Frustraties...zijn meestal de mensen die in real life niets durvenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:21 schreef Zelfspotter het volgende:
Klacht:
Waarom vinden sommige users, vaak dezelfde, het zo prettig om anderen af te zeiken op het forum. Totaal off topic geregeld. Altijd van die onzin: ik neuk je zus, jij plast zittend, je moeder enz.
Ga dan thuis of op je roeivereniging, tafeltennisclub, darkroom, C1000, iemand lastigvallen maar niet op een serieus forum als Fok!![]()
Fin
Je mag het nog een keer proberen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:21 schreef Zelfspotter het volgende:
Ga dan thuis of op je roeivereniging, tafeltennisclub, darkroom, C1000, iemand lastigvallen maar niet op een serieus forum als Fok!![]()
Je zusje was dat al?quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
Daar heb ik inderdaad ook een broertje dood aan.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:21 schreef Zelfspotter het volgende:
Klacht:
Waarom vinden sommige users, vaak dezelfde, het zo prettig om anderen af te zeiken op het forum. Totaal off topic geregeld. Altijd van die onzin: ik neuk je zus, jij plast zittend, je moeder enz.
Fin
Je was me voorquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:42 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Je mag het nog een keer proberen.
Wat ben je ook een prutsmod.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:42 schreef LudoSanders het volgende:
Oh trouwens TS, weet je moeder dat je van dit soort topics opent, anders zal ik haar dat vanavond eens haarfijn uitleggen.
KLB brengt de ware ik naar boven. Wat een geweldig therapeutisch effect heeft dit forum!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:45 schreef Strani het volgende:
Ik heb veel aan Fok! te danken.
Ik kwam hierheen als een vrolijke, lieve en misschien wat naieve jongen, en nu ben ik een chagerijnige, zure en bittere man!
Open een stuk of tien topics in KLB en je leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Iedereen gaat er vrolijk in, en komt er depressief uit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:48 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
KLB brengt de ware ik naar boven. Wat een geweldig therapeutisch effect heeft dit forum!
Anoniem? Hahaha!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:24 schreef Karina het volgende:
Lekker makkelijk inderdaad, beetje anoniem mensen afzeiken. Dat soort gasten zit waarschijnlijk thuis gigantisch onder de plak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |