Haha oke top, geef maar een gil als het zover is.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:56 schreef Prowl het volgende:
30watt= 90 cm
Een standaard 830 (of was het nou 840) Philips TL van 90 cm kost iets van 5 euro bij de Gamma.
Ik zal eerst die doppen opzoeken, anders kun je namelijk net zo goed een nieuw setje kopen
Tja, de maanvissen vonden het vooral interessante vissen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ai, het waren wel aparte vissen om te zien.
Voorzover google afbeeldingen heeft.
Jaaa zoveel geld heb ik nog even niet haha, althans, nog even geen zin om dat hieraan uit te geven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:32 schreef Aneurism het volgende:
http://www.saveiteasy.co.uk/index.htmT8 naar T5, zitten volgens mij wel nadelen aan daar T5 betere output heeft... maar hoe en wat i dunno... Heb hier voor 600 euro recent nieuwe T5 lampen + evsa's gekocht.
Ben nogsteeds op zoek naar een roofvis die op een arowana lijkt en maar 40cm word..
En nog een mooie site: http://www.axolotl.org/quote:Een axolotl eet idd alles wat vlezig is: wormen, vlooien, kleine visjes, insecten e.d. Ik heb zelf een bak met alleen axolotls en ik voer ze met de hand runderhart, visvlees, levervlees en af en toe wat levend voer. Ze reageren in begin vooral op bewegende dingen, dus dan eten ze alleen levend voer, maar je kunt ze heel makkelijk leren om dood voer te eten.
een vis die de overtollige betta's opeetquote:
Ja dat maakte ik er ook al uit op, vind ik maar zielig gedrag.quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
een vis die de overtollige betta's opeet
Als het bodemvissen zijn, zou ik tabletten kopen voor bodemvissen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:12 schreef ankhiej het volgende:
ook zijn die visjes bodemvissen,maar wanneer ik ze korreltjes voeder,is de japanner sneller en eet hij ze op vooraleer ze de kans krijgen om naar de bodem te zaken.wat doe ik hier aan?
alvast bedankt
Ik verwacht wel foto's hequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:52 schreef Prowl het volgende:
Morgen eindelijk mijn nieuwe bakje van 150x60x60 en MET overloop
Ik zou zeggen van wel, een dwergkikkertje zit vaak beschut en is niet echt zichtbaar. Maar we hebben hier iemand die Betta's kweekt, misschien kan die een wat beter antwoord geven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:23 schreef ankhiej het volgende:
is het mogelijk om een dwergkikkertje bij een kempvis te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |