Met d'r hangmatrozenquote:
ja toen ze dat ene nummer deed, iets met too blind to seequote:Op woensdag 9 juli 2008 20:40 schreef Lyzio het volgende:
De tieten van Anouk zijn geil?What is happening to the world!
Gaarne verwacht ik een Youtube-link om de tieten van Anouk eens aan mijn kundig oog te onderwerpen zodat ik een gerichte conclusie kan geven op het gezever in dit topic.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:48 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ja toen ze dat ene nummer deed, iets met too blind to see
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Gaarne verwacht ik een Youtube-link om de tieten van Anouk eens aan mijn kundig oog te onderwerpen zodat ik een gerichte conclusie kan geven op het gezever in dit topic.
Puskut is een kutnoob die denkt grappig te zijn door grapjes te kopiërenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:05 schreef PusKut het volgende:
TS is aan de drugs en kan er niet mee omgaan.
Huilie.
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Puskut is een kutnoob die denkt grappig te zijn door grapjes te kopiëren
ik ook niet!quote:
mee eens, anouk schopt kontquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:19 schreef HEROINchic het volgende:
[..]
ik ook niet!
en btw, anouk is dope. 29e naar concert van haar geweest, ze is echt heel goed live.![]()
en ze heeft haar man (aka Postman) gedumpt voor haar vet lekkere gitarist..
Punt.quote:
Als ze 'praat' heeft ze dezelfde grafstem als dinandquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:20 schreef Danny_Ramone het volgende:
Laatst nog good god gespeelt live. Prima te doen. Zie liever haar tieten op tv dan die huilbak van een Dinand.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 05:57 schreef JDeStoereNeger het volgende:
voorderest heb ik een kuthekel aan haar en mag zij van mij wel verblijfen in Jeruzalem
Vergis je je niet? Op 2.58 zie je juist de lelijkstequote:Op woensdag 9 juli 2008 21:01 schreef appelsjap het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)andag_v_d_maand.html
Voor de mooiste moet je doorspoelen naar 2.58 min
vergeet niet ook Kutkarakter te noemen.quote:
Inderdaad. Als dat het enige is wat iemand interessant maakt...quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:09 schreef Lyzio het volgende:
Schei toch uit over die "jetsers" van Anouk zeg
Och, het is een begin.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:11 schreef BobbyB het volgende:
Inderdaad. Als dat het enige is wat iemand interessant maakt...
nou, ik moet zeggen, Hanna Tokkie heeft ook een paar flinke memmen. tijd dat ze eens benaderd wordt door FHM voor een sexy doch bedekte reportage.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Als dat het enige is wat iemand interessant maakt...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:37 schreef TheThirdMark het volgende:
Aardig mooi wijf.
Nog steeds dikke Melk Tieten hebben
Goede muziek
Kut Topic
maar die heeft een papegaai op der kopquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:01 schreef RSie het volgende:
[..]
nou, ik moet zeggen, Hanna Tokkie heeft ook een paar flinke memmen. tijd dat ze eens benaderd wordt door FHM voor een sexy doch bedekte reportage.![]()
[ afbeelding ]
Ja, na de zomervakantie puskutquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:50 schreef PusKut het volgende:
[..]
Jij mag van mij terug naar school.
Prutsneger.
Sta ik vanmorgen op de tramhalte, komt d'r zo'n hele lelijke vrouw met een papegaai op d'r hoofd naast me staan zeg. Zegt die vrouw: "Als jij kan raden wat ik op m'n hoofd heb, dan mag je met me naar bed", dus ik dacht van ho even, daar heb ik geen trek in. Dus ik zeg: "Een olifant". Antwoordt die vrouw: "Nou, voor deze keer reken ik het goed". Gnhehehehe!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:01 schreef RSie het volgende:
[..]
nou, ik moet zeggen, Hanna Tokkie heeft ook een paar flinke memmen. tijd dat ze eens benaderd wordt door FHM voor een sexy doch bedekte reportage.![]()
[ afbeelding ]
Leest je vriendin mee?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:09 schreef Lyzio het volgende:
Schei toch uit over die "jetsers" van Anouk zeg
Aardig mooi wijf.
Goede muziek
Kut Topic
quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Sta ik vanmorgen op de tramhalte, komt d'r zo'n hele lelijke vrouw met een papegaai op d'r hoofd naast me staan zeg. Zegt die vrouw: "Als jij kan raden wat ik op m'n hoofd heb, dan mag je met me naar bed", dus ik dacht van ho even, daar heb ik geen trek in. Dus ik zeg: "Een olifant". Antwoordt die vrouw: "Nou, voor deze keer reken ik het goed". Gnhehehehe!
wel eens goed geluisterd? engels taalgebruik in dat nummer is echt belachelijk...quote:Op donderdag 10 juli 2008 05:57 schreef JDeStoereNeger het volgende:
Zij is inderdaad een kutwijf
alleen modern world kan ik accepteren van haar.
maar dat is alleen zo omdat ik van indie hou.
voorderest heb ik een kuthekel aan haar en mag zij van mij wel verblijfen in Jeruzalem
IK HEB HEUL GEEN VRIENDINNETJE!quote:
Die blauwe ogen van de Postbank vind ik welquote:
quote:
Dat zegt ze alleen maar, zodat types zoals jij daar dan weer blij van worden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:57 schreef fathank het volgende:
Anouk.
Gister liet ze ook weer een stuk van een nummer van dr nieuwe album horen bij Giel Beelen. Had ze vorige week ook al gedaan, maar daar was dr platenmaatschappij niet echt blij mee. Maar ze heeft gewoon schijt en doet het een week later gewoon nog een keer
Laat mij lekker blij worden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:20 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat zegt ze alleen maar, zodat types zoals jij daar dan weer blij van worden.
Zo, stoer man. Vooral bij Giel Beelenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:57 schreef fathank het volgende:
Anouk.
Gister liet ze ook weer een stuk van een nummer van dr nieuwe album horen bij Giel Beelen. Had ze vorige week ook al gedaan, maar daar was dr platenmaatschappij niet echt blij mee. Maar ze heeft gewoon schijt en doet het een week later gewoon nog een keer
Man wat heftig!!! WTF DAT KAN TOCH NIET, DAN MEOT JE TOCH WEL ZO TEGENDRAADS ZIJN.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:57 schreef fathank het volgende:
Anouk.
Huhh, nu alweer een nieuw album?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:57 schreef fathank het volgende:
Anouk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
Is dat Maikuuul op de voorgrond?quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:05 schreef PusKut het volgende:
TS is aan de drugs en kan er niet mee omgaan.
Huilie.
"Nice"... "thanks". Agh... ik erger me.quote:
Nee, met Anouk kom je als bank lekker betrouwbaar over.quote:
Wat rebels.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:31 schreef fathank het volgende:
Dr nieuwe album komt pas over een half jaar uit ofzo..
Nu is ze al eh kijkt even op zijn harde schijfquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:31 schreef fathank het volgende:
Dr nieuwe album komt pas over een half jaar uit ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je houd niet eens van muziek. Dus dat dat je haar lekker vind klinken klopt dan ook wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:53 schreef fathank het volgende:
Ik vind Anouk gewoon een geil wijf. Met af en toe een lekker nummer. En ik hou niet eens van rock.
Goeie opmerking.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:54 schreef BertMaalderink het volgende:
Nee, muzikaal is het allemaal maar zozo, maarja, ze heeft wel een stel jetsers van de bovencategorie. Dus ja...ik ga maar eens een broodje eten.
Iedereen kan gitaar spelen met een beetje oefening op een zolderkamertje.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:57 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je houd niet eens van muziek. Dus dat dat je haar lekker vind klinken klopt dan ook wel.
Aardig mooi wijf.
Goede muziek
Kut Topic
Ja.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Iedereen kan gitaar spelen met een beetje oefening op een zolderkamertje.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Is dat Maikuuul op de voorgrond?
egt!!111 VET ALTERNATIEF ENZO EN AL DIE SHIT ZE HEEFT SCHIJT WEETJE DAMN WAT EEN TOUGH MOTHERFUCKER DIE ANOUK IK KIJK ECHT NAAR HAAR OP WEETJE WAT EEN REBEL IS DAT ZEGquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:49 schreef WHATSHESAID het volgende:
Anouk is echt een vet stoere rockbitch!!!!!!!1
Moeilijk he, buiten je eigen hokje denken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:10 schreef kurk_droog het volgende:
Anouk, ik kots op dat tering wijfSowieso al die mensen die haar goed vinden. STERF AAN ANALEziektes
Vragen om ban = banquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Moeilijk he, buiten je eigen hokje denken.
Owja doodsverwensing = ban toch?
Ellen kan ik wel in haar blauwe lensjes volspuiten, maar toen ik die grafkop van Anouk zag, was het weer broek omhoog en verder aan de afwas......quote:
Ik vraag niet om een ban. Heb je ooit begrijpend lezen gehad op school?quote:
Dat roep je niet. Hierbij wederom de vraag: Heb je ooit begrijpend lezen gehad op school?quote:Ik roep dat anale ziektes moeten sterven
Je vraagt om een banquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vraag niet om een ban. Heb je ooit begrijpend lezen gehad op school?
[..]
Dat roep je niet. Hierbij wederom de vraag: Heb je ooit begrijpend lezen gehad op school?
Geen WO'er, slechts MBO (ja kom er maar inquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je vraagt om een banSowieso mensen die serieus in klb doen. Ik hou van die happers, je bent zeker wo'er?
Die happen als de beste. Droeftoeters dat het zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |