Wat zeg je? Dan stort je mij 100 euro? Tof, dank je wel!quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:37 schreef Lienekien het volgende:
We hebben loten. Doen we anders nooit. Daarom vind ik het nu waarschijnlijk ook best spannend.![]()
We hebben wel 1/5-loten, dus treffen we de jackpot, dan is het 5 miljoen. Maar ik ben ook blij met een ton.
Daar begint het gelazer al.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat zeg je? Dan stort je mij 100 euro? Tof, dank je wel!
Sinds een tijdje worden alle prijzen toch getrokken uit alleen de verkochtte loten. Uit niet-verkochtte loten wordt dus volgens mij niet meer getrokken!quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:40 schreef _Flash_ het volgende:
Das het leuke van de staatloterij... 1 gigantische prijs, een miljoen kleine prijsjes en maar een paar 'normale' prijzen van 50K of 100K, waarvan de helft op loten valt die niet verkocht zijn
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:51 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Sinds een tijdje worden alle prijzen toch getrokken uit alleen de verkochtte loten. Uit niet-verkochtte loten wordt dus volgens mij niet meer getrokken!
Lieverd, ik denk dat ik geeneens 34.000 per maand kan ópmaken (dat is 60 jaar lang).quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:30 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Toch zonde als je geen rente over krijgt? (Al is het maar voor het gevoel van compensatie voor inflatie.)
Of wou je het in 1 keer allemaal uit- of weggeven?
Nou, je bent toch een vrouw? Dan moet dat niet zo'n probleem zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Lieverd, ik denk dat ik geeneens 34.000 per maand kan ópmaken (dat is 60 jaar lang).
Dan bedoel je toch gewoon sparen?quote:Rente over het uitstaande bedrag, prima. Maar niet met de intentie om te spáren.
Maar zoals iemand zei "huizen kopen om te verhuren"....
Nou ja, voor 25 miljoen kun je een hoop bussen deodorant kopen hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:42 schreef Mark het volgende:
De eerste tijd helemaal niks. Daarna eens goed nadenken over beveiliging van het gezin. Die 25 miljoen trekt ongetwijfeld minder frisse figuren aan.
nee met de intentie om er van te leven. en zo ook mijn kinderen.. en kleinkinderen.. enz enzquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
Rente over het uitstaande bedrag, prima. Maar niet met de intentie om te spáren.
Waarom denk je dat er adviseurs komen, want ze weten gewoon dat je in een snelstroming zal raken...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Lieverd, ik denk dat ik geeneens 34.000 per maand kan ópmaken (dat is 60 jaar lang).
Rente over het uitstaande bedrag, prima. Maar niet met de intentie om te spáren.
Maar zoals iemand zei "huizen kopen om te verhuren"....
Dikke NEE!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:51 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Sinds een tijdje worden alle prijzen toch getrokken uit alleen de verkochtte loten. Uit niet-verkochtte loten wordt dus volgens mij niet meer getrokken!
Is alleen vanavond zo, omdat het er nu uit moet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:51 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Dan verdien je het gewoon niet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er adviseurs komen, want ze weten gewoon dat je in een snelstroming zal raken...
Koop een huis. Koop een grotere huis. Koop een zwembad. Koop een tennisbaan. Koop een basketball-court. Toch maar een japanse stijl tuin leggen. Toch maar eens beginnen met golfen. Hmm een paar klassieke auto's zijn ook wel mooi. Vloerverwarming is toch niet ideaal, laten we eens ook de tussenwanden doen..
Voor je het weet heb je een kok, 20 poolse tuinmannen, zweminstructeur, dieetrice, personal trainer, tennisleraar, chaufeurs etc etc. fulltime in dienst.
Het gaat heel raar lopen met rijke labiele mensen hoor!
Nee, nee. Ze trekken voor de Jackpot net zo lang door tot ze een nummer trekken dat verkocht is.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is alleen vanavond zo, omdat het er nu uit moet.
Dat zegt hij toch ook...quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, nee. Ze trekken voor de Jackpot net zo lang door tot ze een nummer trekken dat verkocht is.
Ik zie het ook wel gebeuren dat er vanavond een oma wint die niet eens de moeite neemt om de uitslag te checken en het staatslot toevallig heeft gekregen via een abonnement op een tijdschrift of iets in die richting.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:44 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zomaar een jackpot winnen verdient niemand
Werken voor je centjes!
Nee, dat zegt hij niet. Hij reageert instemmend op de bewering dat vandaag alle prijzen alleen uit de verkochte loten worden getrokken. En dat is gewoon niet zo.quote:
of wat je bij postcodeloterij regelmatig zag dat de prijs naar iemand gaat die het absoluut niet nodig heeft.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel gebeuren dat er vanavond een oma wint die niet eens de moeite neemt om de uitslag te checken en het staatslot toevallig heeft gekregen via een abonnement op een tijdschrift of iets in die richting.
Er was laatst toch een bekende schrijfster die al mooi binnen was en nog eens 1 miljoen euro won?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:57 schreef RSie het volgende:
[..]
of wat je bij postcodeloterij regelmatig zag dat de prijs naar iemand gaat die het absoluut niet nodig heeft.
lopen ze eerst tussen de Porsche en en VW Touareg door om bij de voordeur te komen waar een oudere grijze door de zon gebruinde man (leeftij 58) met een rode dockers broek en een paar italiaanse instappers + Ralph Lauren v-neck trui met een Gant overhemd eronder de deur open doet en vriendelijk bedankt voor het geld en daarna de deur weer dicht doet zonder uitbundige blijdschap op het gezicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |