Dat dusquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:23 schreef Re het volgende:
jij zit ook altijd in pak, geschoren en gewassen op de bank?
En dat ookquote:Dat ze dat doet betekend ook dat ze zich bij jou op haar gemak voelt en dat ze zich er niet voor schaamt om gemakkelijke kleding aan te doen die misschien niet zo mooi is en dat ze eens even geen zin heeft om haar haren te doen.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:59 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ze een minnaar op haar werk heeft.
gek hé die verschillen tussen mannen en vrouwenquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:17 schreef andersgezegd het volgende:
maar het verschil is wel minder groot omdat zelfs als ik uitga nog niet zo gek veel aan mijn uiterlijk doe (in vergelijking met vrouwen)
Kan R&P ook de archieven in. Tenzij je ruzie met jezelf gaat maken over je kleding natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gek hé die verschillen tussen mannen en vrouwen![]()
ze zouden gewoon één ras moeten creëren die zich zelf kan voortplanten, zijn alle problemen opgelost.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan R&P ook de archieven in. Tenzij je ruzie met jezelf gaat maken over je kleding natuurlijk
Mutaties.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gek hé die verschillen tussen mannen en vrouwen![]()
ze zouden gewoon één ras moeten creëren die zich zelf kan voortplanten, zijn alle problemen opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |