Die zit verstopt in het linker handvatquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:28 schreef Merovingian het volgende:
Waar is de bel?
Aha. Ik dacht dat dat een of ander gripshift-achtig iets was. Geen versnellingen dusquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:35 schreef Cothen het volgende:
[..]
Die zit verstopt in het linker handvat
Nee, gewoon trappen als een gek als je sneller wil.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:48 schreef Merovingian het volgende:
Aha. Ik dacht dat dat een of ander gripshift-achtig iets was. Geen versnellingen dus
Daarin hoef je niet zelf te trappen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:49 schreef Merovingian het volgende:
Maar het ziet er altijd nog beter uit dan de verwijfd-groene Nissan Micra die ik altijd meekreeg bij de dealer
Het eindresultaat is dat je net zo hard gaatquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:57 schreef Cothen het volgende:
[..]
Nee, gewoon trappen als een gek als je sneller wil.
[..]
Daarin hoef je niet zelf te trappen...
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:09 schreef Cothen het volgende:
nou, ik mijn oranje geval weer inleveren voor mijn wagentje:
"Kan je volgende week ff terugkomen ze hebben het rechtermechaniekje geleverd in plaats van het linker"
*zucht*
En ik ben shocked dat je zo hier binnen valtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:41 schreef BlueCurl het volgende:
oi! zo maar kwam ik hier lurken en zag ik een geheel nieuwe OPI'm shocked!
iddquote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En ik ben shocked dat je zo hier binnen valt![]()
Jep. Elke dag, van 09:00 tot 17:00. En elke dag geniet ik weer!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:21 schreef JortK het volgende:
Gaan er hier trouwens nog mensen op vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |