Dat dusquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:23 schreef Re het volgende:
jij zit ook altijd in pak, geschoren en gewassen op de bank?
En dat ookquote:Dat ze dat doet betekend ook dat ze zich bij jou op haar gemak voelt en dat ze zich er niet voor schaamt om gemakkelijke kleding aan te doen die misschien niet zo mooi is en dat ze eens even geen zin heeft om haar haren te doen.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:59 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ze een minnaar op haar werk heeft.
gek hé die verschillen tussen mannen en vrouwenquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:17 schreef andersgezegd het volgende:
maar het verschil is wel minder groot omdat zelfs als ik uitga nog niet zo gek veel aan mijn uiterlijk doe (in vergelijking met vrouwen)
Kan R&P ook de archieven in. Tenzij je ruzie met jezelf gaat maken over je kleding natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gek hé die verschillen tussen mannen en vrouwen![]()
ze zouden gewoon één ras moeten creëren die zich zelf kan voortplanten, zijn alle problemen opgelost.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan R&P ook de archieven in. Tenzij je ruzie met jezelf gaat maken over je kleding natuurlijk
Mutaties.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gek hé die verschillen tussen mannen en vrouwen![]()
ze zouden gewoon één ras moeten creëren die zich zelf kan voortplanten, zijn alle problemen opgelost.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:30 schreef Por_tretje het volgende:
Klinkt me bekend in de oren. Heb ik in mijn vorige relatie ook meegemaakt. Vriendin naar werk, feestje of uitje tiptop. Thuis in de avond in groot en vormloos (comfortabele dat wel) ochtendjas op de bank.
Toen ik tegen haar zei dat ik het ook wel prettig vond om in huis een verzorgde vrouw te zien keek ze me aan en zei:"je weet toch wat eronder zit? Doe daar wat mee!". Stond ik met mijn mond vol tanden. Ze heeft er na dat gesprekje overigens wel wat vaker opgelet om er thuis ook goed uit te zien. Maar als ze wilde relaxen....ochtendjas!
Oplossing TS: ga wat vaker met haar uit. Volgens mij vinden vrouwen het fijn om er verzorgd uit te zien voor hun vriend........buiten de deur.
Ik denk dat ze een minnaar zoekt op het werkquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:59 schreef Copycat het volgende:
Ja, mijn vriend vindt het ook erg sexy als ik in een oversize shirt van hem rondloop ofzo. Maar ik doe dat alleen als ik net wakker ben, na een tijdje ga ik toch wel gewoon douchen en mn eigen kleren aantrekkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:55 schreef Xennia het volgende:
Een aantal exen vonden mij juist op mijn leukst zonder make-up en met een makkelijke broek aan die zo van je kont af te trekken is
Horloge is ook niet nodig, er zit immers een klokje op de magnetron.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:05 schreef Roquefort het volgende:
100% herkenbare OP. Uit vorige relaties gelukkig.
Het allerergste: ga je naar een feestje, loop je de hele avond naast een opwinden viriele megababe.
Kom je thuis, gaat onmiddelijk de leuke kleding uit, make up af, en 5 minuten later zit je weer naast een doordeweekse naar make-up-remover stinkende vrouw, nog voordat je met het voorspel hebt kunnen beginnen. Sorry, dan zijn mijn romantische of seksbeluste gevoelens ook weg hoor, daar kunnen mijn neus en ogen echt niet tegen, zo'n shocker.
Gelukkig heb ik later geleerd dat het niet bij alle vrouwen zo werkt. Hoera voor mijn vrouw. Meteen vastgelegd voor het leven. Wees mooi voor mij vrouw, wees mooi voor mij - en niet alleen speciaal voor de buitenwereld mooi en dan "lekker jezelf zijn"als we eindelijk alleen zijn en ik denk dat het echte feest kan beginnen.
IK HAATTE DAT!![]()
![]()
Terechte OP, maar er zijn betere vrouwen gelukkig!
Ik dacht nog wel dat jij ook een groot voorstander van burgertruttigheid wasquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:05 schreef Roquefort het volgende:
100% herkenbare OP. Uit vorige relaties gelukkig.
Het allerergste: ga je naar een feestje, loop je de hele avond naast een opwinden viriele megababe.
Kom je thuis, gaat onmiddelijk de leuke kleding uit, make up af, en 5 minuten later zit je weer naast een doordeweekse naar make-up-remover stinkende vrouw, nog voordat je met het voorspel hebt kunnen beginnen. Sorry, dan zijn mijn romantische of seksbeluste gevoelens ook weg hoor, daar kunnen mijn neus en ogen echt niet tegen, zo'n shocker.
Gelukkig heb ik later geleerd dat het niet bij alle vrouwen zo werkt. Hoera voor mijn vrouw. Meteen vastgelegd voor het leven. Wees mooi voor mij vrouw, wees mooi voor mij - en niet alleen speciaal voor de buitenwereld mooi en dan "lekker jezelf zijn"als we eindelijk alleen zijn en ik denk dat het echte feest kan beginnen.
IK HAATTE DAT!![]()
![]()
Terechte OP, maar er zijn betere vrouwen gelukkig!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:39 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ze hoeft geen moeite meer te doen want jou heeft ze al in the pocket. Op haar werk kan ze nog mogelijk een promotie willen of een betere status oid.
Ik zou d;r voorlopig ff wat minder vaak aanduwen dan zal ze er wel weer moeite voor gaan doen
Mijn vrouw is burgertruttig damned hot in het suburbian palace dat ons huis is.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat jij ook een groot voorstander van burgertruttigheid was
Helemaal goedquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:12 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dat juist heerlijk, dat mn vriend als ie thuiskomt uit werk een joggingbroek en een verwassen band-shirt aandoet. Dat past bij de situatie op dat moment: lekker huismutsen, bijna aan tafel, verder niets gepland die avond, comfortabel voelen bij elkaar. En als we samen uit eten gaan ofzo, staat ie juist wel voor de spiegel en kleedt ie zich netjes aan. Dat is niet vanwege de andere mensen in het restaurant, dat is omdat het bij die situatie past. En juist die afwisseling maakt dat ik hem dan extra knap vind in zn nette kleren en extra lief als ie in joggingbroek rondloopt.
Da's allicht handig als je 16 bent...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:56 schreef Sjibble het volgende:
Wat maakt iedereen zich nou druk.
Als je je gewoon inbeeld dat ze make-up op heeft...
Dan hou je het tenminste een paar minuten langer vol in bed![]()
ja, dat ziet er ook heel erg charming uit in de ochtendquote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:16 schreef Vodkadruppel het volgende:
TS wil een vrouw die met makeup op naar bed gaat.
Ik heb mn bril de eerste drie maanden niet opgehad waar mn vriend bij was, omdat ik dat echt vreselijk vind staan. Maar goed toen gingen we kamperen en durfde ik niet zonder lenzen terug te lopen van het hok met de wasbakken naar de tent... Dus ik zoquote:Op zondag 13 juli 2008 01:19 schreef Puccini het volgende:
Enige waar ik écht niet van hou zijn vriendinnen die normaal lenzen hebben, maar op zondag besluiten de jampotglazen op te zetten. Echt een oppervlakkige afknapper voor mij! Verder maakt het me werkelijk niet uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |