Lollernas speelt WoW.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was je net online? Ik zag iemand met jouw naam
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het is inderdaad friet, maar dat wisten jullie allang.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
halvenbak? Ik heb iets van 4 uurtjes geslapen.
Je bent gewoon een vieze WoW-nerd. Mijn beeld van je, wat doe je?quote:
Ik speel geen WoWquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vieze WoW-nerd. Mijn beeld van je, wat doe je?
Hoe verklaar je dit en die andere posts op voorgaande pagina's dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik speel geen WoW!
Ga kleine kinderen verkrachten ofzo![]()
quote:
Spleet wil ik het niet noemen, eerder een vaargeul inmiddels.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
ga Nina Sanders in de spleet naaien !
Ja is ze gewilligquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Spleet wil ik het niet noemen, eerder een vaargeul inmiddels.
Wc3 is Warcraft 3, dat is geen WoWquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dit en die andere posts op voorgaande pagina's dan?
[..]
Citrus wel jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb gehoord dat je hond ook gewillig is
slaat als een lul op een slagroomtaartquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dit en die andere posts op voorgaande pagina's dan?
[..]
De pret is er wel een beetje af vanwege bovenstaande reden.quote:
Klinkt alsnog nerdisch.quote:
Ik dacht eindelijk in het keldertje te kunnen komen daarmee.quote:
'West Ham till I die!'quote:
Daarvan heb ik het ookquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
'West Ham till I die!'
Deed je uitspraak mij aan denken.
Hulde voor je PI gebruik trouwens, als enige in deze reeks.
Hooligans blijft toch een vette film.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daarvan heb ik het ook!
En alleen kwaliteitsusers gebruiken altijd een PI
Ik gebruik ook al de hele tijd PI's hoor maar ik vind dezequote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
'West Ham till I die!'
Deed je uitspraak mij aan denken.
Hulde voor je PI gebruik trouwens, als enige in deze reeks.
Football Factory is cooler, kut Frodoquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hooligans blijft toch een vette film.![]()
En eens natuurlijk betreft PI's en kwaliteitsusers.
Die moet je wegdenken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Football Factory is cooler, kut Frodo!
Die ken ik, goede ook. En die vraag is ook op mij van toepassing: Weet iemand waar ik de HELE afleveringen van The Real Football Factories kan kopen ? En niet die DVD met fragmenten, want die heb ik al....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
Kent iemand: The Firm uit 1988. Vorige week op DVD gekocht. Lovin it. Ook Hooliganfilm.
Ohja: Weet iemand waar ik de HELE afleveringen van The Real Football Factories kan kopen ? En niet die DVD met fragmenten, want die heb ik al....
Heb je hem niet op vinyl?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
Kent iemand: The Firm uit 1988. Vorige week op DVD gekocht. Lovin it. Ook Hooliganfilm.
Ohja: Weet iemand waar ik de HELE afleveringen van The Real Football Factories kan kopen ? En niet die DVD met fragmenten, want die heb ik al....
Niet: http://www.google.nl/search?q=het+is+patat.gifquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:55 schreef slindenau het volgende:
WC3 > WoW.
WC3:
WoW:
En 'Friet' stond er al sinds pagina 1 ofzo in de TT hoor
Hhmmm, mijn geheugen is dan ook niet al te best meerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet: http://www.google.nl/search?q=het+is+patat.gif
quote:
Ik mis jouw mario-neukt-prinses-in-de-kont-en-krijgt-1-up-avatar.quote:
quote:Ik zie haar anus letterlijk een beetje opengaan en voel de warme lucht
van een enorme ruft in mijn mond en neus blazen.
Wel als je "frietd" intypt, print screen. Vervolgens patat intypt, print screen. En die ineensoept.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zowel .nl als .be komt niet met die term.
Beweer je nu dat ik de boel aan het flessen ben!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |