Pas maar op dan, ik ga volgende keer maar even een stukje panty erover heen trekken of iets.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:51 schreef aaron_jweet. het volgende:
Ik doe het meestal ook met een slang, nog geen problemen mee gehad![]()
Ziet er leuk uit inderdaad, maandag even kijken of de halfsnavelbekjes aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:28 schreef Prowl het volgende:
Dwarsbandsnoekjes of halfsnavelbekjes, beide leuke actieve visjes
Ik dacht een keer dat een ancistrus al een tijdje dood was omdat ik hem al weken niet meer had gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:12 schreef rene90 het volgende:
Had vandaag ook een visje terug gevonden trouwens. Een groot stuk hout had ik uit me aquarium gehaald, had nog goed gekeken of er iets inzat maar leek "leeg". Opeens hoor ik iets in de vuilnisbak, is het me schuwe algenetertje, zielig beesie. Hij is nog wel veilig terug gekomen trouwens.
Haha echt onvoorstelbaar die beestjes.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:29 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik dacht een keer dat een ancistrus al een tijdje dood was omdat ik hem al weken niet meer had gezien.
Het was een keer tijd om die hele bak leeg te halen dus alle planten in een grote bak en de vissen in een ander aquarium.
Door omstandigheden had ik een week geen tijd meer om die bak opnieuw in te richten, nadat ik later alle planten opnieuw had geplaatst zie ik wat zwarts op de bodem liggen, mevrouw ancistrus was dus tussen een bos javavaren op een stuk hout gaan zitten en had gewoon een hele week in koud water gezeten.
De dame heeft nog 2 jaar geleefd en 5 nestjes gehad
Ja zo goedkoop mogelijk is wel het fijnst, opzich boren in zo een deksel is niet zo een punt, Ik ga wel even kijken of nu eerst de plantjes zo willen groeien, en anders dan tja ga ik nog wel even kijken hoe of wat en dan geef ik wel weer een gil tegen die tijd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:10 schreef Prowl het volgende:
Lengte is 120cm als ik t goed heb?
Je zou zo'n Arcadia 30 watt TL setje kunnen kopen voor 90 cm TL buizen met spat waterdichte doppen.
Die kun je aan een deksel vastzetten met RVS of kunststof schroefjes.
Als je zo'n deksel niet wil slopen kun je de TL ook aan een andere TL vastmaken met tiewraps, let op dat je er dan wel iets van een kunststof blokje tussen plaatst voor wat afstand anders worden de TL buizen samen te heet.
Zo kun je makkelijk 4 TL buizen boven in de kap krijgen maar ik denk dat 3 al genoeg is.
Je zou natuurlijk ook een nieuwe T5 lampenkap voor je bak kunnen kopen maar das stukken duurder
Ik blijf me verbazen over de "wijsheden" van winkelpersoneel...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet nu waarom m'n appelslak zo snel dood ging: ze kunnen niet tegen die esha-dinges medicijnen. Het mooie is dat ze tegelijkertijd aan me zijn verkocht.
Verkopen is toch belangrijker dan kennis en wijsheden...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over de "wijsheden" van winkelpersoneel...
Ziet er leuk uit? Hoelang staat het al te draaien?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:20 schreef aaron_jweet. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu ook met mijn aquarium bezig. moet nog even meer plantjes halen, en nog een leuk visbestand ''uitvissen?''
Ja idd,quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:25 schreef AufDerAxe het volgende:
[..]
Verkopen is toch belangrijker dan kennis en wijsheden...
Het stomme is dat dit juist een heel goede aquariumtoko is, ik was expres naar deze winkel gegaan omdat de dierenwinkel hier om de hoek allemaal dode vissen in de bakken heeft hangen, en dan ook niet één, maar meerdere, en toen ik daar nieuwe appelslakken wilde halen waren die ook al allemaal dood.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over de "wijsheden" van winkelpersoneel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |