Ik wil cijfers zien, cijfers. Geen boude beweringen van GeenStijl.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:25 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Dus wel, want er is geen westers land met zo'n hoog percentage Marokkanen èn negertjes als Nederland! In Duitsland bijvoorbeeld is het percentage islamitische allochtonen sowieso lager en negertjes hebben ze er al helemaal bijna niet. Daarnaast zijn de meeste moslims daar Turks in plaats van Marokkaans en Turken zijn nu eenmaal gemiddeld genomen een stuk minder crimineel dan Marokkanen. Hiermee is het kleinere aantal gevangenen in dat land dus al ruimschoots verklaard.
Mensen die dit nog steeds niet weten of ontkennen leven echt op een andere planeet, waarschijnlijk in Friesland/Groningen ofzo. Sorry, maar deze informatie is echt bááásis.
Je bent al heel lang niet in Frankrijk en de UK geweest he?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:25 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Dus wel, want er is geen westers land met zo'n hoog percentage Marokkanen èn negertjes als Nederland! In Duitsland bijvoorbeeld is het percentage islamitische allochtonen sowieso lager en negertjes hebben ze er al helemaal bijna niet. Daarnaast zijn de meeste moslims daar Turks in plaats van Marokkaans en Turken zijn nu eenmaal gemiddeld genomen een stuk minder crimineel dan Marokkanen. Hiermee is het kleinere aantal gevangenen in dat land dus al ruimschoots verklaard.
Mensen die dit nog steeds niet weten of ontkennen leven echt op een andere planeet, waarschijnlijk in Friesland/Groningen ofzo. Sorry, maar deze informatie is echt bááásis.
Ik denk niet dat Nederland meer Islamieten en zwartjes heeft dan bijvoorbeeld Frankrijk. Ook betwijfel ik of ons rechtssysteem strenger is. In theorie zouden Fransen meer mensen in het gevang moeten hebben. Maar toch hebben wij relatief meer mensen opgesloten in onze gevangenissen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:21 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Wat zit je nou toch weer allemaal voor waardeloze statistieken te posten? Het gaat om het percentage islamitische allochtonen en zwartjes, dat weet toch godverdomme zeker iedereen zolangzamerhand wel? Moet ik alles voorkauwen ofzo? Kun je niet zelf nadenken?
Probleem is gewoon dat jij je in allerlei belachelijke bochten zit te wringen om maar te kunnen ontkennen dat we hier vooral een probleem hebben met criminele allochtonen i.p.v. met criminele Nederlanders. Nog meer dan in andere landen, door de hoeveelheid en de aard van de allochtonen in dit land (véél Marokkanen en véél pipa-negers).quote:
Weet je zeker dat je zelf geen allochtoon bent?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:28 schreef RonaldRegen het volgende:
Draai er niet omheen, geef gewoon volmondig toe dat het zo is, de allochtonen zijn schuld, en dan hoeven we het verder nergens meer over te hebben. Kan deze topic ook meteen op slot.
''Deze topic'' mag ook hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je zelf geen allochtoon bent?
Deze topic? Hmmzz.. bekt een beetje als 'die ruitje', maar okee.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
''Deze topic'' mag ook hoor.
Maar dat die RR een irritante troll is, is wel duidelijk ja.
Het aantal islamieten (of mensen met een islamitische achtergrond) in Frankrijk is ongeveer even hoog als in Nederland. Wat het aantal zwarten betreft zou ik het niet weten, maar er zit natuurlijk sowieso een verschil tussen de pipa-negertjes die wij importeren uit onze "overzeese gebieden" en zwarten uit sommige andere delen van de wereld.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:27 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nederland meer Islamieten en zwartjes heeft dan bijvoorbeeld Frankrijk. Ook betwijfel ik of ons rechtssysteem strenger is. In theorie zouden Fransen meer mensen in het gevang moeten hebben. Maar toch hebben wij relatief meer mensen opgesloten in onze gevangenissen.
"de allochtonen zijn schuld" is een germanisme, vind ik leuk. En "deze topic" klinkt inderdaad voor geen meter maar het is wel juist, juister dan "dit topic". Net zoiets als "de idee".quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je zelf geen allochtoon bent?
Ik had al zo'n vermoeden dat Duitsland tot je verbeelding sprakquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:55 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
"de allochtonen zijn schuld" is een germanisme, vind ik leuk. En "deze topic" klinkt inderdaad voor geen meter maar het is wel juist, juister dan "dit topic". Net zoiets als "de idee".
Je weet zelf toch ook wel dat het CBS een stelletje hoaxers zijn als het om dit soort netelige kwesties gaat.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik wil cijfers zien, cijfers. Geen boude beweringen van GeenStijl.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je weet zelf toch ook wel dat het CBS een stelletje hoaxers zijn als het om dit soort netelige kwesties gaat.
Maakt het uit? De ciijfers van het CBS betreffende allochtonen, criminaliteit en allochtonencriminaliteit zijn toch compleet waardeloos (o.a. door de politiek correcte definitie van het woord "allochtoon" die het CBS hanteert), en de conclusies uit die cijfers zijn dus minstens net zo waardeloos.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:37 schreef pfaf het volgende:
Publiceren ze de cijfers nooit dan? Of alleen de conclusies?
Wat een onzin. De cijfers zijn eerder geflatteerd omdat buiten Nederland er geen enkel ander land bestaat waar je nog als buitenlander gezien wordt wanneer je kleinkind bent van eem migrant.quote:Maakt het uit? De ciijfers van het CBS betreffende allochtonen, criminaliteit en allochtonencriminaliteit zijn toch compleet waardeloos (o.a. door de politiek correcte definitie van het woord "allochtoon" die het CBS hanteert), en de conclusies uit die cijfers zijn dus minstens net zo waardeloos.
Je hebt zeker niet naar mijn andere posts en argumenten gekekenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je kraakt Marcel van Dam af met smilies omdat het Marcel van Dam is. Niet vanwege zijn verhaaltje. Je hebt geen argumenten.
Maarja, dat doet rechts wel vaker, mensen bij voorbaat afschrijven en niet op hun merites beoordelen (zoals in dit topic met allochtonen weer).
Enfin, ik heb daar maar één woord voor: triest.
Geen argumenten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Marcel van DamDat is toch die schijheilige PvdA-er die de laatste verkiezingen op de SP stemde?
![]()
Daarnaast columns zijn geen nieuws beweer jij altijd als ik met een column aan kom. En nu het een column is van een links persoon is het in een keer wel nieuws![]()
[..]
Heb je daar cijfers van? Ik ben wel benieuwd naar hoe de bevolkingsverdeling in de bajes is.
Geen argumenten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Meer dan de helft heeft Nederland niets als geboortenland![]()
Maar daar hoor je Marcel van Dam niet over
Blabla dat al eerder in het topic in perspectief is geplaatst maar daar ga je niet op in. Natuurlijk niet want dan treedt er een malfunction op in je Elseviertm-chippie.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Jij linkt een hoge prison rate in Nederland aan het steeds crmineler worden van Nederlanders terwijl aangetoond wordt dat het merendeel van de gevangenen Nederland niets als geboorteland heeft.
Je maakt dezelfde denkfout als Marcel van Dam. Maar dat wil je niet inzien![]()
Geen argumenten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, en Marcel van Dam heeft altijd gelijk.![]()
Net zoals hij toen de Exota de nek om draaide.
Toon het niet bestaan van die verbanden dan eens aan? Of liegen de cijfers van het CBS nu in een keer omdat ze de grote wijze van Dam tegenspreken?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:36 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind het uitermate teleurstellend dat door wat relusertjes de allochtonen weer als bliksemafleider bij worden gehaald.
Als je het topic had doorgelezen dan weet je dat er geen verband tussen bestaat. Andere landen kennen net zo goed allochtonen, vaak nog meer dan in Nederland, en daar is de prison rate lager. In de UK is de prison rate het hoogste van heel Europa maar kent men weinig allochtonen.
Jammer dat de allochtonen altijd bij alles als zondebok moeten gelden
En je skipt gemakshalve de CBS cijfers enzo die toch bevestiggen dat het een merendeel mensen met een ander geboorteland dan Nederland zijn die in de bajes zitten. Dus de conclusie dat de Nederlanders steeds crimineler worden is niet met cijfers te onderbouwen. Dus van Dam maakt een denkfout net als hij wel eens vaker doetquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:33 schreef Klopkoek het volgende:
Argumenten Martijn?
[..]
Geen argumenten.
[..]
Geen argumenten.
[..]
Blabla dat al eerder in het topic in perspectief is geplaatst maar daar ga je niet op in. Natuurlijk niet want dan treedt er een malfunction op in je Elseviertm-chippie.
[..]
Geen argumenten.
Neehoor. Het CBS doet zijn uiterste best om "de allochtoon" er zo goed mogelijk uit te laten komen, om onrust te voorkomen. Vooral bij provincialen werkt deze propagande (nog) goed, velen van hen hebben nauwelijks echte allochtonen in hun omgeving en geloven nog steeds in de politiek correcte sprookjes van weleer. Zij snappen bijvoorbeeld ook totaal niet waarom iemand op Geert Wilders zou kunnen stemmen. Nou stem ik zelf ook niet op Geert (de laatste keer tenminste nog niet), maar ik begrijp prima waarom anderen wel op hem stemmen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat een onzin. De cijfers zijn eerder geflatteerd omdat buiten Nederland er geen enkel ander land bestaat waar je nog als buitenlander gezien wordt wanneer je kleinkind bent van eem migrant.
Heb je stront voor je ogen ofzo. Lees je wel wat ik neer heb getypt. Ik ben het nu zat om mezelf te gaan herhalen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En je skipt gemakshalve de CBS cijfers enzo die toch bevestiggen dat het een merendeel mensen met een ander geboorteland dan Nederland zijn die in de bajes zitten. Dus de conclusie dat de Nederlanders steeds crimineler worden is niet met cijfers te onderbouwen. Dus van Dam maakt een denkfout net als hij wel eens vaker doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |