Hihi ja in dat topicquote:
Elektro, maar het liefst had ik een ouwe dieselquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef OA het volgende:
[..]
Gas of elektro? Met een gasheftruck kun je lekker veel herrie maken.![]()
Neen, en neen. Al zou het een geslaagde baan zijn voor Slariouxquote:[..]
Gaat dat met de Franse slag? En werkt Slarioux daar ook?
Ja.quote:
Goed bezig dan!quote:
Nee!quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi ja in dat topichet was te makkelijk en ik kon het niet laten. vergeef me
Hoe?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee!
Je kan het goedmaken.
Haha vet leuk is het om dat soort dingen langer vol te houden dan de anderquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:11 schreef Klonk het volgende:
ik krijg straks op mijn flikker van m´n vriendin, ben er sinds half 4 elke 5 minuten een mailtje aan het sturen om af te tellen naar de vakantie, en nu krijg ik geen antwoord meer
of de IT afdeling bij haar op het werk was me zat en heeft me op de spam lijst gezetquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha vet leuk is het om dat soort dingen langer vol te houden dan de ander
hmpf dat zou flauw zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
of de IT afdeling bij haar op het werk was me zat en heeft me op de spam lijst gezet
Mu ha haquote:
Ik dacht eig aan een goedmaakpoging IRLquote:
Mja dan moet jij niet altijd moeten werkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik dacht eig aan een goedmaakpoging IRL
Dat zijn heul geen tieten.quote:
"Bijna vakantie!quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:11 schreef Klonk het volgende:
ik krijg straks op mijn flikker van m´n vriendin, ben er sinds half 4 elke 5 minuten een mailtje aan het sturen om af te tellen naar de vakantie, en nu krijg ik geen antwoord meer
het niveau van ONZquote:
Nu heb ik medelijden met je vriendinquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb ik toch niet goed opgelet tijdens biologie
Nah, het is het toch niet helemaalquote:
Doe het zelf eens beter danquote:
Nahjah ze gaat wel op vakantie..quote:
stoppen met rokenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:23 schreef Fha het volgende:
Ik heb een belangrijke mededeling:
Een asbak gemaakt van speksteen op je voet laten vallen is niet een prettig gevoel. ik herhaal NIET prettig.
au au au au au
Doeniezoraarjoh!quote:
maar als je stopt met roken dan kan die asbak niet meer vallen, want je gebruikt die asbak niet meerquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Doeniezoraarjoh!
Daar word de asbak trouwens echt niet zachter van.
Primaquote:
Tuurlijk wel, het is mijn eigen gemaakte kunstobject, dus die staat sowieso in de vensterbank.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar als je stopt met roken dan kan die asbak niet meer vallen, want je gebruikt die asbak niet meer
wat doe je dan ook in de vensterbank ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is mijn eigen gemaakte kunstobject, dus die staat sowieso in de vensterbank.
het raam open zettenquote:
Zodat de kat weer naar buiten kan vallen?quote:
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:39 schreef Fha het volgende:
Ik ben een internetheld
Dank jequote:
Dan heb je de asbak niet meer nodigquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Doeniezoraarjoh!
Daar word de asbak trouwens echt niet zachter van.
Wellus. Is kunst.quote:
Zo'n stinkende peukenla kan nooit kunst zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |