Ik kijk zelf eigenlijk nooit naar het aantal posts om te voorkomen dat ik de laatste ben. Vind ik zo flauw.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Altijd weer spannend wie het topic volpost.
Dit topic maakt ook geen jota uitquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kijk zelf eigenlijk nooit naar het aantal posts om te voorkomen dat ik de laatste ben. Vind ik zo flauw.
Bij de AKQ keek ik er wel naar. Tellen... brrrrrquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:31 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk zelf eigenlijk nooit naar het aantal posts om te voorkomen dat ik de laatste ben. Vind ik zo flauw.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Is hij een van die lui die Ramona zongen? Blue Diamonds?
Nee, AKQsc is lastiger. En daar ben ik al twee keer vergeten om een titel te verzinnen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:33 schreef qonmann het volgende:
Dit topic maakt ook geen jota uit
Copy/paste ...en klaar
Sinds de nieuwe telling (bijhouden bij elk nieuw puntje) was het een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Bij de AKQ keek ik er wel naar. Tellen... brrrrr
dat ging bij mij ook bijna mis, dacht er nog net aanquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, AKQsc is lastiger. En daar ben ik al twee keer vergeten om een titel te verzinnen.
Hier heb ik alleen maar een cijfer verkeerd gezet.
Sommige deskundigen beweren dat de Nederpop is begonnen bij de Blue Diamonds.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
SorryMaar de invloed van meneer is immens, hij is dus geen Blue Diamond.
Hij heeft een stijl uitgevonden ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Meneers invloed op de popmuziek is heden ten dage nog duidelijk hoorbaar.
Warm. Maar Gibson is vernoemd naar Orville Gibson, die stierf in 1918.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht even, is het een gitaarmaker? Gibson?
Leo Fenderquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
Wie hebben we dan nog meer... Fender, maar ik weet niet of dat iemands naam was.
Ook. De bekendste is de Stratocaster, die stamt uit 1954.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:46 schreef Wickedangel het volgende:![]()
Ik dacht dat de Fender een gitaar was.
Ok!quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook. De bekendste is de Stratocaster, die stamt uit 1954.
Dat kan ik ook.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry voor het belachelijk grote plaatje dat ik net heb gepost
De man of de omgeving ?quote:
Dat klopt, maar de vraag is wie het wel isquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:28 schreef wyccie het volgende:
Dat is god echt niet!
Je hebt z'n beroep te pakkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:07 schreef Mof het volgende:
H.G. Wells?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:54 schreef brother52 het volgende:
Karl May?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
Ha! Dat is Brian May van Queen. Als ik me niet vergis is hij na (pak 'm beet) dertig jaar alsnog afgestudeerd in de natuur-, schei- of sterrenkunde, of iets anders ingewikkelds.
Zie je, iets heel ingewikkeldsquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:42 schreef brother52 het volgende:
![]()
Hij is tegenwoordig, naast briljant gitarist, ook doctor in de astrofysica.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:53 schreef qonmann het volgende:
De naam van zijn proefschrift is ook ingewikkeld:
"Radial Velocities in the Zodiacal Dust Cloud"
(ff gegoogled)
Het was meer dat hij het te druk had gehad met zijn uit de hand gelopen hobbyquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:53 schreef wyccie het volgende:
Daar zou ik ook dertig jaar voor nodig hebben. Wel interessante stof.
Dan wordt er misschien ook een hemellichhaampje naar je genoemd :quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:53 schreef wyccie het volgende:
Daar zou ik ook dertig jaar voor nodig hebben. Wel interessante stof.
Er moet toch minstens een koningin onder de asteroïden naar hem worden vernoemd, niet zo'n anoniem dingquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:58 schreef qonmann het volgende:
Dan wordt er misschien ook een hemellichhaampje naar je genoemd :![]()
Asteroid 52665 Brianmay is named in his honor.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:02 schreef wyccie het volgende:
Dat heb ik toch al eerder gezegd?
Studieontwijkend gedrag.
Hm jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er moet toch minstens een koningin onder de astroïden naar hem worden vernoemd, niet zo'n anoniem ding
Collega van Brian May. Denk er ietsje meer haar bij want Jezus, wat is ie kaal gewordenquote:
Vreselijk. Gisteren heb ik nog in deze gepost:quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:29 schreef qonmann het volgende:
IS IE DAN: Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic!
(heeft verder niets met het plaatje te maken, hoe je goedkoop kunt eten)
Warmte ?quote:
Echt? Ik zou er nog niet naar toegaan als ik morgen de jackpot van de Staatsloterij zou winnen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:38 schreef wyccie het volgende:
Ik zou wel eens een keer 150 euro willen uitgeven in zo'n driesterrenrestaurant. Ooit.
Ik wil weten of het eten echt zo goddelijk is.
quote:
Na het laatste plaatje lijkt dat er wel op.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
Angus?
Je hebt in de eigenschappen gespiekt!quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Redbad?
Ruzie! Ruzie!quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
Je hebt in de eigenschappen gespiekt!
Ik haat jou.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt in de eigenschappen gespiekt!
Dat zei ik toch?quote:Ik haat jou.
quote:
Serieus?quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Angus Young wist ik ook, dat is aangetrouwde familie van me.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:25 schreef Wickedangel het volgende:Anders komt er morgen zo'n smart ass van het andere topic binnenwandelen: "Is Radboud al geraden?"
Hij heeft altijd gelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Serieus?
Yep, rare vraag ook, taalkundig gezien ...quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Anders komt er morgen zo'n smart ass van het andere topic binnenwandelen: "Is Radboud al geraden?"
Omdat ik dacht dat dit topic voorbij was, maar toen raadde je Angus nog, die WA open wilde laten staan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
qonmann, jij ging helemaal niet slapen! Je zei gedag tegen Wa, of niet?
Plaats haar nog maar eens dan, ik heb niks gezien. Ik ga niet terugscrollen, daar krijgt een mens maar rsi van.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Is die vrouw met die snor die ik gisteravond plaatste al geraden?
Nee, ik heb 'm nooit ontmoet. Hij is getrouwd met een (achter?)nichtje van m'n moeder. M'n ouders hebben 'm wel eens ontmoet op een familiefeest.quote:
Remember, you asked for it.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Plaats haar nog maar eens dan, ik heb niks gezien. Ik ga niet terugscrollen, daar krijgt een mens maar rsi van.
Als je Patti bedoelt: daar was je zelf bij.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Is die vrouw met die snor die ik gisteravond plaatste al geraden?
Oh jammer. Had me leuk geleken als je had verteld dat hij een stuk chagrijn is die z'n hond schopt of zo. Ik moet altijd erg lachen om AC/DC en Angus.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ik heb 'm nooit ontmoet. Hij is getrouwd met een (achter?)nichtje van m'n moeder. M'n ouders hebben 'm wel eens ontmoet op een familiefeest.
Nu weet ik het weer. Ik las dat wyccie zei: Doe haar weg, ze is lelijk! Ik ben het roerend met wyccie eens.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Remember, you asked for it.
[ afbeelding ]
Een rustige, wat verlegen man.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh jammer. Had me leuk geleken als je had verteld dat hij een stuk chagrijn is die z'n hond schopt of zo. Ik moet altijd erg lachen om AC/DC en Angus.
quote:
Oh ja, dat komt: ik heb last van een tranend oog, dokter. Al een paar dagen, het voelt net of ik constant tocht op m'n oog heb. Het begon ermee dat ik iets in mijn oog voelde zitten, dat is er nu wel uit maar mijn oog blijft tranen. Wat kan dat zijn, dokter? Ik heb al van alles geprobeerd maar het gaat niet over.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je Patti bedoelt: daar was je zelf bij.
'Het'quote:
Ik heb al in geen 6 dagen uien gesneden. Zou het helpen als ik met Listerine spoel?quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
Als je rauwe uien onder water snijdt, heb je er minder last van.
Linton Kwesi Johnson ?quote:
Dat durf je niet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb al in geen 6 dagen uien gesneden. Zou het helpen als ik met Listerine spoel?
Da's geen rastafarian, sterker nog: die heeft het niet zo op rasta's.quote:
Dit keer niet.quote:Peter Tosh ?
Ze treedt nog steeds op zie ik..quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
'Het'Ze ziet er ook onzijdig en seksloos uit. Ik heb die Patti Smith-verering nooit begrepen.
Easter is wel een beluisterenswaardig albumquote:
Die erna komt ken ik wel goed, wavequote:Op donderdag 10 juli 2008 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Easter is wel een beluisterenswaardig album
Handiger zou zijn om die reggae-artiest te noemen die zich een dergelijk pseudoniem heeft aangemeten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:04 schreef wyccie het volgende:
Moet ik dan nu die 26.734 onalledaagse gebruiksvoorwerpen afgaan?
Niet. Hij heeft ook nog een kenmerk aan dat gebruiksvoorwerp gegeven middels toevoeging van een bijvoegelijk naamwoord. Zou jij denken dat hij rietje heet, zou het trillend rietje kunnen zijn, gebroken rietje, etc etc.quote:
Dan nog steeds is mijn oplossing sneller.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet. Hij heeft ook nog een kenmerk aan dat gebruiksvoorwerp gegeven middels toevoeging van een bijvoegelijk naamwoord. Zou jij denken dat hij rietje heet, zou het trillend rietje kunnen zijn, gebroken rietje, etc etc.
Uhh... nu wel?quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Weet qonmann eigenlijk al dat jij niet van reggae houdt?
Zelf bij jou zal meneers naam een ohjaatje zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan nog steeds is mijn oplossing sneller.![]()
Ze heeft wél interessant werk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:29 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar Wa....dat is ook een geval apart zeg.
Waterpijpenkrulletjesquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:48 schreef wyccie het volgende:
Met filter, light. Of kruidentabak.
Geen probleem.
Jij gaat om 6 uur 's ochtends opstaan om te studeren? Echt?quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:57 schreef wyccie het volgende:
Ik ga toch maar slapen. Vier uurtjes. Dan ga ik morgen wel verder met leren.
Trusten
De wekker ging wel om zes uur. Maar ik ben om kwart over zeven pas gaan studeren. Zelfs een kopje koffie hielp niet om wakker te blijven.quote:Op donderdag 10 juli 2008 02:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij gaat om 6 uur 's ochtends opstaan om te studeren? Echt?
Trusten wyccie![]()
Ik ga nog even Naked & Funny kijken, meesterlijk programma![]()
Dat wordt een natte vierdaagse.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:23 schreef wyccie het volgende:
Maar voor nu een weekje geen moeilijke dingen aan mijn hoofd: Vierdaagsefeesten!
dat is nu juist het leuke er aanquote:En dat programma is echt niet leuk. Echt niet.
Ik wilde het net posten... moest er even over nadenken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Burning Spear al geraden?
Ha! Dan mag jij het volgende plaatje plaatsenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten... moest er even over nadenken.
Ik ben aan het werk...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha! Dan mag jij het volgende plaatje plaatsen
Gelukkig hebben we de foto's nog !quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Carol van Herwijnen, die is dood.
Jeetje dat is snel zeg. Je hebt de 3 minuten regel niet toegepastquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Carol van Herwijnen, die is dood.
Die is afgeschaft door Wickedangelquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje dat is snel zeg. Je hebt de 3 minuten regel niet toegepast
En waarom weet ik dat niet???quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is afgeschaft door Wickedangel
Ik heb toch alles teruggelezen hoor nadat ik 4 dagen er niet was...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om dat je naar Rock Werchter was.
Nóg specifieker dan Aas (Ace).quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
Met die hint, moet ik dan aan een Aas (Ace) denk of gewoon een kaart in het algemeen?
Het is maar hoe je het bekijkt. Als die anderen voor een optreden net zoveel zouden zuipen als Lemmy zouden ze geen snaar meer raken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:07 schreef brother52 het volgende:
Blijkbaar niet, Lemmy is maar een middelmatige bassist.
Er lopen veel betere bassisten rond zoals Doug Wimbish of Justin Chancellor.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is maar hoe je het bekijkt. Als die anderen voor een optreden net zoveel zouden zuipen als Lemmy zouden ze geen snaar meer raken.
Als frontman doet hij het op zich wel aardig maar als muzikant vind ik het weinig voorstellen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:12 schreef Gellius het volgende:
Ik heb ook niet gezegd dat hij een goede bassist is. Dat is ook helemaal niet belangrijk.
Dat is muziek die ik zoveel mogelijk probeer te ontwijken hahaha. Maar wat heeft het met die Aas te maken?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lemmy Kilmister, het zonnestraaltje van Motörhead
The Ace of Spades is, volgens mij, hun bekendste nummer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is muziek die ik zoveel mogelijk probeer te ontwijken hahaha. Maar wat heeft het met die Aas te maken?
Ow ik ken geen enkel nummer van ze volgens mij. En zeker niet van naam, misschien nog wel dat ik het herken als ik het hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
The Ace of Spades is, volgens mij, hun bekendste nummer.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Emo-zangeres?
Bij Doug Wimbish vind ik dat behoorlijk meevallen maar die zit ook in een band waar de andere 3 ook bij de besten in hun gebied thuishoren.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb zelf basgitaar gespeeld maar knap af op menig band met een hele goede bassist. Mensen als Doug Wimbish, Marcus Miller, Stanley Clarke willen m.i. vooral laten horen hoe goed ze zijn en spelen niet meer in het belang van de band of de muziek.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:50 schreef brother52 het volgende:
Belgische?
Ik heb 'm op NSJF gezien in een optreden waar alles om hem ging. Hij speelde loops van 8 of 12 maten in op z'n effect-apparatuur en soleerde daar overheen. Héél vermoeiend en, omdat dat alleen kan als je gebruik maakt van een click-track, nogal doods.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij Doug Wimbish vind ik dat behoorlijk meevallen maar die zit ook in een band waar de andere 3 ook bij de besten in hun gebied thuishoren.
Ik heb hem alleen met Living Colour aan het werk gezien en daar doet hij ook wel solo dingetjes maar gebruikt hij geen loops. Hij heeft wel een hele batterij aan effecten voor en naast zich staan maar gebruikt die dan op een manier die heel goed binnen Living Colour past.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb 'm op NSJF gezien in een optreden waar alles om hem ging. Hij speelde loops van 8 of 12 maten in op z'n effect-apparatuur en soleerde daar overheen. Héél vermoeiend en, omdat dat alleen kan als je gebruik maakt van een click-track, nogal doods.
Entertainment is een groot woord... laat ik het zo zeggen: ze is niet bekend van tv.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:54 schreef qonmann het volgende:
is ze bekend uit de entertainment wereld of kennen we haar ergens anders van ?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Schrijfster?
Tja ik weet nooit zo goed wat onder chick-lit wordt verstaan, maar zij schrijft vooral thrillers/spannende boeken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Chick-lit
Ik ga ook ff wat dingen doenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zet mn plaatje maar even in de wacht... mn pc is nu erg traag en ik moet nog even wat dingen doen....
Next...
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:54 schreef wyccie het volgende:
Karin Slaughter.
En waar om schrijf je omdat met een spatie?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarschijnlijk om dat je naar Rock Werchter was.
Aangenaam kennis te makenquote:
twee keer niet gebruiken, het blijft lastig lezenquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Willen jullie niet over mij lullen waar ik niet bij ben?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:45 schreef qonmann het volgende:
twee keer niet gebruiken, het blijft lastig lezen
Hoi WA !
da's toch wat anders .quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]![]()
Maar "Willen jullie over me lullen waar ik bij ben" bedoelde ik nou ook weer niet
Ik had last van dikke vingers.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
En waar om schrijf je omdat met een spatie?
Wyccie doet dat altijd.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
Willen jullie niet over mij lullen waar ik niet bij ben?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:54 schreef qonmann het volgende:
da's toch wat anders .![]()
Taal is geen wiskunde
Geef wyccie maar weer de schuld. Ze haat je toch alquote:
En een plaatje plaatsen als ze er één geraden heeft? Alleen na zeer lang aandringen doet ze dat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geef wyccie maar weer de schuld. Ze haat je toch al
Ja, Blauwbaard.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is Hendrik nummer acht.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Adviseurs van een Amerikaanse president?
Ook niet. Ben je weer bij de les of ben je nog aan het vogelen?quote:
Het blijft lastig. Ik trap er telkens in.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geen idee.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:38 schreef wyccie het volgende:
Dat lijkt wel een plaatje uit...nee, natuurlijk niet.![]()
Ik ken ze niet.
Morgen om 6 uur weer op?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:44 schreef wyccie het volgende:
Sorry, ik dacht iets heel doms.
Ik ga slapie doen. Trusten
Dan haak ik af Er moet ten slotten toch nog iemand werken vandaagquote:
Hè.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er moet ten slotten toch nog iemand werken vandaag[/sub]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |