daarvoor is het toch vakantie?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik ben geen wijf, maar ik ben wel een soort van vlekkenmagneet, uit eten 5 minuten later zit ik van boven tot onder onder de vlekken, ga ik wandelen weet ik binnen kortste tijd wel ergens in een beek te liggen of in mijn enthousiasme over een klein beestje ofzo onder de gras en moddervlekken te zitten...
Ik wel een ruime 4 weken, maar ik heb dan ook een 100+ literquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:37 schreef Muck het volgende:
[..]
je bent toch geen wijf
Zelfs ik red een weekendje weg wel met alleen een rugzak
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:42 schreef Klonk het volgende:
Ik krijg nu van boven te horen dat ik de grootste reistas maar moet pakken
daar kunnen wel twee Japansen in ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wel een ruime 4 weken, maar ik heb dan ook een 100+ liter
Gemeen!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:53 schreef Klonk het volgende:
oeh, maar ik pak haar dadelijk wel terug, als ik de auto inpak ros ik haar handtasje als eerste in de kofferbak
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar kunnen wel twee Japansen in ja.
Toch heb jij het goed geregeld, want je bent meer thuis dan op het werk...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:39 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, vakantie...een weekje vrij in de regen
Tja, waarom met een laptop kms rijden om daarna het werk te doen dat je ook thuis kan doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:57 schreef OA het volgende:
[..]
Toch heb jij het goed geregeld, want je bent meer thuis dan op het werk...
Wat doe jij nou eigenlijk precies? Nou ja, precies... wat hoor je te doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, waarom met een laptop kms rijden om daarna het werk te doen dat je ook thuis kan doen?
En als ik een bestandje nodig heb van het netwerk: VPN ftw
Ik wachtte op een fatsoenlijk antwoordquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:42 schreef Pheno het volgende:
Ja, en nu allemaal wegblijven he!
"Ik doe wat met computers"quote:
Ik ook. Typen, mailen, fokken...quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:53 schreef Klonk het volgende:
oeh, maar ik pak haar dadelijk wel terug, als ik de auto inpak ros ik haar handtasje als eerste in de kofferbak
goed bezigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:49 schreef Klonk het volgende:
plan geslaagd, het tasje ligt zo diep in de krogten van onze kofferbak dat zelfs Indiana Jones er nog zeker 3 dagen voor nodig heeft om het te vinden
Deze mensen mogen van mij met punaises doodgestoken worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ]
dit soort varkens mag bij wijze van uitzondering aan een hele langzamer kankerdood sterven.
cool, dan wil ik meeprikken...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze mensen mogen van mij met punaises doodgestoken worden.
Het Marburgvirus is toch nu in nederland?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:01 schreef Klonk het volgende:
punaises met een enge ziekte op het puntje
zo hard gaat dat met die ziekte inderdaad.. maar normaal zijn het Afrikaantjes dus ligt niemand er wakker vanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:07 schreef Pheno het volgende:
http://www.nu.nl/news/165(...)virus_overleden.html
Mwoa, dat vind ik ook triest. AIDS vind ik dan weer eigen schuldquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo hard gaat dat met die ziekte inderdaad.. maar normaal zijn het Afrikaantjes dus ligt niemand er wakker van
Maar AIDS krijg je dan ook door het te doen met meisjes die geen maagd meer zijn.. Er zijn gewoon te weinig maagden dus... daar ligt de fout!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, dat vind ik ook triest. AIDS vind ik dan weer eigen schuld
Kan niet Ph.
Viel spassquote:
Sex zequote:
Zijn wij klonen? Ik ookquote:
Het is donker hier, dus ik zie ze nu niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:42 schreef Pheno het volgende:
He, Indah, kijk eens op je scherm ipv naar mooie indo meiden!
*geeft ducktape aan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben trots op je, Pheño.
Nu wil ik een stukje tape want ik ga van 2 voedingen 1 maken om mijn pauper 13" flatscreen weer aan de praat te krijgen.
quote:
Ja. Ik weet het alquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen idee, ik wacht nog op nadere berichten
Is het hier al bekend overigens?
Muck zeker?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik weet het al![]()
Maar ik laat de eer aan jezelf.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in steppegras.
Ah, weer een mod erbij. Just what we needed.quote:
Houden zo. Hoe minder je weet, hoe minder men vraagt...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:02 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niets.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, weer een mod erbij. Just what we needed.
Ze vragen me juist teveel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:06 schreef OA het volgende:
[..]
Houden zo. Hoe minder je weet, hoe minder men vraagt...
Sportredactie dan, ik kom nooit ergens anders dan het forumquote:
Ik ga het slopenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Venlo kan me geen reet schelen, zolang Belfeld maar overeind blijft
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sportredactie dan, ik kom nooit ergens anders dan het forum
Fijne vakantiequote:
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, weer een mod erbij. Just what we needed.
Weet jij het dan ook al?quote:
Ja, jij werd zijn bruidsmeisje toch?quote:
Niet alle mensen achter de schermen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
Ik denk niet.
Gezien de mensen achter de schermen het allemaal weten, lijkt me het simpel.
Mits jij de aardbeien levertquote:
whehequote:[..]
Niet alle mensen achter de schermen....
Er mag geen rijst gestrooid worden, dus dan maar aardbeien? Zondequote:
Jij weet best hoe dat zitquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er mag geen rijst gestrooid worden, dus dan maar aardbeien? Zonde.
Ghehequote:Maar ik ben nu wel nieuwsgierig naar Frits zijn geheim![]()
.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:44 schreef OA het volgende:
Zo, nog 76 minuten TDF kijken werken en dan is het weekend!
Neequote:
quote:
quote:
eer-ik?quote:Later die ochtend veroorzaakte de man met de auto van de non een aanrijding op de Avenue Ceramique in Maastricht. De auto van een 21-jarige bestuurder uit het Zuid-Hollandse Ter Aar werd aan de voorzijde geraakt. De Duitser reed door, maar de man uit Ter Aar zette de achtervolging in.
maar dies geen 21quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:48 schreef OA het volgende:
Duitser berooft non van auto bij Vaals
[..]
eer-ik?
Broertje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |