SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu meedoen!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:44 schreef GizartFRL het volgende:
Komt een man bij de dokter, ruimt de dokter het zelf op.HAHAhahahaHAHHahaHAAHahA
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:47 schreef vdvorst het volgende:
komt een slimme belg bij de bakker.... (ha-ha)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHA snap je hem? Droste effect! HAHAHAHA
Er liep eens een vader over de kade.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer mag je bevertons moeder in der gezicht tuffen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
op zich wel lachen.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
een nog niet uitgeroeide jood was aan het roeien...Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)![]()
lopen er twee zandkorrels door de woestijn. zegt de ene tegen de andere: "koud he" . zegt de andere: "ja maar het is 's avonds ook kouder als buiten"![]()
![]()
Lopen 2 lopen over lopen, lopen de lopen lopen lopen.
Wat klopt er niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
komt een turk bij de kassa, zegt ie: hier heb je 5 euro, laat het wisselgeld maar zittenExtremistisch gematigd.![]()
A man joins his friend to a a trip through Kenya's deep dark rivers. As they sit down in their boat, the friend of the man asks him how he's doing... "Not great", is the reply. "Why not, if I may ask?" Then the man says:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kouder danquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:08 schreef DurQ het volgende:
lopen er twee zandkorrels door de woestijn. zegt de ene tegen de andere: "koud he" . zegt de andere: "ja maar het is 's avonds ook kouder als buiten"To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:43 schreef DurQ het volgende:
zegt de ene tegen de andere: "noem een kleur onder de tien" zegt de andere: "donderdag"![]()
![]()
zegt de ene tegen de andere: "noem een kleur onder de tien" zegt de andere: "donderdag"
![]()
Lopen twee dokters door de woestijn, zegt de ene pas op een cactusssssssssssss.
Zegt die anderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom snijden belgen altijd stukken af met de auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar komt donderdag voor woensdag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zitten 2 taarten in de oven. zegt de ene taart: pfff warm he hiero. Zegt de oven: hey! een pratende taart![]()
A man walks into a bar -- and says 'ouch'10/08 Maximo Park | 15.16.17/08 Lowlands | 02/09 Conor Oberst | 04/09 The Faint
the space that's in between insane and insecure![]()
Lopen twee zandkorrels door de woestijn, zegt de een tegen de ander, "Volgens mij worden we achtervolgd."![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:15 schreef Moozzie het volgende:
zitten 2 taarten in de oven. zegt de ene taart: pfff warm he hiero. Zegt de oven: hey! een pratende taart
Extremistisch gematigd.![]()
*Proest*quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:54 schreef vdvorst het volgende:
een nog niet uitgeroeide jood was aan het roeien...
Ik droomde dat ik droomde
en in die droom droomde ik dat ik droomde
en in die droom droomde ik dat ik droomdeKaleidoscopiklimax![]()
Komt de bakker bij een man.
Zegt de man: "Huh? Wat doe je hier?"Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken![]()
Of Carla, als ze Carla heet...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:57 schreef elfzesendertig het volgende:
Hoe noem je een stewardess?
- Stewardess
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken![]()
komt Marco Bakker bij de slager:
Slager: Zeg het eens.
Marco Bakker: Mag ik een halfje wit?
Slager: Grapje zeker?
![]()
![]()
zegt de ene tegen de andere: "noem een kleur onder de tien" zegt de andere: "donderdag"
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.![]()
Dus ik kom in een fokster, zegt ze: FiPo. Ik zo: OMG IK WIST NIET DAT JE LADIDADIDA WAS EINZ!!!!.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.![]()
Waarom kan een varken niet fietsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt een konijn bij de bakker.
Bakker: Wat wil je?
Konijn: Ik wil een heel brood.
Bakker: Bruin of wit?
Konijn: Maakt niet uit want ik ben toch op de fiets![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:03 schreef Paramnesia het volgende:
Dus ik kom in een fokster, zegt ze: FiPo. Ik zo: OMG IK WIST NIET DAT JE LADIDADIDA WAS EINZ!!!!.![]()
![]()
Komt een kassa bij de turk
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Staan er 2 koeien in de wei, zegt die een tegen de ander, warm he hier, zegt de ander ja ik doe het hek wel even open...
Komt een man bij de bakker
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.![]()
Dudequote:Op donderdag 10 juli 2008 19:20 schreef elfzesendertig het volgende:
Misschien was het wel een dromedaris. Die vinden niet zoveel nee.ik vulde op google een kameel in... het is een kameel
En anders bewijs je het maar
![]()
Check eigenschappen, jeweets![]()
![]()
Die is heul niet verdraait, dit zou leuker zijn:quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:22 schreef Impry het volgende:
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE VADER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Een man heeft in een restaurant soep besteld.
Zegt die man: "Er drijft een hoorapparaatje in mijn soep."
De ober: "Wat zegt u?"![]()
Dat zegt niet zoveel. Ik vul op google in 'hot chick' en ik krijg dit:quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:22 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Dudeik vulde op google een kameel in... het is een kameel
En anders bewijs je het maar
![]()
Check eigenschappen, jeweets![]()
Ik en google verschillen van mening.![]()
zooo fout, maar ik moest lachenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:24 schreef Impry het volgende:
Een man heeft in een restaurant soep besteld.
Zegt die man: "Er drijft een hoorapparaatje in mijn soep."
De ober: "Wat zegt u?"
Je snapt het nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die is heul niet verdraait, dit zou leuker zijn:
![]()
Je moet moppen verneuken. Zoals:
Komt Darth Vader bij Luke
Zegt Darth Vader: "Doe maar een halfje wit"
Zegt Luke: "Ik ben geen bakker, ik ben Luke Skywalker"
Zegt Darth Vader: "Oh. I am your father."Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken![]()
Of dees:
Sta ik vanmorgen op de tramhalte, staat er zo'n hele lelijke vrouw naast me met een papegaai op dr schouder.
Waarop ik tegen die vrouw zeg: wat is dat nou ?
zegt die vrouw: Als jij raad wat dat is mag je met mij naar bed.
dus ik wacht ff en zeg: euh... een olifant.
zegt: nou dat reken ik ook goed hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!1111!!!!1Onetwothree!!!1!!!
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:28 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je snapt het niet![]()
Zegt Darth Vader: "Oh. I am your father."![]()
jij snapt het
![]()
![]()
Ok,quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:28 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je snapt het niet![]()
Zegt Darth Vader: "Oh. I am your father."
Komt een breezersletje bij de kapper
Kapster: Wat kan ik voor je doen?
Sletje: HAHAHAHA, IK HEB JE DOCHTER GENEUKT!!!
Kapster: Rot op zus, ik ben aan het werk.
Ja ik weet het, het slaat nergens op.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok,
Komt een breezersletje bij de kapper
Kapster: Wat kan ik voor je doen?
Sletje: HAHAHAHA, IK HEB JE DOCHTER GENEUKT!!!
Kapster: Rot op zus, ik ben aan het werk.
Ja ik weet het, het slaat nergens op.![]()
![]()
komt een zwerver bij de bakker.
vraagt de bakker: zou u weg willen gaan, u bent een zwerver.
zegt de zwerver: We are family (8)![]()
Matta zat op de schommel en belde aan in de stromende regen. Nee zei de Gray Prince vanuit het hoekje van de kamer. Later kwam de man naar buiten en gaf hem een duwtje. De Gray Prince kwam binnen en zag een vrouw naast de man liggen. Ze zei: ik krijg je nog wel.kaasboer![]()
Loopt een kikker zo door een rood stoplicht om bij het kasteel te komen, zegtie kwak.
Klimt ineens jezus bovenop je in je bed, zegtie zo: heej broer, laten we eens wat geks doen.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
komt een kankerpatient bij de bakker en zegt: kankerbakker.
zegt de bakker: kanker op joh kankerkind.
begint dat patientje te huilen want hij is natuurlijk een kankerlijer![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:45 schreef beverton het volgende:
begint dat patientje te huilen want hij is natuurlijk een kankerlijer
Kaleidoscopiklimax![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:45 schreef beverton het volgende:
begint dat patientje te huilen want hij is natuurlijk een kankerlijer![]()
![]()
Bakker: "Wát heb je met je oma gedaan...?"quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:28 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je snapt het niet![]()
Zegt Darth Vader: "Oh. I am your father."
![]()
![]()
![]()
With money you can buy a clock, but not time.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:12 schreef Hillegommertje het volgende:
Komt een konijn bij de bakker.
Bakker: Wat wil je?
Konijn: Ik wil een heel brood.
Bakker: Bruin of wit?
Konijn: Maakt niet uit want ik ben toch op de fiets
night and day, you are the one![]()
er kwam eens een modje...[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]![]()
Waarom heeft een Belg een vork in de auto liggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schijn nogal ongeduldig te zijn
Zal iedereen af en toe maar stilzetten dan (klik)![]()
Een pot koffie en een pot thee staan op het aanrecht.
Zegt die pot koffie: 'pfff wat heb ik het heet'
Zegt die pot thee 'had dat ff eerder gezegd, ik sta al een half uur te trekken'
Ik goed? ik ben gewoon arrogant!![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:34 schreef nerderick het volgende:
Een pot koffie en een pot thee staan op het aanrecht.
Zegt die pot koffie: 'pfff wat heb ik het heet'
Zegt die pot thee 'had dat ff eerder gezegd, ik sta al een half uur te trekken'
![]()
![]()
Kaleidoscopiklimax![]()
je verpest het topic met je gezeverquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:53 schreef beverton het volgende:
jullie posten gewoon moppen![]()
![]()
je m oet juist de moppen verneuken
"Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."![]()
Als je moppen wilt lezen, moet je naar het moppentopicquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:05 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
je verpest het topic met je gezeverDit is het moppen-gone-wrong topic
![]()
![]()
-1 komt bij de bakker. Hij vraagt: "Heeft u ook worteltaart?". "Nee" is het antwoord. De volgende dag probeert -1 het nog een keer "heeft u ook worteltaart?" en wederom is het antwoord "Nee." De bakker vond het wel zielig dat hij steeds geen worteltaart in huis had, dus hij zorgde ervoor dat hij het de volgende dag klaar had staan. En inderdaad kwam -1 wederom bij de bakker met de vraag "Heeft u ook worteltaart?", waarop de bakker ditmaal "Ja" antwoordde. Waarop -1 roept "iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!"![]()
Een kameel en een vlieg lopen door de woestijn. Zegt de vlieg tegen de kameel: "Waarom heb jij 2 tieten op je rug?". Zegt de kameel tegen de vlieg: "Waarom heb jij een lul op je hoofd?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom stak een kip de weg over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
komt een man bij een stakker
zegt de stakker heb je een brood voor me
zegt de man: jah hallo jij bent de stakker.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:15 schreef Moozzie het volgende:
zitten 2 taarten in de oven. zegt de ene taart: pfff warm he hiero. Zegt de oven: hey! een pratende taart
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune![]()
Jantje en overnieuw zaten in een bootje
Jantje viel eruit, overnieuw veranderde zijn naam in vermoord me, wie bleef er toen nog over?![]()
please ga doodquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:01 schreef frenzy2003 het volgende:
Jantje en overnieuw zaten in een bootje
Jantje viel eruit, overnieuw veranderde zijn naam in vermoord me, wie bleef er toen nog over?
![]()
![]()
Mag je jezelf ook quoten?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:43 schreef DurQ het volgende:
![]()
![]()
Jantje en overnieuw zaten in een bootje, Jantje viel eruit, overnieuw werd gekidnapped, toen was het bootje leegquote:.
![]()
nou vind ik hem leukquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:56 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Jantje en overnieuw zaten in een bootje, Jantje viel eruit, overnieuw werd gekidnapped, toen was het bootje leeg.
![]()
![]()
Zit een trein in een man
Man: "AU!"
Die is wel heel matigIs definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken![]()
Zeg et:
De knappe kapper kapt knap, maar de knecht van de knappe kapper kapt nog knapper dan de knappe kapper kapt
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.![]()
Het is verf en zit op je hek, rara wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Without me, it's just aweso![]()
Ligt een kapot gestampt beeldje op de grond van de markt, en die roept dan "ja, je had me toch gekocht!"![]()
Het zit in het hoekje van de kamer en het wordt steeds kleiner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ehmm een mongool met een kaasschaaf?Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.![]()
Het was een ronde kamer?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:30 schreef Triforce_Courage het volgende:
Een mongool met een kaasschaaf zit in een hoek. Rara?
![]()
Marc Dutroux en michael jackson zitten in een vliegtuig vol met kinderen.
Ineens stort het vliegtuig neer en er zijn maar twee parachuttes.
Dutroux : Kom we nemen een parachute en springen eruit.
Michael Jackson : But what about the children?!
Dutroux : Fuck the Children !
Michael Jackson : Do we have time for that ??![]()
Marc Dutroux en michael jackson zitten in een vliegtuig vol met kinderen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:38 schreef San0201 het volgende:
Dutroux : Kom we nemen een parachute en springen eruit.
Michael Jackson : But what about the children?!
Dutroux : Fuck the Children !
Michael Jackson : Do we have time for that ??
Kinderen: Kom we nemen een parachute en springen eruit.
Michael Jackson : But what about Dutroux?!
De kinderen : Fuck Dutroux !
Michael Jackson : Do I have time for that ??![]()
De kinderen: Hii-hii Tsjiekapow!Without me, it's just aweso![]()
Bakker: HAHAHAHA, EN IK DIE VAN JOU!!!!
Zoiets?Ciao![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:57 schreef WIET_se het volgende:
Komt een man bij de bakker, is de bakker dicht!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:04 schreef Xith het volgende:
Lopen twee jongens over straat, zegt de een zegt de ander twee.
!
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Ken je die mop van die man die naar Amerika ging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken je die mop van die man die niet naar Amerika ging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hey man, hoe is 't nou?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:22 schreef beverton het volgende:
lol goede moppen![]()
ken je de mop van de mummie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ˇʞoɟ![]()
Komt een bakker bij de slager
Bakker: "Heb je brood voor me?"
Slager: "Dit is echt fucked up"Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken![]()
Die van de kleur onder de 10 vertelt mijn vader al jaaaaren. Maar hij is wel grappig hihi.
Die 2 taarten vind ik hilarisch!![]()
Wat is het verschil tussen een krokodil?
Een appel kan je eten en banaan wel!Ik ben met vlagen geniaal maar nu is het windstil....![]()
Komt een brood bij de bakker: "Hallo, mag ik hier in de wasbak kotsen?" Zegt de dokter: "Momentje, er ging wat verkeerd met het scheren".![]()
Komt een man bij de bakker, vraagt de man; Mag ik een halfje wit.
Bakker; Jazeker, dat wordt dan ¤2,95.
Man; Oke, kan ik misschien ook pinnen?!
Bakker; Tuurlijk kan dat.
Man pint.
Bakker; U heeft betaald, dankjewel, fijne dag nog.
Man; Prima, u ook een fijne dag, doei.
Eindelijk een bakkersgrap die goed afloopt.
Ciao![]()
zegt de ene tegen de andere: "noem een kleur onder de tien" zegt de andere: "donderdag"![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Komt een man bij de dokter.
Man: "Dokter, ik heb het gevoel dat iedereen mij negeert."
Dokter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
komt een man bij de mummie,
zegt de bakker: ingewikkeld he?
zegt een belg: ik ruim het zelf op
anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Komt een man in een mummie.
Denkt die man, ja dat ga ik toch niet opruimen
Rent de man keihard weg
Moet de bakker het opruimen![]()
Komt een bakker bij de man.
Zegt de Belg: wat een mummie he?
Waarop de bakker vraagt de bakker: kan ik dan ook 2,95 pinnen?
Antwoordt de man: nee want dan moet ik het ook opruimen!Ik ben met vlagen geniaal maar nu is het windstil....![]()
Komt een man bij de bakker.
Man: mag ik twee maal tijgerbrood gesneden aub?
Bakker: tijgerbrood is op.
Man: (moppert) shit weg geplande grap, doe dan maar volkoren.
--------------------------------------------
Komt een man in de bakker
Man: puft
Bakker: puft ook![]()
Waarom heeft een NSB-er altijd een vork in zn auto liggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Цой жив![]()
Volgens mij is het de bedoeling dat je een bestaande mop omneukt tot een niets meer zeggend stukje mop (wat best grappig kan zijn). Nu worden alleen maar flauwe moppen geplaatst en die horen volgens mij hier Hele slechte moppen die daardoor geniaal zijn-topic Deel 4.Without me, it's just aweso![]()
Niet zeuren. Ik vind de onzin die het gepost wordt best leuk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:54 schreef Triforce_Courage het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat je een bestaande mop omneukt tot een niets meer zeggend stukje mop (wat best grappig kan zijn). Nu worden alleen maar flauwe moppen geplaatst en die horen volgens mij hier Hele slechte moppen die daardoor geniaal zijn-topic Deel 4.
---------------
Komt een man in de dokter
Man: shit...
Dokter: duh...![]()
Jantje en oma lopen over straat. Opeens ziet jantje briefje van 10 liggen, waarna hij dat wil oprapen. Oma reageert onmiddelijk met: 'Jantje, dat mag je niet oprapen! Alles wat op straat ligt is vies'.
Jantje en om lopen verder over straat. Opeens ziet jantje een briefje van 100 liggen, waarna hij dat wil oprapen. Oma reageert weer onmiddelijk met: 'Jantje, dat mag je niet oprapen! Alles wat op straat ligt is vies!'.
Jantje en oma lopen weer verder over straat. Opeens glijdt oma uit over een bananenschil, en valt op straat. Oma vraagt aan Jantje: 'Jantje, zou je oma niet even mee overeind helpen?', ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:18 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Jantje en oma lopen over straat. Opeens ziet jantje briefje van 10 liggen, waarna hij dat wil oprapen. Oma reageert onmiddelijk met: 'Jantje, dat mag je niet oprapen! Alles wat op straat ligt is vies'.
Jantje en om lopen verder over straat. Opeens ziet jantje een briefje van 100 liggen, waarna hij dat wil oprapen. Oma reageert weer onmiddelijk met: 'Jantje, dat mag je niet oprapen! Alles wat op straat ligt is vies!'.
Jantje en oma lopen weer verder over straat. Opeens glijdt oma uit over een bananenschil, en valt op straat. Oma vraagt aan Jantje: 'Jantje, zou je oma niet even mee overeind helpen?', ..Ik waardeer emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Roflmaoquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:31 schreef addict.for.dramatics het volgende:
A man walks into a bar -- and says 'ouch'
ao
ao
aoKunst zonder trein.![]()
Ja, of zo:quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bakker: Rot opa, ik ben aan het werk.Kunst zonder trein.![]()
Ofquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:55 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Ja, of zo:
Bakker: Rot opa, ik ben aan het werk.
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE DOCHTER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op zoon, ik ben aan het werkЦой жив![]()
Ofquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Of
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE DOCHTER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op zoon, ik ben aan het werk
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE ALS KLEIN KIND MEERDERE MALEN SEXUEEL MISBRUIKT!!!
Bakker: Rot op pa dat is niet iets om trots op te zijn
Цой жив![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:16 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Of
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE ALS KLEIN KIND MEERDERE MALEN SEXUEEL MISBRUIKT!!!
Bakker: Rot op pa dat is niet iets om trots op te zijn
Of:
Man: Wat heb je voor brood?
Bakker: HAHAHAHA, IK HEB JE DOCHTER GENEUKT TOEN JIJ BIJ DE SLAGER WAS!!!
Man: Rot op bakker, mijn dochter is aan het werkIs definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken![]()
komt een bakker met zijn dochter bij de slager.
Bakker: mag ik 1 kilo biefstuk alstublieft?
Slager: natuurlijk mijnheer, en grote meid wil je een stukje worst?
Bakkers dochter: ja dank u wel.
afijn wordt dat kind bruut verkracht door de slager![]()
Wat doe je tegenwoordig dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:47 schreef beverton het volgende:
[..]
goed, ik heb een andere hobby gevonden dan fok, nu jullie nog
![]()
![]()
ik doe aan breien en studeren :\quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat doe je tegenwoordig dan?![]()
Komt een hond bij de bakker. De bakker vraagt wat de hond wil bestellen, zegt de hond: "woef!". "Prima" zegt de bakker: "Een wit gesneden, wilt u verder nog iets?". "Waf!" zegt de hond. De bakker: "10 croissants, komen er aan. Wilt u daar ook nog een hondekoekje bij?" Zegt de hond: "Doe even normaal man klootzak, ik loop jou toch ook niet belachelijk te maken?"
En speciaal voor Bosbeetle:
Fido de hond komt bij de bakker. Zegt de bakker: "wat zal het zijn?". Fido: "woef!". Zegt de bakker: "Ok 1 krentenbrood, wilt nog wat anders er bij?". Waarop Fido "waf!" zegt. De bakker: "2 moutbrood, komt er aan! Verder nog iets?" Fido:
"Once upon a time
Somebody say to me
(This is a dog talkin' now)
What is your Conceptual Continuity?
Well, I told him right then
(Fido said)
It should be easy to see
The crux of the biscuit
Is the Apostrophe(')"
Fail, ik weet het...
![]()
Ik zag laatst iemand die op Justin Timberlake
[ Bericht 10% gewijzigd door Ypmaha op 07-08-2008 15:39:14 ]![]()
Het is groen, is verf en zit op een hek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: