Dat is 8 gulden 37.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:46 schreef supersteve het volgende:
een enkel pistoletje met filet americain kost maar liefst 3 euro en 80 centen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
First Post. Maar eigenlijk is dat de grootste internethoax die er is want TS maakt naast zijn OP ook direct de fipo.quote:
Jij vindt je zelf een grafklacht?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:50 schreef Lyzio het volgende:
Zo zeg, weer zo'n wiskundig talent op FOK!Daarnaast moet je niet zeiken en je eigen bammetjes smeren als je 't niet kunt of wilt betalen. Aldus een grafklacht.
Waarom maak je dan een topic aan, jij cheapass pauperfiguur.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:49 schreef supersteve het volgende:
heej mongooltje.. ik wist dat er mensen zo zouden reageren..
Ga gelijk schelden joh.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:49 schreef supersteve het volgende:
heej mongooltje.. ik wist dat er mensen zo zouden reageren..
quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:55 schreef Rosbief het volgende:
Zeer terechte klacht, 10 gulden voor een broodje is gewoon absurd.![]()
En de wannabe-snobs hier dat blijkbaar normaal vinden kunnen gewoon niet met geld omgaan.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:56 schreef Agiath het volgende:
[..]Guldens
Jij speelt nog met houten tolletjes en je vrouw draagt tuinbroeken?
Tissue?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:00 schreef supersteve het volgende:
duidelijk...
valt me altijd weer op hoeveel mongooltjes altijd reageren.. zo van..
ik ben later op mijn werk omdat ik in de file zat: moet je eerder van huis vertrekken
ik heb een hekel aan mijn buurman: ga je verhuizen
ik heb het niet zo met marokkanen: ga je emigreren
Ik heb ruzie met mijn vriendin: dan maag je het uit
van die leeghoofden die zo standaard reageren.. forumstakkers met nsb-bloed.. kan niet anders...
Ik erger eraan.. en ik kan zeker mijn boterhammen thuismaken, maar dat verandert het probleem niet
quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:55 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Waarom maak je dan een topic aan, jij cheapass pauperfiguur.
Je hebt verdomme toch geleerd in een paar topics terug dat 1/2 + 1/2--> 2/4 maakt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:49 schreef Agiath het volgende:
4 euro is geen 3,80 euro.
Wel twee keer de helft van 3,80
Nee, 3,80 is niet duur, 3,80 is 3,80. Voor een broodje,is dat veel, ja. Voor een Ferrari, nee.quote:
Jawel hoor, als niemand namelijk de broodjes afneemt kunnen ze de deuren niet open houden en hebben ze twee opties: Sluiten of de prijzen laten zakken/betere kwaliteit leveren.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:00 schreef supersteve het volgende:
duidelijk...
BLAAT
Ik erger eraan.. en ik kan zeker mijn boterhammen thuismaken, maar dat verandert het probleem niet
Doe nou niet. Laat het afzeiken over aan degenen die dat wel kunnenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:04 schreef supersteve het volgende:
Dat zeg je maar lekker tegen je mammie als je na de afwas om je zakgeld smeekt.
Of heb je nooit geweten wie je echte moeder is?
Dus bij deze: een fipo is een sepo.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
First Post. Maar eigenlijk is dat de grootste internethoax die er is want TS maakt naast zijn OP ook direct de fipo.
Dan smeer je toch je eigen brandstof!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:13 schreef Curri het volgende:
Weet je wat duur is, de brandstof in Nederland. Hier betaal je 1,685 voor een liter benzine, in Egypte betaal je slechts 17 eurocent.
Dat zou dan toch 95 cent zijn?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:49 schreef Agiath het volgende:
Theoretisch wel, maar je mag verwachten dat een mod uiteindelijk de lapo doet, in geval van een slotje.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:14 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Maar kan, in geval van een slotje, ook een lapo zijn.
Verwarrend.
Is een sluipo altijd onto eigenlijk?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Theoretisch wel, maar je mag verwachten dat een mod uiteindelijk de lapo doet, in geval van een slotje.
Tenzij de mod besluit dat de OP en het topic gewoon niet deugt, en de lapo meteen toch de sepo is.
Of, als een mod een topic opent, zich bedenkt en hem zonder uitleg op slot gooit, dan is de fipo zelfs de lapo, zonder ook maar een sepo.
Heel verwarrend. En toch ook weer niet.
Maar dit is allemaal wel ofto.
V.
Ah, maar het kost je wel je grammatica?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:20 schreef ralph_lisse het volgende:
Kantine van bedrijf broodje kroket 50 ct voor kroket 8 ct voor broodje0,51 ct voor halve liter melk ik hou van de prijzen hier
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:19 schreef supersteve het volgende:
3,80 naar boven afgerond is 4 euro, want ik zeg altijd.. laat de rest maar zitten omdat ik de trein moet halen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:06 schreef supersteve het volgende:
Ik vorige week naar de etos op centraal station in Utrecht, wilde ik een tube gel kopen.
Deze was 4 euro en 68 HELE CENTEN
Had ik even mazzel dat ik zelfs nog losse centen bij me had.. dus ik betaalde precies KONTANT
Namelijk 2 muntjes van 2 euro, een muntje van 50 cent, een muntje van 10 cent, een muntje van 5 cent, een muntje van 2 cent, en een muntje van 1 cent.
Mevrouw aan de kassa weigerde dit te accepteren, maar ik weigerde 2 cent meer te betalen!
Waarbij kassiere het noodzakelijk vond stug vol te houden, terwijl de rij steeds langer werd.
Naar lang volhouden heeft ze het uiteindelijk toch gedaan!
De muntje 2 cent en 1 cent worden dan weliswaar niet gemaakt, maar het is nog steeds een wettig betaalmiddel nietwaar?
Ik denk het niet... want de mod gaat er inhoudelijk meestal niet op in. Dus de laposluipo is ofto.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:19 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Is een sluipo altijd onto eigenlijk?
Dus je klaagt over 3,80 terwijl je vrijwillig 4 betaaltquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:19 schreef supersteve het volgende:
3,80 naar boven afgerond is 4 euro, want ik zeg altijd.. laat de rest maar zitten omdat ik de trein moet halen
Daar ben ik alquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:10 schreef Verbal het volgende:
Doe nou niet. Laat het afzeiken over aan degenen die dat wel kunnen
V.
Wat dat betreft is TS redelijk de weg kwijtquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dus je klaagt over 3,80 terwijl je vrijwillig 4 betaalt
V.
Ja, nu gaat iedereen dus steeds SEPO roepen.quote:
Rond jij het dan ook af naar 2 euro net als de TS?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:13 schreef Curri het volgende:
Weet je wat duur is, de brandstof in Nederland. Hier betaal je 1,685 voor een liter benzine, in Egypte betaal je slechts 17 eurocent.
Da's mooi. Ik ben al vaker trendsetter geweestquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, nu gaat iedereen dus steeds SEPO roepen.
Behalve natuurlijk de TS die nog steeds fipo mag roepen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, nu gaat iedereen dus steeds SEPO roepen.
[..]
Ik zou het afronden naar 5, dan hoef je geen muntgeld meer mee te enemen.quote:Rond jij het dan ook af naar 2 euro net als de TS?
Da's balen, moet je heel de tijd bijna 100% fooi geven op die melk! Of verkoopt hij ze per twee?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:20 schreef ralph_lisse het volgende:
Kantine van bedrijf broodje kroket 50 ct voor kroket 8 ct voor broodje0,51 ct voor halve liter melk ik hou van de prijzen hier
Nou niet met de eer gaan strijken he Verballetje.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da's mooi. Ik ben al vaker trendsetter geweest
V.
Misschien zou je beter eens een salade ofzo kunnen halen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:20 schreef ralph_lisse het volgende:
Mehehhequote:Op woensdag 9 juli 2008 16:47 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Misschien zou je beter eens een salade ofzo kunnen halen.![]()
[ afbeelding ]
Misschien is dit wel zijn vakantiebaan als zwemband.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:47 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[ afbeelding ]
witte sokken en geen lekkere wijven op de achtergrond.. waarom dan die foto?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:47 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens is een sluipo niet altijd lapo. Als er bijvoorbeeld een mod door een slot heen post is de sluipo plots de volapo geworden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk het niet... want de mod gaat er inhoudelijk meestal niet op in. Dus de laposluipo is ofto.
V.
en jij bent zeker zo iemandquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Doe nou niet. Laat het afzeiken over aan degenen die dat wel kunnen
V.
Zegt ie dat dan?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, 3,80 is niet duur, 3,80 is 3,80. Voor een broodje,is dat veel, ja. Voor een Ferrari, nee.
V.
bammetjes - kom op zeg!quote:
Ik smeer altijd sneetjes. Net zoals Prins Bernhard dat deed.quote:
ze kunnen vragen wat ze willen, het ligt aan jou of je het koopt of nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:46 schreef supersteve het volgende:
Ik erger me aan dat die broodjes op het station zo ongehoord duur zijn!
een enkel pistoletje met filet americain kost maar liefst 3 euro en 80 centen dus zeg maar 4 euro!
Dat is toch te ziek voor woorden?? En als je er dan nog een kopje koffie bij wil hebben, ben je gewoon 6 euro kwijt! La place/de broodzaak zijn die gasten die dat ervoor vragen..
grafklacht? neequote:Op woensdag 9 juli 2008 14:50 schreef Lyzio het volgende:
Zo zeg, weer zo'n wiskundig talent op FOK!Daarnaast moet je niet zeiken en je eigen bammetjes smeren als je 't niet kunt of wilt betalen. Aldus een grafklacht.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:25 schreef Synthesist het volgende:
Bij stationsbroodjes krijg je er vaak gratis stammen e-coli bij door verkopers die hun handen niet wassen
Grappig, ik merkte een week of twee geleden hetzelfde op (ook het station en ook een pistoletje met filet). Ik heb het toen maar niet gekocht, dit is gewoon TE duur.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:46 schreef supersteve het volgende:
Ik erger me aan dat die broodjes op het station zo ongehoord duur zijn!
een enkel pistoletje met filet americain kost maar liefst 3 euro en 80 centen dus zeg maar 4 euro!
Dat is toch te ziek voor woorden?? En als je er dan nog een kopje koffie bij wil hebben, ben je gewoon 6 euro kwijt! La place/de broodzaak zijn die gasten die dat ervoor vragen..
Dan gaat TS daar toch z'n broodjes halen. Problem solved. Derhalve, kuttopic met een kutklacht.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
grafklacht? nee
station = 4 euro per broodje
1 straat verder, in dezelfde zaak maar NIET op station, daar kost het broodje de helft of nog minder van de vorig genoemde prijs
geen kutklacht en kuttopicquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:52 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan gaat TS daar toch z'n broodjes halen. Problem solved. Derhalve, kuttopic met een kutklacht.
Ik geef die "uitbuiters" geen ongelijk. Genoeg volk dat het wel koopt tegen die prijs. Dan zou je gek zijn om je prijs te gaan verlagen. Als mensen d'r werkelijk zo mee zitten moeten ze of van thuis hun vreten meenemen of het elders gaan halen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
geen kutklacht en kuttopic
het is van de zotte dat alles op een station 10x duurder is..
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:00 schreef supersteve het volgende:
duidelijk...
ik ben later op mijn werk omdat ik in de file zat: moet je eerder van huis vertrekken
van die leeghoofden die zo standaard reageren.. forumstakkers met nsb-bloed.. kan niet anders...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:47 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
we hebben weer eens iemand gevonden die serieus ingaat op KLB reactiesquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:00 schreef supersteve het volgende:
duidelijk...
Nee, 1,90 keer 1,90 is 3,61. Bijna!quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:49 schreef Agiath het volgende:
Omg, pleur 's gauw opquote:
Ik kreeg geld toe.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:20 schreef jpg97 het volgende:
Ik vond die 50 cent voor een uurtje met de moeder van TS ook te duur achteraf
hihi hij zei "sneetjes"quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik smeer altijd sneetjes. Net zoals Prins Bernhard dat deed.
zeikerdquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:00 schreef supersteve het volgende:
duidelijk...
ik ben later op mijn werk omdat ik in de file zat: moet je eerder van huis vertrekken => of bij een baas werken waar het niet uitmaakt of je om 7 uur begint of om 10 uur
ik heb een hekel aan mijn buurman: ga je verhuizen => fout dan moet je hem wegpesten zodat hij verhuist
ik heb het niet zo met marokkanen: ga je emigreren => heeft weinig zin want ze zitten overal
Ik heb ruzie met mijn vriendin: dan maag je het uit => ?????????
Het gaat er niet om of je het kunt betalen, maar of je het er voor over hebt. En ik vind zulke prijzen ook zwaar overtrokken. Laatst bij de benzinepomp wilde zo'n kookwaus even 2,95 euro voor een ordinaire BIC aansteker hebben, pleur op, die dingen kosten 0,75 bij AH!quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:48 schreef ruud.nl het volgende:
Als je het niet kunt betalen, smeer je toch gewoon je boterhammetjes thuis zelf? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:00 schreef supersteve het volgende:
duidelijk...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik smeer altijd sneetjes. Net zoals Prins Bernhard dat deed.
Open er topic overquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:00 schreef supersteve het volgende:
duidelijk...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:42 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Open er topic over.
Trouwens, je zegt wel heel vaak 'mongooltjes'... Geil je daarop ofzo?![]()
![]()
De theorie erachter, die feilloos is, is niet van mij. Maar volgens mij is de term sepo wel als eerste door mij gebezigd in deze contextquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nou niet met de eer gaan strijken he Verballetje.
Inderdaad, ik zei het niet. Ik typte het ook niet. Maar het lag er impliciet toch wel dusdanig dik bovenop dat het niet meer impliciet te noemen is.quote:
Subwayquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |