijn..
Laat ik over aan Sally omdat te bepalen cq te posten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:12 schreef Giem het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe en wat achter de schermen.. ik zou die pm ook wel willen ontvangen.. misschien is het ook een idee om iedereen op de hoogte te brengen?
Ja de winnaar zal twijfel kunnen getrokken worden, maar daar doe je niet veel meer aan, dan zou je terug moeten naar de stand van zake rond barcelona.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik heb alleen uitgelegd waarom het voor mij de optie is om er mee te stoppen met meerdere motivatie, wat een ander er mee doet is hij compleet vrij in.
dat is het zelfde wat jij doet met waarom je door wilt gaan.
[..]
Waarom zou iemand niet een tegengestelde mening mogen vertolken die haaks staat op die van jou, het is je goed recht om die stelling inname te verdedigen. Hakken om je gelijk te krijgen werkt niet hoor![]()
De vraag blijft alleen staan is de manager nog geloofwaardig, dit ook omdat er prijzen mee te winnen zijn en wat op het spel staat, je speelt niet voor spek en bonen mee.
[..]
Laat ik over aan Sally omdat te bepalen cq te posten.
Dat lukt alleen als je dan ook genoeg mankracht hebtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:40 schreef YdieresiS het volgende:
Gewoon doorgaan met de manager en ondertussen alvast een aantal crew leden op een nieuwe manager zetten :-)
En dat komt denk ik omdat ze gewoon niet voldoende mensen hebben voor sport. Ik zou wel willen helpen, maar geen php ervaring, en een sport anders dan de F1 intresseerd me niet heel ergquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:09 schreef mbn het volgende:
Sowieso zullen er altijd wel een groepje mensen willen doorspelen. Als crew moet je echter afwegen of je de komende races foutloos kan doen of niet. Zo niet, dan is het beter de schade te beperken en te stoppen. Dit seizoen was je al 3/4 van de spelers kwijt ten opzichte van een paar seizoenen terug en na alle moeilijkheden wordt het alleen maar moeilijker deze spelers terug te winnen. De kwaliteit is het laatste jaar in alles op FOK!sport snel achteruit gegaan. Pak de boel eens flink aan en zorg dat je er gewoon vanaf begin 2009 weer helemaal staat. Succes.
Waarin dan wel?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:57 schreef Giem het volgende:
[..]
En dat komt denk ik omdat ze gewoon niet voldoende mensen hebben voor sport. Ik zou wel willen helpen, maar geen php ervaring, en een sport anders dan de F1 intresseerd me niet heel erg
asp.net, (ms)sql, c#, (c++, vb, java, DirectX enz enz) maar dat is voor jullie denk ik niet zo heel intressant.quote:
Nope, volgens mij ook niet. Jammerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:38 schreef Giem het volgende:
[..]
asp.net, (ms)sql, c#, (c++, vb, java, DirectX enz enz) maar dat is voor jullie denk ik niet zo heel intressant.
Zijn genoeg mensen die willen meedenken, ook al kan Giem niet php programmeren/scripten, hij kan wel conceptmatig meedenken en helpen met goed doortesten. Die mensen zijn ook nodigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als je dan ook genoeg mankracht hebt
Dat zou ik zeker wel kunnen doen. Ik wil best tijd en energie steken in het helpen mee denken, testen of dat soort zaken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zijn genoeg mensen die willen meedenken, ook al kan Giem niet php programmeren/scripten, hij kan wel conceptmatig meedenken en helpen met goed doortesten. Die mensen zijn ook nodig
Stuur een mailtje naar sport@fok.nl met bovenstaande dingen en wat extra gegevens over jezelf.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:13 schreef Giem het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker wel kunnen doen. Ik wil best tijd en energie steken in het helpen mee denken, testen of dat soort zaken.
Database zaken uitwerken is mijn dagelijkse werk, ook met zaken als stored precedures (het zou een optie kunnen zijn om bijvoorbeeld de berekeningen van de toekomstige manager niet door php te laten doen maar door de database zelf)
weet verder niet hoe dat nu geregeld is maar kan een optie zijn.
Dat dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar sport@fok.nl met bovenstaande dingen en wat extra gegevens over jezelf.
Dan zorgen wij dat het verder gestuurd wordt!
Er is no geen beslissing genomen tot dusverre. Die wordt zsm genomen en dan worden jullie uiteraard zsm ingelichtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:08 schreef RATMEN het volgende:
Dus wat gaat er gebeuren!? We zitten anderhalve week voor de volgende grandprix.
Ik hoor graag meer.
Ok! Thnx voor de replyquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Er is no geen beslissing genomen tot dusverre. Die wordt zsm genomen en dan worden jullie uiteraard zsm ingelicht
Vóór de kwalificatie deze keer?quote:Die wordt zsm genomen en dan worden jullie uiteraard zsm ingelicht
iedereen behalve jijquote:
Mij vragen om een code review van de huidige manager te doen is verspilde tijd. De uitkomst staat toch al vast.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zitten genoeg mensen hier op fok met programmeer kennis om er een succes van te maken, zou zeggen maak er gebruik van. Of vraag desnoods light om een code review te doen.
En die is?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:18 schreef Light het volgende:
[..]
Mij vragen om een code review van de huidige manager te doen is verspilde tijd. De uitkomst staat toch al vast.
Compleet opnieuw beginnen.quote:
quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Compleet opnieuw beginnen.
Gelijk goede basis neerzetten voor welke manager dan ook. principe blijft toch gelijk.
Goede en moedige keuze.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:29 schreef Breuls het volgende:
Daar hoeft niemand een code review voor te doen, dat was vanuit IT allang besloten (daarom zijn er geen tour- en voetbalmanagers: we recyclen geen managers meer).
En wanneer flikkeren jullie Replique de deur uit?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:29 schreef Breuls het volgende:
Daar hoeft niemand een code review voor te doen, dat was vanuit IT allang besloten (daarom zijn er geen tour- en voetbalmanagers: we recyclen geen managers meer).
Replique is (mag ik hopen) niet gebaseerd op de code van FOK!sportquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef NED het volgende:
[..]
En wanneer flikkeren jullie Replique de deur uit?
Verkeerde plaats om het over replique te hebben, we hebben het hier over de sportmanager f1, waar alle managers opgebasseerd zijn, verkeerde keuze in verleden gemaakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef NED het volgende:
[..]
Zolang jij geen klonen meer aanmaakt en niet mee rgebanned hoeft te wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef NED het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:53 uur schreef Automatic_Rock het volgende:
Wordt er achter de schermen ook gepraat over een 'financiële' compensatie voor ons??
Want je krijgt zo wel steeds stilstand. Dit is nu al de 3x geloof ik dat ik mijn team niet meer kan aanpassen omdat de laatste race niet meetelde.
Misschien moeten jullie overwegen om het budget van iedereen met bijvoorbeeld 5 miljoen te verhogen (het aantal punten blijft wel gelijk uiteraard)
quote:Wat betreft een soort compensatie, daar kunnen we niet aan beginnen. Dan zou dat voor een aantal van de bijna 2500 users wel en een aantal niet moeten gebeuren. Ik hoop dat je daar begrip voor op kunt brengen.
Waarom voor een aantal niet?? De race wordt toch voor iedereen geannuleerd?? Je dupeert daarmee toch iedere speler??quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:29 schreef Sally het volgende:
Uit een mail die ik naar iemand heb toegestuurd:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |