Shit... met jouw username had ik het kunnen weten. Ik denk serieus dat ik door een sublimale impuls gestuurd ben met het bedenken van een vraag bij het zien van jouw naamquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:39 schreef Mof het volgende:
De Duiters waren de eersten die jerrycans gebruikten. Engelsen noemden Duitsers in WOII Jerry's, dus de 'cans' werden jerrycans genoemd.
INDERDAAD!!!!!!!!!!!!quote:
De stand is dus:quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:16 schreef Mof het volgende:
Punten behaald in AKQ deel 1281
Burnett 1
Mof 2 (2?)
Mof inderdaad 1... ik zat nog met het 2punten topic in mijn hoofd. Evengoed hoor jij niet bij topic 1281 met 2 punten te staanquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:23 schreef Mark het volgende:
De stand is dus:
Mark 2 (want die vraag stamde uit een dubbelpuntentopic, en die punten zijn niet meer in de stand verwerkt))
Mof 1
Burnett 1
Ondanks dequote:Op woensdag 9 juli 2008 23:28 schreef 205_Lacoste het volgende:
Evengoed hoor jij niet bij topic 1281 met 2 punten te staanIk zou gewoon zorgen dat jouw score in de OP goed staat, en hier weglaten om verwarring en dubbele telling te voorkomen.
Is dat de actrice die Pipi Langkous speelde? Zelfde lach namelijk...quote:Op donderdag 10 juli 2008 06:56 schreef Mark het volgende:
Ik denk dat A5 van 205_lacoste goed is, maar ik kom niet uit die buurt, dus ik geef nog geen punt namens Burnett.
Ik zal wel vast een nieuwe stellen om de boel los te trekken:
Waarvan kennen we deze mevrouw?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:25 schreef 205_Lacoste het volgende:
Is dat de actrice die Pipi Langkous speelde? Zelfde lach namelijk...
Ze heeft wel een oude kop gekregen voor een vrouw van nog geen 50.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:06 schreef Mark het volgende:
Inger Nilsson heeft idd nog steeds dezelfde oogopslag
![]()
Omdat je het antwoord niet weet?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:21 schreef qonmann het volgende:
lama, is toch zinloos
Serie is 14 jaar oud (1994) en speelt zich af in het 18de eeuwse Limburg.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:39 schreef Mark het volgende:
Het komt me vaag bekend voor, maar kan nog niet echt een titel noemen
De naam van de serie heeft nog drie woorden. In de zin hieronder heb ik daar al 2 van ingevuld.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:54 schreef peasant het volgende:
de bokkenrijders?
Nope, het rijmt wel op bendequote:Op donderdag 10 juli 2008 11:01 schreef peasant het volgende:
De bende van de bokkenrijders
Het leven is soms hard... nu ga jij (of gaat Uquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:08 schreef U het volgende:
legende?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:24 schreef U het volgende:
Noem 4 provinces of territories van Canada
De eerste die de 4 afmaakt krijgt de punten.
Alaskaquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:35 schreef U het volgende:
Oh wacht, Ontario natuurlijk ook, dus 3 goed
Jan Janssen, maar ik reken het goedquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:46 schreef tomtomaat het volgende:
Jan Jansen?
Punten worden alleen ingetrokken als er onwil in het spel is... dat is bij mij niet het geval geweest. Ik ben niet van de eenmalige reactie om niet meer terug te verschijnen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:48 schreef Mark het volgende:
Goed, dat punt kan ook weer ingetrokken worden, geloof ik
Voel je vrij om nu een vraag te stellen, wantik ga nu in badquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:04 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Punten worden alleen ingetrokken als er onwil in het spel is... dat is bij mij niet het geval geweest. Ik ben niet van de eenmalige reactie om niet meer terug te verschijnen.
Helaas moest ik wat overhaast weg naar een afspraak. Had me beetje verkeken op de tijd. Je m' excuse.
Correct. Kleine edoch strenge waarschuwing: Een nieuw antwoord mag niet zolang de vragensteller het antwoord nog niet heeft afgekeurd. Door het oog van de naald dusquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:21 schreef tomtomaat het volgende:
O nee, Groen Links natuurlijk samen met de PSP..
Haha, het ging inderdaad om dat meteen. Ik zei het ook met een knipoogjequote:Op donderdag 10 juli 2008 19:46 schreef tomtomaat het volgende:
Meneer Lacoste, het volgende staat in de OP:![]()
knip
Het was dan niet meteen, maar toch...
Echt niet ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:38 schreef tomtomaat het volgende:
Nog geen idee...
Beckers en Ina Brouwers ken ik inderdaad wel, en bovenstaande dame komt me bekent voor, maar ik kan helaas niet op haar naam komen..quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:40 schreef qonmann het volgende:
[..]
Echt niet ?
(ik neem ff aan dat je Beckers wel kende)
Uiteindelijk leidde de klein-linkse samenwerking in 1989 tot GroenLinks, maar ook tot het vertrek van ?. ‘In de nieuwe fractie’, zegt Lagendijk, ‘kon ze haar ei niet meer kwijt. Het was een verstandshuwelijk, want de drie dames (PPR-voorvrouw Ria Beckers, CPN-leider Ina Brouwer en ? ) lagen elkaar persoonlijk niet zo.’
tong80+1quote:
Vroeger zag ze er aanmerkelijk leuker uit. Een foto uit die tijd hadden we zo geradenquote:
Wel gezocht, kon ik zo snel niet vinden,quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Vroeger zag ze er aanmerkelijk leuker uit. Een foto uit die tijd hadden we zo geraden
205_Lacoste + 1quote:
Nope. Graag voor en achternaam ook.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:25 schreef tomtomaat het volgende:
jessica...
En dat voor iemand die er langszaptquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:06 schreef tomtomaat het volgende:
Patty Bouvier?
Tsja, met een goede hint komt iedereen er welquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
En dat voor iemand die er langszapt
quote:
gezien, met een half oogquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, er was net een mooie docu van hem op NL3.
inderdaad, die liggen elkaar zo te horen niet zo goed...quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
gezien, met een half oog
Aan Armstrong werden weinig woorden vuil gemaakt (qua tijd bedoel ik)
van heel N-A zelfsquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:31 schreef tomtomaat het volgende:
Mount MCkinley
Neequote:
goed genoeg... Halle Berry is het. Mooie vrouw toch....quote:
..en Kirchen hebben ze ook nog ..quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:53 schreef tomtomaat het volgende:
Andy en Frank Schleck
Barrichello. paar letters verschill, maar de medeklinkers heb je helemaal goed...quote:
heb ik wel veel last van ..ff vraagje verzinnenquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:10 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Barrichello. paar letters verschill, maar de medeklinkers heb je helemaal goed...
vele wr's gereden daarquote:
Slaap welquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:19 schreef tomtomaat het volgende:
Ik ga slapen. Was eindelijk weer een beetje tempo in AKQ....
Juistquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:21 schreef tomtomaat het volgende:
O wacht even. Hij vergat een stempeltje te halen bij een van de controleposten.
ik dacht ook al, waar blijft ie....quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:35 schreef qonmann het volgende:
maria sharapova
die had ik ook wel zonder hint moeten herkennen...ben nog wel fan ..
Kan niet missen, mooi boek.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:49 schreef U het volgende:
John Irving
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:45 schreef Mark het volgende:
Dat zou dan de architect achter de aanval op Pearl Harbor moeten zijn? Geen idee...
Alleen achternaam is benodigd. Hij was admiraal in het (uiteraard) Japanse leger.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:45 schreef Mark het volgende:
Dat zou dan de architect achter de aanval op Pearl Harbor moeten zijn? Geen idee...
Verbazingwekkendquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:13 schreef Mark het volgende:
Ja, hij zal best Yamaha, of Suzuki of Honda ofzo heten, maar ik denk dat niemand dat hier echt weet.
Correct. Je hebt toch wel even Yamamoto opgezocht nu hé?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:21 schreef Mark het volgende:
Hirohito
Verenigd Koninkrijk?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:25 schreef Mark het volgende:
Ik ben bang dat meneer Yamamoto net zo snel weer uit mijn geheugen verdwijnt, die Japanse namen blijven gewoon niet hangen
In welk land werd Madeleine Albright geboren?
Wij noemden dat vroeger Tsjecho-Slowakijequote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:34 schreef stbabylon het volgende:
Tsjechië-Slowakije
Porto Rico? Heeft het ooit anders geheten na de ontdekking van Columbus?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:40 schreef stbabylon het volgende:
Woohoo
Nu moet ik he?
Goed, wat was de oorspronkelijke Spaanse naam van Puerto Rico?
Yep, Columbus heeft het in de eerste plaats een andere naam gegeven. Pas een tijdje later werd het Puerto Rico.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Porto Rico? Heeft het ooit anders geheten na de ontdekking van Columbus?
Sancta Mariaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:03 schreef stbabylon het volgende:
Hint: Het was vernoemd naar een heilige.
Idd, de naam van de huidige hoofdstad van Puerto Ricoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:42 schreef Mark het volgende:
Grace Slick
Dat is de god van de onderwereld en komt uit de Griekse mythologiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:52 schreef peasant het volgende:
hades
Die zocht ikquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:53 schreef peasant het volgende:
anubis
goedquote:
Yep, Central Parkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:24 schreef stbabylon het volgende:
New York?
Nou, nee, niet bepaaldquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Griep en verkoudheid
Dat is toch wat anders dan griep...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:51 schreef peasant het volgende:
gokje, ebola en marburg virus
Daar was ik naar op zoek ja, met jou naam kan je mij best vertellen of het eigenlijk wel geheel waar is wat ik zei.quote:
Absoluut wel, maar het aantal doden per infectie vind ik eigenlijk interessanter.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:29 schreef stbabylon het volgende:
Event Horizon
(overigens heeft Griep wel meer doden op zijn naam dan Ebola)
CPN, PPR....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:34 schreef stbabylon het volgende:
Uit welke partijen is Groen Links voortgekomen
qonmann +1quote:
Mark +1quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:43 schreef Mark het volgende:
Tsjaad?
Zeker weten petje afquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
Hoe herkennen jullie in hemelsnaam Tsjaad!? De rechte lijnen geven wel iets weg... maar dan nog. Petje af.
Simpel. er is maar één land dat er zo uitzietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
Hoe herkennen jullie in hemelsnaam Tsjaad!? De rechte lijnen geven wel iets weg... maar dan nog. Petje af.
Wat mij betreft een lucky guess, al kom je die rechte lijnen bijna alleen in Afrika tegen (en in Amerikaanse staten).quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop