quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:46 schreef AnalQueen het volgende:
Je gaat maar op vakantie, het weer is perfect zoals het nu is. Zit er echt niet op te wachten om te moeten werken in die hitte.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:46 schreef AnalQueen het volgende:
Je gaat maar op vakantie, het weer is perfect zoals het nu is. Zit er echt niet op te wachten om te moeten werken in die hitte.
mwahahquote:Op donderdag 10 juli 2008 04:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wacht daar heb ik een plaatje voor.........Sorry, Yvonne, het is sterker dan mij![]()
[ afbeelding ]
wat een goed plaatje dit..quote:Op donderdag 10 juli 2008 04:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wacht daar heb ik een plaatje voor.........Sorry, Yvonne, het is sterker dan mij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:38 schreef Sander170 het volgende:
En het blijft nu ook langer donker in de ochtend!
Ik ook!quote:
Jouw vriendin maakt zeker ook piepgeluidjes als ze achteruit looptquote:Op donderdag 10 juli 2008 03:21 schreef Scherpkoekje het volgende:
Mijn vriendin ligt te slapen en nu heeft ze het hele bed bedekt en kan ik er niet meer bij
Oppeens ben je erachter!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:54 schreef Sander170 het volgende:
S'morgens werd het ook steeds eerder / vroeger licht maar dat is nu ook wel effe anders.
Kuthomo.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:46 schreef AnalQueen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |