SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga de foto's bekijken, PF!
lolquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Die ene foto is typisch. Belsezar probeert jou op de foto te krijgen en op de achtergrond zijn de mannen, jawel, bier aan het halen
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Over zwangerschapstesten gesproken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga de foto's bekijken, PF!
Auw. ik schaam me, plaatsvervangend. Wat moet je je akelig gevoeld hebben
![]()
Andere pareltjes van dezelfde persoon:quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Gatverdamme!Dit soort mensen moeten ze verbieden zich ooit nog weer in een keuken te begeven!
![]()
Zuurkoolhoumous
En tvp![]()
In de categorie pijnlijke jeugdherinneringen, ja. Pffff.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Auw. ik schaam me, plaatsvervangend. Wat moet je je akelig gevoeld hebben
Heb je die in het meettopic al gezien?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
en mag ik de foto's van zaterdag zien![]()
?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
Oh noes
Wil je de ongecensureerde versie?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Over zwangerschapstesten gesproken...Oh wat ernstig CFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga de foto's bekijken, PF!![]()
Ik heb mijn eerste CR receptje gemaakt, maar het wil niet echt lukken,, krijg het bladerdeeg niet goed uitgerold![]()
klinkt inderdaad als 'puur genieten'quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In de categorie pijnlijke jeugdherinneringen, ja. Pffff.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:10 schreef DarkElf het volgende:
zo, wat een portlucht hier in huis zeg...
bah
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
Oh noes
Wil je de ongecensureerde versie?
Halen ze ook in Belgie?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:20 schreef FleshWound het volgende:
Zijn er hier nog betastudenten die als VIP meewillen naar Marco Borsato? Je wordt opgehaald in een Hummer en gebracht naar de HMH en met een beetje geluk krijgen we nog een Meet & Greet.
k ben geen betastudent!quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:20 schreef FleshWound het volgende:
Zijn er hier nog betastudenten die als VIP meewillen naar Marco Borsato? Je wordt opgehaald in een Hummer en gebracht naar de HMH en met een beetje geluk krijgen we nog een Meet & Greet.
Ik doe wel netalsof ik een beta-student benquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:20 schreef FleshWound het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:20 schreef FleshWound het volgende:
Alléén als ik ook weer netjes thuisgebracht word.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:20 schreef FleshWound het volgende:
Memento-Moriquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
MM jij werkt toch bij de ikea?
bestaat de lack plank in iets van 40-50-60 cm
zag het namelijk niet op de site
Waarom nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Memento-Mori, maar die is er nu niet en je mag niet tegen mensen praten die er niet zijn.
En dat is bijzonder, because?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb niet eens nieuwe schoenen gekocht vandaag. Of een nieuwe broek. Of jurkjes.
Weet ik nietquote:
Omdat ik dus eigenlijk vandaag op schoenen, broeken en jurkjes jacht was.quote:
Mm. Dan is het jammer inderdaad! Wel wat anders gekocht?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Omdat ik dus eigenlijk vandaag op schoenen, broeken en jurkjes jacht was.
volgens mij is de kleinste een meter ofzoquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
MM jij werkt toch bij de ikea?
bestaat de lack plank in iets van 40-50-60 cm
zag het namelijk niet op de site
Hihi, ik had m ook net gespotquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:55 schreef AKnynke het volgende:
I-spy is back!
Wat eten en drinken we vandaag? Deel 108
toedelsquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:04 schreef DarkElf het volgende:
wij gaan eten (nou ja borrelen en daarna risotto eten)
Wie/wat is I-spy en waarom is dat interessant?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:55 schreef AKnynke het volgende:
I-spy is back!
Wat eten en drinken we vandaag? Deel 108
Nee het is vrij simpel,quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:08 schreef ColdFeet het volgende:
PF, tiramisu is toch helemaal niet zo vreselijk moeilijk?
Tenzij je de lange vingers zelf bakt
och arme.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee het is vrij simpel,
maar ik ben hun kookgod en alles mislukt zonder mijn hulp.
Whehehequote:Op donderdag 10 juli 2008 20:15 schreef octopussy het volgende:
[..]
och arme.![]()
onhoudt: with great power comes great responsibility
i-spy24/editornogwattes plaatst altijd overal foto's bij, waarvan het zeer waarschijnlijk is dat ze van google geplukt izjn. Stop de naam i-spy24 maar in de search, komt genoeg uit rollen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wie/wat is I-spy en waarom is dat interessant?
Natuurlijk komt het goed! En anders ga ik wel een keertje me als je personal shopperquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ik duik binnenkort wel een keer Den Haag in ofzo.Daar zit tenminste een grote Esprit. En een grote Mexx winkel.
Het komt vast goed.
Oh wacht, die had hele dure computers, camera's en auto's enzo toch?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
i-spy24/editornogwattes plaatst altijd overal foto's bij, waarvan het zeer waarschijnlijk is dat ze van google geplukt izjn. Stop de naam i-spy24 maar in de search, komt genoeg uit rollen.
Ja, en een keuken met Amerikaanse stopcontacten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh wacht, die had hele dure computers, camera's en auto's enzo toch?
klopt en ik ben ook dol op mijn bakkiequote:Op donderdag 10 juli 2008 20:04 schreef ColdFeet het volgende:
Pourquoi pas, DE? Is ie toch weer door de APK gekomen?
quote:
Ik kan m wel PM'en! Maar ik kan je ook gewoon bellenquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:44 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, kan iemand me Leintjeuh's telefoonnummer eens pm' en? Staat nog in de telefoon die niet meer aangaat
en nu ga ik een grapefruit slachten, met een beetje suiker erover..quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:48 schreef AKnynke het volgende:
Mart Smeets is een eikel, maar wel een goeie journalist!
Ik ben weer ongesteld geworden, net alsof ik dat 2 en een halve week geleden ook al niet wasquote:
Ja, dat mag ook welquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kan m wel PM'en! Maar ik kan je ook gewoon bellenik ben net terug van MK en het was
lekker
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben weer ongesteld geworden, net alsof ik dat 2 en een halve week geleden ook al niet was![]()
Ga morgen de huisarts bellen voor een verwijzing naar de gyn. Dit is werkelijk waar slopend en zo'n grote aanslag op mijn lichaam wat toch al niet veel waard is.
Wat mij betreft mogen ze alles eruit halenIk ben het ZO zat! Kind heb ik er toch al uitgepoept en ik aan die ene heb ik meer dan genoeg.
Pffft ik zit hier gewoon een potje te jankenGa weer even op de bank met dekentje en kop thee.
*SOL Greys bedankt voor het kruikje en iedereen tnx voor alleIk voelde me net echt even heel erg zielig toen ik het uitgilde van de pijn
K krijg zin om een stuk te gaan lopen in de regen... Zooo heerlijk! T overstroomt hier trouwens, of de bliksem is ingeslagen..sirene's!quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:02 schreef AKnynke het volgende:
sterkte MK! (waar is SOL?)
T onweert hier!
per ongeluk?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb per ongeluk 1.5 L cola light gedronken en nu voel ik me niet zo lekker
Hier regent t al een 2 uur niet meerquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K krijg zin om een stuk te gaan lopen in de regen... Zooo heerlijk! T overstroomt hier trouwens, of de bliksem is ingeslagen..sirene's!
In Nynke's dipsausquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:27 schreef krakkemieke het volgende:
Heb ik nou niet goed gelezen? Waar is het skinny-dippen uit de OP?
Hier ondertussen ook weer droog. T onweert nog steeds, maar de TV doet het alweer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:26 schreef golfer het volgende:
Hier aan de kust sinds 5 uur droog en zelfs vanavond nog even zonnig geweest.
Nee, dat was op de meet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:32 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben alsnog in de war. Was dat bh's in de pesto?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
slaap lekker
ik doe nu iets met
binaries
nzb
useion
en ik snap het niet
Smeets is alleen geweldig bij het fietsen voor de rest moeten ze hem opsluitenquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:48 schreef AKnynke het volgende:
Mart Smeets is een eikel, maar wel een goeie journalist!
fixedquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Taalpurist zegt: cappuccino
Fokpurist zegt: Usericonquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hey krak, wanneer neem jij een avatar?
Oililyquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:47 schreef octopussy het volgende:
MKhoop dat de gyn je kan helpen, maar denk dat je alleen maar hormoontjes voorgeschreven krijgt.
![]()
Krakkemieke, die BH in pesto was eigenlijk mijn bh-vulling (los) die ik was vergeten toen ik mijn bh onder mijn shirt vandaan trokDie vlogen dus met een mooi boogje door de kamer en in de pesto
![]()
Alcohol ftw!![]()
Liejannuh, ik heb een schattig zomerjurkje gekocht bij de Sting (was de laatste). En ik heb nog een cute jurkje van oililly wat ik tijdens de diploma-uitreiking van de middelbare school heb gedragen en nu te ruim valt om mijn heupen
Misschien dat ik die ga innemen en dan dragen op mijn diploma uitreiking van vrijdag.
Bluezzbeeb even in op je reactie in het andere topic: ik krijg heel erg makkelijk blauwe plekken, de ene weet ik niet waar die van is, de andere is een muggebult waar ik stevig aan heb gekrabtquote:
Jammerquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Bluezzbeeb even in op je reactie in het andere topic: ik krijg heel erg makkelijk blauwe plekken, de ene weet ik niet waar die van is, de andere is een muggebult waar ik stevig aan heb gekrabt![]()
ligt er maar net aan hoe je hem hebt opgevoedquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:57 schreef Bluezz het volgende:
Morgen wordt er gekookt door bloesezoon![]()
Hopelijk is ie eindelijk de geprakte aardappel met jus en appelmoesfase ontstegen.... [ afbeelding ]
Dan heb je het over bite-marcks(hoe schrijf je datquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer
Ik verwachtte een heel wild neucksexxverhaal of zo
het ging over computers dus hij hoort het wel te snappen (vind ikquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
Boyfriends heb je niet om het te snappen.
Die heb je om je te troosten als je het niet snapt. Toch?
Oh, dus cnk is van de kipkluiven en dijtjes?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Dan heb je het over bite-marcks(hoe schrijf je dat), die zitten aan de binnekant van mijn dijen, no pics available
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dus cnk is van de kipkluiven en dijtjes?
Yups, er moet wel wat vlees op zitten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:08 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, jij houdt imho ook meer van sappig dan van kale ribben?
Voorlopig hou ik het bij mijn slanke zelf dan maar, dat hoort bij mijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, er moet wel wat vlees op zitten.
rechterknopje aanklikken en je reactie eronder zetten, kan me niet voorstellen dat je na al die jaren op FOK! te stupid bent om dit door te hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, nou hoor, dat lukt nooit! Ik ben een digibeet!
Met toeters en bellen, maar hij at er gewoon omheenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:00 schreef mascara-klodder het volgende:
ligt er maar net aan hoe je hem hebt opgevoed
Oh. OHHHH jij bent weer in je oude postgedrag vervallen, jij saaie lul jijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:44 schreef Den_Haag het volgende:
slaap lekker iedereen. klaar met studeren en ontspannen. morgen nog even.
Mijn eerlijke ouwe lullenmening ongevraagd weten?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Voorlopig hou ik het bij mijn slanke zelf dan maar, dat hoort bij mijHelemaal slank met te krappe broeken omdat ik op de buik en heupen te breed ben geworden voel ik me echt niet goed bij
![]()
*MK toch wel een btje trots is op haar figuur wat ze uiteindelijk weer heeft bereikt
Succes met je tentamen, DH. Zet hem op.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:44 schreef Den_Haag het volgende:
slaap lekker iedereen. klaar met studeren en ontspannen. morgen nog even.
MeMo, schat, waaróm?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben er nog, lag tpt 14.30 in mn bed, had toch geen reden om er uit te komen
Wat fijn dat ik hier niet alleen zitquote:
ik mag hier niet zeuren dus doe dat verder braaf ook niet maar wilde er alleen mee aangeven dat ik nu dus nog niet moe benquote:
Nou aan golfer en bluezz moet je af en toe een beetje schijt hebben. Aan de rest ook trouwens. Ik stel overigens voor dat je me even toevoegd op msn ofzoquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik mag hier niet zeuren dus doe dat verder braaf ook niet maar wilde er alleen mee aangeven dat ik nu dus nog niet moe ben
Je moet eens beter terug lezen hon.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou aan golfer en bluezz moet je af en toe een beetje schijt hebben. Aan de rest ook trouwens. Ik stel overigens voor dat je me even toevoegd op msn ofzo
Sorry, ik dacht (ja, daar ging het mis) dat het een soort van gezamelijke mening van jullie wasquote:
Precies. Aan die Lein trouwens ook, qua rest(and).quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou aan golfer en bluezz moet je af en toe een beetje schijt hebben. Aan de rest ook trouwens. Ik stel overigens voor dat je me even toevoegd op msn ofzo
nou niet mee zoveel denken dan he?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht (ja, daar ging het mis) dat het een soort van gezamelijke mening van jullie was
Ik kan ook niet slapen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:11 schreef DarkElf het volgende:
ik kan weer eens niet slapen en de mr ligt al op een oor te snurken....![]()
maar ik heb wel kersen
jij hebt net een overdosis prikkels gehad van wowquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik kan ook niet slapen.
Maar ik heb geen kersen
is dat weer anders dan romaatjes?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb de meest fantastische tomaatjes die je ooit geproefd hebt.![]()
Picolini romatomaatjes, het klinkt zelfs zoet.
Ssst. Niet verklappen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Wat, is golfer geen kloon van Bloes en vieze versa?
golfer, ik geef toch al vrijwel direct toe dat ik verkeerd zat?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Aan die Lein trouwens ook, qua rest(and).
Oh, en golfer en Bluezz zijn niet 1 persoon, maar twee volwassen mensen met hun geheel eigen mening en eigen PC die onafhankelijk van elkaar posten zonder daarvoor eerst overleg met elkaar te hebben. Dus s.v.p. niet op 1 grote hoop gooien en niet in 1 adem noemen..
Het zijn heel lieve kleine ronde tomaatjes. Ik kende ze ook niet maar ze verkopen ze bij mijn biologische groentehandel. Acht euro per pond en ik koop bijna iedere maand wel een pond.quote:
Wauw 8 euro per pond... Dan zijn ze vast heel erg lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het zijn heel lieve kleine ronde tomaatjes. Ik kende ze ook niet maar ze verkopen ze bij mijn biologische groentehandel. Acht euro per pond en ik koop bijna iedere maand wel een pond.
Ik heb serieus nog nooit zulke lekkere tomaatjes gehad.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wauw 8 euro per pond... Dan zijn ze vast heel erg lekker
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit zulke lekkere tomaatjes gehad.
Ja nou... enne... dat enzo... nou en daarom dus...quote:
Ik ga heerlijk chillen vandaag.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:08 schreef AKnynke het volgende:
Morgens allemaal!
Het regent heeel hard hier. End e fysio heeft me weer heerlijk gemarteld.
Alles okay met iedereen hier? ik ga nu bijlezen!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh. OHHHH jij bent weer in je oude postgedrag vervallen, jij saaie lul jij
Om weer echt in 'mijn' oude post gedrag te vervallen; wat is je hyves?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik ben foto's op m'n hyves aanhet doen maar ik heb geen leuke
en ik hou niet van foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IJmuiden, daar vertrekt een draagvleugelboot naar Amsterdam, je bent er in een half uurtjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Moggeh. MK, jammer van je huisarts zegBen jij er eindelijk aan toe...
Boris, in welk gat woon je als je met de boot naar Amsterdam gaat?
En Nynke, wat voor geniaal idee had je dan? Ja nu ben ik stiknieuwsgierig!
Overigens, was de hyves-vraag niet meer het trademark van ons aller Euc-vormig aanhangsel?
Banaanflappen? Klinkt bijzonder ehm... Bijzonder.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Yppy hier! Het eten is bijna klaar, de appelflappen worden heerlijk.Banaanflappen zijn gisteren afgekeurd.
Je wilt het niet weten. Mijn geniale idee was om in yahoo pipes, in plaats van een fetch-feed module een fetch site feed module te gebruiken, zodat na bewerking door een item-builder module deze nadat de pipe gerund is de titel van de oorspronkelijke site zou weergeven.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Moggeh. MK, jammer van je huisarts zegBen jij er eindelijk aan toe...
Boris, in welk gat woon je als je met de boot naar Amsterdam gaat?
En Nynke, wat voor geniaal idee had je dan? Ja nu ben ik stiknieuwsgierig!
Overigens, was de hyves-vraag niet meer het trademark van ons aller Euc-vormig aanhangsel?
Ja! Die heb ik ook eens genomen. Nadat ik van zandvoort naar ijmuiden was gewandeld. Toen waren we te moe om nog door te gaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:04 schreef borisz het volgende:
[..]
IJmuiden, daar vertrekt een draagvleugelboot naar Amsterdam, je bent er in een half uurtje. Dat is de snelste oplossing om vanuit IJmuiden in Amsterdam te zijn
Je begrijpt het zelf wel? Dat is de bedoeling geloof ikquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je wilt het niet weten. Mijn geniale idee was om in yahoo pipes, in plaats van een fetch-feed module een fetch site feed module te gebruiken, zodat na bewerking door een item-builder module deze nadat de pipe gerund is de titel van de oorspronkelijke site zou weergeven.
[/nerd]. het blijkt dat het (nog) niet werkt.
voor het grootste gedeelte wel. Niet helemaal...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je begrijpt het zelf wel? Dat is de bedoeling geloof ik
Ja hoor al langquote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Trusten PF![]()
Zit je bed alweer in elkaar eigenlijk?
Ik Ben Te Laat?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen IBTL!
geweldige afleveringquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gisteren heb ik Keuringsdienst van Waarden gezien en nu heb ik zin in Pannenkoektaart!
De 2x dat ik mosterdsep heb gemaakt vond ik het beide keren niet echt lekker, dus ik geef je dat recept ook maar niet. Maar vergeet in ieder geval de spekjes nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:58 schreef AKnynke het volgende:
Heeft er iemand een lekker recept voor mosterdsoep?
Ga morgen voor 4 vriendinnen koken, en wil wat lekkers koken. Vooraf mosterdsoep, als toetje smeltende chocoladecakjes. Hoofdgerecht moet ik nog bedenken. Tips?
ja, of zalm zit ik aan te denken!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De 2x dat ik mosterdsep heb gemaakt vond ik het beide keren niet echt lekker, dus ik geef je dat recept ook maar niet. Maar vergeet in ieder geval de spekjes niet
KvW is eiegnlijk altijd cool.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
KvW is eiegnlijk altijd cool.
Al vind ik die nieuwe niet zo tof als die aziatische gast.
Ik luste eigenlijks niet eens pannenkoeken, maar zo'n taart is heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |