quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:46 schreef Slarioux het volgende:
Niks naar het goede doel in elk geval.
En dan aan het eind vh jaar nog even 5 miljoen belasting betalen omdat je niet zomaar ongestraft geld aan je familie mag geven. Verstandig.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:04 schreef Liquidootje het volgende:
5 bankpassen maken met een limit van 1 miljoen euro en geven aan mijn gezinsleden om eventjes te doen wat ze willen zonder te hoeven overleggen.
Daarom zijn dat gemachtige bankpassen van mijn rekening. Ik geef ze niets, maar ze snoepen gewoon van mijn rekening. Alle aankopen staan dan ook gewoon op mijn naamquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan aan het eind vh jaar nog even 5 miljoen belasting betalen omdat je niet zomaar ongestraft geld aan je familie mag geven. Verstandig.
gewoon rekening op je eigen naam maken, daar 5 mil opzetten. En als iemand van je familie iets nodig heeft pasje meegeven. Dit alles onder het mom van dat ze het geld lenen van je.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan aan het eind vh jaar nog even 5 miljoen belasting betalen omdat je niet zomaar ongestraft geld aan je familie mag geven. Verstandig.
Niet waar toch? De jackpot gaat vallen, maar met een 1/5 lot krijg je 5 miljoen, en de rest blijft gewoon weer beschikbaar voor volgende maand dacht ik?quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:36 schreef Blik het volgende:
Vanavond om 19:55 is het zover. De trekking van de staatsloterij en de 25 miljoen gaat sowieso vallen. Wat zou jij gaan doen met dat geld?
Oh en ik geef ook elke fokker die hier post 6,79 euro belastingvrijquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:22 schreef Dementor het volgende:
Mensen die nu al zulke rare verdelingen gaan maken zien ze echt vliegen.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh en ik geef ook elke fokker die hier post 6,79 euro belastingvrij
Ach, wat ik postte zijn toch al mijn toekomstplannen die door zo'n bedrag alleen wat versneld kunnen worden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:22 schreef Dementor het volgende:
Mensen die nu al zulke rare verdelingen gaan maken zien ze echt vliegen.
Oh ik zeg ook niet dat alles wat in dit topic staat qua verdelingen wacko is, maar ik zie ook hele wagenparken voorbij komen en idiote verdelingen onder familieleden (bankpassen met een miljoen euro).quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:37 schreef RSie het volgende:
[..]
Ach, wat ik postte zijn toch al mijn toekomstplannen die door zo'n bedrag alleen wat versneld kunnen worden.
(m.u.v. de giften aan familie, die heb ik er ff bijverzonnen).
QFT. Laat even weten als je gewonnen hebt dan PM ik je mijn rekeningnummer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh en ik geef ook elke fokker die hier post 6,79 euro belastingvrij
quote:Speelinformatie
Alle soorten loten op een rij
Staatslot ¤ 13,00
1/5 Staatslot ¤ 2,60
Staatslot met Jackpot ¤ 14,50
1/5 Staatslot met Jackpot ¤ 2,90
Straat (10 x Staatslot met Jackpot) ¤ 145,00
Straatje (10 x 1/5 Staatslot met Jackpot) ¤ 29,00
Boulevard (100 x Staatslot met Jackpot) ¤ 1.450,00
Mini-Boulevard (100 x 1/5 Staatslot met Jackpot) ¤ 290,00
Half Oudejaarslot (met Jackpot) ¤ 14,00
Heel Oudejaarslot (met Jackpot) ¤ 28,00
PM nu maar even. Oh en wees niet bang als ik 1cent van de rekening haal om te "testen" of die rekening bestaat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
QFT. Laat even weten als je gewonnen hebt dan PM ik je mijn rekeningnummer.
Eentje waar jackpot bij staat?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:47 schreef Edwinuss het volgende:
Welk lot moet je eigenlijk hebben om mee te kunnen doen ? Zijn een aantal.
[..]
zal moeilijk worden als je opeens in een supermooi huisje gaat wonen, mooie auto voor de deur etc.quote:
Dankjequote:Op donderdag 10 juli 2008 10:50 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Eentje waar jackpot bij staat?Dus een heel of 1/5 lot, maar in het laatste geval win je dus ook maar 5 miljoen. (En die oudejaarloterij is een aparte, die loten kan je nu niet eens kopen) De straatjes en boulevards zijn gewoon meer van hetzelfde, en vergroten je kansen niet noemenswaardig.
bij deze trekking krijg je in ieder geval al een jaar lang gratis advies.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:51 schreef Blik het volgende:
[..]
zal moeilijk worden als je opeens in een supermooi huisje gaat wonen, mooie auto voor de deur etc.
Ik zou ook zeker een financieel adviseur nemen. Je krijgt er eentje bij de staatsloterij volgens mij, maar het eerste uurtje is gratis en daarna gaat het geld kosten (heb ik in een programma van winnaars gehoord). Veel mensen schrikken dan terug en stoppen met de financieel adviseur omdat het zoveel geld kost.
Ow, ik ga wel vertellen dat ik een meevaller heb gehad, maar niet de omvang ervan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:51 schreef Blik het volgende:
[..]
zal moeilijk worden als je opeens in een supermooi huisje gaat wonen, mooie auto voor de deur etc.
Ik zou ook zeker een financieel adviseur nemen. Je krijgt er eentje bij de staatsloterij volgens mij, maar het eerste uurtje is gratis en daarna gaat het geld kosten (heb ik in een programma van winnaars gehoord). Veel mensen schrikken dan terug en stoppen met de financieel adviseur omdat het zoveel geld kost.
Check. Zolang stichtingen zoals die van de postcode loterij hun hele personeelsbestand mac's geeft voor kerst is mijn geld nog niet nodig.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:55 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou niks doen met t goede doel, die organisaties zijn toch al rijk en potten alles op.
Alle verkochte loten maken een kans idd, maar zo klinkt het bijna alsof het een reële kans is, en in werkelijkheid is het toch wel een erg kleine..quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
DankjeIk zal even een lot halen zo. Iedereen maakt nog kans toch ?
Want die hebben ervaring met deze dingen en zijn helemaal niet op eigen gewin uit.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:58 schreef bleiblei het volgende:
Ik zou die financiele dude van de loterij direct de deur wijzen en ga wel met wat private bankers van grote banken om de tafel zitten.
Nope, vanavond trekken ze door tot ze een lot te pakken hebben die bestaatquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:58 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Alle verkochte loten maken een kans idd, maar zo klinkt het bijna alsof het een reële kans is, en in werkelijkheid is het toch wel een erg kleine..Het is wel wat krom, maar ze trekken tot zo ver ik weet een lot uit het totaal wat er te verkopen is, en dan kijken ze of die ook daadwerkelijk verkocht is. Zoniet, dan wordt de jackpot verhoogd, en proberen ze het volgende maand weer, maar nu gaan ze door totdat ze een verkocht lot hebben dacht ik..
a. Die hebben ervaring met veel geld.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:58 schreef GI het volgende:
[..]
Want die hebben ervaring met deze dingen en zijn helemaal niet op eigen gewin uit.
Minus 25.000.000 X 1.3 = 325.000 / 12 = 27.083 euro wat je aan de staat mag afdragenquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:03 schreef rival het volgende:
ik zet het op de bank... chill een jaartje.. en dan ga ik bedenken hoe ik de
25.000.000 X 5 = 1.250.000 / 12 = 104.166 euro per maand op ga maken
hou ik toch nog 75 over elke maandquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:13 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Minus 25.000.000 X 1.3 = 325.000 / 12 = 27.083 euro wat je aan de staat mag afdragen![]()
Houd je niets over
jep!quote:
Er zijn mensen met een abbo, dus die kun je toch nooit kopen. Btw, met een straatje heb je sowieso altijd prijs.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:22 schreef RijstNatie het volgende:
misschien wel alle loten van de maand, zodat ik wel prijs moet hebben.
Geen idee. Ik vind het vrij nutteloos om al na te denken over iets wat ik nog niet gewonnen heb.quote:Wat ga jij doen met 25 miljoen?
nee, het is de Staatsloterij, het zou dus een beetje nutteloos zijn om geld wat ze zelf weggeven weer te innen, vindt je ook niet?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:21 schreef SunChaser het volgende:
Dus je wint eigenlijk 32,5 miljoen euro, de SL houdt 29 procent in en keert een nettoebdrag uit.
Joe zit t met schenken aan familie btw? Stel je wilt aan 4 mensen een miljoen geven.
Probleem is dat de downloads er dan niet meer uitzienquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:53 schreef Qwea het volgende:
" met een asociaal groot scherm (denk aan dat media markt scherm van 10k),
de belastingdienst kan jou niks maken??quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:06 schreef rival het volgende:
en je kan je familie zoveel geven als je wilt, moet je wel direct doen....
ze kunnen mij echt niks maken als ik zeg dat wij dat lot met zijn 4en hebben gekocht. dan krijgt toch gewoon iedereen zijn kwart belastingsvrij
Daar koop ik dan wel weer een ander scherm voorquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Probleem is dat de downloads er dan niet meer uitzien
Dacht je dat je de enige bent die dat doorheeft ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:49 schreef SlimShady het volgende:
als je berekent 6 miljoen loten van 10,- hebben ze het vandaag alweer terugverdient.
het slaat dan ook nergens op om mee te doen. er zijn meer mensen geld kwijt dan het aantal winnaars.
Je maakt me depressiefquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:10 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dacht je dat je de enige bent die dat doorheeft ?
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat niet om hoe groot de kans is, maar dat de kans er is.
Het volk koopt een stukje hoop op ontsnapping uit de 9-tot-5 baan.
Door mee te spelen hebben ze die hoop, ook al is het maar heel even.
Als ze niet mee spelen weten ze zeker dat ze tot hun 65e moeten blijven ploeteren.
Ik zou niet eens de moeite nemen om ontslag in te dienen. Gewoon niet meer komen opdagen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:43 schreef LENUS het volgende:
Per direct een nieuwe Mustang kopen (zo eentje als Will Smith rijdt in I am Legend) en per direct ontslag indienen. De rest bedenk ik daarna wel weer, daar is immers genoeg tijd voor.
Dat zal je naam goed doen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens de moeite nemen om ontslag in te dienen. Gewoon niet meer komen opdagen.
Dan kan je dus je baas betalen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens de moeite nemen om ontslag in te dienen. Gewoon niet meer komen opdagen.
...omdat het kanquote:
Koop zo'n 100liter jerry can en drink daar elke dag een nipje van. Droom opgelost.quote:
De vraag was "wat ga jij doen me 25 miljoen?"quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:54 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Koop zo'n 100liter jerry can en drink daar elke dag een nipje van. Droom opgelost.
even een jaartje op die ijslandse bank zetten, 5,25 % rente trekken, per kwartaal uitgekeerd.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:12 schreef Edwinuss het volgende:
25000000. Je zou het maar op je bank hebben staan. Denk dat ik dan gewoon van gekheid niet weet wat ik moet doen.
jezus, dan nog. Wat moet je ermee doen? Ik zou gek worden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even een jaartje op die ijslandse bank zetten, 5,25 % rente trekken, per kwartaal uitgekeerd.
1312500 jaarrente 328125 per kwartaal 109375 per maand.
gek op een hele leuke manier!!!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
jezus, dan nog. Wat moet je ermee doen? Ik zou gek worden.
Weet ik veel. Maak andere mensen mee blij ofzo als het toch te veel isquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
jezus, dan nog. Wat moet je ermee doen? Ik zou gek worden.
Ik ben relatief voordeligquote:
Dat lijkt me tofquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:29 schreef rival het volgende:
gek op een hele leuke manier!!!!
dan gaat je gesprek zo...
heey, van de week lekker 20.000 aan nutteloze shit opgemaakt... ff kijken hoeveel minder geld ik heb? "checkt op internetbankieren"
ow shit, ik heb weer meer geldik wordt gek
En dan gaat die bank failliet aan een of andere speculerende beleggingsclown en krijg je maar 20K van je miljoenen terugquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even een jaartje op die ijslandse bank zetten, 5,25 % rente trekken, per kwartaal uitgekeerd.
1312500 jaarrente 328125 per kwartaal 109375 per maand.
Dus vanavond maken 3 mensen een dodelijke val uit hun bedje?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:18 schreef thatsme het volgende:
De kans op een fatale val uit je bed is 3x zo groot dan de hoofdprijs te winnen vanavond!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
gek op een hele leuke manier!!!!
dan gaat je gesprek zo...
heey, van de week lekker 20.000 aan nutteloze shit opgemaakt... ff kijken hoeveel minder geld ik heb? "checkt op internetbankieren"
ow shit, ik heb weer meer geldik wordt gek
?????quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:55 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Ooh, en wat ik ook nog met die 25 miljoen zou doen ; ik zou zeker 1 miljoen belastingvrij gaan geven aan mijn dierenarts die allemaal poesjes verzorgt die mensen wilden laten inslapen omdat ze te duur werden, of die mensen op straat hebben gezet en daardoor zwerfkat zijn geworden. Die poesjes maakt ze beter + verzorgt ze, en dan kunnen andere mensen ze kostenloos adopteren.
1 miljoen? Ik schenk er zelfs 2Jochemfonds ftw
Nee, ik ga niet naar turkije om katten mee te nemenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:06 schreef RSie het volgende:
[..]
?????![]()
1 miljoen voor een zooi van die beesten? jij gaat zeker ook naar Turkije op vakantie en neemt dan 5 van die zielige straatkatjes mee?
Nee, ik vind het heel nobel dat iemand zoiets doet, maar 1 miljoen daaraan besteden gaat me toch iets tever.
geef dat geld dan aan WNF waar ze met het geld echt bedreigde diersoorten proberen te helpen.
persoonlijk zou ik overigens eerder kiezen voor iets als het KWF. maar dat vind ik eigenlijk een luie aanpak en een soort van gewetenssusser. ik zou het indien mogelijk zelf in een duurzaam project stoppen om mensen echt te helpen (ergens op Sumatra ofzo) op een manier waarop je het zelf in de hand hebt!
Nee hoor. Ik ken mijn dierenarts erg goed. Zij doet onder geen beding haar praktijk dicht. Haar praktijk draait er ook niet om om zoveel mogelijk geld te verdienen, maar om zoveel mogelijk dieren te helpen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:16 schreef _Flash_ het volgende:
En dan doet die dierenarts per direct z'n praktijk dicht... Daar hebben die zielige poesjes wat aan...
toch is het beter als je een stichting sticht en een dierenarts in dienst neemt. Mocht de dierenarts tóch, zonder gift, die langgedroomde wereldreis maken, kun je weer een nieuwe dierenarts in dienst nemen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ken mijn dierenarts erg goed. Zij doet onder geen beding haar praktijk dicht. Haar praktijk draait er ook niet om om zoveel mogelijk geld te verdienen, maar om zoveel mogelijk dieren te helpen.
Ik vertrouw niemand meer mijn hond toe dan haar qua gezondheid.
Toch zonde als je geen rente over krijgt? (Al is het maar voor het gevoel van compensatie voor inflatie.)quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:25 schreef avonne het volgende:
Gut, er zijn nog steeds mensen die het willen investeren of sparen
Wáárvóór?
Ik wil het op mijn manier doen!quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:26 schreef avonne het volgende:
[..]
toch is het beter als je een stichting sticht en een dierenarts in dienst neemt. Mocht de dierenarts tóch, zonder gift, die langgedroomde wereldreis maken, kun je weer een nieuwe dierenarts in dienst nemen.
Heerlijk, statistiekenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:47 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Dus vanavond maken 3 mensen een dodelijke val uit hun bedje?
Wat zeg je? Dan stort je mij 100 euro? Tof, dank je wel!quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:37 schreef Lienekien het volgende:
We hebben loten. Doen we anders nooit. Daarom vind ik het nu waarschijnlijk ook best spannend.![]()
We hebben wel 1/5-loten, dus treffen we de jackpot, dan is het 5 miljoen. Maar ik ben ook blij met een ton.
Daar begint het gelazer al.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat zeg je? Dan stort je mij 100 euro? Tof, dank je wel!
Sinds een tijdje worden alle prijzen toch getrokken uit alleen de verkochtte loten. Uit niet-verkochtte loten wordt dus volgens mij niet meer getrokken!quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:40 schreef _Flash_ het volgende:
Das het leuke van de staatloterij... 1 gigantische prijs, een miljoen kleine prijsjes en maar een paar 'normale' prijzen van 50K of 100K, waarvan de helft op loten valt die niet verkocht zijn
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:51 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Sinds een tijdje worden alle prijzen toch getrokken uit alleen de verkochtte loten. Uit niet-verkochtte loten wordt dus volgens mij niet meer getrokken!
Lieverd, ik denk dat ik geeneens 34.000 per maand kan ópmaken (dat is 60 jaar lang).quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:30 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Toch zonde als je geen rente over krijgt? (Al is het maar voor het gevoel van compensatie voor inflatie.)
Of wou je het in 1 keer allemaal uit- of weggeven?
Nou, je bent toch een vrouw? Dan moet dat niet zo'n probleem zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Lieverd, ik denk dat ik geeneens 34.000 per maand kan ópmaken (dat is 60 jaar lang).
Dan bedoel je toch gewoon sparen?quote:Rente over het uitstaande bedrag, prima. Maar niet met de intentie om te spáren.
Maar zoals iemand zei "huizen kopen om te verhuren"....
Nou ja, voor 25 miljoen kun je een hoop bussen deodorant kopen hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:42 schreef Mark het volgende:
De eerste tijd helemaal niks. Daarna eens goed nadenken over beveiliging van het gezin. Die 25 miljoen trekt ongetwijfeld minder frisse figuren aan.
nee met de intentie om er van te leven. en zo ook mijn kinderen.. en kleinkinderen.. enz enzquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
Rente over het uitstaande bedrag, prima. Maar niet met de intentie om te spáren.
Waarom denk je dat er adviseurs komen, want ze weten gewoon dat je in een snelstroming zal raken...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Lieverd, ik denk dat ik geeneens 34.000 per maand kan ópmaken (dat is 60 jaar lang).
Rente over het uitstaande bedrag, prima. Maar niet met de intentie om te spáren.
Maar zoals iemand zei "huizen kopen om te verhuren"....
Dikke NEE!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:51 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Sinds een tijdje worden alle prijzen toch getrokken uit alleen de verkochtte loten. Uit niet-verkochtte loten wordt dus volgens mij niet meer getrokken!
Is alleen vanavond zo, omdat het er nu uit moet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:51 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Dan verdien je het gewoon niet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er adviseurs komen, want ze weten gewoon dat je in een snelstroming zal raken...
Koop een huis. Koop een grotere huis. Koop een zwembad. Koop een tennisbaan. Koop een basketball-court. Toch maar een japanse stijl tuin leggen. Toch maar eens beginnen met golfen. Hmm een paar klassieke auto's zijn ook wel mooi. Vloerverwarming is toch niet ideaal, laten we eens ook de tussenwanden doen..
Voor je het weet heb je een kok, 20 poolse tuinmannen, zweminstructeur, dieetrice, personal trainer, tennisleraar, chaufeurs etc etc. fulltime in dienst.
Het gaat heel raar lopen met rijke labiele mensen hoor!
Nee, nee. Ze trekken voor de Jackpot net zo lang door tot ze een nummer trekken dat verkocht is.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is alleen vanavond zo, omdat het er nu uit moet.
Dat zegt hij toch ook...quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, nee. Ze trekken voor de Jackpot net zo lang door tot ze een nummer trekken dat verkocht is.
Ik zie het ook wel gebeuren dat er vanavond een oma wint die niet eens de moeite neemt om de uitslag te checken en het staatslot toevallig heeft gekregen via een abonnement op een tijdschrift of iets in die richting.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:44 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zomaar een jackpot winnen verdient niemand
Werken voor je centjes!
Nee, dat zegt hij niet. Hij reageert instemmend op de bewering dat vandaag alle prijzen alleen uit de verkochte loten worden getrokken. En dat is gewoon niet zo.quote:
of wat je bij postcodeloterij regelmatig zag dat de prijs naar iemand gaat die het absoluut niet nodig heeft.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel gebeuren dat er vanavond een oma wint die niet eens de moeite neemt om de uitslag te checken en het staatslot toevallig heeft gekregen via een abonnement op een tijdschrift of iets in die richting.
Er was laatst toch een bekende schrijfster die al mooi binnen was en nog eens 1 miljoen euro won?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:57 schreef RSie het volgende:
[..]
of wat je bij postcodeloterij regelmatig zag dat de prijs naar iemand gaat die het absoluut niet nodig heeft.
lopen ze eerst tussen de Porsche en en VW Touareg door om bij de voordeur te komen waar een oudere grijze door de zon gebruinde man (leeftij 58) met een rode dockers broek en een paar italiaanse instappers + Ralph Lauren v-neck trui met een Gant overhemd eronder de deur open doet en vriendelijk bedankt voor het geld en daarna de deur weer dicht doet zonder uitbundige blijdschap op het gezicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |