jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ben je bekend met het eerste album?
Dan is het toch een prachtig vervolg op (dingesjeweetwel) ?quote:
Nou, ik vind het nummer te sloom en de tekst echt belachelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dan is het toch een prachtig vervolg op (dingesjeweetwel) ?
Ik vind het een van de beter nummers op het album. Net als ik de vorige tekstueel een van de betere op dat album vond.
Wat is er dan precies belachelijk aan die tekst?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:26 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het nummer te sloom en de tekst echt belachelijk.
Ik stond bijna vooraan, het was enorm warm, maar echt een GE-WEL-DIG optreden inderdaad. Beste optreden wat ik van ze heb gezien.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
JvT op LL was geweldig, ik stond helemaal vooraan, wat een feest!
Vond ik ook hoor!! Iedereen om me heen deed ook mee, gewoon springen alles. Waar is die liefde??quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Het was sowieso het beste optreden qua sfeer van LL imo.
De liefde.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vond ik ook hoor!! Iedereen om me heen deed ook mee, gewoon springen alles. Waar is die liefde??
Het was echt heerlijk idd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
JvT op LL was geweldig, ik stond helemaal vooraan, wat een feest!
Jammer dat het hele optreden niet op 3voor12 staat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het was echt heerlijk idd.
We hebben de rest van het weekend nog regelmatig "waar-is-de-liefde" gedaan.![]()
![]()
Een vriend van me houdt helemaal niet van hun muziek, maar hij was wel erg onder de indruk van de uitvoering.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=39783343&news=39906316&type=1
Nou idd. Ik stond achteraan en heb er geen kut van kunnen zien.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jammer dat het hele optreden niet op 3voor12 staat.
Ik stond vooraan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nou idd. Ik stond achteraan en heb er geen kut van kunnen zien.
Zeker, wel een minpunt dat alles niet op 3voor12.nl staat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:10 schreef One_conundrum het volgende:
Der staan vet veel goeie lowlands filmpjes op youttube
Plaats de goede fimpjesquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:10 schreef One_conundrum het volgende:
Der staan vet veel goeie lowlands filmpjes op youttube
holler is zoiets als roepen en met ya boy bedoelt ie zichzelf dus. Dom vertaald is het 'roep naar me'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:53 schreef Tourniquet het volgende:
Was zeker tof op Lowlands, en Bas Bron erbij maakt zeker veel verschil, zag ze eerder bij de Haagse Koninginnenach en dat was toch een stuk minder.
Weet iemand trouwens de preciese tekst die steeds in Hollereer terugkomt? Iets van "Holler at ya boy boy"?En wat betekent het?
dat was toch holla if ya hear me?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:56 schreef Vodkadruppel het volgende:
Holla at me, is een nummer van 2pac.
Ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:01 schreef fyah het volgende:
Bij dat filmpje van hollereer live op 3voor12, wanneer pepijn bij het publiek staat, zitten ze daar nou aan zn kruis te voelen?
Dat was zeker vet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:08 schreef fyah het volgende:
[..]
de pillehschepper
bas gaf shenkie live wel een vette extra ragsound [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat was zeker vet.
Hij stond nog even naast me in de X-Ray tijdens Le Le.
Ja, zag het ook gisteravond. Super tof.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:45 schreef Stofje het volgende:
Voorprogramma Snoop Dogg in de HMH, volgens Teletekst. Ik denk erover om op 2 oktober naar de 013 te gaan.
Ik ga 12 september ook, en ik zag 013 ook staan van de week. En die is ook maar 11 euro, dus ga ik waarschijnlijk dan ook weer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:56 schreef booo het volgende:
[..]
Ja, zag het ook gisteravond. Super tof.
2 oktober 013 wil ik ook, maar ik ga 12 september ook al, dus ik weet niet of ik die mensen de 2e nog mee ga krijgen..
quote:
Niet fokken met Snoopfans, zij zoeken tenminste diepgang in hun artiestenquote:denk niet dat serieuse snoop fans zitten te wachten op een stel van die grappenmakers.
Die mensen snappen het niet, als het al een grap is, dan ga je toch niet kwaad reageren?quote:
Ah ik zie het al. Je woont ook in Den Bosch?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ga 12 september ook, en ik zag 013 ook staan van de week. En die is ook maar 11 euro, dus ga ik waarschijnlijk dan ook weer.En ohja, mensen die één keer naar DJvT zijn geweest willen niet anders meer, dus die mensen krijg jij echt wel mee naar de 013
![]()
Klopt ja! Voor mij staat 2 oktober nog niet vast, nog even iemand regelen, maar dat komt wel goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:43 schreef booo het volgende:
[..]
Ah ik zie het al. Je woont ook in Den Bosch?![]()
En 2 oktober staat hier bijna vast, heb vriend van me vandaag overgehaald. Yesh
Morgen. I.v.m. de studenten-intro.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ga 12 september ook, en ik zag 013 ook staan van de week.
Top-notch, maar meestal zijn er geen of heel weinig exemplaren beschikbaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:41 schreef Speedfight het volgende:
Even een vraag van een dummie :$
Hoe kan ik zo'n shirt vinden van JVT bij freshcotton? Onder welk merk moet ik kijken dan?
Heerlijke tekst hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:07 schreef Houniet het volgende:
zelfs naar de kenker ben ik lekker
ik ben kerk kenk ik ben kerker
kenker ker ik ben het kerkst [ afbeelding ].
Snap ik ook niet helemaal. Ik vind het een masterlijk nummer tot het stukje van Faberyayo, daarna bloedt het nummer een beetje dood. Maarja, je kunt natuurlijk niet alles hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:04 schreef frame-saw het volgende:
Ik space 'm hard op de jeugd. Buma bumaaa.
Alleen snap ik het einde van deze neger nog steeds niet. Waar is de climax?
Ik ga wrs wel naar Snoop.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:45 schreef Stofje het volgende:
Voorprogramma Snoop Dogg in de HMH, volgens Teletekst. Ik denk erover om op 2 oktober naar de 013 te gaan.
Die is een maand geleden op Huiskamerhits' Wixtape verschenen. Lijkt me sterk dat ze 'm nu dan nog gaan uitbrengen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De nieuwe single van Le Le (het zijproject van Faberge van de Jeugd), uit betrouwbare bron ontvangen:
Ohhh, en dat meld jij ons dan niet evenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:12 schreef fyah het volgende:
[..]
Die is een maand geleden op Huiskamerhits' Wixtape verschenen. Lijkt me sterk dat ze 'm nu dan nog gaan uitbrengen.
Ik heb alle lyrics van de machine al vertaald toen ik me een dag verveelde, kniel!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:15 schreef booo het volgende:
[..]
Ohhh, en dat meld jij ons dan niet even![]()
Naar het Engels?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:46 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb alle lyrics van de machine al vertaald toen ik me een dag verveelde, kniel!
haute couture is frans en wordt ook gebruikt in het engels ja, en exclusive fashion geniet de voorkeur omdat de vertaling stom moest zijn! Dus ksst met jequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Haute couture is gewoon engels, lieve vla.Of ook wel; high fashion.
High fashion hoor je vaker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:12 schreef fyah het volgende:
[..]
haute couture is frans en wordt ook gebruikt in het engels ja, en volgens mijn woordenboek geniet exclusive fashion de voorkeur! Dus ksst met jeen blablabla!
![]()
IK HEB ME POST AANGEPAST VOOR DE REDEN, KUTTOPICquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
High fashion hoor je vaker.Dus. En jij volgt het woordenboek.
Nerdj.
HAHAHAHAHAHA. VICTORIEEEEE.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:13 schreef fyah het volgende:
[..]
IK HEB ME POST AANGEPAST VOOR DE REDEN, KUTTOPIC
Okay, ik vergeef 't je.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:46 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb alle lyrics van de machine al vertaald toen ik me een dag verveelde, kniel!
Jaaa.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:36 schreef Kluts het volgende:
Jij gaat vanavond naar JvT Twist?
Ik ga ook maar eens kijken wanneer ze weer in de buurt komen.
Nu heb ik er nog meer zin in.quote:Kribbuh Shit is terug van vakantie! En hoe! Uiteraard zijn alle ingredienten van voorheen er weer bij: Mario Cart op de beamer, SpaceKees & Jiggy Djé, Alle usual suspects, tosti’s om twaalf uur en muziek en dansen en gezelligheid en…alles! Na een editie over geslagen te hebben kon er natuurlijk niet half hard worden gekomen, om die reden hebben Kees en Jiggy het meest verse blik hardheid uit de kast open getrokken. Niet alleen de Groningse Kraantje Pappie komt jullie verblijden met live muziek, ook de aanheidscommissie ‘de Jeugd van Tegenwoordig’ komt herrie schoppen! Tussendoor verzorgen Jim Aasgier en Global Mischa (Ams) voor voeten van de vloer. Een nieuw seizoen Kribbuh Shit baby! Zeg JEEE!
Ja echt he.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:55 schreef fyah het volgende:
Nu je het zegt! Je hebt gelijk!
Nee, Wolvenschuur.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:48 schreef Vodkadruppel het volgende:
Volgens mij is het niet wolvenschuur maar wopperschuur.
Bron: http://www.mijnnl.nl/amst(...)e_fur/artikelen/5286quote:Kroeg
Als we daar voldaan zijn rollen we door naar De Wolvenschuur. Lekker elitair tussen de modelletjes zitten. Als we daar toch zijn kunnen we net zo goed de gestoomde oesters bestellen, kerk!
Allrighty, verkeerd gehoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, Wolvenschuur.
[..]
Bron: http://www.mijnnl.nl/amst(...)e_fur/artikelen/5286
Voor hen is het logisch, voor ons niet, en daarom is het kerk. Kerk is zegmaar, als je vriendin vraagt of je haar schoenen mooi vindt en je zegt ja, en je ze nog echt leuk vindt ook.quote:Op maandag 1 september 2008 14:31 schreef Apfel. het volgende:
Ik begrijp dat "Kerk" iets is in de zin van "tof", "vet"... maar hangt daar ook nog een link aan vast? Hoezo kerk, wat is de beredenering achter?weet iemand dat?
Kerk dat is wat je zegt als je weet dat ik gelijk heb.quote:Op maandag 1 september 2008 14:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor hen is het logisch, voor ons niet, en daarom is het kerk. Kerk is zegmaar, als je vriendin vraagt of je haar schoenen mooi vindt en je zegt ja, en je ze nog echt leuk vindt ook.
In amerika gebruiken ze wel vaker 'amen' als bevestigende uitspraak. snoop maakte hier enkele jaren geleden een verbastering van door ipv amen 'chuuurch' te lopen roepen. En kerk is dus gewoon dat, vertaaldquote:Op maandag 1 september 2008 14:31 schreef Apfel. het volgende:
Ik begrijp dat "Kerk" iets is in de zin van "tof", "vet"... maar hangt daar ook nog een link aan vast? Hoezo kerk, wat is de beredenering achter?weet iemand dat?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=churchquote:Op maandag 1 september 2008 14:31 schreef Apfel. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |