Voel je vrij om nu een vraag te stellen, wantik ga nu in badquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:04 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Punten worden alleen ingetrokken als er onwil in het spel is... dat is bij mij niet het geval geweest. Ik ben niet van de eenmalige reactie om niet meer terug te verschijnen.
Helaas moest ik wat overhaast weg naar een afspraak. Had me beetje verkeken op de tijd. Je m' excuse.
Correct. Kleine edoch strenge waarschuwing: Een nieuw antwoord mag niet zolang de vragensteller het antwoord nog niet heeft afgekeurd. Door het oog van de naald dusquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:21 schreef tomtomaat het volgende:
O nee, Groen Links natuurlijk samen met de PSP..
Haha, het ging inderdaad om dat meteen. Ik zei het ook met een knipoogjequote:Op donderdag 10 juli 2008 19:46 schreef tomtomaat het volgende:
Meneer Lacoste, het volgende staat in de OP:![]()
knip
Het was dan niet meteen, maar toch...
Echt niet ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:38 schreef tomtomaat het volgende:
Nog geen idee...
Beckers en Ina Brouwers ken ik inderdaad wel, en bovenstaande dame komt me bekent voor, maar ik kan helaas niet op haar naam komen..quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:40 schreef qonmann het volgende:
[..]
Echt niet ?
(ik neem ff aan dat je Beckers wel kende)
Uiteindelijk leidde de klein-linkse samenwerking in 1989 tot GroenLinks, maar ook tot het vertrek van ?. ‘In de nieuwe fractie’, zegt Lagendijk, ‘kon ze haar ei niet meer kwijt. Het was een verstandshuwelijk, want de drie dames (PPR-voorvrouw Ria Beckers, CPN-leider Ina Brouwer en ? ) lagen elkaar persoonlijk niet zo.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |