abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60064345
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De helft van de Ajacieden en PSV'ers die ik ken vindt De Kuip het mooiste stadion van Nederland. De rest is in de ontkenningsfase.
de Kuip heeftveel sfeer en is leuk om te zijn. van de buitenkant is ie mooier dan de ArenA, het dak van de ArenA is handig maar niet mooi. masar daar ging het niet over. het ging over de grootte en in de ArenA unne meer mensen dan in de Kuip.
en lees beter, want ik heb nooit gezegd dat ik de ArenA mooier dan de Kuip vindt.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:42:23 #104
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60064538
Gaan we weer:
quote:

Feyenoord heeft het Braziliaanse talent David Henrique dos Santos 'Manteiga' vastgelegd. De 18-jarige middenvelder is afkomstig van Gama en genoot zijn opleiding bij Vitoria uit Salvador. 'Met het aantrekken van Manteiga anticiperen we op de toekomst', aldus technisch directeur Peter Bosz. 'Hij zal nog moeten rijpen, maar een dergelijk talent is op latere leeftijd voor ons niet meer haalbaar. Onze scouting heeft dan ook uitstekend werk geleverd.' Manteiga zal een contract voor drie seizoenen ondertekenen, met een optie voor nog eens twee jaar. De speler verblijft momenteel nog in zijn vaderland in afwachting van de afhandeling van een verblijfsvergunning.
pi_60064678
Die Tukker scoorde vandaag weer 2 x (zelfs al was het maar tegen FC Zwolle) jullie mogen wel eens op gaan schieten met hem.
pi_60064681
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gaan we weer:
[..]

Ik was al bang dat de tropische verrassingen deze zomer uit zouden blijven!
Wie kan mij wat meer vertellen over Janota?Heb gehoord dat hij het grootste talent uit de jeugdopleiding is?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:57:38 #107
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60064827
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gaan we weer:
[..]
Waar komt dat bericht vandaan?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:59:14 #108
123545 DatMeenJeNiet
pi_60064860
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Waar komt dat bericht vandaan?
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:03:11 #109
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60064933
Ah ok. Ben benieuwd.
Elite
Tegen TTIP
pi_60065239
Een Steef-aankoopje?
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
pi_60066218
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:53:44 #112
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_60066738
quote:
klinkt goed
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_60066804
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:53 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

klinkt goed
Nu is het wachten op Kaas en Eieren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 13 juli 2008 @ 00:06:57 #114
185115 Juk
Misschien
pi_60067962
Als die boter maar geen halvarine is want met half werk schieten we niks op.

Ik ben ook wel fan van met veel jeugdspelers in de selectie aan een seizoen beginnen.
Als ze allemaal een eerlijke kans krijgen zet dat gelijk de toon voor de rest van het seizoen.

En Arnautovic is lekker op dreef in de voorbereiding, dat zal het er allemaal niet makkelijker op maken.
The only thing I fear is my MoM
pi_60071045
Leuk dat mijn oude clubje toch nog een keer gescoord heeft tegen jullie.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 13 juli 2008 @ 10:37:04 #116
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_60071410
Die schiet vast nog geen deuk in een pakje boter.

Hopelijk hoeft Bosz zijn woorden niet in te trekken met dat de scouting goed werk geleverd heeft.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zondag 13 juli 2008 @ 12:42:28 #117
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60072934
quote:
'Verschillen in fysiek bij Feyenoord'

ROTTERDAM - Het grote aftasten tussen de selectie van Feyenoord en trainer Gertjan Verbeek is een week bezig en de oefenmeester heeft geconstateerd dat de instelling van zijn nieuwe pupillen in orde is. "De weerstand was zeer gering, maar wat ik heb gezien sprak me aan”, aldus de coach na de 9-1 zege op derdeklasser Oirschot Vooruit.

Verbeek moet zich de afgelopen week een ontdekkingsreiziger op een nog vreemde wereldzee hebben gevoeld. Het is voor de coach iedere keer afwachten welke invloed of uitwerking een opdracht, maatregel of keuze heeft. ,,Maar dat is logisch, want ik ben nieuw en ken de jongens niet persoonlijk”, zei Verbeek na het wedstrijdje in Brabant.

Zijn ideeën over de fysieke preparatie van een voetbalteam zijn behoorlijk afwijkend van wat ze in De Kuip gewend waren. Vooral als je ze moet projecteren op voetballers die vorig seizoen bijvoorbeeld niet eens tot krachttraining werden verplicht. En laat dat nu net een belangrijk onderdeel van de werkwijze van Verbeek zijn. De 45-jarige trainer dirigeerde zijn nieuwe volgelingen in de voorbije dagen drie keer richting de gewichten. Tevens imponeerde hij hen door dagelijks iedere warming-up van de in drieën gesplitste selectie volledig mee te doen. ,,Ik merkte al vrij snel dat er behoorlijke verschillen zijn in de fysieke gesteldheid van de spelers. Daarom heb ik al een keertje terug moeten schakelen, maar het zal geen probleem zijn om iedereen uiteindelijk op het vereiste niveau te krijgen.”

Verbeek werkte afgelopen week met een groep van 37 spelers, maar daar vallen er nog zo’n tien van af. Deels zal die afvalrace via sportieve selectie plaatsvinden, maar spelers als Danny Buijs, Dwight Tiendalli, Diego Biseswar, Timothy Derijck en Sherif Ekramy weten al dat zij op niets hoeven te rekenen. Serginho Greene en Nicky Hofs lijken het slachtoffer te worden van de toegenomen concurrentie.

Andwélé Slory heeft zelf al geconstateerd dat het er voor hem slecht uitziet, omdat de buitenspeler verwacht dat Feyenoord met twee spitsen gaat spelen. Verbeek neemt alle bespiegelingen voor kennisgeving aan. ,,Ik denk niet in termen als eerste en tweede elftal. De doelstelling is om tot een selectie te komen die bestaat uit spelers die de kar trekken en talentvolle jongens die in kunnen stappen als we spelers kwijtraken. Dat proces is pas net begonnen, conclusies kun je nog niet trekken.”

telegraaf

Ik blijf dit een geweldige foto vinden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60074763
quote:
Op 19 juli 2008, de dag dat Feyenoord exact 100 jaar bestaat, wordt de Legioenpas met nummer 1 uitgereikt. Deze speciale pas zal worden uitgereikt aan de Feyenoorder die in een momenteel lopende verkiezing door de supporters wordt uitverkoren.

Al eerder riepen wij op massaal op Gerard Meijer te stemmen. Vele supporters hebben hier inmiddels gehoor aan gegeven. En terecht, want Gerard Meijer is inmiddels al aan zijn vijftigste (!) seizoen bij onze club begonnen.

Maar wat schetst onze verbazing? Enkele dagen geleden ontvingen wij telefoon van een journalist van het Algemeen Dagblad met de mededeling dat Gerard Meijer niet in aanmerking komt voor Legioenpas nummer 1. Waarom? Omdat Feyenoord heeft besloten dat iemand alleen in aanmerking komt als hij minimaal één wedstrijd in het eerste elftal van Feyenoord heeft gespeeld. Clubiconen als Gerard Meijer, maar ook Ernst Happel komen hierdoor niet in aanmerking voor de eretitel.

Een schande. En dus roepen wij nog altijd iedereen op om op Gerard Meijer te blijven stemmen. Wij zijn Feyenoord. Gerard Meijer is Feyenoord!
Erg raar weer
  zondag 13 juli 2008 @ 14:38:08 #119
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60075343
Kan me wel vinden in het streven van Feijenoord.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 13 juli 2008 @ 14:39:19 #120
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60075369
We hebben de nieuwe Kaka binnengehaald hoor ik, goed werk van Bosz!
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60075594
Ik heb zo'n gevoel dat jullie het goed gaan doen dit jaar.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60075800
Dat denken elk jaar de meeste mensen wel over Feyenoord dus dat zegt weinig
pi_60075974
ik denk dat feyenoord het ook goed gaat doen dit seizoen. als buitenstaander kan ik zeggen dat het dit jaar anders voelt dan de laatste aantal prutsjaren.. die zag iedereen aankomen behalve het legioen zelf.
Verbeek een goeie coach, een aantal ervaren spelers en geen rotte appels. feyenoord gaat serieus meedoen om het winnen van de play-offs en dat is al heel wat. kampioenschap gaat echter gewoon weer tussen Ajax en psv.
  zondag 13 juli 2008 @ 15:17:49 #124
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60076013
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik denk dat feyenoord het ook goed gaat doen dit seizoen. als buitenstaander kan ik zeggen dat het dit jaar anders voelt dan de laatste aantal prutsjaren.. die zag iedereen aankomen behalve het legioen zelf.
Verbeek een goeie coach, een aantal ervaren spelers en geen rotte appels. feyenoord gaat serieus meedoen om het winnen van de play-offs en dat is al heel wat. kampioenschap gaat echter gewoon weer tussen Ajax en psv.
Gewoon weer? Het kampioenschap gaat al jaren tussen PSV & de vorm van PSV.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60076160
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:17 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Gewoon weer? Het kampioenschap gaat al jaren tussen PSV & de vorm van PSV.
De afgelopen 2 jaar kon Ajax tot de laatste speelronde anders nog kampioen worden. Dan gaat het 'tussen' ja.
  zondag 13 juli 2008 @ 15:47:03 #126
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60076528
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:42 schreef venomsnake het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

wat een foto
verbeek is pittig gespierd zo te zien
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 13 juli 2008 @ 15:53:10 #127
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_60076636
Verbeek straalt nog eens wat uit. Een keer geen prima-donna of een oude seniele gek die niet van trainen houd. Verbeek is juist wat we nodig hadden, laat die verwende kereltjes maar eens hard werken voor hun geld.En als iedereen straks echt topfit is kunnen ze ook eens van begin tot eind strijden en vechten.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_60076664
Die foto is inderdaad enorm briljant.
That's all folks!
pi_60076681
quote:
Zijn ideeën over de fysieke preparatie van een voetbalteam zijn behoorlijk afwijkend van wat ze in De Kuip gewend waren. Vooral als je ze moet projecteren op voetballers die vorig seizoen bijvoorbeeld niet eens tot krachttraining werden verplicht. En laat dat nu net een belangrijk onderdeel van de werkwijze van Verbeek zijn. De 45-jarige trainer dirigeerde zijn nieuwe volgelingen in de voorbije dagen drie keer richting de gewichten. Tevens imponeerde hij hen door dagelijks iedere warming-up van de in drieën gesplitste selectie volledig mee te doen. ,,Ik merkte al vrij snel dat er behoorlijke verschillen zijn in de fysieke gesteldheid van de spelers. Daarom heb ik al een keertje terug moeten schakelen, maar het zal geen probleem zijn om iedereen uiteindelijk op het vereiste niveau te krijgen.”
Ze blijven mij verbazen daar.

En Bert van Marwijk
  zondag 13 juli 2008 @ 17:03:01 #130
123545 DatMeenJeNiet
pi_60077903
quote:

Coentrão loaned to Feyenoord
Winger Fábio Coentrão will be loaned to Dutch side Feyenoord Rotterdam for the next season.

The player returned from a short loan at Nacional last month and the Benfica SAD has already authorized his move to Holland. Coentrão had been present at Seixal this week for pre-season training but was absent yesterday in order to sort out the respective matters. The 20 year-old will now play his trade in a known European team. Feyenoord have an option to buy the player once the loan ends for ¤5million.

Coentrão joined Benfica from hometown club Rio Ave in 2007.
Zou een stunt zijn, staat op die lijst van 50 meestbelovende teenagers. Ik ken hem alleen van een wedstrijdje op het WK onder 20, een hele leuke linksbuiten.
  zondag 13 juli 2008 @ 17:07:49 #131
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60077993
Wel weer een exoot, hè. Daar houden de supporters niet zo van hier...
Elite
Tegen TTIP
  zondag 13 juli 2008 @ 17:10:37 #132
123545 DatMeenJeNiet
pi_60078050

Het is overigens tegen Nieuw Zeeland -20 dus niet teveel waarde aan hechten.
pi_60078185
quote:
Op zondag 13 juli 2008 17:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Het is overigens tegen Nieuw Zeeland -20 dus niet teveel waarde aan hechten.
Toch ziet het er niet verkeerd uit
pi_60078264
quote:
Op zondag 13 juli 2008 17:07 schreef Happel het volgende:
Wel weer een exoot, hè. Daar houden de supporters niet zo van hier...
Vanwege luiheid/vallen/irritante trekjes e.d. bedoel je?

Is wel een beetje waar idd. Al is het ook weer zo dat een Leonardo bijvoorbeeld erg veel kon maken. Ik denk dat het vooral te maken heeft met kwaliteit. Als je de kwaliteit mist en dan ook nog eens irritant gaat lopen doen is het snel over, maar iemand met echt kwaliteit heeft redelijk wat krediet volgens mij.
  zondag 13 juli 2008 @ 17:30:05 #135
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60078423
quote:
Op zondag 13 juli 2008 17:21 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Vanwege luiheid/vallen/irritante trekjes e.d. bedoel je?
Nee, vanwege de geweldige aankopen uit het verleden. Haan en Baan.
Elite
Tegen TTIP
pi_60078484
quote:
Op zondag 13 juli 2008 17:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, vanwege de geweldige aankopen uit het verleden. Haan en Baan.
Maar wat heeft dat te maken met het geliefd zijn bij de supporters?

En sowieso zijn die nu niet bij de aankopen betrokken. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee
pi_60079112
quote:
Op zondag 13 juli 2008 17:33 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Maar wat heeft dat te maken met het geliefd zijn bij de supporters?

En sowieso zijn die nu niet bij de aankopen betrokken. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee
Happel bedoelt waarschijnlijk dat er sceptisch wordt gekeken naar tropische verrassingen

wel aardige acties trouwens, maar zo'n filmpje zegt ook niets natuurlijk
pi_60079384
Die gozer kan wel voetballen. Het word nu wel tijd voor een spits.....
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_60079418
quote:
Op zondag 13 juli 2008 18:12 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Happel bedoelt waarschijnlijk dat er sceptisch wordt gekeken naar tropische verrassingen

wel aardige acties trouwens, maar zo'n filmpje zegt ook niets natuurlijk
Zo'n beetje alle aankopen zijn dramatisch geweest een lange tijd, heeft niet zoveel met de tropische verassingen te maken volgens mij. Maar goed, dat is mijn mening
pi_60079421
Berra zou wel zin hebben om naar Feyenoord te komen volgens het Britse ITV.
  zondag 13 juli 2008 @ 18:55:29 #141
71333 BUG80
Stop making sense
pi_60079879
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:42 schreef venomsnake het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik moest gelijk hier aan denken:

pi_60081061
Artikel uit het AD van morgen::
quote:
Gertjan Verbeek wil fitter Feyenoord
Door WIETSE DIJKSTRA

OIRSCHOT - Als Ajax en PSV vandaag beginnen aan hun voorbereiding op het nieuwe seizoen, heeft Gertjan Verbeek met Feyenoord al veertien trainingen achter de rug. Die voorsprong kan geen kwaad, weet de nieuwe sterk man. ,,Kracht is een belangrijke voorwaarde, sprak hij zaterdag na de eerste oefenwedstrijd van zijn ploeg in Oirschot (9-1). ,,Die moet bij Feyenoord naar een hoger niveau.

De nieuwe trainer in de Kuip is niet alleen figuurlijk de sterke man. In zijn eerste week liet Verbeek dat in het krachthonk ook letterlijk zien. Waar de meeste spelers de warming up al zwaar genoeg vonden, deed de 45-jarige oefenmeester die sessie tot drie keer toe fluitend mee.

Dat zijn veel jongere spelers hem tussen de gewichten niet kunnen bijhouden, is voor de trainer overigens geen nieuws. ,,Dat is ze bij Heerenveen ook nooit gelukt, lachte Verbeek. ,,Maar ik weeg negentig kilo en hoef niet te voetballen. Voor mij is het bovendien dagelijkse kost. Ik doe al vanaf mijn vijftiende aan krachttraining. Spelers hoeven niet zo sterk te zijn als ik. Het gaat erom dat ze het maximale eruit halen.

En daar valt bij Feyenoord nog veel te winnen. Een enthousiaste groep zonder klagers, is de eerste indruk die de onbevangen Verbeek van zijn selectie heeft. Maar het fysieke basisniveau is hem niet meegevallen, zo bekende hij tevens. ,,Bij Heerenveen zijn ze al vanaf de B-jeugd aan krachttraining gewend. Bij Feyenoord werd dat niet structureel gedaan. Vooral de jongere spelers moeten daar aan wennen. Dat vreet energie.

In zijn eerste week in Rotterdam stond er al drie keer een krachttraining op het programma. ,,Dat vraagt het moderne voetbal nou eenmaal, is Verbeek meer realist dan hobbyist. ,,Ik moet daar wel in mee, want als trainer moet ik resultaten behalen. Kijk maar naar het aantal kilometers dat spelers lopen in de Champions League. Als je in Europa aansluiting wil vinden, moet je die statistieken in je oren knopen.

Verbeek staat een agressieve speelwijze voor ogen. Tegen zondag-derdeklasser Oirschot Vooruit liet hij Feyenoord in een 3-2-3-2 formatie spelen met Karim el Ahmadi en Serginho Greene voor rust in de rol van controlerende middenvelder. Voorin begon Andwéle Slory als tweede spits naast Roy Makaay.

Veel conclusies wilde Verbeek nog niet verbinden aan die opstelling. ,,Ik denk niet in systemen, maar kijk naar de kwaliteit van de spelers. Als straks blijkt dat twee spitsen het beste is, zal ik dat doen. Maar ik ken mijn spelers nog niet voldoende. Ik speel nu met drie man achterin, dat zal in de competitie niet zo zijn. Tegen amateurs moet je snel druk zetten en kansen creëren. Daar lag het accent deze week op.

De nog niet fitte Kevin Hofland, Ron Vlaar, Theo Lucius en Tim Vincken bleven in Brabant langs de kant. Vanwege lichte pijntjes kregen onderen anderen Jon Dahl Tomasson en Michael Mols rust. Verbeek liet in zijn eerste duel meteen 22 spelers opdraven. Na rust stuurde hij een compleet nieuw elftal van voornamelijk beloftes het veld in. Van dat gretig ogende schaduwteam maakten de Pool Michal Janota en Diego Biseswar een opvallende indruk. Kermit Erasmus viel vooral op doordat hij een aantal grote kansen miste. Wel liet de Zuid-Afrikaanse spits zien dat hij wel degelijk een neusje voor de goal heeft. Met drie assists toonde hij zich bovendien onbaatzuchtig.

Biseswar, topscorer met drie goals, is een van de spelers die bij Feyenoord mag vertrekken. Maar ook in zijn geval liet Verbeek weten dat hij iedereen onbevooroordeeld tegemoet treedt. ,,De beslissing over Biseswar is genomen door mensen binnen Feyenoord die hem al langer hebben beoordeeld. Wie ben ik dan? Maar als spelers dusdanig goed presteren, dan ga ik de discussie met die heren aan. Jongens worden ook ouder. De Van Persie van nu is ook niet meer de Van Persie die hij bij Feyenoord was.
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 20:50:06 #143
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60082698
Die Contreao(?) lijkt mij de gewenste lange aanvaller en derhalve het alternatief voor Arnautovic?
  zondag 13 juli 2008 @ 20:51:21 #144
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60082726
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die Contreao(?) lijkt mij de gewenste lange aanvaller en derhalve het alternatief voor Arnautovic?
Nee, Contreao is geen spits, maar een linksbuiten.

Ik mag Verbeek trouwens. Zou zelfs Biseswar bij de selectie laten als hij wat in hem ziet.

[ Bericht 11% gewijzigd door Happel op 13-07-2008 21:02:39 ]
Elite
Tegen TTIP
pi_60084770
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, Contreao is geen spits, maar een linksbuiten.

Ik mag Verbeek trouwens. Zou zelfs Biseswar bij de selectie laten als hij wat in hem ziet.
Als ik hem was zou ik sowieso niet al te veel vertrouwen op de beoordeling van de mensen die er nu zitten. Alleen maar goed dat hij z'n eigen lijn kiest.

Prima gozer zo far
  zondag 13 juli 2008 @ 22:29:07 #146
185115 Juk
Misschien
pi_60084937
Als die Berra nou ook komt en Twente doet niet zo gaar met die Arnautovic dan gaat het erop lijken komend seizoen. Dan ligt het kwa leeftijd ook weer lekker.
Vooral die optie tot koop van Contrão is wel aardig, 5 miljoen voor een goede Portugese buitenspeler (als hij dat dus is/wordt/bewijst te zijn) is niet veel.

Trouwens wel triest dat krachttraining niet verplicht was vorig jaar Verklaard gelijk gedeeltelijk de mindere 2de seizoenshelft, ze waren gewoon moe.

[ Bericht 10% gewijzigd door Juk op 13-07-2008 22:46:33 ]
pi_60085077
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:29 schreef Juk het volgende:
Trouwens wel triest dat krachttraining niet verplicht was vorig jaar :s Verklaard gelijk gedeeltelijk de mindere 2de seizoenshelft, ze waren gewoon moe.
ja en de 2e seizoenshelften van de afgelopen 10 jaar
  zondag 13 juli 2008 @ 22:45:33 #148
185115 Juk
Misschien
pi_60085335
Ja zover had ik niet eens gedacht, maar je hebt gelijk
pi_60085413
Ik denk dat Gert Jan Verbeek de juiste man op de juiste plaats is dit jaar.
  zondag 13 juli 2008 @ 22:49:07 #150
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60085421
Ik vraag mij af of trainen trainen en nog eens trainen wel werkt bij een topclub ik denk dat het juist uiteindelijk teveel word. Maar we zullen het zien
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 13 juli 2008 @ 22:51:06 #151
185115 Juk
Misschien
pi_60085465
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:49 schreef _Mike_ het volgende:
Ik vraag mij af of trainen trainen en nog eens trainen wel werkt bij een topclub ik denk dat het juist uiteindelijk teveel word. Maar we zullen het zien
In een voorbereiding lijkt me dat niet meer dan logisch.

Heerenveen is de afgelopen paar jaar ook niet helemaal kapot getraind. Zal ook wel niet gebeuren bij Feyenoord.
  zondag 13 juli 2008 @ 22:53:27 #152
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60085534
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:51 schreef Juk het volgende:

[..]

In een voorbereiding lijkt me dat niet meer dan logisch.

Heerenveen is de afgelopen paar jaar ook niet helemaal kapot getraind. Zal ook wel niet gebeuren bij Feyenoord.
Ligt er een beetje aan natuurlijk, als Feyenoord lang europees blijft spelen krijg je wel een erg druk schema. Vooral in de grotere competitie's zie je dat er minder hard getraind word.

Maar het is hier natuurlijk anders, en ik hoop dat Verbeek me kan verrassen in dat opzicht.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 13 juli 2008 @ 22:56:54 #153
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60085628
Kijk die twee plezier hebben met elkaar:

Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: