abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 juli 2008 @ 01:41:38 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_59963676
Je ontmoet geen nieuwe mensen. Je zit weer tegen dezelfde mensen aan te lullen die je al kent.

Het is maar afwachten of het smaakt. Voor dat geld zeggen ze natuurlijk dat het heerlijk was.

Je mag niet roken terwijl je snakt naar een peuk.

Na afloop heb je vaak nog honger en zet thuis de frituurpan aan.

De porties zijn altijd net te klein om je lekkere trek te bevredigen.

Wat je krijgt is een schilderij, maar of het smaakt ?

Er staat geen ketchup op tafel.

Geen Mayonaisse ook trouwens.

Er zit iemand naast je aan een andere tafel te smakken of luid te lachen om zijn eigen grapjes.

Na afloop ben je verplicht te zeggen dat het geweldig was

Je moet met mes en vork eten

De wijn kost 20 euro terwijl dezelfde wijn voor 5 euro bij de Albert Hein te koop is

Het toetje is altijd net zo groot als een vingerhoed. Maar alweer een mooi klein schilderijtje.

Kopje koffie is van het huis. Terwijl je eigenlijk wil doorzuipen met de te dure wijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_59963686
waarom maken mensen 150000 posts op een forum?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 8 juli 2008 @ 01:43:19 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59963690
Zodat paupers als jij er topics over openen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_59963697
Omdat je je dan goed voelt.

Meestal is het erg smakelijk.

Je het kan missen.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_59963739
goed punt. Maar wat nu als je genoeg geld hebt?

Scheelt je afwas, scheelt je de keuze die je moet maken omdat je niet weet wat je moet koken, nu wachten mensen op je zodra je gekozen hebt.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 01:54:58 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_59963756
Omdat je krap bij kas zit, of geen zin hebt om je netjes aan te kleden voor het tweesterrenrestaurant.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 8 juli 2008 @ 02:00:17 #7
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59963783
Eens met de TS
pi_59963849
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 01:41 schreef tong80 het volgende:
Je ontmoet geen nieuwe mensen. Je zit weer tegen dezelfde mensen aan te lullen die je al kent.
Tenzij je steeds met andere mensen eet.
quote:
Het is maar afwachten of het smaakt. Voor dat geld zeggen ze natuurlijk dat het heerlijk was.
Vooral niet doen als het niet heerlijk was, gegronde kritiek doet de prijs van de rekening dalen
quote:
Je mag niet roken terwijl je snakt naar een peuk.
Tussen elke gang de benen strekken en lekker even buiten in de frisse lucht roken blijkt leuk omdat er meerdere mensen buiten staan waar je anders nooit een praatje mee zou maken.
quote:
Na afloop heb je vaak nog honger en zet thuis de frituurpan aan.

De porties zijn altijd net te klein om je lekkere trek te bevredigen.
Even thuis nog een kaasplankje en napraten over al dat lekkers is wel bevredigend.
quote:
Wat je krijgt is een schilderij, maar of het smaakt ?
Dat moet je maar afwachten dus.
quote:
Er staat geen ketchup op tafel.

Geen Mayonaisse ook trouwens.
Maar wel olie, gezouten en ongezouten boter
quote:
Er zit iemand naast je aan een andere tafel te smakken of luid te lachen om zijn eigen grapjes.
Dan vraag je om een andere tafel, in het restaurant van jouw OP moet dat mogelijk zijn...
quote:
Na afloop ben je verplicht te zeggen dat het geweldig was
Je bent niks verplicht, sterker nog, deze prijsklasse vragen ze niet of het gesmaakt heeft, en ook niet of het naar je zin was. Daar gaan ze gewoon van uit
quote:
Je moet met mes en vork eten
Nee
quote:
De wijn kost 20 euro terwijl dezelfde wijn voor 5 euro bij de Albert Hein te koop is
Daar heb je een punt. De wijn gaat 3X over de kop.
quote:
Het toetje is altijd net zo groot als een vingerhoed. Maar alweer een mooi klein schilderijtje.
Een eenhapssmeltopjetonghapje
quote:
Kopje koffie is van het huis. Terwijl je eigenlijk wil doorzuipen met de te dure wijn.
Geen probleem

De OP gaat toch wel pp hoop ik
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 juli 2008 @ 02:18:57 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_59963871
Wat is PP Bluezzie ?

Het was niet persoonlijk bedoeld trouwens

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_59963884
omdat het kan punt
  dinsdag 8 juli 2008 @ 02:22:27 #11
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_59963886
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 01:41 schreef tong80 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  dinsdag 8 juli 2008 @ 02:47:53 #12
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_59963970
Voor dat geld stamp ik me een maand lang vol bij de shoarmatent hier met ongelimiteerd saus
*Hosselcopter*
pi_59963980
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 02:47 schreef Dibble het volgende:
Voor dat geld stamp ik me een maand lang vol bij de shoarmatent hier met ongelimiteerd saus
Goed voor je lijn
Wie ben jezelf?!!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 02:54:27 #14
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_59963991
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 02:50 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Goed voor je lijn
Tsja dat sommige mensen dik van eten worden......
*Hosselcopter*
pi_59964001
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 02:54 schreef Dibble het volgende:

[..]

Tsja dat sommige mensen dik van eten worden......
een maand lang shoarma met veel saus eten,komt iedereen van aan lijkt me en anders word je wel strontmisselijk
Wie ben jezelf?!!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 02:58:53 #16
84524 Morwen
I got life
pi_59964003
Omdat het lekker is? En voor de aandacht voor je binnenste mens, ik kan zeer genieten van de opmaak van een gerecht. Sterker nog, als ik iemand kan laten genieten van mijn creatie dan hoef ik niet meer te eten.

Iemand zien genieten is voor mij voldoening genoeg. Ik ben geen topkok maar ik hoop toch echt over een tijdje mijn droom waar te maken, mensen laten genieten. 150 pp, dat denk ik niet, maar ieder zijn ding toch? Bij de Maya's was de Kok de hoogste persoon, gewoon een weetje
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 juli 2008 @ 03:35:30 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_59964080
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 02:58 schreef Morwen het volgende:
Bij de Maya's was de Kok de hoogste persoon, gewoon een weetje
Bij de Egyptenaren de hoer.

dinsdag 8 juli 2008 @ 03:49:51 #18
84524 Morwen
I got life
pi_59964105
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 03:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bij de Egyptenaren de hoer.

Gaan we persoonlijk worden?
Only Human
pi_59964109
Doe mij maar gewoon een lekker bord zuurkool met kookspek en worst. Ik ben twee jaar geleden in een zeer duur restaurant wezen eten (200 euro pp ofzo) en dat vond ik maar niks eigenlijk, ik had nog steeds een hongerig gevoel, en lekker bier hadden ze ook niet. Sorry meneer de 3-sterren kok, maar ik lust echt geen wijn.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 04:02:25 #20
84524 Morwen
I got life
pi_59964122
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 03:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
Doe mij maar gewoon een lekker bord zuurkool met kookspek en worst. Ik ben twee jaar geleden in een zeer duur restaurant wezen eten (200 euro pp ofzo) en dat vond ik maar niks eigenlijk, ik had nog steeds een hongerig gevoel, en lekker bier hadden ze ook niet. Sorry meneer de 3-sterren kok, maar ik lust echt geen wijn.

Een echte kok zal je dus nooit hongerig het pand laten verlaten, dan doen ze dus iets niet goed En dat zie ik zo vaak in 4 sterren restaurants, alles moet perfect de keuken uit maar de meeste mensen willen gewoon lekker eten.
Only Human
pi_59964147
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 04:02 schreef Morwen het volgende:
Een echte kok zal je dus nooit hongerig het pand laten verlaten, dan doen ze dus iets niet goed En dat zie ik zo vaak in 4 sterren restaurants, alles moet perfect de keuken uit maar de meeste mensen willen gewoon lekker eten.
4 sterren restaurants? Ik dacht dat ze maar tot 3 gingen. Maar als ik dat zo hoor dan moet ik een keer bij jou komen eten. Ik ben liefhebber van een lekker groot bord pasta, boerenkool met spek, andijviestamppot met spek, pannenkoeken, gebakken visjes (poon, kabeljauw, forel, tong, tarbot) met wat rijst en kidneybonen, aardappelen met postelein en een gehaktbal en al het eten dat uit Azië komt als het maar lekker pittig is.

Je begrijpt het al, al die dure restaurants zijn niks voor mij, een echte Hollander wat dat betreft. Wel wil ik dat er zorg aan het eten is besteed en dat er geen compromissen gesloten worden.
pi_59964286
In Thailand kun je heerlijk eten voor 1,50 euro, gebakken thaise rijst met kip, en lekkere saus erbij zoveel je wilt en koud bier en sterren lopen er ook
pi_59964290
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 01:42 schreef Flashwin het volgende:
waarom maken mensen 150000 posts op een forum?
omdat ze geen centjes hebben om uit eten te gaan
pi_59964307
Ik-ben-een-loser-topic
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59964310
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 06:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik-ben-een-loser-topic
heul niet waar

Tong is een topper

altijd toptopics met hoog intelligentie gehalte, diepgang en ander shit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')