Ik kijk zelf eigenlijk nooit naar het aantal posts om te voorkomen dat ik de laatste ben. Vind ik zo flauw.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Altijd weer spannend wie het topic volpost.
Dit topic maakt ook geen jota uitquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kijk zelf eigenlijk nooit naar het aantal posts om te voorkomen dat ik de laatste ben. Vind ik zo flauw.
Bij de AKQ keek ik er wel naar. Tellen... brrrrrquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:31 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk zelf eigenlijk nooit naar het aantal posts om te voorkomen dat ik de laatste ben. Vind ik zo flauw.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Is hij een van die lui die Ramona zongen? Blue Diamonds?
Nee, AKQsc is lastiger. En daar ben ik al twee keer vergeten om een titel te verzinnen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:33 schreef qonmann het volgende:
Dit topic maakt ook geen jota uit
Copy/paste ...en klaar
Sinds de nieuwe telling (bijhouden bij elk nieuw puntje) was het een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Bij de AKQ keek ik er wel naar. Tellen... brrrrr
dat ging bij mij ook bijna mis, dacht er nog net aanquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, AKQsc is lastiger. En daar ben ik al twee keer vergeten om een titel te verzinnen.
Hier heb ik alleen maar een cijfer verkeerd gezet.
Sommige deskundigen beweren dat de Nederpop is begonnen bij de Blue Diamonds.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
SorryMaar de invloed van meneer is immens, hij is dus geen Blue Diamond.
Hij heeft een stijl uitgevonden ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Meneers invloed op de popmuziek is heden ten dage nog duidelijk hoorbaar.
Warm. Maar Gibson is vernoemd naar Orville Gibson, die stierf in 1918.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht even, is het een gitaarmaker? Gibson?
Leo Fenderquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
Wie hebben we dan nog meer... Fender, maar ik weet niet of dat iemands naam was.
Ook. De bekendste is de Stratocaster, die stamt uit 1954.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:46 schreef Wickedangel het volgende:![]()
Ik dacht dat de Fender een gitaar was.
Ok!quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook. De bekendste is de Stratocaster, die stamt uit 1954.
Dat kan ik ook.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry voor het belachelijk grote plaatje dat ik net heb gepost
De man of de omgeving ?quote:
Dat klopt, maar de vraag is wie het wel isquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:28 schreef wyccie het volgende:
Dat is god echt niet!
Je hebt z'n beroep te pakkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:07 schreef Mof het volgende:
H.G. Wells?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:54 schreef brother52 het volgende:
Karl May?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
Ha! Dat is Brian May van Queen. Als ik me niet vergis is hij na (pak 'm beet) dertig jaar alsnog afgestudeerd in de natuur-, schei- of sterrenkunde, of iets anders ingewikkelds.
Zie je, iets heel ingewikkeldsquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:42 schreef brother52 het volgende:
![]()
Hij is tegenwoordig, naast briljant gitarist, ook doctor in de astrofysica.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:53 schreef qonmann het volgende:
De naam van zijn proefschrift is ook ingewikkeld:
"Radial Velocities in the Zodiacal Dust Cloud"
(ff gegoogled)
Het was meer dat hij het te druk had gehad met zijn uit de hand gelopen hobbyquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:53 schreef wyccie het volgende:
Daar zou ik ook dertig jaar voor nodig hebben. Wel interessante stof.
Dan wordt er misschien ook een hemellichhaampje naar je genoemd :quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:53 schreef wyccie het volgende:
Daar zou ik ook dertig jaar voor nodig hebben. Wel interessante stof.
Er moet toch minstens een koningin onder de asteroïden naar hem worden vernoemd, niet zo'n anoniem dingquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:58 schreef qonmann het volgende:
Dan wordt er misschien ook een hemellichhaampje naar je genoemd :![]()
Asteroid 52665 Brianmay is named in his honor.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:02 schreef wyccie het volgende:
Dat heb ik toch al eerder gezegd?
Studieontwijkend gedrag.
Hm jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er moet toch minstens een koningin onder de astroïden naar hem worden vernoemd, niet zo'n anoniem ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |