Dat is dan best lekker geregeld. Tijdelijk dan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik werk contractueel 4 dagen. Dat had ik al geregeld voor mijn ziekenhuisbezoekje. Dat zou de maand na mijn vakantie ingaan. Alleen toen was ik dus thuis en heb ik tot aan mijn 100% betermelding 40 uur betaald gekregenDaarna heb ik mijn aangepaste parttimecontract getekend.
Hoezo baas naaien
Even? Dat is toch super veel werk?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:32 schreef Pheno het volgende:
Nou ja. Even mijn stamboom uitpluizen ondertussen.
!keidnd ioHquote:
Goed hoor, relaxed werkdagje gehad. Mijn eigen werktijd in kunnen plannenquote:
Dat is zeker niet verkeerd!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Goed hoor, relaxed werkdagje gehad. Mijn eigen werktijd in kunnen plannen
Ik werk op een behoorlijk onderbezette afdeling en als je dan extra komt werken dan mag je net ff wat meerquote:
Met je ouders???quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:52 schreef Fha het volgende:
Ik wil het eigenlijk ook wel een keer uitzoeken maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
goed voor elkaar dusquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik werk op een behoorlijk onderbezette afdeling en als je dan extra komt werken dan mag je net ff wat meer
Nou ja, eigenlijk niet, want het is meestal behoorlijk druk (vandaag toevallig niet)quote:
Ach dat houd je bezig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk niet, want het is meestal behoorlijk druk (vandaag toevallig niet)
Hij heeft het ooit via internet e.d. gedaan. Niet alles klopt zie ik ook, in ieder geal niet in onze takquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:52 schreef Fha het volgende:
Ik wil het eigenlijk ook wel een keer uitzoeken maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
Mja maar ik weet ook niet goed waar ik op internet zou moeten beginnen hahaquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft het ooit via internet e.d. gedaan. Niet alles klopt zie ik ook, in ieder geal niet in onze tak
Dus die vul ik even aan, mijn vrouw staat er nog niet bij
Het houdt me van de straatquote:
Niks mis mee dusquote:
ik ken 100 andere dingen die leuker zijn en je ook vd sraat afhoudenquote:
Ja ik ook maar hij verdient er tenminste geld mee..quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ken 100 andere dingen die leuker zijn en je ook vd sraat afhouden
fhaquote:
Hmm nouja.. toch maar een beetje hopen dat het mee valt toch?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:25 schreef Muck het volgende:
[..]
fha
ja, zoals ik al zei.... wiskunde ging niet al te best
Doe eens niet zo blij, je lijkt haar vriendje welquote:
Bij mij ook nooit, en kijk, ik mag betaald fokken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:25 schreef Muck het volgende:
[..]
fha
ja, zoals ik al zei.... wiskunde ging niet al te best
Jaloers krengquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Doe eens niet zo blij, je lijkt haar vriendje wel
No shit, sherlock!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
fhaquote:
MPGquote:
dathoop ik ook ja, thanksquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Hmm nouja.. toch maar een beetje hopen dat het mee valt toch?![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dawillikookquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij ook nooit, en kijk, ik mag betaald fokken.
ik doe met dndiek msn'en hoorquote:
Ja van mij mag je hoorquote:
Mijn msn lijst is leegquote:
Was dat een subtiele hint?quote:
Neequote:
Okequote:
nee hoorquote:
ja, maar ik weet niet zeker of ie kleren aanheeftquote:
Hmm.. dan moet je hem even een webcam aan laten zetten oidquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar ik weet niet zeker of ie kleren aanheeft
ik kan niet cammen op mn werkquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Hmm.. dan moet je hem even een webcam aan laten zetten oid
Nouquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik kan niet cammen op mn werk
Fijn hoor dat dat mag!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |