Alles met een sluier word inderdaad afgemaakt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:16 schreef Triforce_Courage het volgende:
@Aneurism: Hmm, zou het wel leuk vinden, maar ik lees dat ze niet goed met guppen samen kunnen omdat ze die (sluierstaart) als concurrent zullen aanzien.
@Cherry: Die slak roeleert! Denk alleen wel dat het een dikkerd gaat worden.
Mijn corydoras zijn overalquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:28 schreef rene90 het volgende:
Zelfde met corydorasjes, je hebt kleine soorten (panda bijvoorbeeld) en die gaan lekker zelf aan de gang op de bodem, vind het prachtig deze zo over de grond te zien gaan.
Nee, ik heb nog maar 3 Corydoras, omdat ik eerst even wilde kijken of ze goed aarden in de bak. Dat blijktquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:57 schreef Guppyfriend het volgende:
mijn cory's zitten ook overal door de bak, en zeker niet alleen op de bodem. maar dat vind ik alleen maar leuk
is je bak dan vol, wanneer je er 3 bij hebt gehaald? ik heb nu 4 cory's en een ancistrus. ik wil mn cory's nog uitbreiden, en misschien nog wat guppies, maar het moet zeker niet te druk worden. ik houd niet van volle bakken
Ik heb een Rekord 60, niet zo heel groot.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:19 schreef Triforce_Courage het volgende:
@4everblackeyed: Hoe groot is je bak dan?
Goed zo !quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:16 schreef rene90 het volgende:
@4ever; de thermometer is heel aangekomen hoor, en het is nog een mooie ook, bedankt!
Er zit op mijn pomp zo'n temperatuurstrip, maar volgens mij is hij een beetje kapot. (Tweedehands bak). Ik zie er ook geen temperatuur op.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap die temperatuurstrips niet. Tenminste, ik zie de temperatuur er heel slecht op.
En ik dacht vanmiddag dat m'n slak dood was. Hij zat al de hele dag op dezelfde plek achter een plantje. Heb een enorme satéprikker naast het aquarium liggen voor het geval m'n ruitenwissermagneet heeft losgelaten, dan hoef ik er niet met m'n handen in, en daarmee had ik hem ook even ondersteboven geduwd. De slak was toen oranje en helemaal teruggetrokken in de schulp en er zat helemaal geen beweging in, maar heb hem er gelukkig nog niet uitgehaald want hij banjert nu weer gewoon verder, met z'n normale kleur.
Dat komt wel goed hoor, de slak eet afvalresten, dus dode blaadjes, en anders kan je een stukje komkommer in je bak doen (met een lepel er doorheen zodat het op de bodem blijft) daar zijn slakken dol op.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me nu af of de slak nu wel wat te eten heeft, aangezien de bak dus gister schoongemaakt is en er geen algen in zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |