SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:43 schreef DurQ het volgende:
zegt de ene tegen de andere: "noem een kleur onder de tien" zegt de andere: "donderdag"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Цой жив
Niet zeuren. Ik vind de onzin die het gepost wordt best leuk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:54 schreef Triforce_Courage het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat je een bestaande mop omneukt tot een niets meer zeggend stukje mop (wat best grappig kan zijn). Nu worden alleen maar flauwe moppen geplaatst en die horen volgens mij hier Hele slechte moppen die daardoor geniaal zijn-topic Deel 4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:18 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Jantje en oma lopen over straat. Opeens ziet jantje briefje van 10 liggen, waarna hij dat wil oprapen. Oma reageert onmiddelijk met: 'Jantje, dat mag je niet oprapen! Alles wat op straat ligt is vies'.
Jantje en om lopen verder over straat. Opeens ziet jantje een briefje van 100 liggen, waarna hij dat wil oprapen. Oma reageert weer onmiddelijk met: 'Jantje, dat mag je niet oprapen! Alles wat op straat ligt is vies!'.
Jantje en oma lopen weer verder over straat. Opeens glijdt oma uit over een bananenschil, en valt op straat. Oma vraagt aan Jantje: 'Jantje, zou je oma niet even mee overeind helpen?', ..Ik waardeer emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |